Ga naar inhoud

Marieke89 : 20 november 2014 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Hey meid, ik heb je nog ff een pb gestuurd.

Ik denk dat jij links bottoming out had, en dat rechts qua borstplooi goed zat. Je rechterborstplooi zat voor je operaties ook al iets hoger. Het te veel aan volume dat je had bij 9 weken po (rechts) dat was vocht, en is goed geslonken tot vlak voor je operatie. De linker prothese lijkt echter onder de borstplooi gezakt....

Ik houd niet Moojen een hand boven het hoofd, want als iemand fouten maakt, dan moet ie het herstellen, maar volgens mij heeft Moojen dat bij jou nu gedaan...

Hoop dat je snapt wat ik geschreven heb in de pb, anders roep maar he!!

Maar ik denk dat je opgelucht adem kunt halen :)

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey wat goed om te lezen dat het is opgelost bij je!!!

Ben echt super lij voor je had het niet mee gekregen omdat ik zelf even van het forum af was gegaan ivm mijn eigen gevoel alleen heel even mn status update gedaan en mn prive berichten gelezen en meer niet.

Ik hoop dat je nu helemaal happy kan zijn met je nieuwe boobs ik doe donderdag zelf weer even een verslagje van hoe of wat.

Liefs Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, nog even een update.

Vind het namelijk wel belangrijk om het volledige verhaal hier neer te zetten. Moet dus even wat recht zetten.

Vandaag wederom controle gehad. Pleisters er af en knoopjes van de hechtingen eraf geknipt. Zag er allemaal goed uit.

Kreeg nu te horen dat ik in mijn linker borst bovenin hechtingen heb. Vorige week zaten die nog onderin dus ik begreep er geen drol meer van. In mijn operatie verslagen kon ik ook niet echt iets lezen over een correctie.

Ik heb dus dokter Moojen zelf een mail gestuurd met de vraag of zij het mij misschien nog een keer kon uitleggen.

Voor de operatie was gepland om rechts te verlagen. Later besloot ik om dan, naast cohesievere protheses, ook een klein maatje groter te kiezen.

De nieuwe prothese zijn dus ook 1cm langer, vandaar dat ze de pocket van mijn rechterborst niet hoefde te verlagen. Ze heeft rechts wel omlaag gezet en de borstplooi iets verlaagd. Links heeft ze ook gecorrigeerd omdat die nogal naar buiten viel. Door middel van de "popcorn" techniek heeft ze met warmte het kapsel laten inkrimpen aan de buitenkant zodat deze waarschijnlijk niet meer opzij klapt.

Vervolgens heeft ze zowel boven als onder tot drie keer toe nagemeten en ze zitten zo op gelijke hoogte.

Zoals ze zelf schreef: ik begrijp je angst wel hoor, maar heb echt mijn uiterste best gedaan en komt echt goed. Excuus voor alle verwarring.

Nou, ik moet zeggen dat ik dit echt heel fijn vind! Eindelijk duidelijkheid!!!! :)

Heel fijn, en netjes, dat ze binnen een kwartier reageerde op mijn mail.

Super!!

Laten we maar zeggen: eind goed, al goed?? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt superfijn voor je!!

Had de rest al in pb gezet, maar vind het toch goed dat ze zo snel reageerde en uitlegde wat er nou gedaan was bij je heroperatie!

Hopelijk komt nu alles ook gewoon goed, zoals voorzien :) En dat met die langere prothese, is op zich een goede oplossing gebleken. Zeker als het de uitwerking heeft die beoogt is. Zo verlaag je de plooi sowieso al, en krijg je op de koop toe extra volume ;) Goede beslissing van je, al was het jou alleen om het volume te doen in die zin hihi..

Nu nog op naar een goed herstel verder en daarna lekker genieten van je nieuwe boobies :) (toch?)

Nu lekker met popcorn op de bank hahaha ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB ik denk niet dat ik ooit nog popcorn kan eten zonder aan mijn boobs te denken hahaha....

Die cm langer leek me wel mooi, iets meer decolleté, maar ik ging vooral voor het volume! ;)

Ik ga ze zo nog eens bekijken en zou zo snel mogelijk een fotootje maken... Hoef je ook niet meer zo in spanning ge zitten hè :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, nog even een update.

Vind het namelijk wel belangrijk om het volledige verhaal hier neer te zetten. Moet dus even wat recht zetten.

Vandaag wederom controle gehad. Pleisters er af en knoopjes van de hechtingen eraf geknipt. Zag er allemaal goed uit.

