Ga naar inhoud

Mynameislaura : 4 juni 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi mynameislaura,

leuk dat je nu dan eindelijk een datum hebt gehad,en aftellen maar he.....

fijn dat je al meteen een goed consult had,en dat je gene 2de hoefde te nemen,een goed gevoel breekt het ijs gelijk he

word vast een mooi maat hoor,als ik dat zo lees,komt helemaal goed,en dat lekker zo vlak voor de zomer begint.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi mynameislaura,

leuk dat je nu dan eindelijk een datum hebt gehad,en aftellen maar he.....

fijn dat je al meteen een goed consult had,en dat je gene 2de hoefde te nemen,een goed gevoel breekt het ijs gelijk he

word vast een mooi maat hoor,als ik dat zo lees,komt helemaal goed,en dat lekker zo vlak voor de zomer begint.

greetzz moontje

Dank je moontje!

Ja de meeste dingen wist ik al van dit forum eigelijk en het werd met het consult allemaal goed helder uitgelegd! Dus tja waarom dan niet het meteen al doen :P

Ja kan niet wachten op de zomer!!! Eindelijk gevuld in bikini he... Hier in amsterdam is het rotweer!! Grrrr... :65:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hou je zeker op de hoogte van mijn tijd dat ik aanwezig moet zijn en dan hoor ik van jou ook vanzelf wel hoe laat jij moet zijn kan niet wachten hahahahahaha

Hahaha jaaa echt he! Ik had wel al aangegeven dat ik het liefst zo vroeg mogelijk wilt :blush:

Tja jouw ticker herinnerd mij hoe lang we nog moeten wachten hahaha..

Ik zag in jou profiel dat jij 425 cc krijgt! Mooi hoor! Ben echt benieuwd hoe het jou bevalt.. ben wel beetje bang voor de pijn en misselijkheid.. Ik moet namelijk nog 250 km terug naar huis rijden :124:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook erg bang voor de pijn en de andere dingen die er bij gaan komen maar hou het ergste in mijn hoofd dan kan het alleen maar mee vallen toch

en de rit terug naar huis daar zie ik ook tegen op lol moet ook 200 km terug

als ik nou om 6 uur daar moet zijn dan pakken mijn zusje en ik daar in genk een hotel want anders moet je in de nacht ergens aan rijden en dat maakt voor mij niet uit maar voor haar wel anders is ze helemaal kapot als ik terug naar huis mag

maar goed nog 23 dagen en dan zullen we alles weten!!

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook erg bang voor de pijn en de andere dingen die er bij gaan komen maar hou het ergste in mijn hoofd dan kan het alleen maar mee vallen toch

en de rit terug naar huis daar zie ik ook tegen op lol moet ook 200 km terug

als ik nou om 6 uur daar moet zijn dan pakken mijn zusje en ik daar in genk een hotel want anders moet je in de nacht ergens aan rijden en dat maakt voor mij niet uit maar voor haar wel anders is ze helemaal kapot als ik terug naar huis mag

maar goed nog 23 dagen en dan zullen we alles weten!!

liefs melissa

Oke, waar kom jij vandaan als ik vragen mag? Ik kom helemaal uit almere rijden!

Ja laten we maar van het ergste uit gaan hahaha kan het alleen maar mee vallen ;-)

Tja ik zit ook te denken aan een hotel maar ik moet die dag ervoor tot 21.00 uur werken, dus moet even kijken of het dan zin heeft om een hotelletje te nemen.

Anders midden in de nacht vertrekken :79: hahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Hotelletje vond ik wel erg fijn... waren ook pas om 22:00 in het hotel...

Hotel zit 200meter van de kliniek erg lekker, en voor de persoon die mee gaat ook lekker, kan i nog even lekker ontbijten terwijl jij onder t mes lig.

Succes met aftellen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Hotelletje vond ik wel erg fijn... waren ook pas om 22:00 in het hotel...

Hotel zit 200meter van de kliniek erg lekker, en voor de persoon die mee gaat ook lekker, kan i nog even lekker ontbijten terwijl jij onder t mes lig.

Succes met aftellen!

Liefs

Ja ik zit nog erg te twijfelen. Sowieso maar boeken voor de dag zelf!

Ben erg bang dat ik veel pijn ga hebben de eerste dag en ik moet nog bijna 3 uur terug naar huis rijden! pffff..Ja het aftellen zit continu in mn gedachten :126: hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey,

En? hoe is het met de zenuwen?

Zelf moest ik ook ruim 2,5 uur in de auto zitten.

Wilde na de operatie zo snel mogelijk naar huis, ging boven verwachting erg goed!

Had een kussen mee genomen en de stoel helemaal naar achter gedraaid .

