Ga naar inhoud

Morgan : 27 april 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd door dr Damen voor een BV.

Ik ben nu aan het recoveren. Het is best zwaar dat je niet meer veel kan doen.

Ik ben zo voorzichtig mogelijk omdat ik bang ben dat de hechtingen kapot gaan. Ik lig nu al 3dagen plat op bed en het valt niet mee.

Overigens moet je ook op je rug slapen wat niet fijn is !!

De pijn valt nu wel mee. Het soort van spierpijn is al aardig weggetrokken. Ik heb alleen moeite met uit bed komen. Ik houd mn borsten dan ook vast vanwege de druk die op je borsten voelt.

Hebben jullie misschien nog tips?

Klopt het overigens dat je na 14 dagen pas mag douchen en het verband er absoluut niet vanaf mag halen? Ik hoor of zie elke keer iets anders staan.

Ik heb voor 380CC gekozen. Ik ben zelf 1,75 m lang en weeg 62kg. Als ik zo in de spiegel kijk vind ik het kwa verhouding kloppen. Ben er zo blij mee. Nu nog wachten op het eindresultaat hoe ze eruit gaan zien.

Ik hoor het graag van jullie.

Groetjes, Kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Morgan...

Hoe verloopt je herstel?

Zou ik je ww mogen? kan ik ze eens bewonderen>>>

Liefs

Hey Debby,

alles verloopt eigenlijk prima, heb ook bijna niks last meer, morgen ga ik de haakjes laten verwijderen, normaal zou ik terug naar de wellness gaan om ze te laten verwijderen maar er is iets tussen gekomen, ik ga er niet geraken moet morgen ook weer terug gaan werken en ga anders niet tijdig terug zijn, vandaar dat ik maar tot bij de huisarts ga. Alles voelt goed en ziet er toch goed uit dus...

Ik stuur je mijn ww per pm,

Liefs Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd door dr Damen voor een BV.

Ik ben nu aan het recoveren. Het is best zwaar dat je niet meer veel kan doen.

Ik ben zo voorzichtig mogelijk omdat ik bang ben dat de hechtingen kapot gaan. Ik lig nu al 3dagen plat op bed en het valt niet mee.

Overigens moet je ook op je rug slapen wat niet fijn is !!

De pijn valt nu wel mee. Het soort van spierpijn is al aardig weggetrokken. Ik heb alleen moeite met uit bed komen. Ik houd mn borsten dan ook vast vanwege de druk die op je borsten voelt.

Hebben jullie misschien nog tips?

Klopt het overigens dat je na 14 dagen pas mag douchen en het verband er absoluut niet vanaf mag halen? Ik hoor of zie elke keer iets anders staan.

Ik heb voor 380CC gekozen. Ik ben zelf 1,75 m lang en weeg 62kg. Als ik zo in de spiegel kijk vind ik het kwa verhouding kloppen. Ben er zo blij mee. Nu nog wachten op het eindresultaat hoe ze eruit gaan zien.

Ik hoor het graag van jullie.

Groetjes, Kitty

Hallo Kitty,

het is inderdaad wel zwaar zo'n bv, en ja 380cc is toch al heel wat hé. De eerste dagen had ik het ook hoor wanneer ik opstond telkens de neiging had om mijn borsten vast te houden. Belangrijk is toch ook wel denk ik om in beweging te blijven, het bevorderd je herstel. En ja dat rugslapen is vervelend hé, hebben ze jou eigenlijk gezegd hoelang je dat moet blijven doen? Ik ben het vergeten te vragen.

Dat verband moet er normaal aanblijven tot je teruggaat om de haakjes te verwijderen en mag niet nat worden, dus douchen is er inderdaad niet bij. Mijn verband begon zo na een week enorm te lossen en had dan gebeld met de kliniek en dan mocht ik een stevige sportbh om, die ik dacht en nacht moet dragen. Welk profiel heb jij gekregen?

Liefs Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Morgan,

das ook verschillend van pc tot pc maar 14 dagen altijd! ik mocht na 14 dagen op mijn zij proberen te gaan liggen. buikslapen mag pas weer na die befaamde 6 weken haha.. en van sommige pc's mag je pas na 6 weken op je zij/buik gaan liggen.

