Ga naar inhoud

MeMo : 18 december 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

1 weekje PO vandaag!

Wat gaat de tijd snel :)

Gisteren een nieuwe Bh gekocht van Triumph, tri-action.

Omdat ik hier al goede commentaar had gelezen.

Jammer dat die niet opengaat vooraan en dat ik nog meer punttieten heb dan in m'n Bh die ik van het ziekenhuis heb :P

Maar ik moest een andere hebben, is uiteindelijk niet zo duur en komt hopelijk later nog van pas.

Jaja officieel een 75D ! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Gisteren was ik 2 weken PO ! Wat gaat de tijd snel :)

Ik had even een vraagje, Ik begon hier te twijfelen en heb schrik dat ik mis bezig ben.

Zoals gezegd in mn berichtje van vorige week had ik een sport bh gekocht van Triumph.
Nu had ik in de sportwinkel nog een compressie bh gekocht ook, omdat die mn borsten ronder maakt onder kledij.
Die van Triumph is echt punt. Dus had ik besloten om die van Triumph 's nachts te dragen en die van de sportwinkel overdag.
Maar mag ik wisselen van bh? Kan dit geen kwaad voor mn borsten?
Ze zijn alle 2 heel stevig maar gewoon ander merk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wisselde ook af hoor

Zolang de bh's goed zijn

Ik deed wel snachts de compressie aan (lipo new)

En door de dag de ondersteunde (lipo Unique)

Omdat ik bij m'n controle bij demeyere de lipo new bij had en hij zei dat dat eigenlijk een compressie bh is en goed is voor de eerste dagen maar dat je Erna ene nodig hebt wat ondersteunt..

Die wat je bij hem hebt gekregen draag je die nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet echt, aangezien die andere mooi rond maakt.
En ik nu die Triumph 's nachts draag.

Dus wat draag ik dan het beste overdag? Die van hem ipv die compressie?
Die compressie is zo makkelijk en maakt ze ook zo mooi in een truitje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het is zo vervelend een juiste sportbh te vinden (heeft bij mij wel 3 weken geduurd!)

Hij zei tegen mij ene die goed ondersteunt

Ik heb er ook nog gekocht om te gaan sporten (als dat er ooit nog van komt :P) de shock aborter die rond ook wel mooi vind ik maakt ze wel wat kleiner omdat die echt heel strak zitten. Maar heb deze ook al onder een truitje aan gehad en zit wel mooi!

De Triumph lees ik hier toch vaak dat deze ook goed is dus lijkt me dat je die dan beter door de dag aan doet

Of Wanneer je sffs wat langer PO bent afwisselend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Korte Update :)

Mijn eerste 2 nachten zonder bh zijn achter de rug !
Ik vond het best wel spannend maar is goed gelukt :)
Ik had me een losse shirt aangetrokken om makkelijk te slapen en niet teveel beweging te hebben van de stof op mn tepels.
Want die zijn nog overgevoelig.

Alsook mn boobs worden lekker zacht, ik zit er 's avonds in zetel vaak aan te voelen :D

Ik lees hier vaak : "geduld !" maar dat is zooo moeilijk ! ik kan niet wachten op te zien hoe ze gaan worden, binnen 2 weken gaan we een weekendje naar centerparcs en zou nog een bikini moeten vinden ook :o
Ik wou 1tje bestellen maar geen idee welke maat of bikini bij me past nu :)


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi,

Ook ik zou graag wat foto's willen zien van voor de spier. Wil het natuurlijk houden en niet te groot. Had vroeger een goede volle c cup maar door mijn dieet een verslapte B grrrrrr. Willen jullie mij toevoegen?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Lieve Forumvriendinnetjes,

Even mijn topicje vanonder het stof halen.
Waarschijnlijk de aller aller laatste keer :)

Ik ben daarstraks op laatste controle geweest.
Ik had een beetje stress, ondertussen ben ik toch bijna 4 maand PO :)