Heb nog een heerlijk uurtje geslapen... ook een plastic zakje meegenomen voor t geval dat ik moest spugen,

niet nodig gehad,

En mn vriend had een lekker broodje voor me meegenomen uit t hotel waar ik erg veel zin in had.

In de kliniek kreeg ik ook taost met pasta (bleh) water en cola. maar had toen nog niet echt trek.

Bijna zover he voor jou! SPANNEND...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Debby,

Ik heb er echt zoooooo veel zin in!! :D

Nog niet echt zenuwen maar kan gewoon niet wachten hahaha..

Ik heb toch maar besloten om een hotelletje te nemen.

Dus zodra ik de tijd weet hoe laat ik geholpen word ga ik denk ik boeken!

Is toch wel lekker denk ik.. Mn vriend gaat het niet leuk vinden als ik zn auto onder spuug hihihi..

Hoe gaat het verder met jou?

Liefs, Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja veel relaxter een hotelletje!

Krijg jij ook een roesje of algehele?

Met mij verloopt t super. (lees mn topic als je zin heb)!

Zal vandaag of morgen wel ff nieuwe foto s plaatsen zonder krammen.

Kun je het verschil goed zien met 330cc erbij (bij mij ook gedaan)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey laura

mijn zusje en ik hebb en besloten wel gewoon terug naar huis te gaan zij is verpleegkundige dus is dan voor mijn gevoel ook wel veilig

maar vind het ook wel slim van je om een hotel te pakken

debby vroeg het je al maar dat vroeg ik me eigenlijk ook wel af krijg jij ook de slaapverdoving?

nou ik ben benieuwd wanneer ze bellen en hoe laat jij en ik er moeten zijn lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja veel relaxter een hotelletje!

Krijg jij ook een roesje of algehele?

Met mij verloopt t super. (lees mn topic als je zin heb)!

Zal vandaag of morgen wel ff nieuwe foto s plaatsen zonder krammen.

Kun je het verschil goed zien met 330cc erbij (bij mij ook gedaan)

Liefs

Ja ik volg af en toe je topic! :D

Als het goed is krijg ik een roesje.. wel beter hoor!

Vorige keer (wel medisch) bij een operatie had ik algehele narcose en was ik zooooooooo ziek geworden!!

Pffff week doodziek geweest en meteen kilo's eraf hahaha :-P

Ben benieuwd naar je nieuwe foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey laura

mijn zusje en ik hebb en besloten wel gewoon terug naar huis te gaan zij is verpleegkundige dus is dan voor mijn gevoel ook wel veilig

maar vind het ook wel slim van je om een hotel te pakken

debby vroeg het je al maar dat vroeg ik me eigenlijk ook wel af krijg jij ook de slaapverdoving?

nou ik ben benieuwd wanneer ze bellen en hoe laat jij en ik er moeten zijn lol

Heey Melissa!

ja ik moet toch nog een stukkie verder rijden en ach het hotel daar is niet zo duur, dus is het wel lekker.

Ben echt bang dat ik misselijk ga worden. Pijn kan ik wel hebben maar misselijkheid...... iewllll dat vind ik zoooo erg! :-P

ik had nog gebeld naar de kliniek en ze werken inderdaad met een slaaproes, veel fijner.

Ik ben trouwens nog neit gebeld met een tijd... zal wel komen denk ik deze week????

Nog maar een weeeeeeeeekjeeeeeeee!!!!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben net ook gebeld ik moet er om 7 uur al zijn pfff half 5 aan rijden maar het is voor een goed doel

volgens mij ben ik dan ook als een van de eerste aan de beurt

nu voelt het veel echter hahahahaha

nu maar hopen dat de laatste dagen voorbij vliegen maar dat zal wel niet hhahahaha

maar heb der super veel zin in

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind 10 uur wel een prima tijd..

moet alsnog wel om 6uur weg rijden, maar goed ;-)

heb nog niet echt zenuwen maar heb er wel vet veel zin in!

denk dat de echte kriebels de dag zelf komen.. :lol:

hadden ze tegen jou ook gezegd dat je het contant moet betalen??/

lekker, loop je daar met 1500 euro op zak hahaha :20:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hebben ze niet verteld ik heb 26 april daar meteen alles betaald dus om de reden dat ik niet midden in de nacht met zoveel geld op zak wil zitten dus mijn boobs zijn al betaald nu moeten ze alleen nog geplaatst worden hahahahaha

ohja veel beter! tja bij mij kon dat niet, want ik kon nog niets vastleggen ivm mn werk..

mijn baas deed echt super moeilijk dat ik vakantie wilde opnemen.

anders had ik al eerder gekund! ze hadden toen nog op 26 mei plek. Hahahha dan zou ik ze nu al hebben gehad :1boobs: hihihi..

maargoed, ik heb mn vriend als bodyguard :125: hahaha.. dus dan maar ff met zoveel geld op zak lopen! :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.