Ga naar inhoud

MeMo : 18 december 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Ik zit ook al dagen op mijn werk op het forum. Het is ook mega verslavend, maar je hebt ook zoveel aan de info die hier voorbij komt.

Ik wens je alvast heel veel succes voor morgen. Hoop dat je je droom boobs krijgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi lieve meiden,

Vandaag was het zover,
Deze ochtend om 8u mn wekker gezet.
Maar ik was al enkele keren ervoor wakker geworden, angst om me te overslapen denk ik :)
Direct naar de badkamer, mn tanden gepoetst om dat dorstig gevoel uit mn mond te halen.
Hielp toch heel wat :)
Maar wat had ik het lastig, ik stond een hele ochtend op huilen.
Ik had zoveel schrik, echt lastig.

Ik mocht niets meer drinken maar toch met een mini slokje mn anti biotica pilletje ingenomen.
Dat moest ik voor de operatie nog binnen hebben en daarvoor om 6uur opstaan en dan 4uur niet kunnen eten... nee nee :D

Eens daar aangekomen schoten de twijfels alweer in mn hoofd.
Ik mocht direct binnen gaan en me omkleden.
Ik kreeg een witte kamerjas, witte kousjes en een haarnetje mee.
Ik stond te trillen op mn benen als we het laatste aan het bespreken waren.
Vergeet ik nog het aantal CC's te bespreken...

Mn vriend stond me heel goed bij, deed zoveel deugt iemand die je aankijkt en weet wat je voelt.
Hij kent mn twijfels en blikken al door en door :)

De Meyere nam foto's en daarna maakte hij de aantekeningen.
Ik dacht : "niet huilen, niet huilen, NIET HUILEN"
Ja lap, huilen.
Hij keek naar boven : "Wat sta je nu te schreien? Je krijgt mooie borstjes !"
Ja maar de angst, de twijfels. Had het ook eerlijk gezegd dat ik zoveel schrik heb en schrik heb dat ik niet blij zal zijn.
Hij antwoordde : "Als je niet tevreden bent, steek ik er nieuwe in. Beloofd !"
mhahaha, zo routine bij die mannen hé.

Mn vriend gaf me nog een dikke kus en knuffel en daar ging ik.
Mn benen trilde, ik lag op de tafel en tijdens de voorbereiding lag ik nog te twijfelen.
Echt triestig met me gesteld hoor, altijd zo naar uit gekeken en nu.. :(
ik dacht : "kom ik wil hier slapen"
en toen schoot het in mn hoofd : "F*ck de CC's !"
Een verpleegster aangesproken, dat 275cc of 300cc was besproken.
Maar dat ik liever 300cc wou omdat je meestal achteraf groter wil.
Ze antwoordde dat ze het zeker ging doorgeven en dat ze idd met de tijd nog wat "krimpen" dus beter nu iets meer.
Oef :D

"Kies maar een mooie droom", ik begon nog even te hoesten, ik kreeg precies soort ademnood en weg was ik.

Daar lag ik dan in een kamertje, te rillen van de kou. Had al 3 dekentjes liggen.
Ik kreeg mn ogen niet open en had blijkbaar ondertussen al 3 keer gevraagd hoelaat het was.
En nee ik weet het nu zelfs niet meer hoe laat het toen echt was :D
Mn ogen kleefde toe, toch qua gevoel :)
Hevige keelpijn, mn ogen draaide alle kanten uit volgens mn vriend toen ik ze probeerde open te doen.

Verpleegster kwam naar me toe en vragen of alles oké was.
Mn tanden knapperde tegen elkaar en ze kwam een beetje water brengen. ZALIG drinken :D
En een pilletje tegen mn keelpijn. Hielp echt en was daarna helemaal weg.
Ik mn vriend al gevraagd of hij wist hoeveel erin zat, hij wist het ook niet maar was wel gaan kijken tijdens de operatie en de verpleegsters vroegen of hij een foto wou nemen. Anders wou hij niet gaan kijken maar dacht dat ik zo een foto wel zou willen. mhaha. :)

De kou ging stilletjes aan weg en kreeg het zalig warm op dat bed :) Ik werd wakkerder om wakkerder. Goed om terug te zijn.
Voelde een druk van binnen naar buiten precies. Maar geen pijn.

De verpleegster kwam terug en mn vriend vroeg hoeveel cc's erin gegaan zijn.
"300, en het is heel mooi!"

Bruno bevestigde, 300cc en het is heel mooi naturel.
Mn vriend bevestigde, dat het er heel mooi uitzag en niet TE groot.