De Meyere was alweer heel vriendelijk,
even shirtje uit, alles bekeken en gevoeld.
Geen spoor van capselvorming, alles soepel en zacht en hij vond ze heel mooi naturel.
Helemaal zoals ik ze vind :D

Ik heb nog steeds vaak echt steken en pijnscheuten in mijn beide borsten.
Ik had schrik dat het toch iets met capsel zou te maken hebben maar blijkbaar is dit heel normaal.
Dat kan 1 jaar duren vooraleer dat echt weg is, dus toch even gerust gesteld :)

Oh ja, ik had ook gevraagd wat ik kan doen om onder de zonnebank te gaan. Omdat ik nu factor 50 op mn littekens smeer.
Hij zei om dat toch vol te houden tot mn littekens niet meer roos zien, en zijn tip was om lipstick te kopen die wandelaars vaak gebruiken.
Factor 50 lipstick. Dat is makkelijker om aan te brengen dan die crème :)

Hij vond het wel grappig toen ik zei dat ik nog steeds 2x daags mijn borsten insmeer en litteken crème smeer.
Dat is blijkbaar niet nodig, maar het kan ook geen kwaad. Dus smeer ik lekker voort, het stelt me gerust in mn hoofd :D


Nu wil ik toch heel dit forum nog eens bedanken,
voor alle steun, tips en "vriendschap" :)
Zonder dit forum had ik de stap nooit gezet, daar ben ik 100% zeker van.
Ik blijf nog even actief meevolgen en ik post 1 dezer nieuwe foto's voor mijn "volgers" :)

Dank u liefjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Wat fijn dat je controle zo goed ging en je weer gerust gesteld bent. Is toch heel fijn als de pc tegen je zegt dat er geen tekenen zijn van overmatige kapselvorming he!! Weet nog dat ik dat zelf echt een geruststelling vond toen :)

Die steken, yep.. heb ik ook wel tot een jaar gehad. In principe nemen ze op een gegeven moment wel in frequentie af hoor, maar je hebt dan ook nog wel eens een dag dat je denkt: he!! Daar zijn ze weer! Maar ook dan is het zo weer minder hihi

Fijn dat je zoveel aan het forum gehad hebt, en daardoor de stap eerder hebt durven zetten. Zo zie je maar dat het handig is zo een forum ;) Daarom heb je nu die supermooie borsten! Ze zijn echt mooi, en ja.. echte bruno's ;)

Zelf heb ik van Vichy een factor 50 stick gekocht. Die smeert mooi uit en is idd zoiets als een lipstick/zonnebrand. Heel handig, en supergoed.

Enjoy your boobs!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh super dat alles weer in orde verklaard is he

Tis altijd toch even bevestiging!

Nu ik smeer ook terug 2x per dag :) (moet ik btw es voor mailen zien of ik nog ergens onder het stof zijn email vind haha anders moet ik weer eens aankloppen bij BB :P)

Is wel een handige tip vn die lipstick want geloof ik de zomer dat we ook nog het eerste jaar dienen te beschermen ook al is het onder een bikini verstopt dus lijkt me wel wat zo een stick :D

En wat leuk dat je helemaal blij bent met jouw boobs en jouw keuze om er toch mee door te gaan. Herrinner je jouw twijfel nog en kijk nu vol trots ;) super meid!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd die extra bevestiging doet deugt :)
Ik was toch nog aan het twijfelen, "zou er niets mis zijn" ofzo :)

En ja idd, die stick stop je in je strandtas en is snel gebeurt :)

