Ga naar inhoud

MeMo : 18 december 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Goede avond meiden,

ik hou dit forum ondertussen al enkele maanden in de gaten en heb nooit de stap durven zetten om mezelf voor te stellen.

Ik heb ondertussen al enkele maanden twijfels of ik een bv zou laten doen... Nu is de angst hoog omdat ik schrik heb er ooit spijt van te hebben.
Want nepborsten, dat ben ik dan toch niet meer?
Zoeen gedachten spoken constant door mijn hoofd. Een serieuze twijfelaar dus :)

Mijn zus heeft 6 jaar geleden ook een bv laten doen, en ze heeft er nog geen seconde spijt van gehad. Maar toch helpt dit me niet om over mn angsten te komen.
Aangezien ik dan echt DE perfecte borsten wil, maar vrees dat dat nooit echt mogelijk is?

Momenteel heb ik een 75B en draag ik altijd dubbele push ups. M'n omgeving begrijpt dan ook mijn complexen niet. Aangezien ze er heel mooi uitzien in zoeen dubbele push up bh...

Het is het moment dat ik die bh uitdoe, dat mijn hart breekt. Want met lingerie kan ik mezelf nog heel sexy vinden.

Hopelijk kan iemand mijn gevoelens volgen en kan ik hier over mijn twijfels heen komen :)

Groetjes Monica2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En heel herkenbaar voor velen van ons :)

De stap nemen is een keuze die je zelf moet maken, maar als je een goede pc kunt vinden waar je vertrouwen in hebt, dan is er vaak niet veel meer nodig om je over de streep te trekken.

De perfecte borsten bestaan niet.. helaas ;) Oke, er zijn meiden die echt geluk hebben en al een hele mooie vorm van zichzelf hebben... Het is namelijk zo dat je éigen borsten vergroot worden.. Dus de vorm behoud je zoals nu, alleen dan groter ;)

Heel veel succes met je overpeinzingen en als je vragen hebt, mag je ze gerust in dit topic stellen. Altijd wel iemand die zijn best wil doen om een antwoord te geven.

Rechtsboven is een zoekbalk, had je die al ontdekt? Kun je gerichter naar pc's zoeken en naar klinieken. Ook trefwoorden zijn daar gemakkelijk in te geven :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik herken dat gevoel ook.. en bang dat ben ik ook maar toen ik mijn consult had en de prtheses ging passen vond ik het meteen zoo veeteelt beter staan en dat beeld hou ik goed in me gedachte en foto gemaakt en als ik dat weer zie dan denk ik jaa dit moet ik doen... eindelijk dan een decellote en zonder bh ook gewoon wat borsten overhouden..

Ben jij al een beetje uit welke maat hoeveel cc?.

Gr steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de toch wel geruststellende comments :)

Ik ben momenteel veel voor en na foto's aan het opzoeken om dan te zien wat ik het mooiste vind.
Bij sommige dames is 400cc keigroot en bij anderen vind ik dat net er super uitzien.
Dat hangt er wsl vanaf of de dame in kwestie zelf al grote borsten had?
Mn zus heeft 225cc maar kwam wel van 75A soms zelfs AA.
maar dat vind ik toch wel wat weinig...

Ik heb een mooie na-foto gevonden, jammer genoeg geen voor-foto maar die dame kwam ook van 75B en evenoud als ik.
Ze had anatomisch gevormde mentorprothese van 395cc achter de grote borstspier.
Misschien moet ik eens een afspraak maken met een pc en die foto meenemen.

Nu zit ik zelf ook met een vrij intensief beroep,
dus ik vrees dat 3 weekjes bouwverlof niet voldoende zullen zijn om te herstellen?

Gr Monica2


Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien is een herstelperiode van 4 weken minimaal...

Er is echter een verschil tussen plaatsing voor of achter de spier...

Bij voor de spier mag je wel tillen, bij achter de spier niet...

Bij beide geldt echter dat je ellebogen niet hoger dan je schouders mogen, de eerste 4-6 weken... (afhankelijk van de pc :) )

Werken in de bouw is zwaar werk... dus wel even aangeven aan de pc waar je naartoe gaat..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil tot nu toe ook gewoon 400cc van mentor en word dual plane ik heb nog een gesprek met de chirurg dus heb nog wel wat vragen over het aantal cc wil het in 1 keer goed doen want lees hier best veel van meiden over dat ze toch wel meer cc willen..

Ik heb nu een lege b75 ik merk nu wel dat je niet precies kan vergelijken met foto van anderen..

