Ga naar inhoud

littleboobs : 25 maart 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast littleboobs

Aanbevolen berichten

Gast littleboobs

Hallo allemaal

Ik ben hier al een dikke maand aan't meelezen, heb ondertussen mijn borstvergroting gehad en ga hier even een verslag over neerpennen!

25 maart 2010: om 10u30 moest ik aanwezig zijn, na 5 minuutjes kwamen ze me halen en moest ik documenten ondertekenen.Daarna mocht ik met een verpleegster meegaan en me omkleden.Even afscheid van mijn man genomen en richting operatiekamer.

Daar mocht ik op het bed gaan liggen en kwam de verpleegster met een glas met een soort kalmeringsmiddel wat ik moest opdrinken (zeer vies).

na een 15 min. kwam de chirurg met zijn team binnen, en ikke zo van :"hey, ik slaap nog niet hoor", maar toen kreeg ik een prikje van de verpleegster en begon de chirurg op me te tekenen en weg was ik!!!

12u.: operatie is gedaan, volledig onder narcose hebben ze me naar huis laten gaan, mijn man heeft me in zijn eentje helemaal naar de eerste verdieping moeten dragen en heeft me op de zetel gelegd, werd om 17u pas goed wakker met weinig pijn.

de volgende dag: pijn pijn pijn

de resterend week zeer veel pijn gehad, maar na een week gaat het weer beter en is het ergste achter de rug.

Ben nu 8 dagen po en ik doe al lichte huishoudelijke klusjes.

dag 4 heb ik er even doorgezeten en veel gehuild van de pijn. vroeg me af waar ik aan was begonnen.

dag 7 voor het eerst gedouched heerlijk dat dat was, zalig zo die warme waterstralen over mijn borsten :)

hoop verder op een goed herstel, groetjes littleboobs (nu bigboobs) :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meid,

leuk dat je even hier je verslag doet! Ik las dat je volledig onder narcose naar huis werd gestuurd?????? Hoe bedoel je? Was je helemaal nog niet wakker?

Gr,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast littleboobs

Hey,

Ja snapte er ook niets van, wist ik helemaal niet.

kwerd om 11u geopereerd en was rond 12u klaar en mijn man mocht me meteen meenemen naar huis :s

Ik voelde wel dat er iets met me gebeurde, en had pijn, maar voor de rest wist ik helemaal niets, herinner me zelfs niet hoe ze me in de auto hebben gekregen, of hoe mijn man me naar boven heeft gedragen :s

Het was vreselijk....ik weet alleen dat ik bleef zeggen "ik heb pijn, ik heb pijn", ben erg teleurgesteld in de kliniek. :(

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

[Dat is toch onverantwoord dat ze je zo snel naar huis sturen!

ik ben om 8u geopereerd en om 12u naar huis. ik was dan wel volledig wakker hoor!

Nog gegeten, gedronken, toillet geweest, kleding aangedaan.

Was dezelfde arts, maar zeker niet dezelfde service van de kliniek!

gr poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast littleboobs

hallo,

Ik wil even een vervolgje van mijn herstel neerschrijven.

De eerste week heb ik enorm veel pijn gehad, op die momenten zou ik liever nog een keertje bevallen dan nog eens een bv te laten doen :)

En vanaf de 7de dag ging het plots iedere dag een stuk beter, op dag 10 voelde ik helemaal geen pijn meer, en reed ik al met de auto (alleeen parkeren deed nog pijn)

Maar nu op dag 16 kan ik echt alles pijnloos doen, ben zelfs terug aan het werk (horeca), rij zonder pijn met de auto, kan heel mijn huis schoonmaken, dit kon ik me vorige week niet eens voorstellen hihi.

En dit alles na een bv achter de spier!! wie had dat ooit gedacht :1bouncingboobs:

Dus aan alle dames: een plaatsing achter de spier heeft niet altijd een langer pijnlijker herstel nodig dan een plaatsing voor de spier!

Het verschilt echt wel van persoon tot persoon.

