Ga naar inhoud

MeMo : 18 december 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Had liever nog iets eerder gegaan, maar nu kan ik nog even lekker iets langer tegen me vriend aan kruipen ( ook wel fijn) hij gaat wel mee hoor, maar. Normaal gesproken staat hij kwart over 6 op. en de drukte op de weg is een grotendeels voorbij.

Hoelaat moest jij ook alweer? Moet je lang reizen.?

Gelukkig heb ik niet z'n moeite met niet eten s ochtend. Neem wel iets mee zodat ik op de terug weg alvast wat kan eten , want dan zal ik wel honger hebben .

Jaaaaa nog een weekje, is zo voorbij. Ik heb nog een leuk druk weekje voor de boeg

Krijg nu toch wel de zenuwen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekend ga ik inkopen doen, wat makkelijk eten in huis halen etc :) eens goed nadenken wat ik zeker niet mag vergeten. :)

Voor mij is het 40min rijden ongeveer maar met de ochtendspits denk ik best toch zeker een uur te voorzien... Binnen een week hebben we ons nieuwe boobs ! Waaaaaah :D :D :D

Ik twijfel enkel nog of ik het aan ln schoonfamilie ga vertellen (fake borsten zijn voor aandachtsmensen). Heb teveel schrik voor hun reactie, dus mss best gwn zwijgen en als ze vragen stellen of m'n borsten zo gegroeid zijn dan zeg ik wel dat ik van pil ben verandert ofzo :) m'n meter mag het weten maar pas na de operatie of ze gaat zich teveel zorgen maken. Pfou spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig voor mijn ook 40 minuutjes

Jaaaaa waaahhhh!!!! Wij hebben onze boobies voor de kerst leukkkkk

Ja of je hebt gewoon een push up push up bh aan. En dat ze daarom zo groot lijken :P

Maar dadelijk denken ze dat je tegen hun liegt, als ze er om vragen kun je denk beter eerlijk zijn. Je hebt ze dan toch al:p en Het is jouw keus en je weet zelf beter dat je geen aandacht mens bent. Hoe denkt je vriend hierover?

Maar wat is jouw tijdstip dat je geholpen word...

Hier zeggen ze ook ja meiden die een borstvergroting doen gaan er te koop mee lopen. Is ook wel bij sommige maar niet iedereen is zo. Ik doet dit puur voor me zelf.

Naast mijn werk help ik mijn oma een keer in de week mee met poetsen. Tegen haar heb ik ook niets gezegd , die maakt er eigen veelste druk want die denkt alleen maar wat als het fout gaat dit dat en ja m'n oma is 79 . dan weet je het wel.

Ze ziet het van zelf Wel, zo niet vertel ik het der wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oops vergeten vermelden :)
ik mag om 10u30 maar ga toch nog eens bellen of het echt klopt :) (beetje controle freak ofzo :D )

Ik hoop op kerstavond mee te kunnen bij de schoonfamilie,
moet nog eens kijken wat ik aantrek :D
Mijn vriend steunt me, hij is tevreden hoe het nu is. Hij heeft er nooit over geklaagd en ze altijd vol liefde behandelt. mhaha :P
Maar hij merkt hoe ik er zelf last van heb, en hoe vaak we al discussies hebben gehad omdat ik onzeker was en stond te huilen.
Daarom zegt hij ook : "doe het, gewoon voor jezelf" Zal goed zijn voor mezelf + mn relatie.

Mn schoonfamilie, nee... ik zie de blikken al neergaan. De schaamte, terwijl mn schoonmoeder zelf haar ogen heeft laten liften.
"Ja maar dat is iets anders hé!" aaargh nee, heb daar echt geen zin in.
Zou handig zijn, dan kan ze eens de strijk doen maar nee, ik denk niet dat het een goed idee is. Ik zie wel hoe ik er tegenover sta als het gedaan is :)

Mn meter weet het ook niet, ze weet wel dat ik het er lastig mee heb maar dan is het : "tzijn toch schoontjes"
Hoor je die TJES ook zo? :P
Mn zus heeft er ook en het is groot taboe ... "sshhtt zeg dat maar tegen niemand hé! "

Nu heb ik beslist ook tegen haar te zwijgen (proberen toch, wij komen nogal goed overeen :) )
vooral tot na de operatie, gewoon voor haar eigen want ze is nogal nerveus. (74jaar)
Ik wil niet dat ze thuis zit te stressen als ik onder het mes ga, eens alles voorbij is moet ze zich geen zorgen meer maken :)
Maar ik wil wel eerlijk zijn met haar. Maar ze begrijpt dat ook niet hé, zij heeft altijd giga boobs gehad.
Nu draagt ze een 100H, weet je goed wat dat is??
vroeger toen ze zelf nog heel slank was had ze ook altijd mega borsten en ze was daar zelf fier op zodus.