Eens het beter ging mocht ik me aankleden, ging heel vlot. Ik voelde me echt goed.

Onderweg naar huis een stukje file gehad, maar ik voelde me goed. Die druk bleef maar geen pijn bij bobbels ofzo. Alhoewel dat die brug in Gentbrugge toch heel beu is :D

Mn pa gebeld onderweg en hij was ongerust. Had blijkbaar niet geslapen vannacht door ongerustheid.
Een privé kliniek, wie weet wat voor "klodderaars" daar werken. Hahaha lang leve dit forum :D

Ik passeerde mn thuis en mn moeder was thuis dus even gestopt en wat gebabbeld.
Ze vroeg of ik geen korting had geregeld voor haar :P
We gingen terug vertrekken en mn pa kwam binnen. "Moch zie, die zijn helemaal niet groot :p"
Dank u pa ! hahaha met dat trainingsvestje en anders altijd maximizers ziet die niet veel verschil :)

Nu thuis in de zetel wat tv kijken, krijg wel meer pijn. Andere pijn.
Hopelijk blijf ik me zo voelen, maar we zien wel :)

Ziezo, dit was mn verslagje. Hopelijk ben ik niets vergeten maar het lijkt me wel al lang genoeg nu :)

Ooh ja, ik heb al stiekem gevoeld langs boven, maar wat zijn ze hard. Pfoe !
Ik heb schrik om morgen het verband af te doen... Zien we dan wel weer :)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenavond kreeg ik veel pijn,

Heb dan ibobrufen bij genomen en werd het wel beter.

Slapen op m'n rug is echt de hel :P

Ik slaap altijd op m'n zij of buik. Eerst kussens onder me gelegd maar werd om 3u30 wakker met enorme rugpijn en krampen. 3 keer naar toilet gegaan, eerste keer heeft m'n vriend me recht geholpen maar daarna lukte het zelf. Kussen dan nog hoger gezet en kon ook niet slapen al zittend. Dus alles eruit en gewoon plat, heb ik toch van 5u nog tot 8u kunnen slapen.

M'n rug doet echt lastig, en ik voelde precies het verband trekken aan m'n boobs.

Deze ochtend verband af gedaan, wat een verlossing! Vergeet ik nog een foto te maken met verband :( maar ik ben er vanaf nu.

Ze zien er helemaal niet groot uit, wat goed is. Wou niet dat ze te groot werden.

Ze zijn wel erg hard, en m'n Bh spant op m'n wonde. Hopelijk wordt het nu alleen maar beter :) ben helemaal niet misselijk gwst, buiten die krampen maar dat kwam omdat ik niet naar toilet ben geweest gisteren.

Is er iemand die tips kan geven over het slapen? Ik lag een beetje op m'n zij gedraaid deze ochtend, mag dat? Of is het echt verboden om op een zij te slapen? Niet helemaal gedraaid maar toch een beetje scheef.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die eerste nachten slapen is altijd wel lastig. Ben zelf ook een buikslaper en dan op mijn rug liggen vond ik in het begin echt waardeloos. Al leek het alsof ik bijna recht opzat, maar het went wel na een paar dagen.

Fijn dat je helemaal niet misselijk bent geweest meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update :)
Nacht 2 was een stuk beter, had me op mn gewoonlijk kussen gelegd. Niet meer omhoog. Veel beter geslapen en terug 1x wakker geweest om naar toilet te gaan. Nacht 3 was bijna perfect, 1keer wakker geworden maar niet uit bed gekomen, wel een pijnstiller genomen want die linkerboob ... pfoe die kan pijn doen.
Deze ochtend dan ook wakker geworden van pijn/steken in mn linkertepel.
Die borst ziet er ook het pijnlijkst uit. Die kant heeft er een pasprothese ingezeten dus ik denk dat die kant toch een beetje meer heeft afgezien?

Slapen lukt dus vrij oké, wel altijd een pijnstiller bij de hand om snachts in te nemen als de pijn opkomt.

