Ga naar inhoud

Cleopatra89 : 7 april 2015 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 25-1-2016om19:55 zei Cleopatra89:

@best_boobie haha .... ik woon zelf in Zeeland en Rotterdam is dan een stukje dichterbij ... en ik weet niet me gevoel zegt parkkliniek . En misschien omdat ik zelf oorspronkelijk uit Rotterdam kom dat dat me dan meer aantrekt (ben een beetje bijgelovig hahaha ) Geld maakt me dan opzich niet zo uit ... als het maar net zo goed is ... Ik neem aan van wel want het is dezelfde pc alleen een andere locatie :) 

En ik denk toch ook wel hoofdzakelijk omdat het dichterbij is ... omdat ik toen ik vorig jaar aan mijn eierstok geopereerd was ... ik ook dezelfde dag naar huis mocht... en dat was maar 20 min rijden vanaf het ziekenhuis naar mijn huis... en ik werd echt helemaaaal eng onderweg in de auto draaierig en rillerig het zweet brak me uit.. Dus ben nu ook best bang om een lange afstand na een narcose in de auto te zitten ... en ik heb berekend dat Parkkliniek 54min is vanaf mij ...

hier ook Zeeland! ik wil (als het kan) eind maart geholpen worden maar moet ook nog op consult, dusseh.....kunnen we samen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei Cleopatra89:

@DreamLou ah lief dankjewel :) ja ik ben alleen wel bang omdat ik nu strak ben dat ik dadelijk van die ballonnen krijg haha die erop geplakt zijn :P zal zowiezo wel dual plain worden ben ik bang ... dat had dr koopmann van bergman clinics toen wel geadviseerd :P

Ze zullen wellicht wat meer tijd nodig hebben om te zakken en soepl te worden in verhouding met iemand die al een losse huid heeft, gok ik. Ik heb een b/c cup en ik heb toch te weinig weefsel bovenop en te dunne huid om voor de spier te plaatsen als ik nog 3 kilo zou afvallen, dus adviseerde Nio mij dual plane. Er zijn ook meiden hier met een kleine cup voor de bv bij wie het toch op de spier geplaatst kan worden. Het kan zijn dat een andere arts wel op de spier als mogelijkheid geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Cleopatra89:

@BrownieG thanks meid . jeetje wat een mooie borsten en foto's :o super !

Heee, alles beter dan mijn platte cocosmat :45: thanksss 

Duidelijk communiceren naar Nio wat je wel/ niet wenst en neem voorbeeldfotos mee. Kijken of dit haalbaar is en niet schrikken van het aantal CCs. Als jouw perfecte tiet dit nodig heeft, so be it!! 

Goodluck!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Cleopatra89:

@senorita hier nog 1 .... maar ja twijfel nu al jaren dus nu ga ik het gewoon doen :) hupsake! Ik heb trouwens nu ook een foto toegevoegd van mijn voor situatie ... vraag me alleen af of hij wel zichtbaar is voor iedereen haha

ja ik kan je foto zien, maar ik kan er niet op reageren, dus doe ik dat maar hier :) 

ziet er goed uit dus ben heel benieuwd wat/hoe het gaat worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Cleopatra89:

huh hoe kan dat dat er niet op gereageerd kan worden dan :P thanks ! Ben ook zelf wel blij met de vorm nu de grootte nog :D @senorita

Dat kun je instellen bij je album, even naar je album, dan bewerken en dan kun je aanvinken dat je reacties toestaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-1-2016om17:57 zei Cleopatra89:

@senorita hier nog 1 .... maar ja twijfel nu al jaren dus nu ga ik het gewoon doen :) hupsake! Ik heb trouwens nu ook een foto toegevoegd van mijn voor situatie ... vraag me alleen af of hij wel zichtbaar is voor iedereen haha

:( eergisteren een knobbel ontdekt in mijn linkerborst, gisteren dokter geweest en moet maandag naar het ziekenhuis voor echo en mammografie, dus ik weet nu helemaal niet wat er gaat gebeuren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei senorita:

:( eergisteren een knobbel ontdekt in mijn linkerborst, gisteren dokter geweest en moet maandag naar het ziekenhuis voor echo en mammografie, dus ik weet nu helemaal niet wat er gaat gebeuren....

Oh bah :( dat is geen fijn nieuws! Hopelijk is het niets bijzonders en kun je na het weekend, je weer richten op je bv.

Tot die tijd sterkte en jezelf niet gek maken. :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei senorita:

:( eergisteren een knobbel ontdekt in mijn linkerborst, gisteren dokter geweest en moet maandag naar het ziekenhuis voor echo en mammografie, dus ik weet nu helemaal niet wat er gaat gebeuren....

Jeetje meid wat klote!

sterkte en heel veel succes maandag! Hopelijk is het niks ergs! :(

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei senorita:

:( eergisteren een knobbel ontdekt in mijn linkerborst, gisteren dokter geweest en moet maandag naar het ziekenhuis voor echo en mammografie, dus ik weet nu helemaal niet wat er gaat gebeuren....

Senorita , succes morgen met de echo & Mammo, hopelijk valt het allemaal mee, ik duim alvast ! 

 

@Cleopatra89 , na je pechsituatie te lezen van vorig jaar, ben ik blij voor je dat het achter de rug is en dat je je nu kunt gooien op je bv , dit keer hopelijk zonder obstakels , veel succes met de zoektocht naar een pc waar je je goed bij voelt ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel voor jullie lieve woorden @BrownieG, @best_boobie, @Cleopatra89 en @Tinka          :53:                                                                                                                                                                                                                    ik hoop dat ik morgen of komende week wat meer weet, probeer nuchter te denken en af te wachten maar intussen gaat er toch vanalles door m'n hoofd brr

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tinka thanks ! Ik heb er nu echt ook enorm veel zin in :) ik heb zowiezo al een consult bij dr. Nio voor de 23e gepland staan... maar zit ook te denken om een consult bij dr. Plovier te plannen! Net even bij jou foto's gekeken ziet er al super mooi uit!
was jouw voorsituatie een beetje vergelijkbaar met de mijne? Ben zelf bang omdat mijn huid best strak is dat ik ballonnen ga krijgen .

@senorita ja , proberen rustig te blijven inderdaad maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan helaas :( :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.