Ga naar inhoud

Mynameislaura : 4 juni 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Heeeey iedereen!

Het verband en de draadjes zijn er eindelijk uit!!! :D

Was wel even eng hoor toen ik het voor het eerst zag... pfff ze zien er nog niet echt mooi uit vind ik zelf.

puntig en ongelijk :(

Dus dat moet maar is snel gaan zakken! :P

Foto's heb ik net een beetje geprobeerd te maken en zal ik zo ff in mn album zetten!

Hey Laura,

Heb ook net je foto's bekeken en ze zijn nog heel strak en gespannen, maar kan nu al zien dat ze heel mooi zullen worden hoor! Eens de zwelling mindert en ze zakken hou je er zeker een heel mooie maat aan over, denk zeker wel een D! Ook je spier moet nog oprekken dus ze zullen straks meer naar voren gaan komen. Komt helemaal goed! De komende weken worden ze steeds mooier, je zult het zien!

Hoop dat je je spoedig ook een beetje fitter zult voelen en wens je verder nog een fijn herstel toe! Geniet van het laten verwennen, al is dat niet altijd even gemakkelijk!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

@ Joyce

Ik zal je even een PB sturen met mn ww, kan je de foto's bekijken!

Bij jou zien ze er echt super mooi zeg... WOW!

Heb het idee dat ze van mij veel kleiner zijn hahha en ik heb 330 cc :P

Ik zag dat jij ook precies dezelfde sportBH heb als ik.

Maar ik krijg alleen GIGANTISCHE JEUK bij die band :79:

Is dat normaal? Hebben meer mensen dat? "s ochtends doe ik hem even af, dan kan mn huid een beetje bijkomen, dan gaat het wel weer.

weet alleen niet of het kwaad kan??

@ Melissa

Ja ik ben er op zich wel tevreden mee.. nog niet helemaal :P

Vind ze nog een beetje gek en puntig.. en niet zo groot hahahaa... maar dat komt waarschijnlijk nog wel!

@ Eefje

Dank je wel! Ik vind ze nu namelijk nog een beetje klein en puntig hahaha..

Maar het moet inderdaad allemaal beetje oprekken en uitzakken :P dan komt het wel goed..

ben alleen zo ongeduldig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey Laura!

Ik heb je foto's net bekeken en heel erg mooi! ik vind ze er heel natuurlijk uitzien! Je mag er trots op zijn!

Ze lijken inderdaad wel kleiner dat die van mij, het aantal cc's is echt heel verschillend voor iedereen. gek is dat he? Heb jij ze ook onder de spier? En welke maat sportbeha draag je nu? Ik heb niet zo heel erg last van jeuk, wel een beetje, maar dat is een goed teken hoor dat het jeukt. Ik denk niet dat het aan de band van je beha ligt, maar meer aan het litteken die aan het genezen is. Is dus alleen maar goed! Ik doe sóchtends ook altijd even mn beha uit, vind het veel lekkerder zonder beha af en toe. Zodra ik de beha aandoe doen mn borsten meteen weer pijn. Heb je verder nog veel pijn? Heb je al gedoucht sinds de tape eraf is? Dat is echt een gek gevoel de eerste keer!

Ben je wel blij met het resultaat?

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey laura

welk merk bh heb je nu als ik vragen mag want weet namelijk helemaal niks van dat soort bh's

liefs melissa

Ik draag nu de sportBH van Tri Action van triumph. Ik vind het eigelijk niet zo super hoor..

Hij jeukt en irriteert bij mij. Maar ik zie deze vaak op het forum voorbij komen en sommige vinden deze super.

Ik ben wel maar naar een lingerie zaak geweest want wilde wel goed geholpen en opgemeten worden.

Had ook geen flauw idee hoe een sport BH moet zitten!

En heb het gewoon maar ff uitgelegd dat ik was geopereerd! De vrouwtjes daar in de winkel waren heel lief en behulpzaam :D

Maar denk dat ik toch ook maar 1 bij de hema ga halen, heb gelezen dat die ook wel oke zijn.

maarja die kan je niet echt op je gemak passen daar ;)

Hoe is het verder met jou? Morgen de hechtingen eruit he?!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey Laura!

