Ga naar inhoud

Kriske : 12 maart 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast kriske

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ik ben kriske een 24 jarige dame die al een aantal jaren aan een borstvergroting aan het denken was, heb begin dit jaar de doorslag gehad en dus in februarie op consulatie geweest in de welnesskliniek met dr daemen, had een A cup en wou graag een C , na het consult meteen overtuigd en ja operatie datum vastgelegd dit was dus op 12 maart, om 6 u 45 daar zijn was wel vroeg , maar stond smorgens al te springen, eenmaal aangekomen even gewacht, dan foto s genomen en naar de kamer gebracht, om half 10 zat ik in de operatie zaal en is er begonnen, om daarna om half 12 goed wakker terug op de kamer te zijn met 330 cc erbij. heb wel verschrikkelijke pijn gehad op vrijdag avond en ook zaterdag, kon niet liggen, maar ja hoorde altijd wie mooi wil zijn moet lijden :-) zondag was ik de pijn zo beu dat ze voor me een dokter gebeld hebben, die is dan komen kijken en heeft mijn verband iets losser gedaan, was iets te strak, sindsdien loop ik hier vrolijk rond met enkel een lichte druk en spierpijn, onder verband al gaan piepen en snel 26 maart dat de draadjes eruit zijn, alles ontzwollen en het resultaat volledig kan bekijken !!!

groetjes

kriske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kriske,

Fijn dat alles goed verlopen is!

Ik ben morgen, 17 maart, aan de beurt ook bij dokter Daemen. Ik moet er zijn om 6u.

Ben blij dat ik je positieve verlagje nog heb kunnen lezen.

Gr. Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello

Moet toegeven dat die band in het beginnen wel wennen was maar na een week begon hij al veel losser te zitten dan hij van mn rug begon te zakken, toen ik belde naar de WK kreeg ik de mededeling dat ik deze niet mocht verwijderen, omdat dan de compressen misschien losser gingen komen en dat er dan kans was op een infectie en da wou ik niet tegen komen dus ben ik een sportbh (topje) gaan halen en heb deze erover aangedaan. Toen de band en de draadjes eruit mochten was het een gevoel van verlossing, zalig <_<

Ik heb mn boobies morgen al 4 weken en het begint allemaal een betere vorm te krijgen en vooral beginnen ze soepeler te worden want amaai ze blinkte van de spanning.

In alle geval herstel nog goed

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

bedankt voor jullie reacties:

@ patries : deze is onder de spier geplaatst

@ poesje : oooh fijn veel sterkte morgen, en laat maar weten hoe het geweest is

@ mieketje: ja is inderdaad wennen die band, dokter had op zonder na het verband iets losser te doen alles gecontrolleerd en alles zat nog goed,en begon mooi dicht te gaan, begint nu al te zakken de band, ondertussen al een rekverband erover laten plaatsen zodat dit toch mooi blijft zitten. enkel voor je te wassen is dit niet praktisch. hopelijk snel de 26 ste dat de draadjes eruit mogen, en het resultaat helemaal kan zien, ben ondertussen wel al eens gaan piepen :-)

heb vandaag ook zo goed als geen pijn meer, enkel soms een druk, heb ook al rustig mijn huishouden gedaan, dus voel me wel degenlijk beter :-)

groetjes allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

hier ben ik weer;

heb even een vraagje, als ik s morgens opsta kan ik zelf niet rechtstaan heb ik hulp nodig, zo'n pijn dat het doet, neem ik eenmaal op een pijnstiller en dan gaat het weer beter, zet ik me na de middag nog een beetje in mijn salon, en is het weer hetzelfde, heb ik pijn in mijn rechterarm, en het brand en trekt regelmatig, heeft hier nog iemand problemen mee, of een idee wat er kan helpen?begin wel ongerust te worden nu.en de draadjes moeten die specifiek bij de pc eruit of mag de huisdokter dit doen? moet je daarna op controle bij de pc?

alvast bedankt

groetjes kriske

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Kriske,

ik heb de eerste 4 dagen om de 4 uur een pijnstiller genomen en ben toen af gaan bouwen en heb daarna geen pijn meer gehad. dus ik zou gewoon wel een pijnstiller nemen tot het beter gaat. de eens heeft meer pijn dan de ander. ik ben er doorheen gevlogen.

je gaat zitten in je salon? of werk je? wanneer heb je dan pijn? je moet je armen ook zo mijn mogelijk gebruiken he,zeker de 1e 2 weken,en toch zeker écht uitkijken tot de 6 weken met je armen gebruiken. alleen het hoognodige!

de draadjes? ik ben terug gegaan naar de pc maar mocht het van hem ook zelf doen (was 1 lange draad zonder knoopjes) maar je kunt ook naar je huisarts gaan hoor. wat jij fijn vind!

en vaak moet je na 2 weken (draadjes eruit laten halen) en 3 maanden nog een keertje terug op controle. heeft je arts daar nix van gezegt dan?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello

Ja mag terug naar de WK om de band en de draadjes te verwijderen, het is inbegrepen in de prijs dat je betaald hebt maar het mag ook bij je huisarts!!!! (Om een lange rit te besparen)

Ik heb ervoor gekozen om toch terug naar de Wk te gaan maar eigenlijk was het niet nodig. Er word toch niet meer gedaan.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

@ patries:ja als ik zit en lig in de salon, ook in bed, als ik ga liggen lukt het nog wel behalve mijn rug doet pijn dan, maar eenmaal ik een beetje geslapen heb ofzo en dan moet opstaan doet het enorm pijn en kan ik niet alleen opstaan. is natuurlijk niet fijn omdat ik overdag wel alleen zit terwijl de kids naar school zijn. moet maandag terug werken, dus is hopelijk iets beter, zit een hele dag op een bureau dus gaat wel. voor de draadjes heeft hij niet veel gezecht, behalve dat die er op 26 ste uitmoeten, en in de brief die ik heb meegekregen word ik ook niet wijzer snif.

@endorfine: ja de huisarts zou makkelijker zijn, is op 5 min van mij thuis en de wk op 1 uur

@ mieketje: daar had ik nog niks van gehoord van in de prijs te zitten, ga morgen eens bellen om te kijken, ook ivm de pijn, wat ze me daar kunnen over vertellen. en zit ook zo goed als door mijn pijnstillers, dus zal ook huisarts worden.

hopelijk snel de draadjes eruit dat ik het resultaat kan zien en dan rustig kan douchen :-)

bedankt voor jullie reacties

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.