Gisteren de eerste keer volledig gedoucht, vrijdag had ik de douchekop zo laag gezet dat ik toch van aan mn buik kon wassen.
Gisteren dus mijn haar ook gewassen, vreemd gevoel. Eerste keer Bh echt volledig uit. Mn vriend me geholpen om mn haar te wassen. Doet wel deugt, alleen zou wel lukken denk ik maar wil niets forceren. Dus laat ik me daar toch een beetje helpen :)

Ik neem optijd mn pijnstillers, en dan gaat het allemaal goed. Eens die uitgewerkt zijn is het zo een lastige pijn. Vooral die bh die op die wondjes drukt.
Gisteren zelfs naar mn broer zijn verjaardag geweest, daar wel 2 x mn borsten gaan insmeren op toilet omdat ik een trekkerig gevoel kreeg. En ik loop nog een beetje krom maar niemand die daar erg in heeft, zeker als je in de zetel blijft zitten de hele tijd :)

Morgen een nieuwe dag en het gaat steeds een beetje beter. Ik hoop gewoon dat de linker boob wel een beetje bijtrekt, en snel :D
Die kan echt veel pijndoen tegenover de andere. Die staat ook zo hard en ik zie de randen van de prothese zitten. Dus ik hoop echt dat die randen weggaan. Maar ik ga straks foto's posten, zo kunnen mijn vriendinnetjes toch eens kijken en hun mening laten weten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh ja misschien een klein tipje,
De Meyere had me aangeraden om op te letten de eerste keer dat je de bh uitdoet.
Sommige meiden schrikken dan van het resultaat en kunnen flauw vallen.

Ik had me op bed gezet en de spiegel voor mij tegen de muur geplaatst.
Mn verband eraf gedaan en bh open gedaan.
Heb er zo zitten naar kijken maar ben blijven zitten.
Dus meiden die schrik hebben voor het resultaat, zo zit je toch al :)
Alé ik vond dat toch beter om niet direct te moeten rechtstaan en bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je nachtrust steeds beter gaat. Dat scheelt echt een hele hoop als je goed kunt slapen.

Die eerste keer bh uit en douchen vond ik zelf ook heel gek en ook wel een beetje eng ook. Heel goed dat je vriend je helpt met je haren wassen. Geen onnodig risico nemen. Al is het natuurlijk fijner als je het straks zelf weer kan ;)

Ben benieuwd naar je foto's dus ga gelijk even spieken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eens naar de lingerie winkel geweest,

De winkel waar ik maximizers had leren kennen :)

Die vrouw was toen altijd heeel vriendelijk dus dacht : "ik ga gwn terug"

NOOIT meer. Aangezien ik niet wist welke maat ik moest hebben en me toch graag laat helpen :) had ik mijn Bh van het ziekenhuis uit gedaan en afgegeven. Ik raakte niet helemaal wijs uit die maat die erin stond. Ze keek erin : "75E?? Heb je een E gevraagd??" En ze begint te lachen.

WoW ja funny, heel leuk :( niet dus!

Daar hadden ze niets dat me aanstond, die dat ik nu aanheb is V vooraan en toch nog wel oké van uitzicht. Maar die daar waren allemaal zo hoog vooraan en de beste die ik aanhad kon ik vooraan niet opendoen. En daar geniet ik nu toch van dat dat wel kan.

Ik had hier al een Triumh tri action zien voorbij komen, morgen ga ik gwn naar Triumph in Shopping Center. En hopelijk zit die wel een beetje mooi.

Als iemand nog tips heeft?

Kleine update, met de boobjes alles super. Gisteren blauw plekje ontdekt en nu komt blauw vanonder m'n pleisters piepen. Alles nog wat lastig vooral aan de wondjes maar alles lukt al vlot. Deze ochtend zelf m'n haartjes gewassen omdat m'n vriend gaan werken was. en ik kon echt niet wachten tot hij terug thuis was. Maar het lukte goed, al zittend en m'n hoofd naar voor. M'n vriend zegt dat ze mooie veranderen en dat vind ik zelf ook wel :) ze zijn al ietsiepietsie zachter dan in begin. Maar nog steeds hard hoor :)

Slapen lukt al beter op m'n rug maar rond 5u word ik altijd wakker voor een pijnstiller. Dan heb ik altijd steken in m'n linkertepel en hou ik het niet.

Nog een beetje opletten met alles, maar het is al een stuk beter :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd. Ik voelde me echt gekwetst.

Niet dat ik zoeen porseleinen beeldje ben maar toch.

Voelde me direct lastig.

Al mocht ik nog een G gevraagd hebben, is dat haar zaak? Moet ze me daarvoor "uitlachen?"

Ze heeft me niet naakt gezien, niets gemeten ofzo. Dus geen oordelen zou leuk zijn :(

Ti's nu niet dat ze zo groot zijn.

Stond ze daar aan m'n Bh te trekken als ze hem vast had. :s

Alsof hij te elastisch is ofzo.

Nu daar ga ik NOOIT meer. Ze riep me nog na : "als ze genezen zijn kom je maar eens terug!"

Jaja Bye! :)

Och morgen beter. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.