Ik heb je foto's net bekeken en heel erg mooi! ik vind ze er heel natuurlijk uitzien! Je mag er trots op zijn!

Ze lijken inderdaad wel kleiner dat die van mij, het aantal cc's is echt heel verschillend voor iedereen. gek is dat he? Heb jij ze ook onder de spier? En welke maat sportbeha draag je nu? Ik heb niet zo heel erg last van jeuk, wel een beetje, maar dat is een goed teken hoor dat het jeukt. Ik denk niet dat het aan de band van je beha ligt, maar meer aan het litteken die aan het genezen is. Is dus alleen maar goed! Ik doe sóchtends ook altijd even mn beha uit, vind het veel lekkerder zonder beha af en toe. Zodra ik de beha aandoe doen mn borsten meteen weer pijn. Heb je verder nog veel pijn? Heb je al gedoucht sinds de tape eraf is? Dat is echt een gek gevoel de eerste keer!

Ben je wel blij met het resultaat?

Liefs Joyce

Heey

Ja ik had nu gehoopt dat ze iets groter waren, maar ik moet geduld hebben want ze veranderen elke keer..

Bij mij is ie ook onder de spier gezet. De PC wilde eigelijk 275 cc doen maar ben blij dat ik zeker groter ben gegaan :D

's ochtends doe ik mn BH ook inderdaad uit maar als ik hem dan weer aan doe voelt het bij mij toch wel weer fijn, geeft wel echt steun!

Denk dat ik vandaag of morgen toch een andere sportbh ga nemen... deze is een beetje syntetisch, denk dat dat ook JEUKTTTTTT :wacko: hahhaha word er echt gek van!

Ik ben wel al; voorzichtig in bad gegaan :D dan kan ik lekker zitten en doe ik voorzichtig de straal over me heen :P

mn haar wassen ben ik nog niet aan toe gekomen.. mn linkerarm zit een beetje op slot heb ik het idee? als ik hem omhoog doe dan trekt die spier heel erg, alsof je hem verrekt ofzo..

Anders ga ik gewoon naar de kapper om haar te wassen hahahaha.. voel me echt heel vies! :P

Ben jij alweer aan het werk gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

met mij gaat het nu vee beter heb nog wel de standaard pijntjes maar goed daar kan ik mee overweg gister was ik bijna naar de huisarts gegaan want werd gek van die band maar kreeg hier haast ruzie met mijn man die wilde het niet hebben lol

dus toch maar wachten maar zou willen dat het morgen was hoor pffffff

vandaag heb ik wel weer wat meer pijn maar koppel dat aan het feit dat ik gister mijn man heb geprobeerd te helpen met het huishouden en dnek dat ik te veel gedaan heb dus weer een les voor me

zodra al die zooi er morgen af en uit is en ik een uur in de douche heb gestaan dan komen er nieuwe foto's op te staan dan moet je maar eens kijken lol

nog ff hihihi

en hoe is het met jou pijntjes? nog ergens last van verder

alweer bijna 2 weken geleden hihihihi nog 4 te gaan

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

met mij gaat het nu vee beter heb nog wel de standaard pijntjes maar goed daar kan ik mee overweg gister was ik bijna naar de huisarts gegaan want werd gek van die band maar kreeg hier haast ruzie met mijn man die wilde het niet hebben lol

dus toch maar wachten maar zou willen dat het morgen was hoor pffffff

vandaag heb ik wel weer wat meer pijn maar koppel dat aan het feit dat ik gister mijn man heb geprobeerd te helpen met het huishouden en dnek dat ik te veel gedaan heb dus weer een les voor me

zodra al die zooi er morgen af en uit is en ik een uur in de douche heb gestaan dan komen er nieuwe foto's op te staan dan moet je maar eens kijken lol

nog ff hihihi

en hoe is het met jou pijntjes? nog ergens last van verder

alweer bijna 2 weken geleden hihihihi nog 4 te gaan

liefs

Ja gaat snel he? Kan ook echt niet wachten totdat ze wat meer ingedaald zijn.. Nu is die vorm nog zo gek :P