Ochja, we komen er wel. Hoe minder het er nu weten, hoe beter :)

Kon ik de tijd maar doordraaien, komaaaaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze bellen je de dag ervoor nog even op om alles te overlopen Hoelaat je er moet zijn wat je aan moet en of je medicatie genomen hebt ;)

Dus chillax haha

Over dat in lichten tja ik heb het tegen niemand gezegd enkel mijn vriend (duh haha) en mijn beste vriendin

Tot nu toe is het niemand opgevallen (denk ik) draag enorme sjaals haha

Maar of ik ze in de zomer ga kunnen verstoppen is nog wat anders..

Ma problemen voor dan toch :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rond kerst kunnen we toch wel naar onze familie dat is een weekje naderhand. Dan moeten we toch wel wat iets meer kunnen. Komt goed

Gewoon wat lossere kleding dragen , valt het minder op en ik denk dat strakke kleding nog niet echt lekker zal zitten .

Als jij en je vriend er maar achter staan dat is t allerbelangrijkst

Mijn vriend zegt ook ik vind het niet nodig maar als jij je onzeker voelt moet je het gewoon doen .

precies we zien allemaal wel als het gedaan is :)

nog paar daagjes word gek van dat wachten en wachten hihi

Vergeet niet 2 uur van te voren een glas water te drinken ivm werking van de narcose

Ruitje@ ik krijg allemaal medicijnen van daar hoef niets mee te brengen of van te voren innemen. Maar idd wel fijn als ze altijd nog eventjes bellen. Moet natuurlijk wel m'n papieren meenemen die ik heb ondertekend. En eventueel nog een vragenlijstje. Denk dat mensen het inderdaad niet opvalt. Of dat mensen het niet durven te vragen. Met zoals je denkt dat iemand zwanger is vraag je ook niet zomaar hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn brief staat " twee uur voor de opname mag u nog een glas water drinken"

Toen ik besloot om het te doen bij quole medisch centrum te Waalre. Moest ik bij z'n secretaresse een vragenlijst invullen en bloeddruk meten. Toen gaf ze mijn een informatie pakketje en toen vertelde ze bij die zin dat het wel verstandig is dat te doen ivm de narcose. Ik heb hierboven gezegd Ivm met werking van de narcose, maar bedoel dat je dan minder kans hebt op misselijkheid van de narcose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oké... Leuk om te weten!

Ik heb altijd geleerd dat het echt tot maximaal 2 uur van te voren was dat je nog een beetje water mocht drinken als het niet anders kon, bv om medicatie in te nemen. Omdat als je niet nuchter bent, dat de kans op misselijkheid dan juist groter is tijdens of na de operatie. Vandaar dat het me interesseerde :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik inderdaad ook vreemd

Mij hebben ze gezegd dat ik tot half 7 mocht eten en tot half 9 mocht drinken was om half 1 aan de beurt

Ik mocht toch echt na half 9 zelfs geen glas water drinken hoor

Enkel tussen half 7 en half 9 en dan enkel water...

Dus dat is ff tellen 4u ervoor?

Kzou toch advies van eigen anestesist of dokter opvolgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm ja ik ga ook gewoon de raad opvolgen die in mn brief staat :D

ik ben vandaag mn centjes gaan halen en gisteren mn medicatie.
Straks of morgen die vragenlijst eens bekijken :)

We zijn gisteren voor ons 6jaar samen naar de privé wellness geweest,
was een beetje teleurstellend door hun nieuwe werking daar. Eerder een beetje een bestolen gevoel dus daar gaan we alvast niet meer :D
Maar daar zag ik mn spiegelbeeld vanop de zijkant en was ik vanbinnen zo blij dat ik donderdag al mag.
Ik zie ze van bovenuit echt groter dan ze werkelijk zijn.
Hoe in godsnaam kan mijn vriend daar tevreden over zijn? Of zijn wij vrouwen gwn zo kritisch? :D

