Ga naar inhoud

Mynameislaura : 4 juni 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Olaaaaa!!!

Ik loop al een hele tijd mee te lezen bij alle verhalen van de dames hier! :)

En eindelijk toch ook de stap durven te zetten om zelf een afpsraak te maken..

Ik heb hier in mijn eigen woonplaats in het ziekenhuis al een afspraak gehad, maar wil toch nog een consult in Belgie. En omdat ik hier goede verhalen over de WK hoor, toch besloten om daar ook langs te gaan.

Vroeg aan de telefoon graag een afspraak bij dr. Visser, maar haar wachtlijst was erg lang... :blink: En nu kan ik 23 april terecht bij Dr. Damen! Maar toch ergens heb ik weer een twijfel omdat ik weinig lees over Dr. Damen.. wat ik hier lees is wel positief, maar hoe kan het dat bijna iedereen voor Dr. Visser kiest??

En de dame aan de telefoon vertelde dat het consult 15 min duurt, is dat niet erg weinig? Nemen ze wel goed de tijd voor je?

Liefs,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi hoi!

Welkom hier.

Zelf heb ik geen ervaring met hem!

Ga gewoon naar het consult en kijk wat dan jou gevoel hier over is.

Je kan ook gewoon meerdere consulten plannen en dan kijk je welke jou het meest bevalt!

Succes

Dank je wel!

Ja ik ben erg benieuwd, ook stiekem beetje zenuwachtig ;-)

Mocht het niet bevallen, neem ik gewoon een 2e consult

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo!

Ik ben ook geopereerd door dr damen en ben meer dan tevreden hoor!

Het consult liep bij mij wel anderhalf uur uit, maar vervolgens had dr damen wel 45 minuten de tijd voor mij. Dat vond ik dan wel weer netjes.

Tijdens de operatie heb ik de chirurg nog geen 2 minuten gezien, maar ach, hij heeft goed werk afgeleverd.

De verpleegkundigen van de WK zijn ook allemaal erg netjes en aardig.

Volgens mij werkt dr damen nog niet zo heel lang bij de WK en heeft het ook daar mee te maken dat je er niet zoveel over leest.

Als je vragen hebt mag je me altijd PM-en

Groeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Hier nog een tevreden patiënt!

Mijn consult bij Damen is aangenaam verlopen. een half uurtje vertraging ongeveer. Hij nam ruim de tijd tijdens het consult. Misschien wel een lijstje maken met vragen. Vind ik handig. Het meeste van dat lijstje wordt zo gezegd hoor. Ik vind het gewoon een veilig gevoel, dat lijstje. Want je wordt toch een beetje overdonderd hé.

De dag van de operatie heb ik eerst nog met de dokter de cc's besproken. Hier was er ook geen haast hoor.

Verplegend personeel was heel aardig. Alles is zeer vlot verlopen.

Nadien heb ik nog gebeld met enkele vraagjes en gemaild. Alles prima beantwoord.

Ik zei tegen de verpleegster dat ik niet veel vond over Damen op het internet. Ze zei dat hij het liever zo heeft. Rustig aan. Hij wil het hebben van de mond aan mond reclame, zei ze.

Gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hahaha jaaaaa kan niet wachten!!!

Tja veel vragen heb ik niet meer, heb het bijna allemaal hier kunnen vinden.

Via internet kom je ook achter een hele boel dingen.

Vind het echt super dit forum om ieders ervaringen te lezen! :126:

Wilde eigelijk ook al een operatie datum vast leggen, maar vond dat toch iets te snel gaan.... oehhhhhhhh kan niet wachten op de zomer! Eindelijk mooi in bikini!! :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Laura,

Ik lees bij Endorfine dat je er helemaal voor gaat bij dokter Damen!

Het consult is je dus goed meegevallen.

En wat heeft hij je aangeraden? CC? Plaatsing?

Bij mij zei de verpleegster van het 3 weken kalm aan te doen. Hangt écht af van wel werk je doet hé, eer je terug aan de slag kan. Ik kreeg van de kliniek 3 weken, maar de huisarts heeft er 6 weken van gemaakt. Geen risico's nemen, zei hij.

Nog even aftellen!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeyy Poes!

ja dr. Damen was echt vriendelijk en heeft alles goed uitgelegd! Toch heeft ie wel iets "vreemds" over zich hahaha maarja daar is ie PC voor denk ik ;-)

Ik mocht eerst de kipfilets passen en elke keer had ik zoiets van : jaaa zie weinig verschil met wat ik nu heb!

Hij raade mij 275 cc aan voor het meest natuurlijke resultaat, maar ik wilde liever 330.

ik vroeg nog of 300 cc dan ook kon, maar ivm met mijn lichaam is de diameter te klein van de 300 cc en dan krijg ik kleine en hoge ballen op mn borst :wacko:

Ze worden achter de spier geplaatst via de borstplooi!

Vndaag ga ik mijn baas bellen en moet ik vakantie aanvragen. Ik ben in februari/maart al 2 weken weg geweeest dus ik hoop dat ik nu weer mag!!!

Zoja, dan maak ik mteen het geld over naar de WK en hopelijk is dan nog steeds het plekje vrij op 26 mei.. :126:

Oja ik ga denk ik vrij vragen voor 2 weken. Ik werk in een klein kledingwinkeltje.. weinig tillen hoor.

Liefs,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm waarom krijg je pas ene datum als ze het geld hebben dan?

zijn ze wantrouwig hahahahaha LOL

afijn,als je nu een datum weet,pb een van ons dan,dan zetten we je topic in operatie verslagen he,dan vinden we je makkelijker terug.

hoop dat je gauw een datum hebt hoor,is wel leuker ook,kan je aftellen en weet je waar je aantoe bent ook.

komt allemaal goed,met ene beetje geduld

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha jaaa echt he??

Ik vroeg nog dat als ik een soort bewijsje naar ze mail dat de datum echt niet alvast vast gelegd kan worden, maar ze maken geen uitzondering..

Achja, het zal wel een komen en gaan zijn van mensen :rolleyes:

Ja als ik een definitieve datum heb laat ik het wel weten! Eindelijk iets om naar uit te kijken.... :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja juist samen aftellen moet zeggen dat ik er heel veel zin in heb maar ook ergens wel zenuwachtig ben lol het houd me veel bezig in iedergeval maar goed liefs melissa

Ja het houd mij ook bezig hoor.. denk er elke dag wel aan! Helemaal hoe het eruit komt te zien!! Straks mooi in bikini :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja echt heerlijk zonder zorgen in bikini lol

hoe krijg jij trouwens die informatie in het paars onder jou berichtje?

liefs

Je kan op je profiel je handtekening aanpassen! Staat volgens mij ergens bij profiel aanpassen??

ja wel leuk dat we er samen naar uit kunnen kijken hahaha..

Een paar dagen van te voren worden we gebeld hoe laat we moeten! Laat je even weten hoe laat jij moet?? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je datum!

Het aftellen kan beginnen.

Fijn dat je met twee bent van het forum.

Ik blijf je volgen hoor

gr Poes

Thnx Poes!

Ja toevallig dat je zo samen komt via zo'n forum! Erg leuk :)

Hoe gaat het met jou en je herstel? Nog ergens last van?

Ik heb 2 weken vrij genomen van mn werk, hoop echt dat het voldoende is..... :21:

Liefs, Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.