Ga naar inhoud

Marieke89 : 20 november 2014 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Goed dat het zo goed opgelost is.

Ook ik ben ontevreden met mijn bv die nu 5 jaar geleden is gebeurt door haar.

Ik ben al terug geweest maar volgens haar "gewoon" kapselvorming.

Volgens mij is de implantaat gedraaid.

Als ik op mijn rug lig voel ik duidelijk de platte kant boven van mijn prothese.

De 25e so in het ziekenhuis en kan pas op 12-01 weer bij haar terecht.

Baal er zo van.

Ik snap dat er in 5 jaar best iets kan gebeuren met zwaartekracht maar niet zo erg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal!

Gisteren was het dan eindelijk zo ver! Mijn wissel en hersteloperatie!!:)

Ik was een stuk minder zenuwachtig dan vorige keer, waarschijnlijk omdat ik al wist hoe alles verloopt en wat me te wachten staat.

Aangekomen in de kliniek eerst even de administratie afgehandeld en mooie foto's gemaakt. Toen moest ik nog heel even wachten en mocht ik al vrij snel meelopen.

Zoals gebruikelijk kreeg ik een mooi operatiejasje aan, plakkers om voor de monitor en een band voor de bloeddruk. Zodra ik in mijn bedje lag te wachten kwam dokter Moojen al om af te tekenen en tegelijkertijd werd mijn infuus geprikt en kreeg ik antibiotica. Ging echt in een snel trein vaart!!

Wat ik wel vreemd vond was dat dokter Moojen niet (meer) zag dat hij ge hoog stond? Ze zou het op de ok goed nameten maar ze zag nu geen verschil? Nou ik wel, en mijn kleren hangen nog scheef en ik kan mijn rechter oksels nog steeds niet goed scheren?! Rechts boot veel meer en ik hoger, wat je zo nog kon zien en al helemaal als ik mijn armen omhoog doe. Nou zoals je begrijpt was ik best even uit het veld geslagen! Was zelfs nog bang dat ze alles zou afblazen!

De ok was al klaar dus ik mocht gelijk meelopen.

Toen ik wakker werd lag ik werkelijk te trillen van de kou, dus kreeg een warmteblazer in mijn bedje en een kop thee. Ik voelde me, net als vorige keer, eigenlijk gelijk heel goed. Had dit keer geen olifanten op mijn borst maar echt wel een snijdende pijn op de plek van de wonden!

Na een tijdje kreeg ik mijn sportbeha aan, maar dat was de zelfde maat als vorige keer en die paste echt niet! Gelukkig hadden ze nog een maatje groter liggen!

Dokter Moojen gaf aan dat ze op de ok nog uitgebreid gemeten hebben en dat rechts, die volgens iedereen te hoog zat, juist mijn goede borst is. Ze zaten op gelijke hoogte, maar links viel heel erg naar buiten, zeker als ik lag? Dus ze hebben de pocket links aan de zijkant gecorrigeerd ipv rechts aan de bovenkant??

In ieder geval, dit is wat ik me herinner, maar was nog een beetje warrig van de narcose.

Ik ga het nig maar even navragen, want moet jullie eerlijk zeggen dat ik het een beetje gek vind en niet zeker weet of ik het me goed herinner.

Pijn valt trouwens echt enorm mee!!! Geen olifanten, alleen pijn aan mijn ribben en de wonden.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het achter de rug is. En ik hoop ook voor je dat je nu tevreden bent. Wel een gek verhaal dat het toch allemaal anders is dan je dacht, en ook anders is gecorrigeerd idd? Misschien nog even goed navragen hoe het zat. Ik kan me best voorstellen dat zoiets als je net wakker bent, redelijk langs je heen gaat.

Succes met het herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames!!!

Ik vind het zelf ook wel een beetje vreemd. Vier weken terug was ik bij dokter Moojen en toen zei ze zelf ook nog dat rechts te hoog stond. Dan zou hij nu toch gezakt moeten zijn zonder dat ik dat gezien had? Toch een beetje gek. Ik duim echt dat het goed zit.

Ik ga denk ik maar vragen of ik alle foto's van de kliniek mag hebben. Kijken of er inderdaad verschil in zit. Rechts zat steeds niet goed, links zag er prachtig uit zeiden ze. Nu was rechts ineens mijn goede borst en is links gecorrigeerd....

Los daarvan voel ik me echt goed!!!:) weinig pijn, spieren totaal geen last van, alleen van mijn wonden en ribben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, super vreemd ja! Ik weet precies welke borst bij mij niet goed is...daar is geen twijfel over mogelijk ;-)

Toch jammer dat je zelf geen foto's hebt gemaakt...soort van bewijs hé! Toch vreemd dat ze zeggen dat je rechterborst te hoog zit en nu ben je aan je linkerborst geopereerd...

