Ga naar inhoud

Marieke89 : 20 november 2014 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Het is nu 9 weken geleden. Allebei waren wel wat gezwollen maar deze blijft zo raar en die andere niet. ( die andere heeft plooien en een flinke deuk aan de zijkant :S)

Kliniek zegt dat vocht nog kan wegtrekken... Zou het kapselvorming kunnen zijn??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je niet afschepen met vocht verhaal, want dat is dit (volgens) mij niet...

Stertke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Marieke,

Wat vervelend voor je, deze onzekerheid.

Mijn bv was iets later dan jouwe en met 255 cc dus vandaar dat ik benieuwd was naar jouw resultaat. Op zich heel mooi maar inderdaad niet gelijk zoals je zegt. Ik hoop echt dat het snel vanzelf goedkomt!!

Heb je trouwens ronde of anatomische prothesen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

overmatige kapselvorming na 9 weken kan haast nog niet, het lijkt er op alsof de prothese gedraaid is, maar ik ben natuurlijk geen arts, om het goed te beoordelen

zou maandag gelijk weer kliniek bellen voor een afspraak, want hier moeten ze gewoon even naar kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh anatomisch, die kunnen idd snel draaien..

Ik zou zsm bellen en niet laten afschepen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ellende! Dat zou waarschijnlijk betekenen dat de pochet te groot gemaakt is toch? Ik vond al dat ze zo snel klaar was. Was binnen een half uur weer terug!

Maar moet er dan een grotere prothese geplaatst worden, aangezien de pocket te groot is?

Hoop niet dat ik die operatie (helemaal) zelf moet betalen dan!! :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marieke, ik ben nu bijna 5 weken PO en bij mij is er ook nog steeds een verschil. Voor mij links, voor jullie rechts, zit de prothese ook een stuk hoger :-(

Rechts, voor jullie links, is top! Dan is het balen dat de andere kant dan te hoog zit.

Ik moet begin sep terug voor controle, ben benieuwd.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou die gaat niet meer zakken ben ik bang..

Idd je hebt nu zwart op wit dat het een technische fout is, alleen maar in jouw voordeel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.