Ga naar inhoud

Dinah : augustus 2014 : Dr. Koopmann : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ga binnenkort van dualplane naar voor de spier.

de reden dat ik zowiezo opnieuw moet is omdat het mislukt is hoe mijn borsten nu zijn, heb een double bubble, twee lagen borst.

mijn eigen weefsel hangt over de prothese heen!

Ik ben daardoor heeeeeeel veel gaan speuren google.. en kwam ook tot de conclusie dat ik wel wel voor de spier gewoon kan krijgen.

de kliniek zei tegen mij op concult dat ik dat niet kon, ik moest dual plane. ik wist immers niets van al dat gebeuren dus je denkt ze zal het wel weten!

voor de spier kon niet wand ik had zelf niet genoeg vet

ik heb totaal geen vet idd bovenaan, maar in mijn hangborsten(die ik had) had ik onderin wel nog eigen weefsel hangen.

een B cup

Nu blijkt dat ze in amerika helemaal niet zo voor het dualplane zijn, ze opereren liever gewoon voor de spier, wand dat is natuurlijker en dual plane kan snel problemen geven aan de spieren.

Nou is dat bij mij ook een probleem, door mijn sporten ben ik heel gespierd ofwel sterk in de borstspieren.

het duwt nu de prothese in me oksel en het doet zeer, nu nog na 6 weken, en ben weer wat gaan doen op verzoek ook van de chirurg maar zit vanaf vandaag weer stil.

zo een last van die spier naar me arm/borst

er zijn meer hier op het forum die van dual naar voor de spier zijn gegaan wat ik gelezen heb.

wil jij een wissel dan? heb jij ook last van de dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me afvraag, had jij dan niet ook een lift moeten hebben ipv alleen protheses?

Mijn borsten zijn van nature een beetje langwerpig, dus ik heb bovenin ook bijna niks en dan onderin een soort bobbel. En dat gaan ze ook herstellen door het eigen weefsel opnieuw vorm te geven en meer bovenin de borst te plaatsen zegmaar. Maar dat kan alleen bij een lift. (zo heb ik het begrepen tenminste)

Nou sterkte, hoop dat je snel geholpen wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wiske1

ik wil juist grote borsten hebben ;)

als ik ga liften maak ik ze kleiner, ze mogen gewoon lekker gevuld, dan heb ik weer wat het was, (waardoor ze dus zo hangend zijn geworden....)

ik wil ook wel het natuurlijke, wat hang... en een lekkere spleet...

hoe het nu zit, heb ik bij lange na geen spleet maar een autoweg ertussen :P

nog ff en ik kan mijn borsten weer lekker bij elkaar woemse ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een lift moet je nooit te snel willen overwegen als het niet echt nodig is,al ik ook hele mooie resultaten heb gezien ervan hoor,ook met heel wat CCs er toch in :)(900CC bijvoorbeeld)Maar Dena wil liever geen lift.

Wat betreft de vraag of vd spier altyd kan klopt wel,MAAR als je idd te weinig weefsel hebt ,zul je de randen teveel gaan zien,wat dus niet mooi oogt.

Dat word dan al snel afgewezen.

Het is ook maar net wat je wensen zijn natuurlijk.

Ik denk dat deze optie die Dena krijgt een goeie is, ze heeft dit echt samen goed besproken met haar arts.

Misschien zou ze zelfs 700CC kunnen hebben,dat is waar ik de enige twijfels in heb,dat de CCs te matig zijn ,omdat ze echt grote borsten wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook liever voor de spier, maar ik ben 18 en heb gelezen dat ze bij jonge meisjes dual plane doen. :(

Voor de spier is mooier vind ik! ( en minder pijnlijk volgens mij)

Ik ben 18 en ik krijg ook voor de spier, dus het kan wel!

Ik dacht eerst dat het niet zou kunnen, omdat ik slank ben en maar een klein Bcupje heb, maar volgens mijn PC lukt het wel. :)

Afwachten dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 18 en ik krijg ook voor de spier, dus het kan wel!

Ik dacht eerst dat het niet zou kunnen, omdat ik slank ben en maar een klein Bcupje heb, maar volgens mijn PC lukt het wel. :)

Afwachten dus!

Echt? Wat top!

Ik ben 1,75 en slank en wil zo graag voor de spier! Zie mijn arts helaas niet voor de operatie dag zelf.. maar ik ga erom smeken nu! haha,

500 cc zie ik :) neem ik ook of 450, op welke cup wil je eindigen?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja lastig om te zeggen, want elke cup is toch weer anders, maar een grote D of E cup denk ik?

