Ga naar inhoud

Mynameislaura : 4 juni 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Jeetje, dat zijn ook serieus blauwe plekken, niet normaal!!!!

Ze hebben inderdaad nogal ruw met je omgegooid, zeker? Gelukkig is 't tijdelijk, maar dan nog...

En wat akelig dat je je zo hondsberoerd voelde. Hmmm... heb er helemaal geen last van gehad. Ik had juist berehonger!

Ik hoop dat het nu allemaal weer wat beter gaat en dat je de pijn kunt wegslikken met paracetamolletjes.

Sterkte met je herstel!

PS Je boobs zien er mooi uit, al zit 't verband er nog om. Spannend hoe ze er straks onderweg komen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast jennifer_whatever

Hey Laura! Gefeliciteerd met de boobs!

Jemig... wat een verhaal joh! :31: Echt niet hoe je van te voren hoopt dat het zou gaan...

en dat kotsen is zeker naar, heb ik in de kliniek ook een paar x gedaan. Lekker over mn kleren en mn beha :99: door de lucht moet je ongeveer meteen weer! Errug ranzig en zeeeer pijnlijk! En die autorit was voor mij ook een hel (behalve het kotsen onderweg) je let er nooit zo op, maar er zitten een BOEL gaten, kuilen en richeltjes in onze asfaltwegen zeg! AUW :24:

Maarrrr dat is lekker achter de rug! Dit hoef je mooi niet meer mee te maken, wat een opluchting he? :D En je hebt er iets heel moois aan overgehouden. Straks lach je erom! :45: ook al denk je van niet :84:

Kun je al pijnstillers binnenhouden? Ik hoop het voor je... maakt het allemaal iets draaglijker!

Nou meid zet m op! En op de foto's ziet het er al goed uit! Je bent dan wel één en al bloeduitstorting, maar volgens mij zit er een hele mooie maat onder die tape! Plus dat de vorm van je borsten echt van zichzelf al erg mooi is :35:

Liefs! Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje

heb meteen maar inderdaad mn ww weggehaald, niet echt over nagedacht :P

A.s. maandag gaat het tape eraf en de draadjes eruit bij de huisarst! Kan niet wachten..... :D

@ Robijn

Dankje! Ja ik heb snel blauwe plekken en van pijn kan ik ook erg misseljk worden. Maar elke dag gaat het weer een stukje beter.

Slaap ook steeds langer! :43: alleen als ik dan wakker word en omhoog kom lijkt het wel alsof ze eruit barsten, zoveel spanning staat er op :79:

@ Famke

Jeejjj gelukkig krijg ik ook steeds meer honger! Hoop ook inderdaad dat snel die blauwe plekken weg gaan. Moet nu nog een coltrui dragen hahaha..

Straks denken ze nog dat ik mishandeld word thuis :6:

@ Jennifer

Dank je wel! oeh ja in de kliniek heb ik zo vaak overgegven.. hahaha toen ik wakker werd stroomde het gewoon rustig uit mn mondhoek!!

Lees niet verder als je net aan het eten bent hahaha.. Te ranzig! :20:

Ben erg benieuwd naar het resultaat maandag, dan gaat de tape eraf..

Op dit moment vind ik het nog wel doodeng! zal er wel lekker gehavend uitzien.. :P

@ Joyce

Dank je wel! Ga zo ff jouw verslag lezen, ben benieuwd.. ja wat een hel he zo'n autorit?! Heb jij nog veel pijn?

Verder, I will keep you guys posted!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja ken ik dat barsten , had ik ook heel hard int begin , is bij mij na 10 dagen ongeveer zo goed als weg (nu , vanmorgen had ik het wel dan weer een beetje...)

Moest je niet met arnica tabletten starten 2 weken voor ? Dat is om dat blauw worden(kneuzingen) wat tegen te gaan normaal...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje

heb meteen maar inderdaad mn ww weggehaald, niet echt over nagedacht :P

A.s. maandag gaat het tape eraf en de draadjes eruit bij de huisarst! Kan niet wachten..... :D

Hey Laura,

:35: Goed gedaan meid!

