Ga naar inhoud

Dinah : augustus 2014 : Dr. Koopmann : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi mensen ik heb een vraagje: ik ben afgelopen zomer geopeereerd door dokter Koopmann heeft iemand anders meer ervaring met hem? Ik ben namelijk niet tevreden omdat het veel kleiner is uitgevallen en ik vind dat ik verschil heb tussen mijn linker en rechter borst ik wil me dus aankomende zomer opnieuw laten opereren heeft iemand ook daar neer ervaring mee? groetjes Dinah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik had een klein verschil. De chirurg had het opgemerkt bij het opmeten van men borsten maar het was niet echt de moeite om er iets aan te doen. Nu heb ik nog altijd een klein verschil. Ik merk het vooral als ik eens een gewone bh pas maar ik denk niet dat andere mensen het echt zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dinah,

Vervelend dat je niet tevreden bent ben het resultaat.

Ik heb zelf geen ervaring met dr. Koopman, maar je kunt natuurlijk ook de zoekbalk gebruiken dan kom je vast wel wat tegen. Mocht je de zoekbalk niet zien dan kun je je thema onderin de pagina veranderen in unlimited zodat ie te voorschijn komt ;)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.