Ga naar inhoud

MeMo : 18 december 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Meid je bent echt in goed handen dus je hoeft je echt geen zorgen te maken.

Ja mannen zijn niet altijd even subtiel, maar moest wel lachen om die reactie van je vader :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mannen hé ...

Ik heb zoveel schrik van die operatie.

Ik word echt misselijk als ik eraan denk. Ik haat het idee dat ik een operatie ga krijgen.

Dat het maar snel zomer is, dat alles genezen en achter de rug is... Pfieuw. :)

Wat doen jullie na de operatie van Bh? Aangezien ik maar 1 meekrijg en toch wel vaak wil kunnen wassen, of mag dat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had nog een triumph tri action workout erbij gekocht.

Die zat mij best lekker :) Er wordt wel eens gezegd dat je daar wat 'punttieten' van krijgt (als je hem aan hebt, he, niet voor altijd :P ) maar ik heb daar geen last van gehad eigenlijk..

Je vader haha, waar hebben we allemaal toch angst voor he ;) Maar ik zie jouw moeder dus eerst eens afwachten hoe het bij jou gaat, en dan misschien toch ook de stap gaat zetten? Dát zou een mooi compliment voor jou zijn, straks. Toch?

Die operatie stelt niks voor (ja ja, makkelijk gezegd achteraf hihi) Ik was de eerste keer ook wel een beetje zenuwachtig ervoor, maar eigenlijk gaat alles zo snel, dat je het nog niet helemaal in de gaten hebt en dan wordt je alweer wakker :)

De plakkers gaan op, de meter voor het zuurstof wordt aan je vinger aangesloten, je krijgt een infuus, een kapje, en 3,2,1, weg ben je haha.

En dan weer wakker worden met boobies, hoe cool is dat! :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had helemaal geen zenuwen gelukkig. Wilde het zo graag en had er alle vertrouwen in en het ging de dag zelf allemaal zo snel dat ik niet eens de tijd had om zenuwachtig te worden ;) Natuurlijk voelde ik wel een gezonde spanning in de aanloop naar mijn dag.

Ik ben na 1,5 week geloof ik dat het was samen met mijn man naar de winkel gegaan en heb toen verschillende sport bh's gepast en heb toen de shock absorber gekozen. Ik vond dat deze het lekkerste zat en mij de meeste steun gaf.

Deze drukte ook niet op mijn littekens, wat ik bij sommige andere wel had.

Ik gebruik hem nu nog steeds als ik ga sporten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de lipo Unique nu aan zit heerlijk en geeft naar mijn menig evenveel steun als die wat ik bij dok gekregen heb

Heb gisteren ook 2 shock absorbers gekocht om effectief mee te gaan sporten

Stondk dan int pashokje te springen :D vond m'n boobs toch ng bewegen haha dus wacht nog even met echt te sporten maar zien er idd strak uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vader haha, waar hebben we allemaal toch angst voor he ;) Maar ik zie jouw moeder dus eerst eens afwachten hoe het bij jou gaat, en dan misschien toch ook de stap gaat zetten? Dát zou een mooi compliment voor jou zijn, straks. Toch?

Blijkbaar heeft hij er nog over bezig geweest want mn zus sprak me erover aan :P

Mijn mama is ervan overtuigd dat achter de spier beter is, zowel voor mij als voor haar. Aangezien mn zus achter de spier heeft.

Heb haar gezegd dat je daar niet vanuit kan gaan, en ze het bij mij eens moet bekijken als ze "af" zijn.

Wie weet kom ik nog terug naar het forum om voor haar wat tips op te doen :D

Die operatie stelt niks voor (ja ja, makkelijk gezegd achteraf hihi) Ik was de eerste keer ook wel een beetje zenuwachtig ervoor, maar eigenlijk gaat alles zo snel, dat je het nog niet helemaal in de gaten hebt en dan wordt je alweer wakker :)

De plakkers gaan op, de meter voor het zuurstof wordt aan je vinger aangesloten, je krijgt een infuus, een kapje, en 3,2,1, weg ben je haha.

