Ga naar inhoud

Endorfine : 17 maart 2010 : Dr. Damen: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Na mn consult met Dr Damen in de WK ga ik 17 maart de uitdaging aan! Ik krijg een borstvergroting!

Ik heb nu een 75A en krijg aan beide kanten 280cc onder de spier erbij.

Dr Damen kon me helaas niet vertellen op welke cup ik dan uitkom. Ik ben bang dat ik dit alsnog wat klein uit gaat vallen, maar vind het natuurlijke ook wel belangrijk. Ik wil graag een natuurlijke C cup.

Ik zit nu nog te twijfelen om eventueel te vragen of er bijvoorbeeld 300 cc of 320 cc in kan ipv 280. Maar ben bang dat het dan onnatuurlijk wordt en vraag me ook af of het wel zoveel zal schelen.

Ik ben 1.72m en weeg 64 kilo.

Ik ben erg benieuwd en ben echt al aan het aftellen!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo endorfine,

Leuk dat je je consult achter de rug hebt!

Ik word 25 maart ook geopereerd in de Welnesskliniek , maar wel door dr. Visser. Ik heb specifiek naar haar gevraagd.

Ik weet niet op wat je zal uitkomen met 280 cc achter de spier maar had je niet genoeg plaats om het voor de borstspier te doen? Ik lees dat je het natuurlijke belangrijk vind

en als ik de voor- en nadelen van voor de borstspier, achter de borstspier en dual plane lees, besluit ik daar uit dat voor de borstspier en dual plane toch een iets natuurlijker effect geven.

En als je achter de borstspier gaat verlies je ook al enkele cc's.

Waarom heeft je arts je juist achter de borstspier aangeraden?

In ieder geval heel veel succes ! :D

Ik ben al volop aan het smeren en aan het stressen. Zal blij zijn als het zover is.

Groetjes!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Na mn consult met Dr Damen in de WK ga ik 17 maart de uitdaging aan! Ik krijg een borstvergroting!

Ik heb nu een 75A en krijg aan beide kanten 280cc onder de spier erbij.

Dr Damen kon me helaas niet vertellen op welke cup ik dan uitkom. Ik ben bang dat ik dit alsnog wat klein uit gaat vallen, maar vind het natuurlijke ook wel belangrijk. Ik wil graag een natuurlijke C cup.

Ik zit nu nog te twijfelen om eventueel te vragen of er bijvoorbeeld 300 cc of 320 cc in kan ipv 280. Maar ben bang dat het dan onnatuurlijk wordt en vraag me ook af of het wel zoveel zal schelen.

Ik ben 1.72m en weeg 64 kilo.

Ik ben erg benieuwd en ben echt al aan het aftellen!

Groetjes!!

Hallo endorfine

De weg naar borstenforum.com gevonden!!!!

Hier vind je meer ervaringen over de WK.

Tot later

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waarom het achter de borstspier word, ik vroeg daar naar, en hij zei overtuigend: natuurlijk achter de borstspier! Heb daarna eigenlijk niet meer verder gevraagd.

Ik vroeg hem nog wel of dual plane niet beter qua natuurlijkheid was, maar volgens hem was (bij mij?) dit natuurlijker.

Waarom heb jij specifiek naar dr Visser gevraagd?

Ik ben na het consult overigens wel heel tevreden over dr damen en heb er ook echt vertrouwen in.

Vind het vooral erg spannend omdat je niet geheel onder narcose gaat maar een slaapverdoving krijgt, ik ben bang dat ik daar ziek van word. De eerste keer narcose bij een operatie ben ik ook erg ziek geweest, en later gaven ze me toen elke keer een pilletje en was het allemaal goed.

Daarnaast vind ik het erg spannend in hoeverre ik pijn ga hebben, lees daar zoveel verschillende verhalen over!

Heb al veel gelezen over de ervaringen van andere meiden bij de WK, maar het is uiteindelijk toch voor iedereen anders.