Als je nu maar tevreden bent met het uiteindelijke resultaat!!! Fijn dat het herstel zo voorspoedig verloopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja zij hebben natuurlijk voor foto's, foto's van 9 weken PO, 6 maanden PO en van gisteren, 7? Maanden PO. Die kan ik gewoon opvragen en inzien. Ga dat zeker doen!

Ook omdat dokter Moojen zei dat hij na 6 maanden echt niet meer gaat zakken.....

Allebei zijn geopereerd hè?! Heb ook cohesievere protheses gekregen omdat ik plooivorming had heel erg, en een klein maatje groter(325 ipv 270) Toen hebben ze dus heel uitgebreide alles nagemeten en hebben ze dit geconstateerd en het dus zo opgelost!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Maak je niet druk! Ga er maar vanuit dat het gewoon goed gedaan is! Als ze zeggen alles nauwkeurig nagemeten te hebben zal dat ook zeker wel zo wezen! En mischien heb je het verkeerd gehoord. Je bent gewoon erg bang dat het weer niet goed is en dat is logisch..

Gewoob lekker herstellen nu en je niet proberen druk te maken. Op je controle kan je vragen wat ze nou precies gezegd heeft.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!!

Eventjes een update, zo alweer bij 1week verder.

Ik moet zeggen dat het me allemaal heel erg mee is gevallen! :) pijn heb ik alleen donderdag en vrijdag gehad en dan eigenlijk alleen aan de wonden. Ook wel logisch aangezien er geen nieuwe pocket gemaakt is. Wel iets grotere protheses en wat vocht spdus stond ook wel flink wat druk op. Bij elke ademhaling toch wel bang dat de wonden open zouden schieten en ik mijn protheses van de grond kon plukken!;) is gelukkig niet gebeurd. Kan weer opgelucht ademhalen ;)

Vanaf zaterdag dan ook gestopt met de pijnstillers.

Zondag toch maar even de kliniek gemaild met wat vragen. Gevraagd of ik morgen op mijn controle toch wat duidelijkheid kan krijgen over wat er nu precies is gedaan en waarom en ik nu of niet de oefeningen van de fysio moet doen ( die stond in de kliniek naast mijn bed, maar even later kwam dokter Moojen die volgens mij zei dat ik het niet moet doen ivm inwendige hechtingen). Tot nu toe helaas gen reactie gekregen. Beetje vreemd, normaal mailen ze altijd dezelfde dag terug :S ga er maar niets achter zoeken!

Morgen controle en dus eindelijk wat duidelijkheid! :)

Zou kijken of ik binnenkort nog een foto kan maken!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vandaag controle gehad. Zit nog wat vocht maar ziet er verder goed uit. Fysio was ook erg tevreden over mijn bewegelijkheid. Mag weer armen boven mijn hoofd, autorijden en op mijn zij slapen. :)

Dokter Moojen belde mij later nog even om duidelijkheid te geven over de operatie. Ze heeft links iets naar binnen gezet en gehecht. Rechts heeft ze nog een heeeel klein beetje omlaag gezet, maar ze zaten volgens haar zo goed als gelijk. Ze hebben het nog nagemeten met mijn oude protheses en nog twee keer met mijn nieuwe protheses.

Protheses zitten nu echt op de millimeter gelijk.

Doordat links wat meer naar buiten staat zullen ze nooit helemaal symmetrisch zijn en worden, maar door de nieuwe protheses met iets meer volume ga je dit waarschijnlijk niet meer zien.

Ik denk dus dat mijn magische borstspier na 6 maanden ineens besloot om toch maar mee te werken?! De arts gaf ook nog even aan van te voren steeds de ongelijkheid te hebben gezien.

Rechter dan dit gaan ze volgens de arts niet meer worden. Ze heeft het meerdere keren nagemeten. Ze hoopt dat ik me een beetje gerustgestel voel en kan gaan ontspannen om eindelijk te genieten van mijn mooie boobs.

Ik moet het nu gaan afwachten en ga inderdaad proberen om me niet meer gek te maken. Ik moet het gewoon even afwachten.

Ik ga daarom ook gewoon wat minder hier op de forum zijn. Even wat minder boobs!;) ik ga proberen om na zeven maanden stress te proberen het een beetje los te laten en inderdaad te gaan genieten!! :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

Ik heb vandaag de foto's van de kliniek doorgestuurd gekregen en ik kan wel janken!!!

Rechts staat echt wel hoger op de dag van de herstel ok. Hij staat nog precies even hoog als op de foto 1 maand daardoor, de dag waarop werd aangegeven dat ik een her zou krijgen omdat hij te hoog stond.

Als je je dan bedenkt dat ze niet rechts maar links hebben gecorrigeerd ben ik zooooo bang voor wat me te wachten staat :(

Zal de foto even in mijn galerij zetten als dat lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.