En dan weer wakker worden met boobies, hoe cool is dat! :)

xxx

ik hoop het, dat alles maar snel achter de rug is... :D

En het herstel ... Mn vriend is maar 1 dag thuis, dat is de 18de.

De dag erop gaat hij weer werken en is hij hier weg om 11uur tot 24u ofzo (zijn leermeester gaat op pensioen dus moet hij even mee iets gaan drinken. Zou dat zelf niet anders willen)

Ik heb schrik om hier na 1 dag alleen te zijn, kan zijn dat ik naar mijn thuis ga (200m hier vandaan) om daar beetje op mn gemakje te zijn en ben ik bij mn mams. Geen idee of ik "alleen kan zijn" na 1 dag ?

Ik ben na 1,5 week geloof ik dat het was samen met mijn man naar de winkel gegaan en heb toen verschillende sport bh's gepast en heb toen de shock absorber gekozen. Ik vond dat deze het lekkerste zat en mij de meeste steun gaf.

Deze drukte ook niet op mijn littekens, wat ik bij sommige andere wel had.

Ik gebruik hem nu nog steeds als ik ga sporten :D

Handig dat je je bh nog kan gebruiken nu :)

Wie weet begin ik ook terug te sporten, mhahaha.

Heb nu een sportbh'tje liggen, ongedragen. Ik kon hier niet, zonder maximizer gaan sporten.

Mn borsten moesten maar zweten ! :D

Maar maakt het dan niet echt uit welke je draagt? ik dacht 4 weken die 1ne dat we meekregen, of dan toch specifiek van een merk ofzo.

Ik had al eens contact gehad met de lingeriewinkel waar ik soms ging en ze zou er ook hebben die veel steun bieden voor ne een bv.

In een lingeriewinkel zouden ze me toch goed kunnen helpen? Of mag ik daar niet op vertrouwen?

Stondk dan int pashokje te springen :D vond m'n boobs toch ng bewegen haha dus wacht nog even met echt te sporten maar zien er idd strak uit

hahaha, ik kan het me zo inbeelden :D :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. weet je.. De een kan wel alleen zijn na 1 dag, de ander niet..

Zorg in ieder geval dat je alles op een hoogte hebt staan dat je je ellebogen niet hoger dan je schouders hoeft te heffen (kopjes, glazen enz)

Dan zorgen dat je alle stekkers die in het stopcontact moeten zitten (vergeet je laptop evt niet ;) want je zult misschien op het forum willen ;) ) en dat je vochtige toiletdoekjes hebt, om je 'gat' af te vegen. Dat veegt net iets makkelijker dan droog wc-papier in het begin :P

Misschien handig als je iets te eten hebt, dat in de magnetron kan (als de magnetron niet te hoog staat?)

En ach.. mocht het niet gaan, kun je altijd nog naar je moeder, toch? Dat zie je dan wel weer :)

Ik zou het gewoon niet prettig gevonden hebben, na 1 dag al alleen zijn. Gewoon omdat het prettig is, als je je niet optimaal voelt, en misschien wat pijn hebt, dat er iemand in de buurt is :)

Maar bekijk het gewoon op die dag. Hij moet je trouwens wel uit bed helpen hihi, voor ie de deur uit gaat.. Misschien kun je het zelf, maar er zijn veel meiden die het niet lukt :)

Je krijgt van je pc 1 bh mee, maar het is wel fijn om een reserve te hebben, want je wilt die ene ook wel eens uitwassen ;)

Die mevrouw van die lingeriezaak kan je adviseren, al vond ik zelf de Triumph tri- action workout op dat moment wel lekker. NIet té strak en redelijk comfortabel. Al is dat niet voor iedereen gelijk natuurlijk :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Handige tips !

die kakdoekjes zegt niemand maar idd :D
mn vriend moest lachen toen ik het zei :)

En ja ik wil liever ook iemand bij me thuis hebben, maarja ... :(
meneertje zit elke dag in de fitness dus is hij nog 2uur vroeger weg dan hij anders zou moeten vertrekken.
En dat is zonder compassie hoor :(

Eens ik wakker ben hoop ik alles zelf te kunnen...