Spannend maandag, nog effe geduld dus :38: , gaat het al wat beter met je?

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja ken ik dat barsten , had ik ook heel hard int begin , is bij mij na 10 dagen ongeveer zo goed als weg (nu , vanmorgen had ik het wel dan weer een beetje...)

Moest je niet met arnica tabletten starten 2 weken voor ? Dat is om dat blauw worden(kneuzingen) wat tegen te gaan normaal...?

uhhhh nee ben nergens mee begonnen van te voren.. heb er niets overgehoord?

ik ben wel gestopt met al die medicijnen die ik daarna heb moeten slikken, weet niet of het goed is, maar daar werd ik zoooo beroerd van :(

Vandaag toch weer misselijk geweest en de pijn is erger dan gister... hoopte echt dat het beter zou gaan. Kan echt niet wachten tot ik weer beetje meer kan zeg... :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Laura,

:35: Goed gedaan meid!

Spannend maandag, nog effe geduld dus :38: , gaat het al wat beter met je?

Liefs, :53:

Ik hoopte dat het wat beter zou gaan vandaag, maar weer een tegenslag gehad vandaag... :(

Misselijk en veel pijn! aaaarrrggghh soms word ik er echt gek van! Je ligt maar een beetje stil plat op je rug en elke beweging doet pijn!

Maar ik houd moed hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je treft het niet echt he ik hoop dat het snel voorbij is pfffff

ik wordt er ook zo simpel van dat je zo beperkt bent bah bah ik lig nu ook misselijk in mijn bed

ik kan sinds vandaag eindelijk zelf zonder hulp opstaan het lukt eme niet al die dagen zonder hulp door de pijn in mijn boobs en ribben

nou we spreken mekaar

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je laura straks zijn we alles vergeten en kunnen we genieten van iets wat we al lang wilde

kop op meid

JAAAA precies je hebt helemaal gelijk!!

soms is dat nu wel lastig in te zien in deze toestand :P

hoop dat de dagen snel voorbij gaan en dat we beetje vooruitgang boeken!

Lijken wel een bejaard stel hahahahah :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou juist ja ik zei het gister tegen mijn moeder lijk wel een oud wijf man bah bah nu ben ik weer op en heb veel meer pijn als gister vind dat maar raar hoor kon nu ook niet alleen uit me bed maar goed laat de tijd maar snel gaan

ik ga vandaag ff de kliniek bellen om te vragen of ik een stukje band weg mag laten knippen ivm de uitslag die heb heb gekregen van die band want ook dat doet zeer

ik lig ook nog steeds op mijn rug elke keer en danniet helemaal plat want dan heb ik het idee dat ik geen lucht krijg dus zit half in bed en ik moet zeggen ik verlang nu wel naar het lekker gaan liggen en slapen hahahahaha

ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt en tuurlijk komt het goed met ons we moeten alleen ff door de zure appel heen bijten

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ik heb vandaag ook gebeld naar de WK of die band af mocht :P

ABSOLUUT NIET. was dr antwoord. Ok hahaha nou dat is dan duidelijk...

Ik vertelde dat hij aan het loslaten was (is ook zo) en dat is misschien al een sport BH aan kan doen.

Maar NEE, ik moet wachten tot maandag als de draadjes eruit gaan.

Eigelijk ben ik weer zo eigewijs om het toch te doen :P maar mn vriend wilt het absoluut niet.

Hahha maar mijn gevoel zegt dat het toch beter is als dit vieze geval af gaat :145:

Ook heb ik het idee dat ik meer pijn krijg.. het ergste is opstaan, dan komt er zooooooo'n druk erop, moet altijd ff een minuutje bijkomen op de rand van mn bed..

Beterschap he :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Nog eventjes dat vieze geval aanhouden! één weekendje nog en je bent verlost van dat ding :)

Die druk na het opstaan is killing idd... heel herkenbaar voor iedereen :122: Maar het zal al snel véél beter zijn! Zit je overdag op de bank of op bed? Ik bleef maar op de bank zitten met een kilo kussens achter me, dan krijg je die 'klap' niet zo als je wil gaan staan.

