Ga naar inhoud

Yasje : 5 juli '10 : Prof B Van Der Lei : Privekliniek te Heerenveen


Aanbevolen berichten

heeeey,

jazeker fijn dat ik vanmiddag al kan komen.

me vriend neem ik mee want als ze mij wel proberen iets wijs te maken heb ik hem in ieder geval er nog bij.

zodra ik wat weet horen jullie van me .

xxxxx en bedankt voor jullie lieve berichtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

hey iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes,

ik ben vandaag dus geweest nou hij gaf het probleem gelukkig toe,de lijn die je ziet in mijn borst is dus mijn oude borstplooi ,hij geeft me nog 2 maanden de tijd omdat hij zei dat hij vaak heeft gezien dat het in 2 maanden nog wel is wil gebeuren dat de plooi uitdeukt.9 november moet ik terug komen is het dan niet verbetert krijg ik kosteloos een hersteloperatie waarbij ze de nieuwe borstplooi strak trekken waardoor de vouw er dus uit gaat.ben heel blij dat ze me zo netjes geholpen hebben daar nu weet ik ook dat het dus niet de schuld was van de pc en het gelukkig ook niks ernstigs is.hij heeft me ook goed gerust gesteld dat het hoe dan ook weg gaat of het nou met een hersteloperatie is of uit zichzelf .

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee meid dat is fijn om te horen :116:

Nou maar wel hopen dat het over 2 maanden voorbij is!

Dus eigenlijk is het wat eef dacht? je protheses zit lager?

Gek zeg hoe dit kan ontstaan... :blush:

Nou het gaat in elk geval goedkomen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat ze hier zo netjes mee omgaan! (en terecht!)

Inderdaad hoop ik voor je dat het vanzelf weggaat, maar zo niet hoef je je geen zorgen te maken, want ze willen je er gelukkig bij helpen en het is op te lossen! Fijn hoor!!!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasje,

Ooh, eigenlijk is dat wel goed nieuws toch, minder ernstig dan verwacht, nu hopen dat het zichzelf hersteld, en anders wordt je sowieso geholpen, fijn toch hé, hoef je je daar alvast geen zorgen meer over te maken! Nog maar weer even geduld dus...:44: Succes meid!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Yasje,jee nog nooit van gehoord zeg,sta even verstelt.

maar wel super fijn te lezen dat het in elk geval opgelost word,hopenlijk vanuit zich zelf,bespaart je dan een heroperatie,maar goed,ookal niet vanzelf,dan gelukkig kosteloos een oplossing,er valt vast een hele last van je schouders.

en nu maar hard duimen dat het gauw wegtrekt en dat je dan eens van je nieuwe aanwinsten mag en kan genieten.

sterkte

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie je Yasje? De meeste artsen zijn wel redelijk hoor,willen echt geen slechte naam er aan over houden!

Super dat je nu wat gerustgesteld kan zijn,even doorbijten en afwachten dan maar,mja gebeurd er niets dan dus een heroperatie, heeft 1 voordeel dat je misschien nog de keus krijgt voor een maatje meer te kiezen,lol.:rolleyes:

Sterkte ermee,en we wachten in spanning af hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey allemaal,

ja ik ben echt blij dat ik nu zeker weet dat het weg gaat of het nou met een operatie is of uit zichzelf.

ik smeer het nu elke dag in met lotion en de lijn word wel minder dus wie weet hoef ik straks geen eens een operatie meer.

mijn protheses waren in ieder geval goed ingedaald alleen mijn eigen weefsel moet nog een beetje mee dalen.

grotere protheses was geen oplossing zei hij ...naja ik heb nu 70E dus vind ik ook wel een mooi maatje voor me kleine lichaam hahaha.

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

heeeey mensen!

weer een tijdje terug heb het druk met studie en kids pffff vermoeiend!

nou de plooi is in ieder geval stukjes minder maar nog niet helemaal weg

en begin volgende maand moet ik terug komen.

ik denk toch maar dat ik voor een operatie ga aangezien het naar mijn idee nu niet meer opschiet.

ik wil stiekem ook wat meer cc :$ maar dat word denk ik niet vergoed aangezien het niet noodzakelijk is(jammer) hahaha

maar met dit maatje ben ik ook wel tevreden zit nu op een 70E cup alleen lijkt het niet zo ik ben denk ik al heel snel gewend geraakt aan de maat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Yasje,jeetje wat jammer dat het nog steeds zichtbaar is,we hadden ander nieuws willen lezen natuurlijk.

gelukkig kan je spoedig alweer terug,en ja een goed gesprek is op zijn plaatst,dit hoeft en mag niet he na een bv,het moet wel mooi en in orde zijn.

ja ene her is mischien toch wel redelijk ja,en of je dan meteen een maatje meer kan nemen,ik zou niet direkt de hoop opgeven hoor,denk dat het zelfs wel mogelijk is,bespreek het eens met je arts :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee joh je bent dan toch niet ondankbaar? je hebt genoeg centen betaald en uiteindelijk heb je een soortje complicatie,dus dan moet je weer moeite doen een her te overwegen en alles weer opnieuw te regelen en te doen,en dan mag je toch tevens je zegje doen dat je dan meteen een maatje meer wilt?proberen kan je altijd en mischien hoef je enkel maar een kleine vergoeding bij te leggen,zou je een berg geld schelen tegenover een wissel voor groter,toch? je kan het gewoon laten vallen,als je dan toch een her moet,of het dan iets meer kan en mag?

een betere arts zal je vraag verstaan en er serieus op in gaan,en met mazzel,krijg je het,en mischien een piepebeetje bijleggen,maar dat is net wat je zelf wilt he.

op naar 9nov,ff aftellen nog en sucses :rolleyes:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 11 months later...

hahaha hey mensen!

nou nu heb ik 2 topics maar ben heel lang weggeweest!

ben zwanger geweest van mijn 3e en heb 16 juli een dochtertje gekregen!

alles gaat goed maar de plooien zitten er nog steeds!

nu word ik as dinsdag 15 november geopereerd!

ze gaan mijn plooi inkorten dus dan moeten die plooien wel weg zijn!

ik heb nog een andere topic waar ik alles op zal zetten!

xxxxjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.