Ga naar inhoud

Yasje : 5 juli '10 : Prof B Van Der Lei : Privekliniek te Heerenveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

Persoonlijk denk ik eigenlijk dat ze zelf ook niet blij zijn met dit resultaat,dus ik denk eigenlijk dat ze je zsm willen helpen,lijkt me heel logisch.En idd zelf aangeven dat je er zsm vanaf wilt.

Ik zou ook meteen voor voor de spier gaan,want dat scheelt je een hoop pijn qua herstel .rolleyes.gif

Als dat mogelijk is natuurlijk.Sterkte iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nu wil ik niet zeggen dat ik een pijnloos herstel heb gehad maar de pijn vind ik nog het minst erg zou het zo nog een doen.

ik wil gewoon dat dit zsm verholpen word want ik schaam me dood.

ik lees ook doordat de prothese naar beneden zakt de borst niet goed gevuld is ,dus dat wilt zeggen dat als ik een hersteloperatie heb en de prothese goed is mijn borsten wat groter zijn ,vind ik niet erg want wil gewoon dat het mooi is ,ik heb nu een 70E cup. xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje,ik schrik er serieus van zeg,ja niet rot bedoeld uiteraard naar jou toe hoor,maar jeetje,dit is echt een serieus probleem ja :(

Dit is wel een extreeme uitting zo he als je je spieren spant,ik zou er zeker opstaan als er een oplossing komt,dat je voor de spier gaat(mits je dat zelf wilt ook uiteraard)

ik vroeg me eens af,heb je ze al telefonisch of via de mail een beetje op de hoogte gestelt? of bel je maandag voor het eerst?

hoe zag het er eerder uit?ook zo extreem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey ...dameblanche nee idd hij staat goed aangeschreven dus ik denk ook niet dat hij hier blij mee zal zijn....

moontje bij het begin was het een klein randje meer niet viel niet zo op maar dit is serieus de laatste weken extreem achteruit gegaan.en ik heb het liever nu ook op de spier want dan is het risico kleiner wil straks niet voor een 3e keer onder het mes.

ik heb toen ze de hechtingen eruit haalde gezegt over dat randje en toen zei hij ja dat hou je niet tegen ..maar toen was het ook nog niet zo erg.maandag ga ik bellen en leg ik ze dit probleem voor .

ik heb sowieso geen geld voor een 2e operatie dus maar goed ik ga van het positiefe uit en hoop dat ze dit gewoont kosteloos herstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

je maakt ene goede kans,dat dit vergoed word,maar toch,leuk is en blijft het niet,je moet wel weer opnieuw,en weer de tijd ervoor vrij maken,weer herstellen enz enz

ik ga je topic blijven volgen hoor,ben toch super benieuwd en ga echt hopen dat je je gelijk krijgt,zou fijn zijn.maar ik ga van het positieve uit voor jou.

vind het ook erg dapper dat je zo rustig blijft :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey moontje bedankt voor je steun.

ja ik blijf gelukkig rustig maar kan niet wachten tot morgenochtend.

ik zoek veel op internet maar kan nergens eigenlijk de exacte oorzaak vinden.

weet jij misschien of het aan de chirurg ligt of dat het aan je weefsel ligt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, wat ontzettend vervelend voor je!

Heel veel succes met bellen morgen en weet zeker dat de kliniek dit heus wel wil oplossen. Als ze een goede naam hebben zullen ze heus hun verantwoording wel nemen lijkt me!

Sterkte!!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey het rare is dat als ik lees over de double bubble dat het gaat om weefsel wat naar beneden zakt.

in mijn geval is het de prothese die te laag is . ik ga morgen bellen xxxx

Hey Yasje,

Dacht ook eerst toen ik je foto zag dat je eigen weefsel erover heen viel, maar het is dus de prothese die lager zit dan je eigen borstweefsel, is dit dan eigenlijk niet 'bottoming out' iplv 'double bubble'? Ik ben natuurlijk ook maar een leek, maar wens je vast veel succes als je morgen gaat bellen en hoop dat de pc je kosteloos wil helpen, want zo kan het natuurlijk ook niet blijven. Sterkte meid!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eef,je zou zeker eens gelijk kunnen hebben hoor,ik zie het slecht,mede omdat ik geen arts ben en een foto is maar een foto,ik zie niet het verschil wat nu dr weefsel of dr prothesen zijn bij die vouwen,dat kan enkel zij zelf voelen.

Yasje,veel sterkte en sucses met bellen morgen,ik denk aan je

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mensen ik heb net gebelt.

vanmiddag om 5 uur kan ik terecht dus dat is lekker snel is in ieder geval een teken

dat ze er wat aan willen doen.

als ik het voel is de onderste bolling de prothese dus eef je kan idd wel is gelijk hebben,

ik ga even op google verder zoeken wat bottoming out is.

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yasje,wat ontzettend goed dat je zelfs vandaag al terecht kan,ik ben super benieuwd naar d eoplossing,en wat het nu werkelijk is ook!

Eefje zou idd eens gelijk kunnen hebben,maar als je arts het gezien heeft,weten we het zeker,wat het nu is.

ik wens je sucses op je gesprek vanmiddag,en laat je niet afschepen,sta op je hakken,want het is serieus genoeg.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.