Succes nog meid! Het ergste heb je erop zitten :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat heb ik ook met het opstaan dan ben mik helemaal buiten adem en hou ze dan ook ff vast en laat ze dan heel voorzichtig weer los anders ga ik door de grond

ook het zitten is op den duur niet erg lekker meer omdat ik ook veel last nog heb van mijn ribben dus dan maar weer op bed

ik heb ook erg veellast van die zweet aanvallen bah bah heb ik voorheen nooit gehad

ook ik mocht er niks aan doen alleen babypoeder of creme pfffff

ik heb woensdag een zwart vest aan gehad en nou is heel die band bezaait met zwarte pluisjes dat ziet er helemaal goor uit en achter op mijn rug zitten er aloemaal velletjes op hahaha omdat ik twee dagen voor mijn operatie weer een stukje verder heb laten tatoeren op mijn rug achteraf gezien dom maar goed nog een weekje en dan ben ik der van af eindelijk

en als bij jou maandag alles eraf is en eruit hoe doe je dat dan met een bh want je weet je maat niet toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eventjes dat vieze geval aanhouden! één weekendje nog en je bent verlost van dat ding :)

Die druk na het opstaan is killing idd... heel herkenbaar voor iedereen :122: Maar het zal al snel véél beter zijn! Zit je overdag op de bank of op bed? Ik bleef maar op de bank zitten met een kilo kussens achter me, dan krijg je die 'klap' niet zo als je wil gaan staan.

Succes nog meid! Het ergste heb je erop zitten :116:

Oh gelukkig maar.. want soms maak ik me wel zorgen om alle pijntjes!

Zit overdag ook op de bank met een kilo kussens :P hahha zoals op dit moment hahaha..

En mn tepels toen ook echt super zeer :( hopelijk word dat ook allemaal beetje beter!

Kan niet wachten tot morgen.. moet er om 3 uur zijn, was de enige plek nog.. lekker als nederland speelt :wacko: hahahah vind me vriend erg leuk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat heb ik ook met het opstaan dan ben mik helemaal buiten adem en hou ze dan ook ff vast en laat ze dan heel voorzichtig weer los anders ga ik door de grond

ook het zitten is op den duur niet erg lekker meer omdat ik ook veel last nog heb van mijn ribben dus dan maar weer op bed

ik heb ook erg veellast van die zweet aanvallen bah bah heb ik voorheen nooit gehad

ook ik mocht er niks aan doen alleen babypoeder of creme pfffff

ik heb woensdag een zwart vest aan gehad en nou is heel die band bezaait met zwarte pluisjes dat ziet er helemaal goor uit en achter op mijn rug zitten er aloemaal velletjes op hahaha omdat ik twee dagen voor mijn operatie weer een stukje verder heb laten tatoeren op mijn rug achteraf gezien dom maar goed nog een weekje en dan ben ik der van af eindelijk

en als bij jou maandag alles eraf is en eruit hoe doe je dat dan met een bh want je weet je maat niet toch?

Jij mocht die band dus ook niet af doen??

Eindelijk straks van dat zweetding verwijderd :D

Ik ga van de dokter meteen door naar de stad (maar ff bh-loos) en dan een sportBH aan laten meten :P

Zou niet weten welke maat ik zou moeten hebben nee, en of ie dan ook goed zit enzo....

Dus laat er maar een proffesional naar kijken hahhahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meissie,

Gaat het al ietsje beter met je? Morgen gaat de tape eraf he?? Je zal wel heeeel erg nieuwschierig zijn! Bij mij is het er vrijdag afgegaan, in het begin is het echt heel erg raar en ook eng. Die strakke tape om je lichaam voelt zo veilig, alsof er dan niks mis kan gaan ofzo.. Voor u is het helemaal spannend, je hebt natuurlijk nog helemaal niks van je borsten gezien!! Ik ben ook heeel erg nieuwschierig! Plaats je wel fotootjes? Ik heb ook net foto's op mn site geplaatst.