Ik ben 1,80 dus ook lang, dus ik vind het best moeilijk om 500cc op mij voor te stellen, aangezien ik hier toch vooral foto's zie van meiden die een stuk kleiner zijn.. Dus ik twijfel nog een beetje over de maat haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Beste vrouwen,

Ik heb een vraag: ik ben 4 maanden geleden geopereerd maar ik heb nog steeds pijnlijke borsten en ze voelen hard aan.

Ook heb ik er vooral last van als ik sochtend wakker word en savonds in bed ga liggen (nog steeds elke nacht op mijn rug op mijn buik heb ik sinds de operatie niet één keer geslapen)

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen betekenen?

Ik hoor graag van jullie.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het een branderig gevoel dat je hebt? Ik ben een jaar po en mijn borsten doen ook nog altijd wat pijn. het is enkel als je ze voorzichtig aanraakt, je kan het het best vergelijken met verbrandheid. Ze voelen wel zacht aan. Ik heb ook lang mijn sportbh gedragen en ze raadden mij aan om dat niet meer te doen en de pijn feitelijk uit te lokken. ik moest dus weide t-shirs aan zodat ik ze de hele tijd over mijn borsten voelde schuren. ik weet niet of het veel hielp.

In ieder geval : het verbetert wel, maar omdat ik al een jaar po ben, heb ik nu in januari een afspraak gemaakt voor controle. ik zou ook graag eens een nmr-scan hebben, gewoon om te zien of alles ok is. Maar ik denk het wel want verder geen last.

Ik had wel geen last van een normale beugelbh.

Kan je het soort pijn omschrijven? Is het als je ze zacht aanraakt of net hard? Voelt het branderig of ??? $

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt niet oke als je nu nog steeds pijn heb. Ik zou even bellen of een afspraak maken met je pc.

Ik ben nu 2 mnd po en ik merk wel dat s'avonds mijn borsten harder zijn en krapper in mijn bh zitten, maar heb geen pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ja en ik draag zelfs nog steeds de sport bh omdat een normale beugel bh niet lekker zit!!! is dat normaal of abnormaal???

Wordt je pijn niet juist veroorzaakt door de sportbh.. Je zou eens kunnen overwegen om een voor een andere (sport)bh te kunnen kijken en dan toch proberen om die te dragen..

Maar als ik jou was zou ik zeker nog ff contact opnemen met je pc voor een consult want dit lijkt me toch niet helemaal normaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nicky328 Dat branderige gevoel was de eerste 2 weken hooguit, maar daarna niet meer. Ik voel nog wel zo af en toe van de gemene steken in mijn borst en met drukke dagen en veel bewegen zeurt het soms wat aan de binnenkant van mijn borst. Als ik dan op dan wat druk op die plek dat is het net of er lucht in mijn borst zit haha, maar dat is ook echt alles! Kan niet zeggen dat ik pijn heb. Ik ben nu ruim 2 mnd po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij voor jou Esmiralda dat het zo goed gaat! Dat branderige gevoel is niet zo erg maar toch, het is niet leuk en ook niet normaal blijkbaar.Ik ben benieuwd wat de doc gaat zeggen.

Die steken en dat zeuren is dan wel weer normaal hoor. Dat gaat zeker voorbij. Het zijn de zenuwen die terug tot leven komen.Succes nog!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 12 dagen PO en de pijn is bij mij zelfs al minder! Alles voelt al prettig en ze voelen zelfs al redelijk zacht, enkel zijn ze nog deels gevoelloos maar dat jij nog steeds pijn hebt is niet normaal denk ik :s x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

dat branderige gevoel heb ik niet en nooit gehad gelukkig en peertje jij hebt heel weinig cc en ik heb best veel cc gekregen dus daar zal het waarschijnlijk ook mee te maken hebben dat mijn lichaam moet wennen ik bedoel ik ben 1.62 weeg 55 kilo maar heb binnenkort gesprek want wil sowieso opnieuw geopereerd worden omdat ik ze te klein vindt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb niet echt een branderig gevoel ervaren... Wel dat mijn huid mega strak stond de eerste dagen en daardoor een soort van verbrand gevoel had op mijn huid.. Af en toe wat steken, maar voor de rest niks...

Inmiddels al terug geweest bij je pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.