Jump to content

Dinah : augustus 2014 : Dr. Koopmann : Bergman kliniek

Recommended Posts

Posted

Hoi mensen ik heb een vraagje: ik ben afgelopen zomer geopeereerd door dokter Koopmann heeft iemand anders meer ervaring met hem? Ik ben namelijk niet tevreden omdat het veel kleiner is uitgevallen en ik vind dat ik verschil heb tussen mijn linker en rechter borst ik wil me dus aankomende zomer opnieuw laten opereren heeft iemand ook daar neer ervaring mee? groetjes Dinah

• Replies 164
  • Created
  • Last Reply
Guest cindytje1985
Posted

ik heb eergister 500 cc gekregen

Guest cindytje1985
Posted

nee ik heb (nog) geen foto's

Posted

Ik denk dat iedereen wel een beetje verschil heeft, met of zonder siliconen , dit is wel natuurlijk.

Maar ik had best een verschil van te voren en als je nu kijkt bij 6 weken is dit al heel erg mooi bij getrokken. Terwijl ik evenveel cc bij beide kanten.

Posted

Ik had een klein verschil. De chirurg had het opgemerkt bij het opmeten van men borsten maar het was niet echt de moeite om er iets aan te doen. Nu heb ik nog altijd een klein verschil. Ik merk het vooral als ik eens een gewone bh pas maar ik denk niet dat andere mensen het echt zien.

Posted

Hoi Dinah,

Vervelend dat je niet tevreden bent ben het resultaat.

Ik heb zelf geen ervaring met dr. Koopman, maar je kunt natuurlijk ook de zoekbalk gebruiken dan kom je vast wel wat tegen. Mocht je de zoekbalk niet zien dan kun je je thema onderin de pagina veranderen in unlimited zodat ie te voorschijn komt ;)

Succes!

Posted

Ik heb 535cc UHP

Zoals je ziet zijn er genoeg meiden die daar ervaring mee hebben ;)

Posted

Bij mij zt links lager dan rechts en dat is na vergroting nog steeds zo.

Guest cindytje1985
Posted

ik ben 1.63 en kom van een cup AA af ;)

Guest cindytje1985
Posted

ik heb je inmiddels geaccepteerd en kun je mijn foto's zien

Posted

iemand ervaring met 500-600 cc???

Hoop dat je snel happy bent met je borsten meid!!!! knuffel

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.