Ben erggggg benieuwd naar je foto's!!!!

doe lekker rustig aan hoor.. Ik ken het helemaal, dan doe ik hier ook te veel en voel ik me schuldig omdat ik niets doe en krijg ik weer van die pijnscheuten..

het enige waar ik nog flink last van hem is mn linkerarm.. heel vreemd. Alsof er een spier flink verrekt is ofzo, ik krijg hem gewoon nauwelijks omhoog, waardoor een shirt aan doen is echt een hele opgave :wacko:

Nou douche morgen :6: Ik heb nog steeds niet goed die plakzooi ervan af gekregen hahahaa.. Wil gewoon lekker boenen maar dat werkt nog ff niet! :75:

SUCCES MORGEN!!! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat schuld gevoel heb ik ook vind het best zielig voor hem hij werkt ook nog tot 6 en dan thuis nog alles en de kinderen hij is echt voort kapot hihi

ik heb ook nog meer last van mijn linker kant heel raar terwijl die al wel wat lager zit dan de rechterkant maar goed alles komt wel goed

ja die plak ik wist niet dat het zo plakte mijn zusje kwam er toen achter omdat ik vroeg mijn rug te wassen met een washand en die zei dat is net lijm en dat schrobben zal ik ook niet kunnen aan de voor kant dan maar gewoon het idee dat alles wel gewoon fris is is a voldoende want heb mijn douche wel gemist en dan kan ik mijn okses ook weer fatsoenlijk scheren en mijn benen

mijn haren was ik bij de wasbak ik ga heel erg wijdbeens staan en dan hoef ik aeen mijn hoofd te draaien dus dan kan mijn man ze wassen hahahahahaha is niet erg prettig maar wel fijn om een schoon hoofd te hebben

net wilde ik mijn shirtje uit doen wat nu veel strakker zit dan eerst hihi en daarmee trok ik die tape in het midden open dus heb hem toen naar boven en beneden gerolt en al gekeken maar vind ze na wat ik gewent was echt giga hihihi

ik moest er we om lachen en mijn man ook

morgen zie ik ze helemaal eindelijk nog een nachtje slape

ikhou je op de hoogte

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yiiihoeee!!! Je bent al halfweg! :43: Gaat snel hé! Net je foto's gezien, ze zijn al een stuk verandert hé, zwelling is al minder en er begint meer vorm in te komen, ook de komende weken zullen ze nog verder blijven veranderen, spannend!!! En anders? Nog veel last ondertussen of valt alles zo'n beetje in de plooi?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey laura

ze zien er al stukken beter uit he minder zwelling enzo

ja we zijn morgen 3 weken verder dus lekker op de helft hihihihi

ik was van plan er morgen nieuwe foto's op te gaan zetten maar heb zelf wel het idee dat het allemaal al een heel stuk soepeler is gelukkig

ik heb nog wel last ervan en af en toe die rot steken pfffff

slaap inmiddels wel al weert helemaal plat gelukkig maar zou graag op mijn zij liggen maar dat doet nog te zeer

gelukkig hebben we het ergste gehad hahahahahaha

op naar de zomer zou ik zeggen hihihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Eeefje en Melissa!

ja het gaat steeds beter :D alleen inderdaad nog af en toe die steken!

Ben alleen nog wel heel stijf in mn spieren van mn armen en nek. Heb moeite om goed rechtop te lopen en loop snel een beetje gebogen om het te ontlasten..

Met aan- en uitkleden merk ik het ook, dan ben je gewoon niet zo soepel en is het nog gevoelig..

Zwelling is volgens mij zo goed als weg maar ze staan nog zo hoog :P

Net of ik een flinke push-up draag hahhha

En ohhhhh ik wil ook weer op mn zij slapen !!!!!!!! :93:

Probeer het af en toe maar dat lukt nog echt niet!

Yessss laat die zomer maar komen! (is er al wel nu maar kan nog niet in bikini..... ;))

dan maar in sportBH in de zon heheheh.. :13:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy Laura!

