Ga naar inhoud

Yasje : 5 juli '10 : Prof B Van Der Lei : Privekliniek te Heerenveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

heeeeey

straks spreken we mekaar met grote borsten

spannend man

hoop dat je nog een beetje snel werd geholpen

en dat je niet al te veel pijn krijgt

heel veel suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

met yasje gaat alles goed sprak haar net aan de tel

ze zit nu bij haar moeder daar heeft ze geen internet

maar haar verslag komt zo snel mogelijk

nu heeft ze nog wijnig last en vind haar boobies wel heel mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Rebecca voor het teken van leven van Yasje :D , zo weten we alvast dat alles goed is verlopen en dat ze blij is met haar nieuwe boobies! Haar verslagje zien we graag tegemoet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey mensen IK HEB ZE!!!!

nou gister om half 6 opgestaan moest snel de kindertjes aankleden en huppa naar de oppas.

toen ik ze daar had afgezet be nik naar mijn moeder gereden en zijn we naar de kliniek gegaan.

half 8 kwam ik daar aan en moest ik even wachten in de wachtkamer.

even later kwam de verpleegster en bracht me naar het kamertje oehhh wat werd ik nerveus.

eenmaal in het kamertje moest ik het mooie operatiejasje aan en moest ik nog even wachten totdat dr van der lei kwam.

10 min later kwam de verpleegster weer met de mededeling dat de airco in de OK kapot was en het daar nu 23 graden was en ik moest wachten tot het gemaakt was omdat ze met die hitte niet konden opereren.

half uurtje later kwam de pc MET EEN VET LEKKERDING ALS STAGAIRE om mijn borsten af te tekenen en foto's te maken.ook hij zei dat het een half uurtje kon duren maar misschien ook wel een uur voordat ik geopereerd kon worden en vroeg me of ik wat wilde hebben voor de zenuwen.

Ik kreeg een pilletje om mij een beetje rustig te houden maar inplaats van rustig worden werd ik zo stoned als een garnaal en kreeg overal de slappe lach om hahahaha.

uiteindelijk viel ik in slaap en werd om kwart over 10 wakker gemaakt door de anesteshist om mee te gaan naar de operatiekamer.

Giechelend en wel lag ik in dat bed en werd ik daarheen gebracht hahahah.

dat stomme pilletje maakte me echt melig hahaha.Toen ik eenmaal in de operatiekamer was kan ik me nog vaag herinneren dat ik op de tafel moest liggen met me armen gespreid en kreeg ik een infuus.

het brande verschrikkelijk en wist dat dit de narcose was die toegediend werd ik werd warm en weg was ik.ik zei nog heel vrolijk TOT ZO haha :152:

toen ik wakker werd had ik een beetje spierpijn en keek gelijk naar me boobs alleen was ik helemaal ingetaped en kon het ook nog niet zo goed zien.

mijn moeder zei achteraf dat ik half 12 al wakker was.

ik heb nog een uur geslapen want toen ik op de klok keek was het half 1 en kwam de verpleegster om mij naar mijn kamer te brengen.

Eenmaal daar kreeg ik een beschuitje en wat thee en moest ik even plassen.

Dat ging allemaal goed!!had weinig last alleen beetje spierpijn ik kon ook zelf me bed uitkomen.

de verpleegster deed het verband eraf en ik kon ze even bewonderen WOOOOW Wat groot dacht ik.

toen kreeg ik mijn sportbh aan en moest ik mijn kleren aandoen en wachten tot mijn moeder me ophaalde.

om half 4 mocht ik weg dus heb ik in die tussentijd veel geslapen.

ik heb even me boobs bekeken ik zie beneden me bort nog wel een randje lijkt wel van de prothese maar hun zeggen dat komt omdat het nog moet indalen ze zittn nog vrij hoog oooh wat vind ik ze al mooi.Gister ging het wel met uit bed komen enzo maar vandaag kan ik helemaal niks meer zelf wat een spierpijn zeg.

Ik heb diclofenac en paracetamol en neem die netjes in.

Tot zover mijn verslagje ik ga even liggen en zal snel foto's plaatsen!

k heb nu een sportbh D aan alleen die zit vet krap :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasje,

Gefeliciteerd!!! :1bouncingboobs: Leuk verslagje! Je hebt ze meid, fijn te lezen dat je ze al zo mooi vind, zie dan ook uit naar je eerste picjes! Laat je nu maar lekker verwennen en rust maar goed uit!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Supper meid dat je er nu al zo blij mee bent!

hihi stoned als een garnaal nou je was in elk geval niet zenuwachtig :P

Ik ben zo benieuwd op welke cup je uitkomt en natuurlijk ook je foto's

Nou meid heel veel beterschap :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij achter de spier dalen ze zeker nog, bij dual plane denk ik ook wel. Nu zit er ook nog vocht rond dus dat geeft echt een vertekend beeld hoor. Binnen een week zal je al hele andere borsten hebben, geloof me.

Succes en don't worry !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yasje,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs.. Haha en ja dat tabletje :152: (die heb ik ook gehad, ik was onwijs aan het kletsen voordat ik onder narcose ging..)..

Klopt dat ze nu nog wat hoog zitten, maar ze dalen echt hoor.. Ben benieuwd naar je foto's..

Beterschap de komende dagen!! Doe maar lekker rustig aan..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey !

bedankt voor jullie lieve berichtjes

ik hoop dat ze niet al te veel slinken vind het een mooi maatje eigenlijk haha:p

ik slaap nog veel en ik ga straks proberen te douchen

xxxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

nou vandaag gaat een stuk beter heb veel beter geslapen en de pijn is ook een beetje te houden.

ik kan nog niet veel met me armen maar goed moet even geduld hebben :rolleyes:

de zwelling is ook een stuk minder geworden :126:

dus het word met de dag mooier ik probeer vandaag even fotos te plaatsen

xxxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasje,

Fijn dat het steeds beter gaat en ze met de dag mooier worden, zakken doen ze heus nog wel hoor, :3: ,zie uit naar je picjes! Nog een fijn herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey!

ik heb net zelf gedoucht oooh wat een gedoe zeg met afdrogen ahahah maar was wel even lekker.

maandag mogen de hechtingen eruit ik ben benieuwd!

paracetamol heb k nu laten liggen en slik alleen nog diclofenac en het gaat tot nu toe goed.

xxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey mensen

nou wil ik vandaag fotos maken houd die camera ermee batterijen leeg!!! :145:

dus morgen even nieuwe battertijtjes halen :P

voel me al een stuk beter heb geprobeerd auto te rijden ging nog een beetje moeizaam hahahaha

als ik in de ochtend op sta is het wel een hell wat ben ik dan stijf zeg!!! hoelang gaat dat duren voordat dat over is ???

xxxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ja ze zullen echt nog wel zakken hoor!

hihi dat soort dingen heb je altijd he, wil je foto's maken zijn de baterijen leeg :P

Ook ik kijk uit naar je foto's!

Hoe gaat het slapen?

Beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeey !

nou ik heb 1 foto geplaatst van me nieuwe decollecte

moet ze nog even bloot op de foto zetten alleen deze foto was gemaakt op een famillie dag kan ik moeilijk me bh uittrekken he hahahahah :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.