Maar elk foto helpt je toch weer een beetje verder hihi...

Als je een consult heb zal ik het vast lezen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf vind ik mezelf juist meer de ik die ik had moeten zijn na mijn bv, juist omdat alles nu mooi in proportie is.

Ik ben lang, slank, maar heb wel stevige heupen en billen, de platte voorkant die ik had is nu mooi gevuld en ziet er veel mooier uit, in kleding en ook bloot. Voel me nu echt goed!

Ik ben nooit tevreden geweest met de borsten die ik had en heb jaren geleden ook aan de husiarts gevraagd of er niet een hormoonpil bestond die ik kon nemen zodat mijn borsten gewoon zouden ontwikkelen en dus groeien, dat bestaat helaas niet en die verwees mij door naar de pc, maar dat durfde ik niet omdat ik bang was. Niet voor de operatie zelf, maar meer voor de gevolgen. Achteraf ook maar goed geweest want volgens mij gebruikten ze in die tijd veel PIP.

Nu ben ik echt niet meer bang, mocht het ooit zo zijn dat mijn implantaten vervangen moeten worden, dan is dat echt geen ramp. Tot die tijd geniet ik elke dag dat ik de stap heb genomen.

Liefs, SM en succes met het maken van je beslissing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meid..

Ik was ook een erge twijfelkont !

Ik had men eerste consult zelfs afgebeld maar had dan moed bijeen genomen en opnieuw gebeld en heb mezelf wel moed ingesproken om te gaan.. Je moet je verwachtingen gewoon realistisch houden en dan komt het wel goed, slecht uitgaan zien zal niet gebeuren we zijn niet tevreden met onze kleine Boobs en dus als ze groter zijn hoeveel groter ook ze zijn toch groter he dus...

Ikzelf had een kleine b heb 350cc gehad.. En in mijn ogen mochten ze wel wat groter maar ik ben wel tevreden over het resultaat algemeen hoor zeer tevreden.

Heb momenteel na ruim 4w PO 75/80e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de toch wel geruststellende comments :)

Ik ben momenteel veel voor en na foto's aan het opzoeken om dan te zien wat ik het mooiste vind.

Bij sommige dames is 400cc keigroot en bij anderen vind ik dat net er super uitzien.

Dat hangt er wsl vanaf of de dame in kwestie zelf al grote borsten had?

Mn zus heeft 225cc maar kwam wel van 75A soms zelfs AA.

maar dat vind ik toch wel wat weinig...

Ik heb een mooie na-foto gevonden, jammer genoeg geen voor-foto maar die dame kwam ook van 75B en evenoud als ik.

Ze had anatomisch gevormde mentorprothese van 395cc achter de grote borstspier.

Misschien moet ik eens een afspraak maken met een pc en die foto meenemen.

Nu zit ik zelf ook met een vrij intensief beroep,

dus ik vrees dat 3 weekjes bouwverlof niet voldoende zullen zijn om te herstellen?

Gr Monica2

HIHI,zie het helemaal voor me ,sexy vrouw met grote boobs in de bouw tussen al die bilspleet mannen . :45:

Maar idd bij de 1 is 400CC veel bij de ander maar weinig,bij mij had 400CC niets geweest,ik had flinke opvulling nodig om wat te zien..

is dus per persoon echt verschillend.

Een consult zal je een hoop opheldering geven .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, ik werk als schilder dus plafonds zouden vrij pijnlijk zijn...
En die vuile mannen fluiten nu al, zonder borsten, wat gaat dat dan zijn :77::126:

Nu vrees ik dat ik zal moeten wachten tot ik ooit een andere job heb... :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat je je een week ziek kunt melden? Stel dat je bij een pc komt waar je maar een herstel van 4 weken bij in acht hoeft te nemen, dan zou je misschien 3 weken bouwvakantie hebben, daarna 1 week ziekmelden en dan misschien nog een weekje even met je baas afspreken dat je bekijkt hoe het gaat?

Dan hoef je het niet uit te stellen. En doe je er toch alles aan om een zo goed mogelijk herstel te hebben, zonder onnodig risico te nemen, ook al zou je je goed voelen ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, ik werk als schilder dus plafonds zouden vrij pijnlijk zijn...

En die vuile mannen fluiten nu al, zonder borsten, wat gaat dat dan zijn :77::126:

Nu vrees ik dat ik zal moeten wachten tot ik ooit een andere job heb... :103:

Oei...plafonds schilderen,sjees,daar krijg je wel spier-BALLEN van ,hihi.

