Ga naar inhoud

Yasje : 5 juli '10 : Prof B Van Der Lei : Privekliniek te Heerenveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

Ze zullen gerust zakken maar ik weet zeker dat jij een heeeel mooi decolete over houd hoor :)

Ik wou dat ook zo graag, maar ja je kan niet alles hebben ;)

wanneer moet je trouwens weer op controle dan zou ik het aankaarten hoor ik bedoel je betaald er wel voor toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet pas met 16 dagen hechtingen eruit maar goed ik heb ook lift mischien duur dat langer?

Maar ik denk dat ze zelf wel zien of het kan hoor morgen, je leest heel vaak na 1 week dat ze eruit gaan.

Dinsdag moet ik op controlle, ga het er ook wel over hebben.

Wat gek dat jij ook dual plane heb en ze wel super overeind staan.

Vaak lees je dat je dat met dual niet voor elkaar krijgt :rolleyes:

Hmm ik hoop dat de spier nog wat losser wordt bij mij en ze dan met bh wel mooie worden.

Baal er alleen wel van dat als ik op me rug lig ze helemaal schuin wegzakken.

Ik wou juist zo graag dat ze deze keer omhoog bleven..

Ik heb juist gevraagd om het tegenovergestelde, dus ga het dinsdag wel aankaarten, maar ja wat doe je er aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi foto Yasje,je straalt power uit :101:

greetzz moontje

thnxx moontje ik hoop ook dat het niet meer veel zal slinken maar zoals ik het nu zie is de zweling er grotendeels af :P vandaag de hechtingen eruit halen dus ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet pas met 16 dagen hechtingen eruit maar goed ik heb ook lift mischien duur dat langer?

Maar ik denk dat ze zelf wel zien of het kan hoor morgen, je leest heel vaak na 1 week dat ze eruit gaan.

Dinsdag moet ik op controlle, ga het er ook wel over hebben.

Wat gek dat jij ook dual plane heb en ze wel super overeind staan.

Vaak lees je dat je dat met dual niet voor elkaar krijgt :rolleyes:

Hmm ik hoop dat de spier nog wat losser wordt bij mij en ze dan met bh wel mooie worden.

Baal er alleen wel van dat als ik op me rug lig ze helemaal schuin wegzakken.

Ik wou juist zo graag dat ze deze keer omhoog bleven..

Ik heb juist gevraagd om het tegenovergestelde, dus ga het dinsdag wel aankaarten, maar ja wat doe je er aan?

naja als je niet tevreden bent met het resultaat mag hij het opnieuw doen klinkt misschien raar maar je betaald er wel veel voor zou zonde zijn als je er dan niet tevreden over bent ...je heb het bonnetje nog toch?:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja als je niet lang vocht vast houd zal het meeste al weg zijn getrokken,maar het kan wel hoor,dat je nog vocht hebt erin.

maar de meeste slink kan nog komen hoo,wees voorbereid.

maar ze zijn wel gewoon mooi,erg mooi! ben ook benieuwd naar bloot foto,s :1bouncingboobs:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nou mensen het heeft even geduurd voordat ik er weer ben

ivm met priveproblemen was ik niet in staat om op het forum te komen hoop dat jullie

daar begrip voor hebben ... Helaas heb ik na 2 maanden een double bubble effect ik weet nu niet hoe ik dit

moet gaan oplossen. 27 september moet ik weer naar de privekliniek.

weet iemand of je de heroperatie zelf moet betalen? het lijkt mij een fout van de pc of zit ik niet goed.

ik zet even een foto in de galerij

xxxxjes yasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yasje,

Ik zag je naam ineens staan bovenaan bij de laatste statistieken en heb gelijk aangeklikt. Ik schrik erg van je verhaal. Snapte al niet goed waarom je nooit meer wat van je liet horen. Ik vind dit echt heel vervelend voor je. Maak me nu zelf ook een beetje zorgen of het wel goed gaat komen, ik wordt maandag over een week geholpen bij dezelfde PC in dezelfde kliniek met hetzelfde aantal cc's (385) dual plane. Het lijkt mij dat dit onder de garantie valt van de operatie. Je moet de papieren er nog maar eens goed op nalezen. Heel veel sterkte ermee. Vind het echt rot voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yasje,

Ik zag je naam ineens staan bovenaan bij de laatste statistieken en heb gelijk aangeklikt. Ik schrik erg van je verhaal. Snapte al niet goed waarom je nooit meer wat van je liet horen. Ik vind dit echt heel vervelend voor je. Maak me nu zelf ook een beetje zorgen of het wel goed gaat komen, ik wordt maandag over een week geholpen bij dezelfde PC in dezelfde kliniek met hetzelfde aantal cc's (385) dual plane. Het lijkt mij dat dit onder de garantie valt van de operatie. Je moet de papieren er nog maar eens goed op nalezen. Heel veel sterkte ermee. Vind het echt rot voor je.

hey lelie maak je geen zorgen ik heb een beetje zitten lezen en dit kan iedereen overkomen.

het kan een inschattingsfout zijn of mijn weefsel is gewoon slap.

waarschijnlijk word het een heroperatie en dan plaatsten ze de prothese voor de spier dan is de kans minder.

ik ben benieuwd ik bel maandag gelijk heb geen zin om tot de 27e te wachten.

jij alvast heel veel succes!!! xxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, heb je foto bekeken..

Hoe kan dit ??

hey mii18 dit komt doordat de spier de prothese vast houd waardoor mijn weefsel eroverheen gaat hangen.

volgens mij dan hahaha. ik hoor het wel van de pc wat de exacte oorzaak is .

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lelie,

ja pech kan je wel zeggen ik weet de oorzaak echt niet ik lees op google maar de 1 zegt dat het een

inschattingsfout is van de chirurg en de ander zegt dat het ook aan het weefsel kan liggen.

ik heb het bij beide borsten dus ik eis gewoon een heroperatie.

xxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Yasje,dit is in elk geval geen fout van jou,dat is duidelijk,of je moet er echt op hebben gestaan, hoog en laag, op deze plaatsing???

ik ga hopen dat als je maandag belt,je zeker eerder terecht kunt als de 27ste pas,want ik begrijp je maar al te goed dat je dit meteen wilt bespreken en wilt oplossen met je arts,wens je ook enorm veel sterkte toe :71::71::71:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.