Keimooi al he je nieuwe foto's !!!! Staat nog wat strak maar wel al een heel stuk veranderd , dat worden prachtborsten ! Kan je nu al heel goed zien . En begrijp dat je content bent met de maat , denk dat dat perfect is. Vind ik goed staan bij je , kleiner, dan had je waarschijnlijk toch spijt gehad .

hihi vind wel grappig maar iedereen (buiten een paar enkelingen van de zovele) wil achteraf toch altijd groter he hahaha .

Bij jou gaat dat toch nog wat uitzetten hoor .

Ik zag je foto met sportbh , oh die wil ik ook!1bouncingboobs.gif Denk dat dat een heel erg stevige is en vind hem trouwens heel mooi . Wel hoog he , maar ik denk binnekort terug te sporten dus dan mag dat wel he . Waar haal je die ? En hoe heten ze?

Oei wordt weer weggeroepen hier , kom straks terug ... rolleyes.gif

53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even de tijd gevonden ...

Weet niet of ondertussen die plakzooi bij jullie ervan af is maar mij hadden ze verteld dt je dat het best eraf krijgt met babyolie :) (had ik niet dus heb ik maar bodylotion gebruikt, wat ook hielp)

Wil ook zo graag terug op mijn zij slapen maar dat gaat bij mij nu ook nog niet , doet echt nog pijn.

Heb vannacht platter gelegen in bed en heb telkens veel harder rugpijn dan s'ochtends.

Nu gisteren ook wel mijn huisje eens gekuisd , moet zeggen dat ik vanmorgen veel meer last had weer van mijn boobs , beetje een zeurend drukkend gevoel op de spieren . Maja moet toch gedaan worden he , zal wel wennen zijn voor het lichaam denk ik.

Heerlijk he dat zonnetje nu ! Oh wat verlang ik nu wel naar een bikini 131.gif !

Ik vraag me eigenlijk af of je dat niet voor een paar uurtjes mag aandoen. Dan wel een goeie stevige , bh model eigenlijk ... zou dat niet mogen ?? Lekker zonnen joh cool.gif

Liefs 53.gif Geniet van het zonnetje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai Robijn!

Ik heb inderdaad maar een nieuwe sport BH gekocht, die andere van die Tri Action ofzo die irriteerde erg.

Deze komt van de Sport 2000.

Hier is een linkje waar je de winkels kunt vinden:

http://www.sport2000.nl/winkels.html

Weet niet welk merk het is maar aan de voorkant staat Shock Absorber. Hij is speciaal gemaakt voor hardlopen dus echt giga stevig!

Hij is ook van een zacht stofje gemaakt dus jeukt nergens :P En achter in je nek kan je hem ook nog vastklikken dus zit echt alles mooi op zn plek!

Kost wel 55euries!

Goed idee van die babyolie!! Ik masseer er voorzichtig elke avond een beetje bio oil op om het soepel te houden. Jeetje mn huid staat nog zo strak!!!!! :blink:

Ik merk ook nog wel als ik teveel doe ook een soort drukkend gevoel. Dan merk je weer dat het toch een flinke ingreep is geweest...

Over die bikini durf ik je niets te zeggen.. Tuurlijk zal het wel niet al te best zijn maar misschien voor een paar uurtjes een stevige bikini kan misschien minder kwaad?

Ik zon lekker in mn sportBHtje in de tuin hahahaha.. Niemand die me ziet & anders lekker sportief hahah :154:

het word deze week wel echt super warm! 30 graden hebben ze voorspeld :125:

Is het bij jullie ook zo warm?

Geniet ook lekker van het mooie weer! Voor zover het kan met werk he... Maandag ga ik weer beginnen... :134:

Liefssss xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Laura ,

Ja hier is het HOT !! Geen weer om te werken dus .

En dat zonnen doe ik toch ook maar voor alle veiligheid in bh haha ,die t-shirt sportbh van de hema is wat verder uitgesneden ;) , nog 7 dagen en dan ben ik verlost !

Geniet van het zonnetje he !

Liefs x

Oh ja , hoe is jou eerste werkweek geweest...? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey laura

wat gaat de tijd hard he morgen al weer 4 weken po

en hoe gaat het met jou?

met mij elke dag steeds beter alleen dit weer zit me in de weg hihihi

ik heb weer een verslagje in mijn topic staan en nieuwe foto's als je wilt kijken

zit nu inmiddels op 80F/75G dus groter dan mijn gevraagde D hihihi

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai Robijn!

