Ga naar inhoud

Morgan : 27 april 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ben nieuw op dit forum, heb al veel gelezen en het lijkt me hier een supergezellig forum!

Heb sinds 6 jaar monobloc hydrogel en ben van kleine A naar grote B gegaan, na 2 zwangerschappen en enkele kilo's zwaarder zelfs een C.

Een tijdje terug merkte ik dat de rechter borst kleiner werd en er een deuk aan de onderkant voelde heb ik direct een afspraak gemaakt met de kliniek, nu blijkt mijn prothese lek en krijg nieuwe vergoed aangezien er 10 jaar garantie op is. De arts stelde mij voor om monobloc silicone XP (330cc) te nemen. Als alles goed is word ik eind deze maand geopereerd door dokter Damen in de wellnesskliniek. Iemand ervaring met deze protheses?

Groetjes Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Er zijn er zeker hoor! Zoals endorine, Mieketje.

Zal allemaal in orde komen. Er zijn alvast enkel gelukkige patiënten van Damen te vinden ook!

we hebben al kontakt gehad hé.

Gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel fijn dat je de garantie hebt,scheelt je wel weer een flink bedrag neer te leggen.

en ook erg goed dat je gauw al onder het mes kan,en je zult dan gauw weer genieten van je nieuwe boobs.

sucses met aftellen ook nog....

en idd even in topic operatieverslagen kijken onder de genoemde arts,en je komt wat dames tegen met ervaringen.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dit is de LINK waar je meer info over de prothese vind (kan zijn dat je ter plekke nog rechts bovenaan moet klikken om te 'vertalen') .

De ovregrote meerderheid die in de Wellness geopereerd is heeft deze protheses oa. : Endorfine , Selina , Littleboobs , Kriske en natuurlijk Poes (reageerde hierboven) zijn door Dr Damen geopereerd .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

vandaag was het eindelijk de dag, verlost van die lekkende prothese die ondertussen al helemaal leeg was.

Uiteindelijk is het allemaal best meegevallen en ook de pijn valt tot hier toe goed mee, het enige waar ik nog een beetje schrik van heb is het slapen, op mijn rug slapen is een ramp.

Van het resultaat kan ik ook nog niet veel zeggen, zit nog met een drukverband dat er nog 14 dagen aan moet blijven. Toch wel raar dat het van arts scheelt, ik meen hier gelezen te hebben dat Dr Vissers er niet mee werkt en dat je daar direct een sport-bh aan mag. Vorige keer mocht ik ook direct een sport-bh aan.

Groetjes Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad een wissel gehad!

Ik had monobloc protheses, de hydrogel en 280cc, geplaatst onder de spier.

En nu heb ik ook van monobloc maar de silcone 330cc en volume XP, ook weer geplaatst onder de spier.

De nacht is toch niet zo goed meegevallen eigenlijk, toch best veel pijn gehad. En da rugslapen is een echte ramp, pfff! Volgens Dokter Damen zou ik minder pijn hebben dan vorige keer, maar dat lijkt mij toch niet zo hoor, je voelt goed dat eraan gewerkt is.

Groetjes Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hey Morgan,

Wat lees ik??? Erg vervelend voor je!

Het zal nu wel allemaal goed komen meid!

Neem je rust, laat je lekker verzorgen en geniet van het zonnetje!

Heel veel sterkte met je herstel!!!

Liefs Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Morgan,

ik heb ook net weer je verslagje gelezen,moet bekennen dat ik het ook even niet meer wist,maar nu ik het las,me meteen weer ging dagen van het hoe en wat.

ik hoop dat je gauw wat beter kan slapen,dat is een ramp joh,de eerste 4 a 5 nachten,maar het idee is wel lekker,het komt goed,en geniet idd heerlijk van het weer,beetje afleiding.

ga je ook foto,s plaatsen?

greetzzz moontje

beterschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks hoor meiden, ik plaats zeker wel es foto's wanneer dat verband eraf mag, nu zie je eigenlijk nog zo goed als niks en van mijn vorige bv heb ik er helaas geen meer op mijn pc staan, zal es zien of ik er met den tijd kan inscannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Morgan,hoe verloopt je herstel?

hopenlijk gaat het goed?

is het vergelijkbaar als bij je eerste keer?

greetzzz moontje

Hey Moontje,

het gaat redelijk goed hoor, de pijn is zo goed als weg, enkel die band die zo strak zit is wel vervelend. Ik vind het toch redelijk vergelijkbaar met de eerste keer hoor. En het slapen is nog steeds een ramp hé, heb jij enig idee wanneer ik weer op mijn buik mag slapen? Ik kan het me niet meer herinneren van de vorige keer en ben het vergeten te vragen.

Groetjes Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Morgan,leuk je weer is te lezen,en erg fijn dat het redelijk goed gaat,op het slapen na dan.

ja ik mocht na 6weken weer op me buik slapen,nu en bij de dual plane toen.maar bij de dual plane ervaring,kon ik dat niet goed hoor al na die 6weken,had echt te veel pijn zodra ik erop ging liggen,nu lig ik al wel na 2weken volledig op me zij,zonder bh ook.

en die band,ooh kan erover meepraten,is een drama ja,zit echt vervelend he,maar het helpt je wel,dus nog ff doorbijten.

liefs moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou kunnen hoor. wordt vaak wel verteld. doen we omdat het dan overzichtelijker blijft ( er staat een deel bij voorstel en weer een deel bij verslag). en de dames krijgen dan automatisch bericht van een post. snappie? :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.