Oké nog even aftellen, het is bijna zo ver ! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke best_boobie ik weet het helemaal niet hahaha

Het staat niet in de brief ze heeft het erbij gezegd, anders zou het er wel al in staan denk ik nu bij me eigen, . Dus ik ga jullie advies volgen , helemaal niks drinken dus. Dankjewel dat je even reageerd op mijn bericht

Ruitje@Ja dat wel advies opvolgen van je pc of anesthesist . Maar dat vrouwtje is geen pc of anesthesist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa spannend zeg !

ik begin zo angsten te voelen... Dat het maar snel voorbij is.
Ik heb zo sterke twijfels over het aantal cc's ...
De Meyere stelde 275 of 300cc voor.
Maar gaat dit wel genoeg zijn naar mijn zin? Heb zoveel schrik dat ze te klein gaan zijn, bij de ene is 300 keiveel en bij de andere echt te klein in mijn ogen. Ik wil ze echt wel mooi vol hebben nu. Ik post hieronder even de voorbeelden die ik meeneem.
Ik wil echt geen spijt krijgen ... Jammer dat je die pasprotheses niet zelf kan zien hé :D

Ik zoek ook nog steeds uitvluchten voor mn werk ...
Had al gekneusde rib maar wil toch even verschillende opties ...
Misschien zeg ik dat ik een kleine ingreep moet ondergaan en daardoor niet kan komen ?
Dan zal hij zeker vragen aan wat ... lastige situatie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is altijd lastig he... of het wel genoeg aantal cc zal zijn... Weet er ook alles van hihi...

Neem in ieder geval deze foto's mee, en zeg hem, nee druk hem op het hart, dat het zo groot mogelijk mag, zonder dat je randen of plooien gaat zien :) Dan weet je tenminste zeker dat je het grootst mogelijke gekregen hebt ;)

En!! Heb je iemand die tijdens de operatie kan gaan kijken, en die dan kan zeggen of het groot genoeg is? Want het is helemaal niet eng om te gaan kijken tijdens de operatie. Het enige dat je ziet, is twee borsten en een heleboel groene doeken. Diegene die dus gaat kijken, kan een ontieglijk watje zijn, dan nog overleefd diegene het ;)

Mijn man vond het ook maar niks.. die heeft helemaal niks met bloed en zo, maar hij zegt: oh dat was een eitje, je ziet alleen maar twee borsten en de rest is alles groen :)

Trouwens, hele mooie voorbeelden neem je mee!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ga idd denk ik zeggen dat ik ze zo groot mogelijk wil.

M'n vriend gaat mee maar gaat liever niet kijken,
hij heeft schrik als hij gaat zeggen : "ja zo zijn ze goed" of "nee veel te groot zo ! "
En dat ik dan teleurgesteld ga zijn dat ze te klein zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n vriend gaat mee maar gaat liever niet kijken,

hij heeft schrik als hij gaat zeggen : "ja zo zijn ze goed" of "nee veel te groot zo ! "

En dat ik dan teleurgesteld ga zijn dat ze te klein zijn :)

haha, ja het is een hele verantwoordelijkheid ;)

Dan idd maar goed Demeyere instrueren hihi. Komt het vast wel goed :) Je hebt de resultaten gezien hier.... :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Ik zou het gewoon heel duidelijk zeggen dat je echt de max wil krijgen. Ik heb dit zelf ook gedaan omdat ik ook zo bang was dat het te weinig zou zijn. Mijn man zei op een gegeven moment volgens mij is het hem nu wel duidelijk hoor ;) Liever iets te groot dan te klein toch.

Ik snap heel goed dat je vriend het risico niet wil nemen om zo'n beslissing te nemen. Zou ik zelf ook wel lastig vinden. Het zal vast wel goed komen meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve forum vriendjes,

Morgen is het al zover. Kan het amper geloven ... Stressy!

Gisteren m'n voorbeeld foto's afgedrukt en ook 1 tje hoe het echt niet mag :)

Hopelijk worden ze heel mooi, maar heb er eigl heel veel vertrouwen in.

Alle boobs van De Meyere vind ik tot nu toe mooi :)

Ik zit hier op m'n werk stiekem op het forum, hoe verslavend :D

Maar ik wou jullie allemaal toch eens bedanken, zonder dit forum kende ik De Meyere niet en had ik wsl nooit de stap durven nemen. Dit gaat zo m'n leven veranderen dus echt, thx girls! <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.