Lees ook dat je daar ook een bh kunt kopen voor 48 euro. Dit is mij overigens niet verteld, is dat nog steeds zo?

En als laatste ben ik natuurlijk (zoals iedereen denk ik wel) bang dat het toch niet is waar ik nu op hoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey endorfine,

Als je arts je achter de borstspier heeft aangeraden, zal dit dan wel het beste zijn voor jou.

Je moet zelf maar eens de voor- en nadelen lezen hier op het forum van de verschillende plaatsingen.

En je kan nog altijd een BH kopen in de welnesskliniek. Dr. Visser vond dit precies vanzelfsprekend dat ik dat zou doen.

Maar ik ging dit zoiezo doen omdat ik dan direct mijn bh heb na de operatie en in de juiste maat. Dus geen rompslomp met eventueel ruilen omdat het de goeie maat niet is...

Ik heb voor Dr. Visser gekozen omdat ik heel veel goede dingen over haar las en ik haar resultaten wel mooi vind.

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi endorfine ,

ik heb destijds voor verschillende redenen voor de WK gekozen en één daarvan was omdat ze werken met slaaproes in combi met plaatselijke verdoving . Ik ben eerder ook al eens geopereerd geweest (geen 'schoonheidsoperaties btw) onder narcose en was er telkens héél selcht van .

De operatie zelf heb ik beleefd als een narcose dus : prikje en hop terug wakker . Erna was dag en nacht verschil : ben tot een uur na ontwaken precies wat dronken geweest (zag alles driedubbel en sprak wartaal) en daarna was ik fit en zo fris als een hoentje .

De pijn had ik echter vrezelijk onderschat maar valt idd voor iedereen anders uit .

Plaatsing achter de spier zou wel pijnlijker zijn dan ervoor , zelf had ik dual plane .

Mss heb je niet genoeg vet- klier- en/of borstweefsel waardoor plaatsing erachter voor jou noodzakelijk is . Anders voel of ie je de randen van de prothese .

Ik gok dat je uitkomt op een grote C-cup maar 't is idd een 'gok' wat chirurgen niet graag doen om teleurstelling te voorkomen .

Mijn vriendin kwam van 75A naar 75D met 270cc op de spier .

Gaat het langs de tepel of borstplooi ? Welk profiel heb je , weet je dat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey endorfine,

ik heb 240 cc achter de spier gekregen, en heb nu bh maat 75C/70D.

ik heb er geen seconse spijt van gehad dat ze (half) achter de spier zitten.

op plekken waar ze niet achter de spier zitten, voel ik namelijk de prothese.

mijn herstel is ook prima verlopen.

ik was na 2 dagen al pijnstillervrij, als je je goed aan de regels houd, zal het reuze meevallen.

dat is mijn ervaring tenminste.

maar ik lees ook geneg verhalen van dames die dood gingen van de pijn..

er valt toch niks van te zggen van te voren !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waarom het achter de borstspier word, ik vroeg daar naar, en hij zei overtuigend: natuurlijk achter de borstspier! Heb daarna eigenlijk niet meer verder gevraagd.

Ik vroeg hem nog wel of dual plane niet beter qua natuurlijkheid was, maar volgens hem was (bij mij?) dit natuurlijker.

Waarom heb jij specifiek naar dr Visser gevraagd?

Ik ben na het consult overigens wel heel tevreden over dr damen en heb er ook echt vertrouwen in.

Vind het vooral erg spannend omdat je niet geheel onder narcose gaat maar een slaapverdoving krijgt, ik ben bang dat ik daar ziek van word. De eerste keer narcose bij een operatie ben ik ook erg ziek geweest, en later gaven ze me toen elke keer een pilletje en was het allemaal goed.

Daarnaast vind ik het erg spannend in hoeverre ik pijn ga hebben, lees daar zoveel verschillende verhalen over!

Heb al veel gelezen over de ervaringen van andere meiden bij de WK, maar het is uiteindelijk toch voor iedereen anders.

