Ga naar inhoud

Yasje : 5 juli '10 : Prof B Van Der Lei : Privekliniek te Heerenveen


Aanbevolen berichten

klik verder naar

YASJES HERSTELOPERATIETOPIC (15 nov. 2011)

Ja mensen na jaren wachten,denken en 2 zwangerschappen heb ik eindelijk mijn operatiedatum voor de borstvergroting(5 Juli).

Ik ben best wel zenuwachtig vooral de narcose vind ik maar niks,ben zo bang dat ik niet meer wakker word of juist te vroeg wakker word.

Ik krijg Links 385cc en Rechts 365cc Dual Plane.

Hij doet alleen maar dual plane omdat hij dat een natuurlijker resultaat vind geven.De plastische chirurg is de 1e Hoogleraar Estetishe Chirurgie in Nederland dus aan hem twijfel ik echt niet.

Ik doe namelijk de politieopleiding en juli is mijn vakantie dus heb het zo gepland dat ik niet hoef te sporten.

Hoe hebben jullie de narcose ervaren en de pijn erna?

Ik hoop hier wat meer ervaringen te lezen.

Groetjes Yasmin :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

Kan beamen dat dual plane een zeer natuurlijk rezultaat geeft .

Ervaring met de chirurg heb ik niet maar heb er al wel positieve dingen over gelezen .

Snap dat het niet anders gaat met je werk maar open t-chirts ga je deze zomer dus niet kunnen dragen (door brede bandjes en grote cups van je sportbh) . Maar goed , 6 weken is nu niet eens zooooo lang in een mensenleven , voorbij voor je't weet :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

ik was benieuwd hoe jullie de dagen erna hebben doorgebracht,

en wanneer je weer een beetje de alledaagse dingen kan doen.

Ik heb namelijk 2 kinderen 4jr en 1 jr en de 1e week gaan ze wel naar de oppas

maar daarna moet ik alles zelf doen aangezien mijn vriend ook werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha ja mijn buurvrouw wilde me wel helpen alleen zij is die week op vakantie

dus dat word em niet ...

naja ik sleep me er wel doorheen.

ik tel elke dag af.

alleen ben zoooo bang dat ik niet wakker word uit de narcose hahaah word er gek van,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

De Datum komt steeds dichter bij ik begin echt nu af te tellen!!!

kan echt niet wachten!!!!!!! het liefst vandaag nog hahaha

maar goed komt vanzelf wel...

hoelang duurde het bij jullie voordat jullie gingen shoppen en bh's

konden kopen???

:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja dat risico ga ik niet nemen..

ben benieuwd wanneer iedereen z'n sportbhs heeft gekocht

en hoe ze de maat hebben ingeschat.

ik weet echt niet welke maat ik moet nemen.

ik ga volgende week alvast een huispak kopen zodat ik in de kliniek

geen gedoe heb met knopen en ritsen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb ik ook al gekocht! Nike had sales hier lekker makkelijk

ik had ook geen idee dus heb het gevraagd en ze heeft gezegd neem een 75 c mee en dan als het te klein is zien we wel. Triumph tri action extreme heb ik uiteindelijk gekocht die kwam bij vele als beste uit en ze gebruikte die in de kliniek ook bij het passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi yasje

ja jee spannend idd zeg,weet het van mezelf nog wel,ooh ik als nuchtere,jaja nou toen niet hoor hahaha.

ja dat uit de narcose niet wakker worden,dat was eigenlijk ook me grootste angst,erna slaaproes gehad,nou en toen kreeg ik weer angst dat ik niet goed genoeg verdoofd zou worden,dat ik daar lag te schreeuwen van de pijn,hahah dromen zat over gehad vlak ervoor :blush:

aftellen maar,en voor je het weet,is het zover :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yasje,

Ik zag ook vreselijk op tegen de narcose en ik was er blijkbaar vol van.. Want toen ik bij kwam heb ik steeds tegen mijn vriend verteld dat ik het zo raar vond dat ik in 1x weg viel.. (weet ik niets meer van, dat ik dat gezegd heb).. Ik vind het nog steeds een rare ervaring, maar het is me wel meegevallen!! Het gaat helemaal goed komen meis, maak je niet al te druk, je bent in goede handen!!!

Wat sportbh betreft, je krijgt een spuuglelyke bh mee, maar zit wel heerlijk.. En ik heb er nog wat extra gekocht bij de Hema (dezelfde waar Van der Lei ook mee werkt met het passen), dat heb ik mijn moeder laten doen na de operatie.. ik had voor die tijd er al 1 gekocht (om te oefenen met de rijstzakjes) maar die was te klein..

Dingetjes doen gaat nog wat minder moet ik eerlijk zijn en dat vind ik maar niets.. Gister was ik met mijn zusje ff het dorp ingeweest en meegeweest naar de supermarkt (waar het ook nog eens super druk was), ik was echt blij toen ik thuis kwam (zo moe)..

Maar het begint voor jou ook al lekker op te schieten.. Voor je het weet, heb je ze.. Ben benieuwd..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo :D

Moontje Ja ik denk dat je die angst altijd wel zal hebben idd het is en blijft toch eng

om geopereerd te worden ook al is het voor iets leuks hahah naja ik laat het maar over me heen komen

maar nu ik in mei zit schiet het echt op want ik wacht al vanaf januari.

En nu gaat de tijd opeens zoooo snel :blink: haha.

heb jij ook veel last gehad van de narcose daarna?