En hoe zou ik die twijfels ooit kunnen vergeten ?! :D
Soms denk ik nog eens, "had het wel gemoeten" of "had ik niet beter gewacht tot als het ECHT nodig was"
Maar gisteren terug filmpjes gezocht waar ik in bikini opsta en jah dan is het snel bevestigd hoor :)
Je ziet me echt in elkaar krimpen van schaamte.
Wat ik nu wel voel, alsof ik een beetje aan het liegen ben?
Mijn achterbuurmeisje heeft ook wat kleinere boobs, beetje zoals ik was denk ik .
Ik heb een beetje het gevoel dat ik nu diegene ga zijn met de dikke borsten, waar ik vroeger altijd last van had als iemand anders dikke borsten had. Begrijpen jullie me een beetje?
Ik wil nu niet liggen pronken in de tuin in bikini, ik stop me toch een beetje weg om niet stoeferig over te komen.
En het vertellen zal ik miss ooit nog doen, maar die heeft nogal veel vriendinnen dus dan zal het wel snel zijn : "Ja makkelijk hé, met valse tieten"
Ook de angst, dat ooit iemand zal zeggen : "je hebt gemakkelijk praten me je dikke borsten" of "je begrijpt niet wat het is met kleine borsten"
Wat antwoord je dan ?
Ik was zelf ook altijd een beetje lastig op meiden met een mooie voorgevel, maar nu ben ik zelf zo 1 geworden :)

Ochja, deze zomer zal heel veel duidelijk worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, dat snap ik wel wat je zegt idd!!

Maar misschien is het ook wel de manier hoe je er zelf mee om gaat. Jij bent ook geweest waar die meiden nu zijn, met kleine boobies, opkijkende tegen de meiden met grotere boobies.

Jij zult niet snel arrogant over komen, en van de andere kant heb je ook hard gewerkt voor je boobies, en heb jij een keuze gemaakt voor jezelf. Jij wilde dit graag, niet om ermee anderen de ogen uit te steken, maar om je niet meer zo te voelen, niet meer te schamen voor je kleine borsten. Dat is toch mooi!! Dat is toch fijn dat jij dat kan!!

En oke.. stel dat ooit iemand tegen je zegt: ja jij hebt makkelijk praten, met je grote borsten (geen idee of mensen dat tegen elkaar zeggen hihi, nooit meegemaakt eigenlijk) dan ligt het er maar net aan welk antwoord je geeft, toch?

Je hoeft er niet echt op in te gaan, toch? Je kunt ook iets zeggen als; wat is dat voor een rare opmerking? Wat hebben mijn borsten te maken met wie ik ben? (of zoiets, ik verzin maar ff iets ter plekke he)

Jij mag je best goed voelen met je eigen boobies, ook in je eigen tuin. Je mag toch gewoon in bikini in je eigen tuin liggen? Daar heeft toch niemand iets mee te maken?

Maar oke, misschien ben ik daar wel heel nuchter in hihi.

Geniet er in ieder geval van, en doe lekker wat jij wilt :) Je hoeft niet meer voor die anderen te denken, dat mogen ze zelf doen ;) hihi

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van : "je hebt makkelijk praten met zo een voorgevel" is eigl een gedachte die ik vaak had :P
Maar nooit echt vaak uitgesproken, haha :-)

er zal me dan wel iets te binnen schieten om te zeggen,
beetje raar om zoeen omgekeerd gevoel te hebben tegenover anderen.

Waarom toch al die taboes, anders kon ik het van de daken schreeuwen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja gek hè! En we doen het ons ook nog allemaal zelf aan!! Hihi

Wij denken dat anderen dit of dat denken, en gaan daar naar handelen.... Maar misschien denken die anderen wel niet zoals wij denken dat ze denken, heb je je voor niks lopen aanpassen :133:

Ken je dat? Dat je je voorbereid op een gesprek of situatie en alle slechte scenario's voor jezelf naloopt en alvast bedenkt hoe je daarmee omgaat? En dat als de situatie of het gesprek er dan uiteindelijk is, dan gaat het opeens heel anders en heb je voor niks uren scenario's lopen 'schrijven' haha.

Denk dat dit misschien een beetje hetzelfde is... Maar kan er ook totaal naast zitten, natuurlijk :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.