Lees ook dat je daar ook een bh kunt kopen voor 48 euro. Dit is mij overigens niet verteld, is dat nog steeds zo?

En als laatste ben ik natuurlijk (zoals iedereen denk ik wel) bang dat het toch niet is waar ik nu op hoop.

Hello

Ik heb dit ook gevraagd als ze me opbelde en ze zeiden dat ik er een bh kon kopen voor € 48, maar dat zal dan zijn als je gaat voor de band en de draadje te verwijderen.

Ik laat nog iets weten in mn topic als ik op 1 maart ga.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mieketje: En loop je dan tot die tijd zonder bh???

Of heb je er gewoon van jezelf eentje aan nu?

Poes: wordt jij ook geopereerd in de WK? of ergens anders! Spannend hoor:)

De operatie zal via de borstplooi gaan. En welk profiel ik heb? Zou het niet weten!

Hello

Neenee, ik ben ingetaped!!!! Een blauwe band, ik heb gisteren wel is gepiept ik kon hem doen zakken en terug aandoen, amaai wat staan mn borsten nog hoooooooog, normaal moeten ze nog serieus indalen.

Je moet de band tss 8 en 12 a 14 dagen ophouden en dan terug naar de pc om hem te verwijderen en de draadjes eruit te halen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, dat zal best ja, je borsten zullen nog flink ingedaald moeten worden.

Ik weet intussen welk profiel ik krijg, zag het staan bij mijn bevestiging.

280 XP stond er, en dat zou een extra high profile zijn nadat ik gezocht heb op internet.

Dan zal dit toch zeker wel een C cup opleveren toch??

Ik ben al dagen foto's van meiden aan het bekijken die een BV gedaan hebben, en ben zooo jaloers op jullie! Vind het allemaal zo mooi er uit zien!

Ik krijg gewoon kriebels als ik er aan denk dat ik dat straks ook zal hebben! :rolleyes:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo endorfine,

Jaja op 17 maart ook in de WK.

Dokter Damen zou 380cc steken. Ik denk hier nog serieus over na. Liever iets te weinig dan te veel. Dat gevoel heb ik toch!

Ivm die bevestiging. Wanneer heb je die gekregen? Per mail? Ik heb het voorschot betaald op 16 februari.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, ik heb 320cc hoog profiel voor de spier gekregen... ik ben 1.63m en weeg 59 kilo... ik had ervoor kleine b, grote a... je kan altijd mijn foto's even bekijken...

als de prothese achter de spier wordt geplaatst vallen er altijd een aantal cc's af (zeggen ze toch)... weet het zelf ook niet zeker...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Endorfine,

Veel suc. 17 maart ik ben over 6 dagen aan de beurt en krijg zoals je ziet 335cc achter de spier hoop hiermee op een mooie volle c uit te komen misschien een kleine d Ik heb ook diverse foto's en profielen bekeken en kan er ook geen touw aan vast knopen de een krijgt met 280 een dcup de ander moet 400cc voor een d cup terwijl ze toch 75 a hebben van te voren :wacko: .

Groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Over 3 weken zijn die nieuwe borsten er al:D

Wachten duurt meestal wel lang, maar geloof dat de tijd tot nu toe nog snel gaat (rond volgende week mijn studie af, vandaar nog druk daarmee.)

Ik denk dat ik voor de operatie nog eens vraag of het misschien mooier is er iets meer in te doen, en of het dan nog steeds natuurlijk oogt. In dat geval wil ik wel meer cc, en anders maar gewoon 280 hoor. Ik ben allang erg blij dat ik dadelijk een beetje borst heb:)

Wie weet zien we elkaar nog in de kliniek poes:) We zullen het een week van te voren weten hoe laat jij en ik aanwezig moeten zijn.

Zijn hier nog dames die goede tips hebben voor smeerseltjes wat betreft voor/na de operatie op de huid?? Ik slik in ieder geval vitaminen, dat doe ik altijd al dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey endorfine,

Ik ben ook al aan het smeren en ik gebruik amandel olie van het merk Kneipp ( vind je in het kruidvat ).

