Marieke89 Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Hoi,Na lang wikken en wegen toch besloten een foto te plaatsen. Mijn ene borst blijft hoger zitten. De kliniek geeft aan dat dit voch is maar ik weet het echt niet zo goed. Ben nu 9weken PO en heb 270CC dual plane.
Boobie_87 Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Hoi Marieke,Om heel eerlijk te zijn vind ik het er niet goed uitzien.Hoe lang is het geleden dat je bent geopereerd?En had je aan die ene borst ook direct na de operatie al zoveel zwelling?Sterkte X
Marieke89 Posted June 27, 2014 Author Posted June 27, 2014 Het is nu 9 weken geleden. Allebei waren wel wat gezwollen maar deze blijft zo raar en die andere niet. ( die andere heeft plooien en een flinke deuk aan de zijkant :S) Kliniek zegt dat vocht nog kan wegtrekken... Zou het kapselvorming kunnen zijn??
L-girl Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Laat je niet afschepen met vocht verhaal, want dat is dit (volgens) mij niet...Stertke
Mammen Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Hallo Marieke, Wat vervelend voor je, deze onzekerheid. Mijn bv was iets later dan jouwe en met 255 cc dus vandaar dat ik benieuwd was naar jouw resultaat. Op zich heel mooi maar inderdaad niet gelijk zoals je zegt. Ik hoop echt dat het snel vanzelf goedkomt!!Heb je trouwens ronde of anatomische prothesen? Groetjes
Desert-Rose Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 overmatige kapselvorming na 9 weken kan haast nog niet, het lijkt er op alsof de prothese gedraaid is, maar ik ben natuurlijk geen arts, om het goed te beoordelenzou maandag gelijk weer kliniek bellen voor een afspraak, want hier moeten ze gewoon even naar kijken
L-girl Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Ohh anatomisch, die kunnen idd snel draaien..Ik zou zsm bellen en niet laten afschepen!
Nonky Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Lijkt erop alsof de bovenkant niet onder de spier zit? Getver.... Snel bellen!
Marieke89 Posted June 27, 2014 Author Posted June 27, 2014 Dat kan toch niet? Niet zonder dat de chirurg dat merkt tijdens de operatie?
Desert-Rose Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 anatomische protheses kunnen soms gaan draaien, en meestal gebeurd het omdat de pocket iets te groot is gemaakt. er zijn meerdere dames hier op het forum waar dat bij gebeurd is
Lodieke Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Die ene borst ziet er heel mooi uit! Zag die er eerst uit zoals de borst die nu niet zakt?
Marieke89 Posted June 27, 2014 Author Posted June 27, 2014 Nee, links heeft er altijd al wel wat mooier bij gestaan!
Lodieke Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Het ziet er voor mij ook niet uit als vocht, omdat je dan meestal een voller, strakker aanzicht hebt over heel de borst. Het lijkt idd dat de brede onderkant boven zit. Ik zou zeker teruggaan naar de kliniek!
Marieke89 Posted June 27, 2014 Author Posted June 27, 2014 Wat een ellende! Dat zou waarschijnlijk betekenen dat de pochet te groot gemaakt is toch? Ik vond al dat ze zo snel klaar was. Was binnen een half uur weer terug! Maar moet er dan een grotere prothese geplaatst worden, aangezien de pocket te groot is? Hoop niet dat ik die operatie (helemaal) zelf moet betalen dan!!
2nd shot Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Hi Marieke, ik ben nu bijna 5 weken PO en bij mij is er ook nog steeds een verschil. Voor mij links, voor jullie rechts, zit de prothese ook een stuk hoger :-(Rechts, voor jullie links, is top! Dan is het balen dat de andere kant dan te hoog zit.Ik moet begin sep terug voor controle, ben benieuwd.....
L-girl Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 http://www.drmoojen.nl/niet-draaien-anatomische-protheses-bij-borstvergroting/ Van dr.mooijen her self
Desert-Rose Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 ja klopt, meestal gebeurd het door een te grote pocket, en normaal gesproken zou een herstel als dit onder de garantie van de kliniek moeten vallen, zou maandag bellen en er op staan dat je snel langs kan komen
Marieke89 Posted June 27, 2014 Author Posted June 27, 2014 Ja dat had ik al gelezen Leonie! zou je zien dat die van mij echt gedraaid is! Technische fout zegt ze, dan lijkt het me ook dat het door de kliniek betaald wordt mocht ik opnieuw geopereerd moeten worden!
Lodieke Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 De pocket kan ook gehecht worden zodat ie kleiner wordt. Ook kan de prothese eerst op zijn plaats geduwd worden zonder operatie. Misschien dat die dan alsnog inkapselt en op zijn plaats blijft zitten?
Marieke89 Posted June 27, 2014 Author Posted June 27, 2014 Maar niemand denkt dus dat hij gewoon wat vertraging heeft en dus gewoon nog gaat zakken???
L-girl Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Nou die gaat niet meer zakken ben ik bang.. Idd je hebt nu zwart op wit dat het een technische fout is, alleen maar in jouw voordeel
Desert-Rose Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ben bang van niet, denk dat de enige die absoluut uitsluitsel kan geven je behandelend arts is
Marieke89 Posted June 27, 2014 Author Posted June 27, 2014 Volgens mij wordt de kliniek niet goed van me, voel me echt een zeur!!! Maar ga denk ik maandag maar weer contact opnemen met mijn consulente hierover. Zal in ieder geval deze foto naar ze sturen met het verzoek voor een afspraak!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.