Ben zooooooo blij nu met mijn boobies, ze mogen alleen nog wat zakken en wat zachter worden, dan zijn ze perfect, maar ik weet dat ik nog ff geduld moet hebben want ben tenslotten nog maar 16 daagjes ver :rolleyes:

groetjes!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Littleboobs,

ja de eerste week is de ergste he,als je die hebt doorstaan,stelt de rest vaak weinig voor.

ik heb in me vorige herstel ook echt enorm afgezien,ook huilend me eigen in slaap gebracht,en het ergste nog,ik was ook nog is niet tevreden.

maar goed,het verschilt zeker van persoon tot persoon,het herstel,had nu voor de spier en dit keer echt geen pijn gehad,beetje stijf,en me wondjes branden even enorm eerste 3dagen,dat was het,hele geruststelling dat het verders goed verliep.

ben nu ook nog maar 8dagen po ,maar voel me als herboren hahahaha.

fijn he dat je weer alles kan zonder pijn,werken,autorijden,slapen enz

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast littleboobs

Hi Littleboobs,

ja de eerste week is de ergste he,als je die hebt doorstaan,stelt de rest vaak weinig voor.

ik heb in me vorige herstel ook echt enorm afgezien,ook huilend me eigen in slaap gebracht,en het ergste nog,ik was ook nog is niet tevreden.

maar goed,het verschilt zeker van persoon tot persoon,het herstel,had nu voor de spier en dit keer echt geen pijn gehad,beetje stijf,en me wondjes branden even enorm eerste 3dagen,dat was het,hele geruststelling dat het verders goed verliep.

ben nu ook nog maar 8dagen po ,maar voel me als herboren hahahaha.

fijn he dat je weer alles kan zonder pijn,werken,autorijden,slapen enz

greetzzz moontje

Hey moontje,

Ja, jij hebt ook heel wat meegemaakt, ik heb je topics gevolgd.

Maar alles komt toch goed, dat weten we ondertussen ook al, en wij vrouwen zijn wel degelijk het sterke geslacht :1big_boobs:

hihi.

Nu kunnen we volop genieten van ons nieuwe lichaam, vind het echt heerlijk, alles is zoveel leuker geworden opeens!!!

groetjes, littleboobs :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja alleen heb ik nu een luxe probleempje erbij hahahahaha

ik vind bikini,s zoeken nu nog moeilijker heey,hahahaha

ja en of wij vrouwen sterker zijn,zeker weten,maar net wat je zegt,alles is nu leuker.

ik zie ook echt om me heen dat er vrouwen zijn die hun hele kledingkast veranderd heben,lang leve de moderne pc,s

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast littleboobs

ja alleen heb ik nu een luxe probleempje erbij hahahahaha

ik vind bikini,s zoeken nu nog moeilijker heey,hahahaha

ja en of wij vrouwen sterker zijn,zeker weten,maar net wat je zegt,alles is nu leuker.

ik zie ook echt om me heen dat er vrouwen zijn die hun hele kledingkast veranderd heben,lang leve de moderne pc,s

greetzzz moontje

Hey,

ja die bikini's daar was ik toevallig net aan het denken, die broekjes heb ik maatje 36 nodig, en nu met mijn 75 D??? welke maat zou dat zijn? 40?42? dat gaat niet makkelijk zijn om een setje te vinden vrees ik.

Had daarstraks mijn oude bikini's gepast, ik krijg ze niet eens meer dicht :125: (zijn ze dan zoveel groter geworden) hihi, ben ze al zo gewoon dat ik ze niet eens echt dik vind, maar na het passen van mijn oude bikini's denk ik er toch weer anders over hihi. En mijn oude bh'tjes, die beugel is gewoon half zo klein dan wat ik nodig zou hebben, echt raar....maar ben superblij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ken het,als ik in de spiegle kijk denk ik,ach het valt wel mee,zo groot zijn ze niet echt,tot ik foto,s bekijk,dan denk ik,jee wat een verschil.

ja die bikini,s hahahah das een ramp broekjes zien te vinden die bij je bovenmaat past,dramaaaa

hahahaha maar is wel weer een leuke speurtocht natuurlijk,zo blijven we altijd beetje bezig he

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.