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kitty,

het is inderdaad wel zwaar zo'n bv, en ja 380cc is toch al heel wat hé. De eerste dagen had ik het ook hoor wanneer ik opstond telkens de neiging had om mijn borsten vast te houden. Belangrijk is toch ook wel denk ik om in beweging te blijven, het bevorderd je herstel. En ja dat rugslapen is vervelend hé, hebben ze jou eigenlijk gezegd hoelang je dat moet blijven doen? Ik ben het vergeten te vragen.

Dat verband moet er normaal aanblijven tot je teruggaat om de haakjes te verwijderen en mag niet nat worden, dus douchen is er inderdaad niet bij. Mijn verband begon zo na een week enorm te lossen en had dan gebeld met de kliniek en dan mocht ik een stevige sportbh om, die ik dacht en nacht moet dragen. Welk profiel heb jij gekregen?

Liefs Morgan

Hi Morgan,

Bedankt voor je reactie !!

Ik moet 14 dagen op mn rug slapen. Ik heb trouwens nu wel een prikkend gevoel onder mn borst. Is dit dan aan het genezen of moet ik me zorgen maken? Hoelang moet jij nog in verband? En hoeveel CC heb jij ?

Ik weet niet wat voor profiel heb gekregen en jij?

Liefs, Kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Kitty,

nee geen zorgen maken hoor! alle prikkels,steken,jeuk enzo horen erbij. alleen het zien en voelen van een ontsteking,dan moet je wel ff aan de bel trekken. maar je zult nog een scala van verschillende gevoelens voelen.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Kitty,

nee geen zorgen maken hoor! alle prikkels,steken,jeuk enzo horen erbij. alleen het zien en voelen van een ontsteking,dan moet je wel ff aan de bel trekken. maar je zult nog een scala van verschillende gevoelens voelen.

liefs Patries

Hi Patries,

Jij ook bedankt voor je reactie. Ja ik ben aan de ene kant ook zo bang voor een infectie. Ik heb ook veel nare dingen gelezen. Maar ik voel inderdaad steken, soort van branderig gevoel en prikkels. Maar het is niet zo dat ze langdurig opkomen. Het is maar voor een korte tijd. Kan dat kloppen?

Wel lastig hoor. Ik denk al gauw dat er iets aan de hand is. Of als ik teveel beweeg dat het dan kan ''scheuren''.

Hopen dat de 14 dagen snel voorbij gaat hihi.

Liefs, Kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat jij voelt Kitty is heel normaal. vaak zijn steken en branderig gevoel een teken van te veel doen als je nog maar net po bent. maar die gevoelens kun je nog lang blijven houden hoor. ik had er na de 3 mnd soms nog wel eens last van..

en je weet zelf toch wel hoe het eruit ziet en voelt als het gaat ontsteken?

je moet idd wel oppassen met te veel doen. geen zware dingen tillen,niet met je ellebogen boven je schouders uitkomen. als je net po bent moet je eigenlijk 2 weken haast nix doen,das het beste en daarna nog 4 weken goed uitkijken met zwaar tillen en te hoog pakken. vanaf de 6 weken tot de 3 mnd kun je wel wat meer doen maar het blijft uitkijken. je bent feitelijk pas een 1 jaar po genezen.

en graag gedaan hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Morgan,

Bedankt voor je reactie !!

Ik moet 14 dagen op mn rug slapen. Ik heb trouwens nu wel een prikkend gevoel onder mn borst. Is dit dan aan het genezen of moet ik me zorgen maken? Hoelang moet jij nog in verband? En hoeveel CC heb jij ?

Ik weet niet wat voor profiel heb gekregen en jij?

Liefs, Kitty

Hey Kitty,

het is zoals patries zegt, je voelt in het begin vanalles maar is helemaal normaal hoor!

Ik heb geen verband meer, het zat veel te los na een week en mocht ik een sportbh aan. Ik heb 330cc en volume XP, had jij van de kliniek geen kaartje en brief meegekregen, op dat kaartje staat de naam van de prothese enz en in de brief staat eigenlijk vanalles ivm met je herstel en tips.

Patries, ik ben al een paar keer op m'n zij wakker geworden, ik draai in mijn slaap blijkbaar toch telkens weer op mijn zij, zal content zijn dat ik de 6 weken voorbij ben hoor,

liefs Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen maar een goed teken (ergens haha) want dan voel je je goed. zolang je maar niet bewust op je zij gaat slapen. en als je wakker wordt weer meteen op je rug gaat liggen :145: (geintje hoor haha die emoticon)

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kitty,

het is zoals patries zegt, je voelt in het begin vanalles maar is helemaal normaal hoor!

