Ga naar inhoud

MeMo : 18 december 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

"Te ver" vind ik niet zo erg hoor, maar als het dichter bij huis evengoed kan ... :)
Ik denk dat ik dan zo snel mogelijk de auto zal uitwillen :)

ik ben de laatste dagen altijd maar verslagjes en reacties aan het lezen dat het een verslaving wordt om telkens achter de pc te kruipen :44:

Als ik het doe, denk ik dat mn besluit vast staat en dat ik het bij De Meyere zou doen, gewoon door alle positieve reacties.
Maar nu zou ik graag wat kunnen bekijken en vergelijken. Zodat ik toch zeker ben dat het mooi wordt :)

Kan ik iemand zn fotootjes inkijken die voor de spier heeft gekregen en liefst van De Meyere?

Ik heb nog tot woensdag ochtend om hem iets te laten weten,
als ik dan kan bellen om te bevestigen kan ik 18 december geopereerd worden, omdat ik dan in verlof ga en zo kan herstellen tijdens mn verlof :)

Oohh help, twijfels twijfels twijfels... jullie willen niet weten wat er allemaal door mn hoofd spookt :84:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid

Ik ben afgelopen vrijdag bij de Meyere geweest

Als je me even toevoegt als vriendje kan je mijn foto's zien

Ben ze nog wel aant uploaden dus weet niet honderd procent als dit gelukt is :)

Ik heb voor hem gekozen omdat ik na 3 consults beste gevoel had bij hem en ook heel mooie voorbeelden hier had gezien en veel goede over hem had gelezen.

Maar ik snap je twijfel :)

Mijn verslag staat ook in mijn topic - wel 3u gereden dankzij de files zucht!

Veel succes met je keuze alleszins!

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Te ver" vind ik niet zo erg hoor, maar als het dichter bij huis evengoed kan ... :)

Ik denk dat ik dan zo snel mogelijk de auto zal uitwillen :)

ik ben de laatste dagen altijd maar verslagjes en reacties aan het lezen dat het een verslaving wordt om telkens achter de pc te kruipen :44:

Als ik het doe, denk ik dat mn besluit vast staat en dat ik het bij De Meyere zou doen, gewoon door alle positieve reacties.

Maar nu zou ik graag wat kunnen bekijken en vergelijken. Zodat ik toch zeker ben dat het mooi wordt :)

Kan ik iemand zn fotootjes inkijken die voor de spier heeft gekregen en liefst van De Meyere?

Ik heb nog tot woensdag ochtend om hem iets te laten weten,

als ik dan kan bellen om te bevestigen kan ik 18 december geopereerd worden, omdat ik dan in verlof ga en zo kan herstellen tijdens mn verlof :)

Oohh help, twijfels twijfels twijfels... jullie willen niet weten wat er allemaal door mn hoofd spookt :84:

Hoi je mag gerust mijn foto s zien. Ik zend je een verzoekje

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede middag meiden,

hiernet mijn afspraak vastgelegd !

18december om 10u30 is het zover bij dokter De Meyere.
Ergens heb ik nog steeds enorme twijfels, maar ik hoop dat deze afbouwen naargelang de datum dichterbij komt...
Ik kan het niet geloven en hoop echt dat ik er geen spijt van krijg ... :)

Spannend !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dat is fijn dat je ook al een tijd weet, ik krijg dat pas een weekje van te voren te horen. Heb aangegeven zo vroeg mogelijk:p

Ik zou zeker voor die 300cc gaan die 25cc zul je vanaf de buitenkant niet zien. Tenminste zo werd het tegen mij gezegd. Krijg ze dan wel dual plane.

Nog 1 maandje en 6 dagen!!! :D:d

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh super dat je de knoop hebt doorgehakt ;)

Ik voel nog zoveel twijfel ... Verschrikkelijk !

Ergens denk ik : volgende zomer eindelijk mooie shirtjes zonder maximizer of jurkjes zonder dikke push up die telkens tegenwerken zeker als het snikkend heet is buiten.

En dan in bikini kunnen paraderen...

Maar langs de andere kant... beeuuhh waarom ben ik zoeen twijfelaar? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

super dat ik niet de enige ben dan ...
Ik zit er echt al jaren mee bezig en elke keer in de zomer wordt ik echt geconfronteerd ...
ooit staan huilen in een pashokje omdat ik geen mooie bikini aan kon.
Mijn vriend die het toen niet begreep omdat hij niet mocht kijken.

Soms voel ik me goed en soms zak ik in de grond van schaamte.
Hij is vooral blij dat ik me zo niet meer hoef te voelen eens alles genezen is, hij wil gewoon dat ik me goed voel.
Hopelijk doe ik er goed aan, maar het wordt zo echt nu !

Een vriendin van me had me aangeraden toch eens een consult te doen en zie nu ... Het is beslist :)
Zonder haar had ik het nooit aangedurfd :D

Zooo spannend ! Morgen ga ik het nieuws aan de mams en de zus vertellen, ze gaan het volledig afkeuren omdat ik volgens hen bij dokter Lefevre moet gaan ... Mn zus heeft haar boobs daar ook laten doen.

Maar na zoveel recherche op dit forum, ben ik meer ingelicht dan zij ooit gwst is denk ik :)

Wish me luck !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jouw probleem gelezen, heel erg jammer :(

Maar ik heb wel al gemerkt dat De Meyere beter is met kleine borsten te vergroten dan grotere borsten voller te maken.

Hopelijk komt alles goed bij u :(

Ben ik het niet helemaal mee eens, aangezien ik ook bij Demeyere ben geweest met wél een goed resultaat.

