Ga naar inhoud

Mynameislaura : 4 juni 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Laura,

Nu ist echt aant korten voor je ! Spannend he !

Alles al een beetje in orde ?

Liefs robijn

Hai robijn!

Ohhhh ik ben echt aan het twijfelen en heb de zenuwen!

Pfff niet te groot, niet te klein... ik ga er maar gewoon van uit dat ik de juiste beslissing neem ;)

Ik ga donderdagavond al naar het hotel rijden, lekker rustig aan, geen stress.

Dan kan ik vrijdag zelfs nog uitslapen en hoeven we pas om 9.30 weg bij het hotel.

Dan kan mijn vriend zich daar ook een beetje vermaken hahaha :4:

Hoe lang duurde het trouwens bij jou van het moment dat je werd "afgegeven" :P en het moment dat je weer naar huis mocht?

Hoe is het verder met jou?

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel iedereen!

Ik heb heerlijk geslapen vannacht hahaha.. we zijn gister avond al naar genk gereden en hier dus in een hotelletje geslapen, was zo moe dat ik meteen als een blok in slaap viel..

Ben nu net wakker :P en ga er om half 1o naar toe. Nu heb ik wel een spannend gevoel in mn buik :126:

Ik hoop dat ik vanavond kan laten weten hoe het is gegaan.. dan slaap ik ook nog hier in GENK!! :101:

Liefs, laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei hehe , ik denk niet dat ik daar nu nog op moet antwoorden he ... 68.gif ik vergeet soms gewoon waar ik een berichtje ben gaan plaatsen ...

Je ligt nu waarschijnlijk nog onder het mes , maar alvast GEFELICITEERD !! 1bouncingboobs.gif

Ben echt benieuwd hoe het geweest is !

Ik lees dat je als een blokje in slaap was gevallen... Arme vriend... Hij had zich waarschijnlijk wel iets anders voorgesteld van dat vermaken hahahaha

Met mij gaat het goed hoor , elke dag weer wat beter.

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen!

Allereerst bedankt voor alle felicitatie!! :D

Het heeft even geduurd voordat ik hier wat neer kon zetten, want MIJN GOD wat voel ik me beroerd..

Ik wil natuurlijk niemand afschrikken om dit te doen, maar de afgelopen dagen had ik zo'n spijt :(

Om 10.00 uur moest ik aanwezig zijn, was totaal niet zenuwachtig. Misschien omdat ik al eerder ben geopereerd (wel medisch) en ik wel wat gewend was ;)

De kamer zag er echt super uit. Bedje, tv, badkamer, nouja de hele mikmak, Heb er foto's van gemaakt dus die zal ik binnenkort online zetten!

Om 10.45 uur lag ik uiteindelijk op De Tafel hahaha.. Er werd spul in mn arm gespoten en echt binnen 2 seconden was ik weg! Halleluja was een achtbaan was dat zeg... :18:

Voor mn gevoel was ik ook binnen 1 seconden weer wakker :P en had totaal geen controle over mn lichaam, net of ik er naast stond en er bij stond te kijken wat er gebeurde..

Op mn kamer aangekomen was mn vriend er gelukkig en heeft het nog wel even geduurd voordat ik beetje bij zinnen kwam.

En toen, wat een PIJN!!! En misselijk.... :98: heb daar tientallen bakjes vol gespuugd.. heel naar, je gebruikt juist die borstspieren. Gelukkig was er een lieve zuster die elke keer alles opruimde en nieuwe pijnstillers naar binnen propte hahaha.. maar ook die kwamen er weer uit hoor! :(

Toen moest ik toch rechtop proberen te gaan zitten maar ben nog 2 keer flauw gevallen.. Poeh waar ben ik aan begonnen dacht ik!

Volgens de zuster was het beter als ik toch naar huis zou rijden (ondanks dat we een hotel hadden geboekt). Moest er ook niet aan denken om daar ellendig op zo'n klein kamertje en bedje in een hotel te liggen. Dus zijn we toch terug naar Nederland gereden.. Die rit was een hel. 4/5 keer gestopt omdat ik weer moest overgeven. Elk hobbeltje deed zo veel pijn! We vertrokken uit Genk rond 16.00 uur en uiteindelijk met alle file om 20.00 uur thuis aangekomen!

tot de dag van vandaag ben ik nog steeds super misselijk en houd bijna niets binnen. Ben ook maar gestopt met die pillen want die vallen zo zwaar op mn maag en ze komen er toch alleen maar uit :83:

Verder ben ik serieus van mn keel tot mn heupen bont en blauw..... :24::133:

Ik heb inmiddels heel wat foto's bekeken van de andere meiden hier maar volgens mij heb ik nog niet zulke erge blauwe plekken gezien.

Verder zitten mn nieuwe boobs heel straks in het verband dus kan nog helemaal niets zien :P Volgende week vrijdag mag het eraf en laat ik de hechtingen verwijderen door de huisarts.

Met de pijn gaat het nu wel iets beter maar tot nu toe is het me zwaar tegengevallen :( Ik hoop echt dat ik niemand afschrik, maar wilde hier eerlijk mijn verhaal en ervaring neer zetten.

Zo zie je maar weer dat het van persoon tot persoon erg kan verschillen.

Foto's zullen snel volgen!!