En ik heb ook nog eens een extra crème gekocht die striemen tegen gaan bij een zwangerschap, dus ik veronderstel dat dat op de borsten ook wel helpt.

Dit was een felroze tube met een wit silhout op van een zwangere vrouw ( ook in kruidvat gekocht ).

Beide producten waren niet zo duur. Ik heb voor ze alle twee 13 euro ofzo betaald.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik gebruik badolie van kruidvat. Gewoon in je bad doen. Maar ik neem meestal een douche dus was ik me gewoon

nog eens extra met die olie! Is trouwens goed voor je hele lichaam. Je krijgt er een lekker soepel velletje van.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey!

Ik ben nog niet gebeld, had het telefoontje inmiddels wel verwacht. Hoop dat ik ook vroeg kan, net als jij!

Ben inmiddels wel wat zenuwachtig aan het worden en steeds meer aan het aftellen.

Vertel jij tegen alle mensen om je heen dat je een borstvergroting krijgt? En hoe doe je dat bijv. op je werk of op de sportclub?

Ik vertel het op het werk niet, heb een week vrij genomen maar zij denken gewoon voor 'vakantie'.

Hoop dat ze het daarna niet merken.

Bij de voetbalclub ga ik volgende week bellen dat ik een blessure heb ofzo. Wil niet dat ze het weten, niet omdat ik me er voor schaam maar wil gewoon niet 'het meisje met de borstvergroting'zijn. Ik heb ook niet iets bijzonders met mn teamgenoten en aangezien ik er na dit seizoen mee ga stoppen hoef ik ook niet meer gezamelijk te douchen. Vind het wel moeilijk om te liegen, voel me er nu al schuldig over. Echter, iemand waarmee ik wel goed bevriend ben van de voetbalclub heeft een zus waarbij ze een paar weken terug de bortsgeamputeerd hebben (borstkanker heeft ze). Beetje lullig als ik dan kom vertellen dat ik ze laat vergroten..

Ik hoop ook heel erg dat ik niet teveel pijn ga hebben. Heb toch wel wat dingen die ik in die week wil gaan doen. Het zijn geen zware dingen, maar het zou wel fijn zijn als ik daarbij gewoon kan overkomen en niet aan de bank gekluisterd bent.

Hoe lang ben jij vrij na de OP?

Af-tel-ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Poes en Endorfine

Het begint stilaan te korten!!!! :rolleyes:

Ik moet eerlijk zijn het is me allemaal beter bevallen dan ik dacht, het hangt natuurlijk van persoon tot persoon af maar bij Dr Damen krijg je een band om die de borsten goed vast houd en ik denk dat dit wel goed is en minder pijnlijk omdat ze weinig spelling hebben.

De dag zelf was ik misselijk en voelde me rot, de dag nadien ging het al veeeel beter enkel het rechtstaan deed wel pijn en slapen das ... Tot op de dag van vandaag kan ik niet volledig op mn zij liggen en dat is minder, dus s'morgens heb ik soms wel last van een pijnlijke onderrug.

De dag nadien stond ik al terug te helpen in de beenhouwerij wel achter de schermen, ik denk wel dat het goed is dat je in beweging blijft om je lichaam bezig te houden, als je gans de dag al zittend of al liggend doorbrengt en je moet dan iets doen dan staan alle spieren toch stijf en pijnlijk :unsure:

Juist 1 week na mn bv stond ik terug te werken in de beenhouwerij ik had ook geen ander keus als zelfstandige moet je soms is op je tanden bijten maar het is allemaal goed verlopen soms wel moeilijk maar het ging, ik heb mn boobies nu 3 weken en het voelt nog hard aan en ze moeten volgens mij nog indalen want ze staan nog altijd hoog maar ik moet nog een beetje geduld hebben :blush:

Groetjes en nog veel succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.