Nu is het wel zo dat hij over het algemeen niet van de hele grote borsten is en wat conservatiever in het aantal cc wat hij al dan wel niet plaatst. Dit kan dan mogelijk te klein uitvallen voor iemand die met grotere borsten begint.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden !

door de twijfels had ik me laten overhalen door mn zus om bij dokter Lefevre te gaan in Aalst op consult.
Ik dacht : "Wat heb ik nou te verliezen... Ik twijfel toch al en zo kan ik alles misschien anders bekijken"

Zo gezegd, zo gedaan.

Ik had een afspraak om 18u.
Lekker braafjes tegen 17u30 omdat inchecken in het OLV zolang kan duren ... (nadeel van een ziekenhuis)
Om 17u45 zat ik mooi te wachten tegenover zijn deur...

Om 18u05 kon ik binnen gaan,
nog voor hij me bloot had gezien sprak hij over anatomisch achter de spier.
"Maak toch maar eens je bovenlichaam bloot om even een beter zicht te krijgen."

Zijn besluit stond vast, achter de spier, 255cc of 295cc.
Hij werkt ook met pas protheses tijdens de operatie en zou dan zien wat zou passen.

Mijn ene borst zit 1cm hoger dan de andere, waardoor hij lager zou insnijden en "hopen" dat mijn borstplooi dan zou zakken.
Maar een borstplooi "plooit" toch niet door het insnijden? Ik zie zoveel meiden dat de wonde op de borst ligt of eronder zit.
En zeker achter te spier, heeft toch helemaal niets te maken met je borst zelf want die prothese zit achter de spier?
Of ben ik hier zo mis ?

Nu, zoeen anathomische vulling wordt tegen mn borst gehouden, rechts van me was een spiegel.
maar zelf heb ik nauwelijks iets gezien ...
De Meyere hield zoeen plastieken lapje borst tegen de mijne waardoor ik me goed kon visualiseren.
Hier niet dus... Maar er werd wel gemeten, maarja, niets genoteerd ofzo dus wat maakt het.
Met je ogen zie je ook wel dat die 1ne ietsje lager hangt dan de andere. (Kan me echt weinig schelen, elke borst is verschillend :) )

ik ben schilder van beroep dus vaak boven mn hoofd te werken.
Toen het herstel ter sprake kwam zei hij dat achter de spier wel de pijnlijkste is (buiten dual plane denk ik dan? )
en ook wel langer van herstel.
Dat ik toch op 2 weken moest tellen vooraleer ik weer terug aan het werk kon en zonder problemen plafonds kan schilderen.
2 WEKEN ??? nogmaals, 2 WEKEN herstel, achter de spier?
Er werd mij 4-5 weken aangeraden bij voor de spier en dit herstel zou minder heftig zijn.

Nu ik kan nog even doorgaan, maar het doet mijn vertrouwen in De Meyere serieus stijgen :)
Stiekem beetje blij dat ik die consult toch gedaan heb.

Oh ja, Lefevre was €4200 en De Meyere €3000.
Scheelt al een hoop ook .

Ik kan nog even doorgaan maar ik hou het bij dit beklag :D

Groetjes


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis

Oh ik hoop dat je snel van jouw twijfels afgeraakt hoor :)

December nadert he ;)

Ik ben zelf nog steeds tevreden over de Meyere

Nog maar 3 weken maar alles voelt oke aan

Heb buiten rugpijn nergens meer last van

Dus waarom zou je in een gezonde spier laten snijden als het ook voor de spier kan

En je dus ook sneller terug op de been bent?

Wat was eigenlijk de reden dat deze pc de voorkeur gaf aan axhter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hij voornamelijk achter de spier plaatst,

Zoals de Meyere voornamelijk voor de spier plaatst.

Nee ik voelde me er ook niet zo goed bij als bij De Meyere.

Ik ben blij dat alles zo goed verloopt bij jou,

Ik heb deze week enkele filmpjes gemonteerd van weekendjes centerparcs en je ziet me daar echt met gekrulde schouders lopen. Dus denk ik dat het gezonder voor mezelf zou zijn om hier toch ook echt mee door te gaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt steeds dichter, krijg zelfs beetje buikpijn als ik eraan denk ... Oooo jeetje !

Ik had mn moeder al eerder ingelicht, maar nu deze week officieel gezegd dat het ECHT doorgaat.
Ze heeft er weinig vertrouwen in maarja, moeders? :)

De moeilijkste moest nog komen, de papa ...
Was vanavond thuis gaan eten en had mn moeder al gezegd dat ze erover moest beginnen.
Maar nee :)
Zelf maar de stap genomen toen ze onder de douche stond en ik alleen was met mn pa.
Ik begon te huilen als een klein kind, ik had het bij de dokter ook zo lastig om te vertellen.
Heb het enkel bij mensen waar ik angst voor heb die negatief gaan reageren.

Maar zijn reactie was positief, "je moet doen waar je u zelf goed bij voelt, wat maakt mij dat nu uit"
Waar ik zoveel schrik voor had ... ?
Alleen was ie minder subtiel tegen mn mama... Aangezien ik zei dat ons mams het er soms ook lastig mee heeft (ze heeft ook altijd kleine boobjes gehad ) en toen zei hij toen ze in de woonkamer kwam : "Aah sjoe, als gij nieuwe tieten wilt, moet ge da doen e. Als ik er dan wat meer mag aankomen"
Ocharme ons mams, kwam wat kleinerend over.
Mannen snappen toch soms niet wat ze zeggen hé?

Ochja, nog 2 weken en 1 dag en ik zit hier af te zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.