:61:

ja dan word herstel wel echt 6 weken vrees ik..

gewoon je baas lief aankijken .Enne....die mannen nemen t vast voor je op,die laten jou echt niet aanklooien toch?

Maar zal wel een gegrinnik worden als ze er vanaf weten .. :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Goede avond lieve meiden.

ik ben ondertussen al maanden het forum aan het volgen geweest en toen is het even druk geweest en ben ik een hele periode niet op het forum geweest.

Nu zijn de twijfels voor een bv altijd gebleven en heb ik er zo vaak aan gedacht ! :(
Ik had dus enkele namen in mn geheugen opgeslagen waaronder Bruno De Meyere, waarbij ik mijn allereerste consult heb 5 november...
Spannend ! Misschien dat ik dan wat zekerheid krijg of ik het al dan niet zal doen.

Maar graag wil ik wat meer consulten vastleggen, mocht het tegenvallen bij 1 pc dat ik de moed niet laat zakken en toch meerdere consulten plan.

Ik ben 1m73 en weeg 59kg.
Ik heb momenteel een 70C in dubbele push up bh's van Hunkemoller, dus in een gewone bh is dit VEEL minder. (Geen idee hoeveel want ik durf nooit een gewone bh aan)

Mijn twijfels voor een bv heb ik al bijzonder lang, en de schaamte komt telkens weer op als ik in de spiegel staar of in de zwemkom met mijn armen voor mn boobies loop. :(

Nu even naar mijn vraag,
ik ben opzoek naar een goede chirurg, die mooi natuurlijk resultaat levert. Ik volg de operatie verslagen maar ik zie niet van iedereen de foto's.
Ik wil een mooi naturelle resultaat, niet zo gigantisch groot. Gewoon mooi op mijn lichaam, zodat ik me beter in mn vel kan voelen.

Wie-o-wie kan mij een goede chirurg aanraden om met mij mee te gaan in mijn avontuur opzoek naar mijn droomboobies?
Ik staarde altijd naar Dual Plane borsten, maar indien 'voor de spier' mocht lukken bij mij, zou het beter zijn wegens het snellere herstel dat ik hiermee zou hebben?
(Vandaar de consult bij Bruno )

Hopelijk kan iemand me bijstaan met raad en daad en kan ik binnenkort een mooi verslagje schrijven :)

groetjes MeMo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb in de week vn jouw consult mijn operatie bij de Meyere :)

Dus over de operatie en resultaten zelf kan ik nog niets zeggen..

Maar ik ben wel op 3 plaatsen op consult geweest.

Eerst bij Beaucare erna bij De Meyere. Na dit gesprek was ik eigenlijk al overtuigd door hem dat ik bij hem me zou laten opereren maar ben dan toch nog op laatste consult geweest bij de wellness kliniek omdat ik die afspraak Al had opstaan..

De Meyere legt alles echt goed uit komt vertrouwd over en plaatst inderdaad indien het lan voor de spier.

Hoop dat je er wat aan hebt en succes de 5de!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

ik ben bij dr. Nio geweest in t slaz ziekenhuis, amsterdam.

Mij ervarving is: dat hij een man is met veel ervaring en laat je verschillende proteses passen, zonder nog erbij te vermelden hoeveel cc t is. Pas als je eruit bent, wat je mooi vind, vertelt hij hoeveel cc het is. En geeft je daarbij advies wat hij t beste vind, qua voor of achter de spier plaatsen. Hij kwam geduldig en professioneel over.

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik ben via Diana Gabriels geopereerd door Dr. Schiettecatte in Kliniek Amstelveen. Zeer goed bevallen en nu anderhalve week po, nagenoeg pijnloos (alleen spierpijn achtige ongemakken). Succes met jouw oriëntatie tocht.......!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben bij Dr Verdonck van de welness kliniek in Genk geweest. ik heb hiervoor gekozen omdat dit het goedkoopst was en omdat hier alleen maar positieve verhalen over waren. het resultaat is super mooi geworden! mijn huisarts zei zelfs dat ze het zelden zo mooi had gezien en dat ze in belgie toch een betere techniek hebben dan in nl. nou... wat wil je nog meer :) mijn vriendin is er trouwens ook geweest en net zo enthousiast als ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf ook bij de Meyere geweest en kan je verzekeren dat je in goede handen bij hem bent. Hij zal je borsten zeker niet onnatuurlijk maken. Hij heeft echt respect voor het lichaam en dat zie je ook aan de borsten die hij maakt en hoe hij is in zijn nazorg.

