Ga naar inhoud

Yasje : 5 juli '10 : Prof B Van Der Lei : Privekliniek te Heerenveen


Aanbevolen berichten

Heey meid!

Ik lees dat de zenuwen toch wel opkomen ^_^

Over het niet meer wakker worden hihi ja die kriebeltjes heb ik ook maar het gaat allemaal goed komen!

Jij wordt straks weer wakker met super mooie boobs :3:

Nog maar 4 daagjes meid!

En ik weet ook wel zeker dat je met dit aantal cc's echt wel op een d uitkomt hoor! :7:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Yasje,

Oh je komt nu zeker weten wel op een D-cup uit hoor.. Haha, ik heb in mijn Marlies Dekkers en Sapph al een 75D.. Maar Van der Lei heeft me opgemeten en mijn officiële maat is 80B (maar in die maat heb ik nog niets gevonden :154: op de sportbh van de HEMA na dan)

Oh ja die laatste daagjes voor de operatie zijn echt vreselijk, kan ze me nog goed herinneren (was mega zenuwachtig..).. Maar dat is echt niet nodig hoor..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey willemieke!

jaaa zenuwen heb ik nog niet is best wel raar heb er juist heel veel zin in

misschien omdat ik er zo lang op heb gewacht!

de zenuwen zullen wel komen als ik daar binnen loop

ja als jij al op een D uitkomt zal ik wel een E krijgen hahahah

nou dat word wat :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ja en ik wou een grote B een kleine C.. haha..

Ach ik vind mijn borsten nu helemaal prima bij mijn borsten passen, dus geef het een naampje (B,C of D)..

Ik hoop voor je dat het volgende week niet zo warm is trouwens.. Fijn dat je niet zo zenuwachtig bent..

Alvast een fijn weekend..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja ook bij mij komen de zenuwen wel een beetje hoor :blush:

Maar ik heb er net zoals jou supper veel zin in maar spannend omdat je niet weet hoe het gaat lopen ^_^

Nog maar 3 daagjes, geniet lekker dit weekend van je boobies

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ligt eraan hoeveel je drinkt hahahahaha

alcohol heeft met veel inname 48uur nodig eerder uit je bloed is,en aangezien je over 2dagen al moet,kan je wel uit gaan,maar met meer mate drinken :1bouncingboobs:

alcohol verdunt enorm je bloed,vandaar dat er ook duidelijk door de kliniek word gezegd 1 liefs 2dagen ervoor geen alcohol nuttigen,anders kan de operatie langer duren,wegsn meer bloedverlies

Link naar reactie
Delen op andere sites

ligt eraan hoeveel je drinkt hahahahaha

alcohol heeft met veel inname 48uur nodig eerder uit je bloed is,en aangezien je over 2dagen al moet,kan je wel uit gaan,maar met meer mate drinken :1bouncingboobs:

alcohol verdunt enorm je bloed,vandaar dat er ook duidelijk door de kliniek word gezegd 1 liefs 2dagen ervoor geen alcohol nuttigen,anders kan de operatie langer duren,wegsn meer bloedverlies

oooh laat dan maar zitten hahahaha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mensen ik stond vannochtend op en ik kreeg toch een stressaanval!

ik dacht ik wil die boobs heel graag maar wat als ik niet wakker word uit de narcose

dan heb ik 2 kinderen zonder moeder !

ik werd er echt helemaal even ziek van ....raar ik heb niet veel last gehad van de zenuwen

maar nu komt het toch erg 1 keer allemaal!

maar toch kan ik stiekem niet wachten tot morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Yasje,

Die gevoelens heb ik ook gehad, stel ik word niet wakker van de narcose.. Heel herkenbaar allemaal!! Ik vind het nog steeds apart die narcose, maar het is niet eng hoor.. Je zult nu wel zenuwachtig zijn, maar is nergens voor nodig want je bent in goede handen..

Anyway ik wil je heel veel succes, sterkte etc etc toewensen morgen en ben heel benieuwd naar jouw verslagje.. :rolleyes:

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yasje,

Is je grote dag morgen, alvast veel succes!!! :1bouncingboobs: Houd de zenuwen nog wat onder controle, makkelijker gezegd dan gedaan, hihi, en hoop dat je nog een beetje kunt slapen vannacht! Narcose is helemaal niet eng hoor, achteraf zeg je 'waar heb ik me toch druk om gemaakt!' hihi Komt helemaal goed!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeey!

bedankt voor jullie geruststellende berichtjes!

maar toch vind ik het moeilijk om mij zenuwen in bedwang te houden.

ik laat het morgen maar op me af komen haha

zodra ik in staat ben een verslag te schrijven doe ik dat,

xxxxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames

ik dacht toch nog even stiekem kijken op het forum

ik ga er zo vandoor!

ooooh wat vind ik dit eng niet normaal ik ben zo zenuwachtig alsof ik mijn doodvonnis krijg ofzo :wacko:

hahahah naja straks heb ik dikke boobies!

xxxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meisie heel veel succes vandaag en laat alles maar lekker op je afkomen heb ik ook gedaan scheeld een heleboel stress ben nu 3 dagen po kan zelf nog niet veel maar gaat met de dag beter dus laat je lekkker verwennen een paar weekjes is voor je eigen bestwil heel veel sterkte alles komt goed :1bouncingboobs::1bouncingboobs: gr.diva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.