Ga naar inhoud

Dinah : augustus 2014 : Dr. Koopmann : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Hallo Dames,

Ik heb een vraag: ik wordt bijna geopereerd (her operatie) en ik heb alleen best een erge afdruk van de zon(nebank) op de plek waarmijn bikini zat.

Nu is dat best normaal alleen mijn afdruk is een beetje scheef door de bikini zegmaar.

Denken jullie dat dit uitmaakt voor de chirurg bij het opereren?

Dat hij dan in de war raakt ofzo?

Is misschien een rare vraag maar vraag het me echt af!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Haha ik denk niet dat dat uitmaakt hoor hij kijkt naar de afstand van uit de tepel geloof ik hij zal iig niet vanuit de bikini begrenzing gaan tekenen geloof ik niks van :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames!!!! Ik ben bijna aan de beurt voor mijn her, Maar ik schijt nu alle kleuren van de regenboog ben zo bang dat het niet mooier wordt:( Ik krijg dezelfde maat protheses 415 cc ik kom van een a. Hij gaat ze alleen dichter bij elkaar plaatsen en meer ''natuurlijke hang'' geven want nu ziet het er echt heel nep uit en wil gwn dat het er natuurlijker uitziet.Ik krijg wel nieuwe set protheses maar dus dezelfde maat en alles. Denken jullie dat het mooier kan worden? Ik laat het doen bij Bergman waar ik ook vorig jaar was. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm balen meid, ik kan niet voor je zeggen of het wel of niet mooi gaat worden, maar als het alleen te doen is om het meer naar elkaar toe te plaatsen en je vond de maat verder goed dan denk ik wel dat je een stuk meer tevreden zal zijn! Als je nu denkt had ze liever wat groter gehad dan twijfel ik of je er wel echt tevreden mee gaat zijn .maar is moeilijk te zeggen he hha :) wanneer word je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dinah

Ik heb even een stuk of 20 topics van je samengevoegd, zodat het forum wat overzichtelijker blijft. Je kunt dit topic dus voortaan gebruiken, ook voor je operatieverslagen :) Dat geldt voor iedereen, niet alleen voor jou uiteraard.

Zou je nog even willen aangeven wanneer je operatiedatum is, dan kunnen we dat in je titel erbij zetten. En ik neem aan dat je heroperatie gewoon door dr Koopmann gedaan gaat worden?

Verder kan het zijn dat je topic nu even niet zo mooi loopt, maar dat komt dus doordat je heel veel topics had en sommigen zelfs met dezelfde vraag, alleen nog wat meer reacties. Dus ik heb ze toch maar samengevoegd. Als je vanaf nu dit topic als jouw topic aanhoudt, dan zal het beter gaan lopen :) En overzichtelijker zijn :)

Groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.