Ga naar inhoud

Marieke89 : 20 november 2014 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Niet goed van je? Come on, hadden ze beter werk moeten afleveren!

Desnoods ga je er heen, als je vlakbij woont

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

je bent absoluut GEEN zeur( ik begrijp wel dat je dat zo voelt, heb ik ook nog steeds, als ik voor de zoveelste keer ziekenhuis bel ) maar je belt niet zomaar, je belt met een goede reden, dus niet twijfelen, maar gewoon bellen, en afspraak maken, en foto mailen is nooit weg natuurlijk, maar laat je niet met een kluitje in het riet sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, je hebt gelijk om dit hier te posten en om terug te gaan naar de kliniek. Toen je hen voor het eerst belde had je ook al gelijk. Ze calculeren trouwens alles in bij het bepalen van de prijs, nacontroles, checkups bij complicaties e.d. Dus gewoon gebruik van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks dames!!!!:) ik ga er maandag meteen achteraan. Nee moet helaas ruim een uur rijden naar de kliniek toe, dat maakt het ook wat lastiger. Maar ik wil wel heel graag dat ze er naar kijken. Dan maar lekker middagje op pad maar hopelijk wel goed nieuws!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Marieke,

Jeetje, iik zou indd direct een foto naar de kliniek sturen zodat ze begrijpen en zien wat je precies bedoeld als je belt.

Hoop dat ze je gauw duidelijkheid kunnen geven over wat er aan de hand is en hoe ze het eventueel gaan corrigeren.

Veel sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen dokter Moojen gemaild met ook de foto erbij. Ze vroeg of ik maandag of dinsdag even langs kan komen, dus heb direct al een afspraak met haar dinsdag. Toch echt wel een super service! Ook dat ze gewoon op haar vrije dagje reageert! :) top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat naar voor je dit :( maar maak je niet te druk ! Dit gaat dr moojen zaal echt wel oplossen !!! Succes dinsdag !!! Ben benieuwd wat er is

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon bellen meid!! En al vinden ze je een zeur... So what?! Jij hebt hier lang naar uit gekeken en wilt het dan ook perfect hebben.. En dat gevoel heb je nu totaal niet... Dussss gewoon bellen!! Succes hoor!!

Oh ik zie dat je dinsdag al terecht kan!! Mooi!! Successs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend meid! ik heb precies hetzelfde probleem...bij mij wil ook 1 kant gewoon niet zakken...de eerste keer dat ik terugging zei de dienstdoende chirurg: dat is vocht... het zag er zo vreselijk uit dat de consulente zei: die prothese lijkt helemaal van zijn plek. bij de 2de keer kreeg ik een borstband...deze mocht ook niet baten en half juni had ik mijn eindcontrole bij mijn eigen chirurg. Zonder moeilijk te doen zei hij: we wachten tot het eind van het jaar en dan is je littekenweefsel helemaal tot rust gekomen en is de kans groot dat hij vanzelf gaat zakken...en mocht dit niet vanzelf gebeuren dan maken we het opnieuw open en haal ik de prothese terug naar zijn plaats... je zit er allemaal niet op te wachten, maar 2 scheve tieten is ook niet mooi!...ben erg benieuwd wat er gezegt gaat worden as dinsdag en laat je vooral niet afschepen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.