Weet jij toevallig hoe je een wachtwoord op je album kan zetten? Heb het al geprobeerd, maar het lukt me niet:(

heb je nog veel pijn? Ik heb sinds dat de tape eraf is wel iets meer pijn gekregen. heb vaak van duie pijnscheuten door mn linkerborst :139: ( Schijnt normaal te zijn volgens de assistente.. Maar doet wel superveel pijn! Kan jij al veel dingen zelf weer doen?

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey laura

ben wel benieuwd hoor hoe je het morgen ervaart

ik heb ook erg veel pijn in mijn tepels en van die gekke pijnlijke steken

ik pak vrijdag bij de wk een bh en dan vanuit daar de stad in en nog 3 kopen hahahahaha

nou ik lees het morgen wel bij je

succes morgen

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meissie,

Gaat het al ietsje beter met je? Morgen gaat de tape eraf he?? Je zal wel heeeel erg nieuwschierig zijn! Bij mij is het er vrijdag afgegaan, in het begin is het echt heel erg raar en ook eng. Die strakke tape om je lichaam voelt zo veilig, alsof er dan niks mis kan gaan ofzo.. Voor u is het helemaal spannend, je hebt natuurlijk nog helemaal niks van je borsten gezien!! Ik ben ook heeel erg nieuwschierig! Plaats je wel fotootjes? Ik heb ook net foto's op mn site geplaatst.

Weet jij toevallig hoe je een wachtwoord op je album kan zetten? Heb het al geprobeerd, maar het lukt me niet:(

heb je nog veel pijn? Ik heb sinds dat de tape eraf is wel iets meer pijn gekregen. heb vaak van duie pijnscheuten door mn linkerborst :139: ( Schijnt normaal te zijn volgens de assistente.. Maar doet wel superveel pijn! Kan jij al veel dingen zelf weer doen?

Liefs Joyce

Heeey joyce!

Heb net even je foto's bekeken maar ziet er heel mooi uit hoor! Nog wel wat hoog maar dat moet nog indalen he..

Heb het idee dat ze er van mij ook ongeveer zo uit zien! :D ondanks dat ik nog weinig kan zien onder het verband ;)

Nou ik vind het doodeng moet ik eerlijk zeggen.. ze zitten inderdaad nu veilig onder het verband hahhaha..

ik kan altijd makkelijk naar andersmans wonden kijken maar bij mezelf................. :wacko:

Heb ook inderdaad van die pijnscheuten, heel naar. Mn rechterarm kan ik al veel meer bewegen maar mn linker zit nog flink op slot ofzo.

Mn ribben zijn natuurlijk ook nog heel beurs en gevoelig dus dat werkt ook niet echt mee.

Ben nog niet uit huis geweest en merk zodra ik hier beetje loop in huis dat ik heel snel moe en slap voel :(

waar ik ook een beetje tegenop zit dat ik nadat het verband eraf is ik niets heb om aan te doen qua BH....

want ik weet mn maat nog niet. Maar ga daarna meteen door naar de stad om er 1 te kopen. Hoop alleen niet dat mn tepels te gevoelig zijn om een vestje aan te doen!!

Hoef er nu alleen al maar na te wijzen en ze doen al zeer :P

Liefs, Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan misschien best zeer doen om zonder bh te lopen.. misschien dat je 1tje bij hema kan kopen? kosten maar 15 euro en ongeveer zou je beetje kunnen meten (bh maat.nl)okal blijft het lastig met tape maar dat heb je teminste even iets toch

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat heb ik ook met het opstaan dan ben mik helemaal buiten adem en hou ze dan ook ff vast en laat ze dan heel voorzichtig weer los anders ga ik door de grond

ook het zitten is op den duur niet erg lekker meer omdat ik ook veel last nog heb van mijn ribben dus dan maar weer op bed

ik heb ook erg veellast van die zweet aanvallen bah bah heb ik voorheen nooit gehad

ook ik mocht er niks aan doen alleen babypoeder of creme pfffff

ik heb woensdag een zwart vest aan gehad en nou is heel die band bezaait met zwarte pluisjes dat ziet er helemaal goor uit en achter op mijn rug zitten er aloemaal velletjes op hahaha omdat ik twee dagen voor mijn operatie weer een stukje verder heb laten tatoeren op mijn rug achteraf gezien dom maar goed nog een weekje en dan ben ik der van af eindelijk

en als bij jou maandag alles eraf is en eruit hoe doe je dat dan met een bh want je weet je maat niet toch?

