Ga naar inhoud

Marieke89 : 20 november 2014 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Mariette!

Ik ga inderdaad over twee weken terug naar dokter mooijen! Kijken wat zij zegt en vind.

En me geestelijke alvast voorbereiden op echt weer een operatie;) ook al wist ik dat ergens al wel! Hoe is het bij jouw gegaan?

Bolleke, de foto staat niet meer in de topic zelf dus vandaar dat hem niet kan zien.

Is een foto van toen ik 9 weken PO was ( nu inmiddels een half jaar, dus dat vocht aan de bovenkant is nu weg)

Zet m er wel even in voor je, kan je hem zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola dames!!

Vandaag SO gehad bij dokter van Selms in de jvg. Allereerst: wat een aardige man zeg!

Heel uitgebreid gekeken en een mooie tekening gemaakt op me;)

Hij nam echt alle tijd voor me!

Hij zag meteen dat rechts echt te hoog zit. Hij moet 1-1,5 cm omlaag en dat gaat hij echt niet meer vanzelf doen. Dat moet echt geopereerd worden. Was zoooo blij dat hij het gelijk aangaf! Neem ik ben niet gek! Alleen een pechvogel;)

De plooien, daar kan echt niks aan veranderd worden. Ik heb gewoon geen vet op mijn ribben en daarom zal je deze toch altijd blijven zien.

Vervolgens gaf hij aan dat ik beter rondere protheses kan hebben, wel dual plane. Hij gaf aan dat ik nu echt volume mis en dat dat zonde is. Ze kunnen niet breder, maar in projectie en volume nog veel meer. ( anderhalve cm meer projectie!)

Hij zei dat hij, als hij me zou opereerden hij rond 400(!!!)CC zou plaatsen.

Je snapt het al, nu ben ik compleet in de war!;)

Heel benieuwd wat dokter Moojen hiervan gaat zeggen en/of mee kan.

Misschien fijn om te weten: van Selms stopt binnenkort in de jvg. Hij gaat naar de Velthuis kliniek in Hilversum en wordt dus een directe collega van dokter Moojen. Wie weet komt dit mij nig van pas ;)

Das goed nieuws, dat gaat je zeker nog van pas komen! Mooi! Wat is jvg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg kloten mariette! Maar dan zou ik je verhaal niet hier openbaar plaatsen.ze lezen allemaal mee......;)

Nog 6 weken afzien ! Sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mariette, ik heb je verhaal nog kunnen lezen in mijn mailtje. War een naar verhaal zeg! :o aan de ene kant is het lastig omdat ik precies begrijp wat in welke situatie je zit. Ik had na twee maanden het idee dat er iets niet klopte, en werd weggestuurd door mijn chirurg om na een half jaar terug te konen. Nu over twee weken eindelijk zo ver. Nu nog duimen dat zij ook ziet dat het nog niet klopt. Dat is altijd het moeilijkste. Heb je een poot om op te staan als dat wat jij en evt een andere arts zeggen misschien afwijkt met wat zij zeggen?! Ik hoop ontzettend dat dat bij ons beide zo gaat zijn en dat er dan een oplossing komt waar je blij mee kan zijn. Ik liep er nu al zo kang mee. Elke dag hopen en duimen dat het goed zit. Zo erg dat ik bijna dacht dat ik me verbeelde!!! Vandaar dat ik zo blij was dat hij gisteren meteen zei dat ie te hoog staat en echt niet meer zelf gaat zakken.

Is toch wel heel prettig om hierdoor voorbereid terug naar je eigen arts te gaan!! Geeft toch iets meer zekerheid dan moeten vertrouwen op enkel je eigen arts.

Ik ga voor je duimen meis dat je arts met een goede oplossing komt!!!! Heb je dat van deze arts op papier meegekregen??? Kan nig wel van pas komen om je eigen arts ge laten zien?

( en nog anderhalve week uitzingen tot ik zelf eindelijk terug mag)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marieke,

Ja iritant he als je hiermee rond moet lopen maar bij mij is het wel erg een opeenstapeling van allemaal dingen en ben ook echt heel boos.

Weet ook niet of het me lukt om nu nog 6 wkn te wachten zou me niks verbazen als ik na 2 weken alweer ga bellen al ze niet veranderen.

En als ze tegen me zeggen dat ik nog langer moet wachten nou dat ga ik zelf niet accepteren. Heb daar geen geduld voor en voor mezelf geestelijk is dat ook echt niet haalbaar dan denk ik dat heel mn gezin helemaal gek word das ook niet te bedoeling ;)

Heb net de arts een mail gestuurd of hij de so naar me wil opsturen omdat ik zo emotioneel was ben ik dat vergeten te vragen.

Er kwam echt ff veel op me af en begint nu wel een beetje te zakken want ja je moet ook weer door.

Hoop ook echt dat voor ons beide een oplossing gaat komen en dat ze het snel gaan herstellen, en dat we krijgen wat we wilden.

Hoop dat de 1.5 week voorbij gaan vliegen voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag eindelijk terug naar de kliniek. ( was nog een heel gedoe ivm problemen aan onze auto)

Daar aangekomen gaf dokter Moojen gelijk aan dat hij inderdaad te hoog zit. Het komt bij haar 1 op de 600!keer voor dat ze een prothese te hoog plaatst. Ze vond het heel vervelend voor me en vroeg me of ik nog wel vertrouwen in haar heb. Nou ja dat heb ik altijd al gehad anders was ik nooit naar haar toe gegaan... Fouten kunnen altijd gebeuren. Tis echt gewoon enorme pech hebben.

Ik heb meteen gevraagd of ik dan niet beter kan wisselen naar "hardere" protheses ivm plooivorming. Ja, dat kan en helpt waarschijnlijk wel wat, ze kan alleen niet garanderen dat het helemaal weg zou zijn. Nou die gok neem ik, want nu zie je het ook gewoon als ik sta! Als dat weg is ben ik al blij.

Ze komt me tegemoet in de prijs van deze wissel. Ik hoef alleen de protheses te betalen ipv ook geld voor het opereren van mijn "goede" borst.

Ik hoor nog van haar of ik iets groter kan gaan. Ze moest namelijk snel terug naar de ok. Omdat ik te laat was was ze daar vast heen om om te kleden, maar kwam terug omdat ze me zo graag wilde zien.

Eindelijk goed nieuws dus!!!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 november staat ie al! Ik kon ook volgende week al terecht, maar dit kwam mij het beste uit ivm vrij nemen op werk enzo.

Was echt een beetje bang om weggestuurd te worden met de tekst het nog even af te wachten. Zooo super blij dat het gewoon zo goed en snel opgelost wordt! Kan ik van de zomer ook eindelijk paraderen! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marieke89, wil je me jou verhaal en het verloop tot de wissel vertellen.. Ik ben 4 weken p.o en ga woensdag op extra controle omdat borsten ongelijk zijn. Een prothese zit hoger, en ik ben er erg verdrietig door.. Geen idee hoe het gaagt lopen, maar had liever mijn gelijke kleine borsten boven de ongelijke grotere. Ik heb 330 cc dual plane gekregen op 24-9. Hoe is jou verloop naar de wissel gegaan. Komen alle kosten bij jou, of bij de kliniek.. Hoe reageerde de kliniek.. Ben daar zelf nerveus voor.. Grtjs en vast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.