Kreeg nu te horen dat ik in mijn linker borst bovenin hechtingen heb. Vorige week zaten die nog onderin dus ik begreep er geen drol meer van. In mijn operatie verslagen kon ik ook niet echt iets lezen over een correctie.

Ik heb dus dokter Moojen zelf een mail gestuurd met de vraag of zij het mij misschien nog een keer kon uitleggen.

Voor de operatie was gepland om rechts te verlagen. Later besloot ik om dan, naast cohesievere protheses, ook een klein maatje groter te kiezen.

De nieuwe prothese zijn dus ook 1cm langer, vandaar dat ze de pocket van mijn rechterborst niet hoefde te verlagen. Ze heeft rechts wel omlaag gezet en de borstplooi iets verlaagd. Links heeft ze ook gecorrigeerd omdat die nogal naar buiten viel. Door middel van de "popcorn" techniek heeft ze met warmte het kapsel laten inkrimpen aan de buitenkant zodat deze waarschijnlijk niet meer opzij klapt.

Vervolgens heeft ze zowel boven als onder tot drie keer toe nagemeten en ze zitten zo op gelijke hoogte.

Zoals ze zelf schreef: ik begrijp je angst wel hoor, maar heb echt mijn uiterste best gedaan en komt echt goed. Excuus voor alle verwarring.

Nou, ik moet zeggen dat ik dit echt heel fijn vind! Eindelijk duidelijkheid!!!! :)

Heel fijn, en netjes, dat ze binnen een kwartier reageerde op mijn mail.

Super!!

Laten we maar zeggen: eind goed, al goed?? :)

gelukkig, ben blij voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB ik denk niet dat ik ooit nog popcorn kan eten zonder aan mijn boobs te denken hahaha....

Die cm langer leek me wel mooi, iets meer decolleté, maar ik ging vooral voor het volume! ;)

Ik ga ze zo nog eens bekijken en zou zo snel mogelijk een fotootje maken... Hoef je ook niet meer zo in spanning ge zitten hè :P

:1bouncingboobs::1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :43: :43: :43: :43:

haha en ik eet zelden popcorn, maar voortaan denk ik ook aan jouw borsten als ik het eet :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ineens een mailtje gekregen van dokter Moojen. Hoe het met mij en het herstel gaat en of ik ze nu inmiddels al mooi vind worden.

Nou dat vond ik wel heel lief en netjes van haar!!! ( bonuspunten!!!!! )

Ja ik ven nu blij, vind ze mooi maar hou ze nog obsessief in de gaten en goede foto's om alles bij te houden... De tijd gaat het leren, en mijn obsessie neemt vast vanzelf af! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Ola dames!:)

Ik ben weer even terug van weggeweest met een vraagje:)

Ik ben op 20-04-2014 voor de eerste keer geopereerd en op 20-11-2014 heb ik een hersteloperatie gehad.

Nu, inmiddels alweer een jaar verder, vind ik mijn litteken eigenlijk nog steeds niet mooi. Ik weet dat dit nog wel even kan duren, maar hij is nog steeds roze ipv wit en erg rafelig ipv een mooi lijntje. Misschien ook wel doordat ik twee operaties heb gehad?

Ik smeer tot op heden nog iedere ochtend, maar vroeg me af of jullie heel misschien een wonder tip voor mij hebben?:$

Liefs Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marieke!!

Hoe is het met jou!! Hopelijk alles helemaal goed nu, en tevreden over hoe je borsten nu zijn?

Wat betreft litteken.. Mijne is ook heel lang roze gebleven.. Ik dacht ook na een jaar, nu zal het toch wel wit zijn, maar nee.. Pas na anderhalf jaar of zo, was het wit..

Ik hoorde hier wel laatst iets over: Cicaplast van Laroche Possay. Dit is siliconencreme en schijnt heel goed te zijn voor littekens... Te krijgen bij de apotheek, als ik me niet vergis. Ik heb geen idee wat het kost, want siliconencreme is meestal duur, maar het valt te proberen :)

Nou moet ik zeggen: ik vergat op een gegeven moment ook wel te smeren bij mezelf en toch werd mijn litteken wit.. Het is eigenlijk meestal een natuurlijk proces dat het litteken wit wordt (ik had bij mezelf zelfs het idee alsof het beter ging nadat ik gestopt was met smeren, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn :P )

Leuk dat je hier nog eens bent!

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.