Hello

Ik kom af en toe nog is piepen op het borstenforum en prober dan de verhalen e lezen van DR Damen omdat ik ook een bv van hem gehad heb.

Als ik je verhaal zo een beetje lees heb ik dezelfde ervaring gehad zoals ik moest rechstaan dan hield ik ook mn boobies vast en liet ik ze langzaam zakken :rolleyes:

Die band gaf me wel een veilig gevoel en ik denk wel dat het goed is dat ze ingetaped zitten, sommige moeten dit niet en mogen direct al de douche enzo in maar daar heb ik toch een beetje twijfels bij.

In alle geval het zal reuze meevallen in het begin was ik wel een beetje teleurgesteld ik vond ze niet wow, misschien had ik beter toch een beetje groter gepakt dacht ik toen maar nu staan we al 5 maand verder en zijn ze op hun plaats geraakt en ben ik er verry happy mee!!!!

In alle geval nog veel succes met de boobies!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey laura

hoe is het gister gegaan bij je met dat verband en de hechtingen verwijderen voelt alles nu beter?

ik ben erg benieuwd naar je ervaring

en hoe is het verder met je?

hier gaat het met de dag beter nu aleen mijn tepels doen heel zeer en heb die steken nog heel erg en als ik van haf iggen ga zitten dan mopet ik ze nog steeds vast houden want dan ga ik echt door de grond van de pijn

maar goed ben wel bij dat ik het ergste heb gehad

iefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey iedereen!

Het verband en de draadjes zijn er eindelijk uit!!! :D

Was wel even eng hoor toen ik het voor het eerst zag... pfff ze zien er nog niet echt mooi uit vind ik zelf.

puntig en ongelijk :(

Dus dat moet maar is snel gaan zakken! :P

Het is dus vanuit binnen gehecht en er zat aan de buitenkant los een draadje doorheen geweven en dat hebben ze eruit getrokken..

Ok dat was niet echt een prettig gevoel.. ze zaten nogal vast dus dat was flink trekken voor de huisarts hahaha..

Maar goed, dat is weer achter de rug! daarna meteen door gereden naar de stad om een sportbh te kopen.

Heb nu een 70 C!

Foto's heb ik net een beetje geprobeerd te maken en zal ik zo ff in mn album zetten!

Verder ben ik nog heel moe en slap en totaal geen energie.... Elke keer als ik iets doe moet ik weer snel gaan zitten want dan word ik licht in mn hoofd :(

iemand enig idee hoe lang dit nog duurt????

Ik eet inmiddels wel weer goed en houd alles binnen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

wat fijn dat je verband en de draadjes eruit zijn! Hoe voel je je? Heb je nog erg veel pijn?

Bij mij het het inmiddels wel een stukje beter, overdag dan. Snachts heb uik nog wel superveel pijn pff...

Ik ben ook nog steeds erg snel moe. Gisteren met mn moeder even naar de stad gewandeld, nou daarna kon je me opvegen! Was doodmoe!

Hoop dat het goed met je gaat! heb je ook al fotootjes? zou ik die mogen zien? ben erg benieuwd!

Veel sterkte!

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey laura

ik heb je nieuwe foto's gezien en ik vind ze er al mooi uit zien nu is het wachten tot het vocht weg is en het verder gezakt is maar in iedergeval een mooie maat

ben je der zelf wel blij mee?

ik ben vrijdag aan de beurt kan niet wachten lol

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.