Willemieke Ja gelukkig is het een goede arts ik heb zeker veel vertrouwen in hem en de kliniek.

de anesthesist heeft niet gebelt dus mijn gezondheidslijst zal wel goed zijn :rolleyes:

ik denk idd dat ik ook na de operatie mijn moeder even naar het centrum stuur want ik vind het zo

moeilijk inschatten welke sportbh ik moet nemen.

ik hoorde ook van de verpleegkundige dat van der lei de bh zo strak doet klopt dat?

nou gelukkig heb ik een hele week oppas geregeld voor de kids en heb ik hulp van een vriendin van mij

aangezien mijn moeder en vriend die week moeten werken:d

en ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat infussen hahaha dat word ook nog wat :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van der Lei doet het verband er inderdaad strak om heen.. De verpleegkundige haalt dezelfde dag het verband er weer af en doet je de 'mooie' sportbh om.. Die moet 3 weken dag en nacht gedragen worden (bleh), maar ze raden aan om een extra sportbh te kopen.. Ik vind die van de Hema erg fijn, maar dat is persoonlijk!!

Fijn te horen dat je oppas geregeld is en dat je hulp krijgt van een vriendin van je..

Fijn weekend en we spreken elkaar wel weer..

Gr. Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Willemieke

fijn dat het verband dezelfde dag er weer af gaat

deed dat geen pijn dan?

ja het is idd vervelend een sportbh 3 weken dag en nacht te dragen haha vooral

omdat ik bhs gewend ben met een beugel.

maar ja je doet het voor het goede doel hahaha

jij ook een fijn weekend toegewenst!

groetjes yasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Yasje,nee ik heb eigenlijk nog geen enkele keer last gehad van de narcose,niet misselijk ofzo

wel heb ik vaak dat ik die dag eigenlijk wel erg down ben,thats all.

soms lees je verhalen dat dames erg ziek zwak en misselijk kunnen zijn enzo,lijkt me echt geen pretje.

ja ineens gaat de tijd enorm snel he,en weet je,de laaste paar daagjes ineens gaan die weer erg langzaam,uren lijken dagen,min lijken uren echt mega erg,nog meer zenuwen. :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat deed geen pijn, maar was wel een vreemd gevoel.. Het leek net of de borsten er af vielen ofzo haha..

Goed ga mijn bedje opzoeken, ben behoorlijk uitgeput (heb vandaag wat meer ondernomen, zoals op visite gaan i.p.v. ontvangen :rolleyes:)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Moontje dat is wel fijn dat je geen last van narcose heb gehad.

ik ben zelf 2 jaar terug onder narcose geweest voor zover ik me kan herinneren had ik ook niet

echt veel last alleen wat jij idd zegt een beetje down en moe.

Dus hopen dat het met deze operatie ook wel meevalt. :unsure:

Ja de laatste dagen zullen idd erg langzaam gaan hahaha :131:

een week voor de operatie doe ik in mijn huis even de rotklusjes waar ik

dan niet aan toe kom en zorg dat alles lekker netjes is zodat als ik thuis kom niet zoveel hoef

te doen.

Willemieke ja lijkt mij ook een raar gevoel hahah gelukkig vielen ze er niet echt af zou zonde zijn.

rust maar lekker uit en geniet even van de rust :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen!!

ik heb gister samen met mijn vriend de film gezien ' er komt een vrouw bij de dokter'

gaat over een vrouw die krijgt borstkanker en ze vecht er voor met heel het gezin!

ik voelde me toen zooooooooooooo schuldig.

ik dacht die vrouw vecht voor haar leven en ik ben hier aan het zeuren over te kleine borsten!

ik wil die operatie dolgraag!!!

en kan ook zeker niet wachten tot de datum aangebroken is !

maar toch diep in me hart voel ik me schuldig.

ik weet dat ik het uit mijn hoofd moet zetten en zeker die operatie moet doen

want ik weet gewoon dat die operatie voor mij veel zal betekenen.

dit moest ik even kwijt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey

Das toevallig! Ik heb dezelfde film ook gister gekeken..

Wat een film he! Maar je moet je echt niet schuldig voelen hoor!

Ik ben zelf op 31 augustus afgelopen jaar geopereerd door dr van der Lei

(alleen was het toen nog Privekliniek Heerenveen)

Bijna te toevallig :rolleyes:

En heb er zeker geen spijt van!

Spannend allemaal he maar Juli is al in zicht ist niet? :1:

Mocht je vragen hebben stel ze gerust hoor!

Groetjes MissM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey MissM!

hahah jazeker toevallig dat wij dezelfde film hebben gezien!

ik vond het zooooo zielig he die film.

Leuk dat je ook bij dr van der lei ben geweest!

heb je er goede ervaringen en hoe vond je de nazorg bij de kliniek?

heb je misschien ook foto's?

hoor het graag van je !

Groetjes Yasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey

Sorry voor de late reactie :blush:

Maar heb er een heel goede ervaring mee gehad.

Ze hebben er goed voor me gezorgd,

ik reageerde niet goed op de morfine.. en toen heeft van der lei zelfs nog aan het einde van de dag ('savonds) gebeld naar de kliniek om te vragen of ik me al beter voelde. Er was continu een 'zuster' aanwezig om je te helpen en als je wat nodig bent, kun je ze zo oppiepen via een kastje wat bij je bed hangt. Ook de controles erna heb ik goed ervaren. Heel nette man. De hechtingen verwijderen was ook zo gepiept! Ik heb wel foto's maar nog niet van hoe ze nu zijn (maar die kan ik zo even maken :141: )

Hoor 't wel :35:

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.