Ga naar inhoud

Dinah : augustus 2014 : Dr. Koopmann : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Dinah,

Ik heb geen idee. Ik ben zelf pas 7 weken PO maar ik vind dit wel een goede vraag. Ook al is het nog ver van mijn bed, ik vraag mij inderdaad wel af als ik straks weer opnieuw geopereerd wordt of de littekens dan niet lelijker worden omdat ze er opnieuw in snijden. Ik hou dit topic even in de gaten!

Fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen zaterdag consult bij Diana gabriels gehad voor mijn wissel en dit gevraagd omdat ik hier ook bang voor was maar ze halen het oude litteken weefsel weg dus daar hoef je niet bang voor te zijn! krijgt geen extra of lelijkere littekens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem hoor,je oude litteken zal worden gebruikt, en met wat meer CC erin ,zal het litteken misschien ietsje groter worden omdat mij dat ook wel logisch lijkt,maar na een jaartje is ook dat litteken bijna niet meer te zien,de huid hersteld vaak weer prachtig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicole 1978: wat bedoel je precies? halen ze dat helemaal weg? maar dan wordt je huid toch NOG strakker als je grote implantaten krijgt als ze dat weefsel gewoon weghalen/wegsnijden? Ik hoor graag van je! Groetjes

ze halen oud litteken weefsel weg en gebruiken het oude litteken opnieuw omdat je anders teveel litteken weefsel krijgt onder de huid..

je huid is voldoende gerekt door je eerdere bv dus dat zal geen problemen veroorzaken. .

zo is het mij verteld en als je googled kan je hier ook informatie over vinden!

arts weet het je ook te vertellen!

succes ermee! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo weet iemand van jullie toevallig dat indien je eerst een dual plane hebt gehad maar opnieuw geopereerd wordt en je dit keer voor voor de borstspier gaat of dat mooi is en vooral of dat kan? Want is de borstspier door de dual plane beschadigd of iets???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan! Volgens mij is het bij dual plane alleen zo dat je nooit meer volledig achter de spier zou kunnen plaatsen, maar voor de spier wel.

Waarom wil je wisselen van dual plane naar voor de spier? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook van achter de spier gegaan naar voor de spier en ik had zo,n pijn en last van me borstspier en de proteses waren veels te hoog geplaats nu voelt het heerlijk had ik maar gelijk er voor gedaan voelt ook veel natuurlijker en lekker zacht bewegen mooi mee ,,ik ben er veel blijer mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar wat is bij jou de reden dan?

wat ik begrijp word bij dual plane de spier wel door of ingesneden dus je beschadigd je spier wel

die moet weer opnieuw gehecht en dan kan het ervoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo meiden,

ik heb een vraag: ik ben afgelopen augustus geopereerd en alles is goed gegaan maar gisteren was ik aan het stoeien met mijn neefje en kreeg een trap onder mijn rechterborst. Kan het zijn dat dit de protheses doet verplaatsen? Het deed gisteren best wel pijn. Hoor graag van jullie want naak me zorgen! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dinah,
Zo dat is minder zeg. Zie je enig verschil nu van plaatsing of hoogte van de prothese? Heb je nog steeds pijn nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het lijkt me niet dat de protheses nog kunnen verplaatsen na 7 mnd, dan zitten ze echt wel goed op zijn plaats, maar heb je zelf het idee dat je borst er anders uitziet? Wellicht dat het de eerste paar dagen nog beetje beurs zal zijn, maar zou het even in de gaten houden, dat het niet gaat zwellen of blauw word

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

ik heb een vraag: ik ben afgelopen augustus geopereerd en alles is goed gegaan maar gisteren was ik aan het stoeien met mijn neefje en kreeg een trap onder mijn rechterborst. Kan het zijn dat dit de protheses doet verplaatsen? Het deed gisteren best wel pijn. Hoor graag van jullie want naak me zorgen! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo ik heb een vraag: ben afgelopen augustus geopereerd en alles is goed gegaan alleen elfs tot de dag van vandaag met het openen van potjes (olijven) voel ik mn borsten bij het kracht zetten. Is dit slecht? Verplaatsen mijn protheses nu? Ik hoor graag van jullie! Liefs


PS: ik heb dual plane!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.