Ik heb inderdaad maar een nieuwe sport BH gekocht, die andere van die Tri Action ofzo die irriteerde erg.

Deze komt van de Sport 2000.

Hier is een linkje waar je de winkels kunt vinden:

http://www.sport2000.nl/winkels.html

Weet niet welk merk het is maar aan de voorkant staat Shock Absorber. Hij is speciaal gemaakt voor hardlopen dus echt giga stevig!

Hij is ook van een zacht stofje gemaakt dus jeukt nergens :P En achter in je nek kan je hem ook nog vastklikken dus zit echt alles mooi op zn plek!

Kost wel 55euries!

Goed idee van die babyolie!! Ik masseer er voorzichtig elke avond een beetje bio oil op om het soepel te houden. Jeetje mn huid staat nog zo strak!!!!! :blink:

Ik merk ook nog wel als ik teveel doe ook een soort drukkend gevoel. Dan merk je weer dat het toch een flinke ingreep is geweest...

Hoi laura ik had je verhaal nog niet gelezen en ik moet zeggen ik herken me heelemaal in jou verhaal. Ik had echt schrik dat ik de verkeerde beslissing had genomen om een bv te laten doen, maar je stelt me nu echt gerust! Ik had ook zo een vreselijke pijn en zie ook bont en blauw. Ik vind het echt tof dat je zo eerlijk bent met je verhaal want ik denk dat er mensen zijn die het allemaal minder pijnlijk voorstellen om ons gerust te stellen. Veel succes nog heee, hoe kan ik je een mailtje sturen om je fotos te zien ik ben echt benieuwd groetjes Fluffie

Over die bikini durf ik je niets te zeggen.. Tuurlijk zal het wel niet al te best zijn maar misschien voor een paar uurtjes een stevige bikini kan misschien minder kwaad?

Ik zon lekker in mn sportBHtje in de tuin hahahaha.. Niemand die me ziet & anders lekker sportief hahah :154:

het word deze week wel echt super warm! 30 graden hebben ze voorspeld :125:

Is het bij jullie ook zo warm?

Geniet ook lekker van het mooie weer! Voor zover het kan met werk he... Maandag ga ik weer beginnen... :134:

Liefssss xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi laura,

Ik heb net je verhaal gelezen en ik moet zeggen dat ik mezelf er helemaal in herken. Ik heb ook een verschrikkelijke pijn en blauwe plekken. Door jou verhaal te lezen krijg ik in ieder geval toch een beetje hoop dat alles toch goed komt, want ik had al schrik dat ik toch de verkeerde beslissing genomen had door die bv te laten doen.

Hoe kan ik je een mailtje sturen voor je ww want ik ben namelijk heel benieuwd.

Groetjes van fluffie die heel veel steun heeft aan je eerlijke verhaal!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Fluffie

Nou het komt echt helemaal goed hoor! De eerste week had ik ook echt totaal geen vertrouwen in dat het nog goed zou komen ;)

Kon ook geen pijnstillers nemen omdat ik zoveel moest overgeven elke dag..

De 1 heeft er gewoon meer last van dan de ander helaas!

Ik las in een ander topic dat je 300 cc heb gekregen? Heb je misschien ook foto's? Ben erg benieuwd naar jouw resulaat!

Ik zal je mijn ww even in een PB naar je sturen.

Zelf ben ik nog niet helemaal tevreden over de maat, had ze liever toch wat groter gehad denk ik..

maar het is nu lastig te zeggen want mijn huid staat nog erg strak en moet misschien nog wat oprekken zodat het wat kan indalen.

En ze worden nu lekker geplet door die sport BH :P

Succes met je herstel!!!

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi laura,

echt mooie foto's ik hoop dat het bij mij ook zo word. bij mij is het allemaal veel boller boven. Ik heb nog geen foto's gemaakt maar volgende week dinsdag mag mijn verband eraf dus dan zulle we eens zien e. IK laat je wel iets weten als ik foto's gemaakt heb groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.