Vanaf wanneer mag ik eigl terug kuisen?
Ik las hier onlangs eens na 6 weken ?
Dat hou ik hier geen 6 weken vol hoor :D

Zo beetje stofzuigen en opdweilen.

En rustig wat strijken, hoelang zou ik daarop moeten wachten?
Ik vroeg vorige week of hij de voornaamste kledingstukken dan toch zou kunnen strijken en de was drogen ...
Hij begon te lachen tot hij zag dat ik serieus was ... ik hoop echt snel terug iets te kunnen doen of ik zal een lastige tante worden :D

Deze week mn medicatie halen en wat inkopen doen om alles hier wat vlotter te laten verlopen :)
Het komt zo dichtbij !
Nog 10 daagjes ... *kriebels*

Ik twijfel enkel nog over de cc's.
275cc of 300cc
Heb schrik dat 300 teveel zal zijn, maar evengoed schrik dat 275 te "weinig" zal zijn.
Moeilijk te voorspellen hé.



Link naar reactie
Delen op andere sites

Over dat kuisen...

Stofzuigen, dweilen, ramen lappen, strijken, moet je echt de eerste 4 weken niet doen. Die repeterende bewegingen zijn niet goed voor het aanmaken van je kapsel. Demeyere houdt een herstel van 4 weken aan.

Dat je man in de lach schiet en geen poot uit wil steken, vind ik zelf nogal bizar.. Dat moet hij toch wel voor je over hebben?????? Dat is toch niet alleen in jouw belang dat je nieuwe borsten krijgt?

Kan er echt kwaad om worden als mannen vinden dat de vrouw al dat soort dingen maar moet doen.. Ik had ook ooit zo een man... Allebei werken, en hij maar krantje lezen als hij thuis kwam om 17 uur van zijn werk.. Ik kwam dan om 19 uur, moest dan nog koken, afwassen enz en meneertje had het goed..

Nee.... daar pas ik tegenwoordig voor haha

(sorry, ik schiet ff door :P )

Maar ik zou hem maar goed duidelijk maken, dat het beter is om 1 keer goed te herstellen als dat je nu vanalles moet gaan doen, en dat hij op zijn gat zit (jaja naast dat sporten en werken) en jouw herstel verpest :)

Anders misschien iemand anders hulp inroepen voor wat stofzuigen en strijken?

Succes meid!! Zorg goed voor jezelf en je nieuwe boobies straks :)

Zorg voor iemand die je wat kan helpen :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over dat kuisen...

Stofzuigen, dweilen, ramen lappen, strijken, moet je echt de eerste 4 weken niet doen. Die repeterende bewegingen zijn niet goed voor het aanmaken van je kapsel. Demeyere houdt een herstel van 4 weken aan.

Dat je man in de lach schiet en geen poot uit wil steken, vind ik zelf nogal bizar.. Dat moet hij toch wel voor je over hebben?????? Dat is toch niet alleen in jouw belang dat je nieuwe borsten krijgt?

Kan er echt kwaad om worden als mannen vinden dat de vrouw al dat soort dingen maar moet doen.. Ik had ook ooit zo een man... Allebei werken, en hij maar krantje lezen als hij thuis kwam om 17 uur van zijn werk.. Ik kwam dan om 19 uur, moest dan nog koken, afwassen enz en meneertje had het goed..

Nee.... daar pas ik tegenwoordig voor haha

(sorry, ik schiet ff door :P )

Maar ik zou hem maar goed duidelijk maken, dat het beter is om 1 keer goed te herstellen als dat je nu vanalles moet gaan doen, en dat hij op zijn gat zit (jaja naast dat sporten en werken) en jouw herstel verpest :)

Anders misschien iemand anders hulp inroepen voor wat stofzuigen en strijken?

Succes meid!! Zorg goed voor jezelf en je nieuwe boobies straks :)

Zorg voor iemand die je wat kan helpen :)

xxx BB

Het wassen, drogen en strijken (vooral strijken :) ) ziet hij helemaal niet zitten.