Verschillende consulten doen kan op zich geen kwaad natuurlijk. Je zal dan echt zien dat iedere pc het toch net weer even anders doet. Vaak kies je dan voor de pc waar jij je het prettigste bij voelt.

Succes met je consult de 5e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond meiden,

leuk hier wat reacties te lezen,
na jaren van twijfel heb ik gisteren mijn consult gehad bij De Meyere en het is idd een zachte man die samen kijkt naar wat je wil.

Vandaag zoeen twijfel hoofd gehad, altijd naar uit gekeken en nu voel ik zoveel twijfels ... :(

Mijn zus raadt me aan om ook eens bij Lefevre langs te gaan in Aalst, die lijkt ook zo goed te zijn. Maar over die arts vind ik niet zoveel topics en over De Meyere alleen maar lof dus ...

Ik wil het ook niet te ver van huis houden en Gent is amper 40min, tegenover Genk is al snel 1u30 rijden.

ik ben bij Dr Verdonck van de welness kliniek in Genk geweest. ik heb hiervoor gekozen omdat dit het goedkoopst was en omdat hier alleen maar positieve verhalen over waren. het resultaat is super mooi geworden! mijn huisarts zei zelfs dat ze het zelden zo mooi had gezien en dat ze in belgie toch een betere techniek hebben dan in nl. nou... wat wil je nog meer :) mijn vriendin is er trouwens ook geweest en net zo enthousiast als ik!

Hoeveel heb je dan betaald als ik dat mag vragen? :68:

Bij dr Demeyere zit je heel goed ,dus die keus wat prima !

Ik heb zelf dual plane maar als ik mocht kiezen zou ik nu vd spier nemen/willen.

vanwege t herstel idd maar ook omdat ik dat iets mooier vind.

je profiel foto vind ik trouwens geweldig :)

Mijn profiel foto is idd heel mooi maar zo zal ik nooit worden, haha. :45:

Ben zelf ook bij de Meyere geweest en kan je verzekeren dat je in goede handen bij hem bent. Hij zal je borsten zeker niet onnatuurlijk maken. Hij heeft echt respect voor het lichaam en dat zie je ook aan de borsten die hij maakt en hoe hij is in zijn nazorg.

Verschillende consulten doen kan op zich geen kwaad natuurlijk. Je zal dan echt zien dat iedere pc het toch net weer even anders doet. Vaak kies je dan voor de pc waar jij je het prettigste bij voelt.

Succes met je consult de 5e

Het enige waar ik een beetje schrik voor had, is dat hij te klein zou gaan.
Ik wil het natuurlijk houden maar ik hoop gewoon dat het daardoor niet te klein word...
Met die pasprotheses leek ik dacht 275cc genoeg te zijn, 300cc leek wel heel veel.
Maar dat is zo moeilijk in te schatten :(

Twijfelssss Help !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat het heel moeilijk is. Ik zou zelf toch kiezen dan voor die 300 cc

Vind dat het met die pasprothese het er groter uitziet dan na de operatie en het is natuurlijk zonde als je ze te klein zou vinden. Heb hier zoveel gelezen van meiden die toch liever meer cc hadden gehad. Meer cc hoeft ook niet altijd gelijk onnatuurlijk te zijn.

Het is geen slecht idee om misschien meerdere consulten te plannen hoor. Ik snap wel dat je dichterbij misschien prettiger vind, maar zou toch liever langer rijden voor de arts waar ik alle vertrouwen in zou hebben. Voor mijn was het ruim 2 uur en 3 kwartier rijden naar Gent. Ik had dit er zeker voor over en heb er geen last van gehad.

Twijfels zijn ook heel normaal meid. Dat hebben we allemaal gehad ;)

Zoals ik eerder zei ben je in goede handen bij de meyere, maar een consult extra bij iemand anders doen kan echt geen kwaad hoor, dus schroom niet om wat pc's af te gaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het misschien te ver voor je is maar Dr. Rhemrev is een goede chirurg die voorkeur heeft voor natuurlijk en voor de spier! Ze heeft bij mij echt geweldig resultaat afgeleverd en heb totaal geen last van rimpels of dergelijke. Ze heeft dus ook hele goede inschatting gemaakt.

Ze werkt bij de Haaglanden kliniek in Den Haag, zou ik zeker eens langs gaan als het niet te ver is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.