Ik heb geen verband meer, het zat veel te los na een week en mocht ik een sportbh aan. Ik heb 330cc en volume XP, had jij van de kliniek geen kaartje en brief meegekregen, op dat kaartje staat de naam van de prothese enz en in de brief staat eigenlijk vanalles ivm met je herstel en tips.

Patries, ik ben al een paar keer op m'n zij wakker geworden, ik draai in mijn slaap blijkbaar toch telkens weer op mijn zij, zal content zijn dat ik de 6 weken voorbij ben hoor,

liefs Morgan

He Morgan,

Ja ik had naar mn kaartje gekeken en ik heb 380CC en volume XP. Wel fijn dat je een sport beha aan kan.

Wat ik nou niet snap is dat er in de brief staat dat je na 8dagen naar je huisarts moet gaan om de hechtingen eruit te halen, maar de zuster zei tegen mij dat ik het verband 14dagen om moest houden en bij dag 15 naar de huisarts moet gaan.

Liefs, Kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Morgan

Thanx voor je ww en ben gelijk even gaan kijken.

Ik vind ze heel mooi geworden en passen goed bij je.

Eigenlijk vind ik dat ze veel op die van mij lijken toch?

Ook in het begin best hoog geplaatst en de vorm ook ,typisch voor

een anatomische borst en zo na voren,nu nog geen ronding te zien.

Ik moest zelf er wel aan wennen want ik had van te voren heel veel

sites uitgespit met voor en na foto's van anatomische en ze vallen

zo verschillend uit,maar dat heeft zo met je bouw van je lichaam te maken.

Maar ik ben er heel blij mee en ben dan ook benieuwd wanneer ze gaan indalen

hoe het dan eruit gaat zien enof ze gaan slinken want dat hoeft van mij niet hihi.

Hoe gaat het met jou herstel,huppel je ook al rond?

Groetjes Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Morgan,

Ja ik had naar mn kaartje gekeken en ik heb 380CC en volume XP. Wel fijn dat je een sport beha aan kan.

Wat ik nou niet snap is dat er in de brief staat dat je na 8dagen naar je huisarts moet gaan om de hechtingen eruit te halen, maar de zuster zei tegen mij dat ik het verband 14dagen om moest houden en bij dag 15 naar de huisarts moet gaan.

Liefs, Kitty

Kitty, ben ook pas vandaag m'n hechtingen gaan laten verwijderen hoor, ze knippen alleen de knoopjes af, de rest zou vanzelf vergaan. Het stelt echt niet veel voor. Ga jij terug naar de wellness of naar je huisarts?

Liefs Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Morgan

Thanx voor je ww en ben gelijk even gaan kijken.

Ik vind ze heel mooi geworden en passen goed bij je.

Eigenlijk vind ik dat ze veel op die van mij lijken toch?

Ook in het begin best hoog geplaatst en de vorm ook ,typisch voor

een anatomische borst en zo na voren,nu nog geen ronding te zien.

Ik moest zelf er wel aan wennen want ik had van te voren heel veel

sites uitgespit met voor en na foto's van anatomische en ze vallen

zo verschillend uit,maar dat heeft zo met je bouw van je lichaam te maken.

Maar ik ben er heel blij mee en ben dan ook benieuwd wanneer ze gaan indalen

hoe het dan eruit gaat zien enof ze gaan slinken want dat hoeft van mij niet hihi.

Hoe gaat het met jou herstel,huppel je ook al rond?

Groetjes Angela :)

Hallo Angela,

thanks hoor, ze lijken inderdaad wel veel op de jouwe, maar ik heb geen anatomische maar ronde, vorige keer had ik wel anatomische geloof ik, maar ben er niet 100% zeker van wat ze er uiteindelijk in gedaan hebben, had toen ook geen kaartje mee gekregen.

Het is inderdaad zo dat het bij iedereen anders uitvalt, dat indalen duurt nog wel effe hoor, maar geloof me ze worden echt alleen maar mooier, ik heb spijt dat ik van mijn vorige bv niet wat foto's heb van later, heb er alleen maar van in het begin. En dat slinken zal wel meevallen hoor!

Ik huppel inderdaad al vrolijk rond, hihi, vandaag zelfs terug aan 't werk,

Groetjes Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.