Stofzuigen doet hij nu ook wel als ik het vraag, maar dweilen doe ik liever zelf. Dan ben ik "zeker" :) Maar zal het nu wel afstaan :D

Maar hij kookt wel 8/10 keer, dat doet hij graag en ik niet dus kuis ik liever als hij kookt :)

Dus geen repeterende bewegingen?

poh, dat worden 4 lange weken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, wat zijn vier weken, als je daarna heeeeeel lang plezier hebt van zachte boobies he :)

Stel je gaat dingen doen die je beter niet zou doen, en je verpest daarmee je herstel, en hebt vervolgens na een jaar harde borsten vanwege kapselcontractie, of pijn... Dan sla je jezelf wel voor de kop ;)

Dus hup, ff 4 weekjes oppassen en daarna genieten :)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei meid alleen de dag erna al

Lijkt me niet aangewezen..

Zou toch naar jouw ouders gaan als het kan

Ik was toch heel blij dat mijn vriend even langs als mij verlof had

Zeker de eerste 2 dagen had ik het toch niet gered zonder hulp

Hoop dat je niet zoals ik ziek wordt maar stel je moet toch overgeven ben je toch blij dat iemand snel komt aanlopen met een emmer. Geloof me zelf lopen lukt dan nog niet :)

Als er niemand is en het belandt op de Vloer zelf opkuisen zal ook moeilijk lukken..

Of de eerste dag naar toilet gaan kreeg mijn broek zelf niet opgetrokken (ging pas vanaf dag 2 denkk)

Alle kan zijn dat bij jou alles vlot gaat maar geef maar even mijn ervaringen mee

Beter hulp die niet nodig is dan dat je er dan alleen staat en het gaat niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei nee echt?

Ik hoop het echt alleen te redden,

Bij m'n moeder komt wel altijd iemand binnen en lopen kindjes (kinderopvang)

Dus wou het in het slechtste geval doen, misschien toch maar beter gaan en een boek meenemen ofzo.

Ik hoop snel terug goed te zijn, oke met beperkingen en pijn maar gwn qua gevoel.

Afwachten want het is echt bij iedereen verschillend... :(

M'n vriend is dan het weekend thuis en moet maandag alweer werken, dan zijn we alweer 4 dagen verder dus moet wel lukken hoop ik. Hij heeft niet zoveel verlof staan en sociaal verlof is onbetaald ... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 4 dagen zou je best wel al beter moeten voelen

Idd iedereen ervaart het anders

Maar zou toch de dag erna met een boek naar jouw mama gaan :)

Het weekend jouw vriend thuis en de maandag zou je wel al alleen rond moeten kunnen huppelen ;)

En lukt het nog met de zenuwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja met de zenuwen eigl beter,

Ik begin meer happy te worden precies :)

Te dromen over hoe het zal worden etc. Och wat kijk ik uit naar kerst, dan is het zwaarste achter de rug :)

Hebben jullie soms een goed excuus voor m'n baas waarom ik 4 weken afwezig ga zijn?

Zo heb ik 6 weken herstel, ben ik toch zeker dat ik niets forceer.

Maar ik werk in een kleine firma dus hij moet alles weten.

Ik ben onlangs thuis geweest met m'n nek, maar ik mocht het dan al aanhoren dat ik meer onderzoeken moet laten doen omdat dat niet normaal is dat de pijn niet weggaat.

Gewoon overbelast maar dat wil die koppigaard niet horen.

Mn dokter zei om gwn te zeggen dat ik geopereerd wordt maar dat hij er verder geen zaken mee heeft. Maar ik twijfel om toch een excuus te zoeken maarja wat?

Of mss toch beter maar zeggen dat ik het liever voor mezelf hou ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de brief stond enkele dagen van te voren. Heb al gebeld om te vragen of ze een aantekking willen maken dat ik graag zo vroeg mogelijk geholpen wil worden. Dat hebben ze gedaan.

Voel me beetje aandringerig als ik bel om te vragen of ze al de tijden weten . lijkt me wel dat ze het al weten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.