Liefs, Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje meid,wat een verhaal! :122:

balen zeg dat je je zo beroerd voel..en nog steeds..

en blauw vanaf je keel tot aan je heupen,das idd nieuw denk ik,dat heb ik ook nog niet eerder gelezen of gezien!

ik was ook zo misselijk de 2e dag!(gelukkig maar 1 dag)

ik trok dat ook zo slecht,maar die tramadol hielp ook niet echt mee,wat een troep zeg!!(heb jij die ook?)

nou meis,ik zal voor je duimen dat je je snel beter voelt!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Laura,

Oei wat naar, hoop dat je je snel beter voelt meid! Goh, weet effe gewoon niet wat te schrijven, .... :147: Veel sterkte met het herstellen in ieder geval en hoop ook dat je spoedig weer wat kunt binnen houden, helpt natuurlijk ook niet mee, zo wordt je alleen maar zwakker! Laat je maar goed verwennen en duim mee dat het vlug betert en je eindelijk blij kunt zijn met je beslissing, is natuurlijk normaal dat dat nu niet lukt!

Dikke knuff, :54::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid

jou verhaal lijkt idd kei veel op die van mij heb niet alles er neer gezet maar wel in grote lijnen ik heb dit ook als heel naar ervaren pffffff ik zei al als ik dit had geweten had ik het niet gedaan damm die misselijkheid heb ik ook nog maar heb daar zetpillen voor gekregen zodzt ik niet over hoef te geven

en ook ik ben blauw ja onder dat verband kan ik het niet zien maar mijn zij en arm wel heelérg

heb ook veellast van m,ijn ribben hahahahaha lijken wel gekneusd

maar al met al hoop ik dT je snel weer op de been bent en minderlast enzo hebt

ga jij de 18 de naar je eigen huisarts?

ik heb een afspraak in genk zelf ook zodat alle gecontroleerd kan worden enzo denk steeds dat mijn huisarts er niet veel verstand van heeft en ik vind ik heb ook betaald voor deze na zorg

nou ik b;ijf je verdere herstel volgen

nog een ding als je nu zo misselijk blijft vraag dan eens aande huisarts om dompiridon dat zijn zetpillen tegen misselijkheid en braken die heb ik nu ook

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor jullie support!

Sinds vandaag gaat het al iets beter. Van de zetpillen werd ik ook heel beroerd :( Kreeg er heel erg darmkrampen van en dan kwam het wel via de andere weg eruit :( Jaja ik heb me echt zo zielig gevoeld :P Dus nu slik ik gewoon paracetamolletjes. Het helpt iets en het is niet zo zwaar op je maag.

Hier is de link naar mijn foto's:

laura-bv.mijnalbums.nl

De blauwe plekken zijn niet heel duidelijk te zien op de foto's maar hoop snel iets betere fototjes te kunnen plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid

jou verhaal lijkt idd kei veel op die van mij heb niet alles er neer gezet maar wel in grote lijnen ik heb dit ook als heel naar ervaren pffffff ik zei al als ik dit had geweten had ik het niet gedaan damm die misselijkheid heb ik ook nog maar heb daar zetpillen voor gekregen zodzt ik niet over hoef te geven

en ook ik ben blauw ja onder dat verband kan ik het niet zien maar mijn zij en arm wel heelérg

heb ook veellast van m,ijn ribben hahahahaha lijken wel gekneusd

maar al met al hoop ik dT je snel weer op de been bent en minderlast enzo hebt

ga jij de 18 de naar je eigen huisarts?

ik heb een afspraak in genk zelf ook zodat alle gecontroleerd kan worden enzo denk steeds dat mijn huisarts er niet veel verstand van heeft en ik vind ik heb ook betaald voor deze na zorg

nou ik b;ijf je verdere herstel volgen

nog een ding als je nu zo misselijk blijft vraag dan eens aande huisarts om dompiridon dat zijn zetpillen tegen misselijkheid en braken die heb ik nu ook

liefs melissa

Ja mijn ribben lijken ook wel gekneusd... volgens mij hebben ze me een paar keer van de operatietafel gegooid hahahahha :P

Ik ga trouwens naar mn huisarts ja, voor mij is het echt te ver rijden. Mocht ik het daarna niet vertrouwen kan ik altijd nog terug gaan naar de WK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Jeetje als ik jou verhaal lees, lijkt het wel of ik mn eigen verslag aan t lezen ben;)ik ben de dag na jou geopereerd Ik was ook zooo ontzettend misselijk en ben onderweg ook wel 4 keer gestopt om over te geven, echt vreselijk!!! gelukkig gaat het sinds gisteren een stuk beter met me!

Ik hoop dat het snel beter met je gaat en dat je er van kunt gaan genieten, heb net even je fotootjes bekeken en je zal wel heel erg nieuwschierig zijn als straks de tape eraf is, bij mij zitte z egelukkig niet helmaal in het tape, dus kan er gelukkig nog wel ietsje van zien. Maar zover ik kan zien, past de grootte wel heel mooi bij je lichaam!

Veel beterschap en laat je lekker verwennen!

liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Laura!!

Wat fijn dat je ondertussen herkomen bent!

Ja wou net ook vragen , hebben ze je van tafel gegooit ofzo???

Heb je picjes juist bezocht eerst , ziet echt nogal uit ?

Jeetje , dat is niet niks allemaal he , maar zal achteraf wel allemaal de moete waard zijn ;)

Wens je een hele snelle genezing toe meid , en kijk al uit naar volgende foto's zonder tape hihi. Vast heel erg mooi 57.gif

Veel liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Laura,

Blij dat je je al wat beter voelt meid! Jee, wat hebben ze daar gedaan met jou zeg, is toch wel duidelijk genoeg hoor op je foto's, amaai! Ben benieuwd hoe ze er zullen uitzien zonder de tape, maar ziet er al veelbelovend uit!

Alleen nog één ding, aangezien je een ww op je album hebt gezet neem ik aan dat je niet wilt dat iedereen er zomaar naar kan gaan kijken hé, dus zou je link gewoon in je handtekening plaatsen en je ww alleen via pb doorgeven iplv zo in je topic te posten.

Veel beterschap en alsnog een fijn herstel toegewenst!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.