Ga naar inhoud

Jennifer120884 : 11 Augustus 2014 : Dr Nio : SLAZ


Gast Jennifer120884

Aanbevolen berichten

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi...

Ik heb al jouw berichten gelezen, ik ken je niet, maar wat ben ik trots op jou zeg!! En zeker omdat jij je niet hebt laten leiden door jouw ex!

Dat je rekening houdt met elkaar lijk mij heel normaal. Maar zoals hij deed en nu heeft gedaan getuigt meer hoe hij werkelijk was. En nu, omdat jij doorgezet hebt, heb jij wat je wilde. Gaaf!!

Ga altijd af op jouw gevoel. Luister naar je stemmetje..altijd doen! En zoals ik nu allemaal gelezen had, heb je het ook gedaan...zo stoer!!

Heel veel succes met het herstellen..

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Nou daar gaan we dan!!

Eindelijk een klein beetje weer mens aan het worden.

Gisteren om kwart voor zeven moest ik me melden in het ziekenhuis.

Natuurlijk de nacht ervoor geen oog dichtgedaan en ik was ook behoorlijk nerveus.

Alles verliep in een vlot tempo en dr. Nio kwam langs voor het aftekenen. Hij nam er echt de tijd voor en was heel secuur. Hij was in een goede bui en erg vrolijk!

Daarna werd ik naar de ok gereden en het viel me op dat het daar heel koud was. Kreeg een infuus en overal plakkertjes etc. De anesthesist spoot eerst een doorzichtig middeltje in mijn infuus waar ik wat duizelig van zou worden en ik kreeg een maskertje met zuurstof voor, waarin ik diep moest ademen.. Daarna kwam de narcose vloeistof en ik vond het best lang duren voordat ik weg was.

Eenmaal weer wakker waren mn benen ontzettend aan het trillen. Er werd gevraagd of ik het koud had, maar dat had ik helemaal niet haha.

Er kwamen twee dames om de sportbh aan te doen en dat bleek nog een hele klus.

Op een gegeven moment werd ik erg misselijk en telkens als ik mn ogen dicht wilde doen begon het te duizelen. Dit bleef aanhouden tot dat ik thuis was. De terugrit was dan ook geen pretje. Qua pijn valt het allemaal reuze mee. Helemaal als je nagaat wat erin is gestopt.

Nu thuis in bed en ik slaap veel. Af en toe even wat eten en naar de wc. Vooral als ik geslapen heb is alles super stijf en verkrampt.

Nou dit was het voor nu.. Ik ga weer lekker naar dromeland. Heb zojuist ook nog even wat foto's geplaatst.

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd en rust lekker uit! Ik had precies het zelfde misselijk enzo maar heeft f tijd nodig! Je hebt je boobs dat is t belangrijkste! En ze zij. Mooi!!!! Truste meis slaap lekker over een paar dagen voel je je weer beter xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Thank you ladies.. Ik heb nu ook van dr. Nio begrepen dat ik geen kapselvorming had, maar dat de spier in mijn ene borst hoger op mijn borstkast lag. Omdat mijn eerste operatie via mijn oksel ging konden ze dat niet losmaken. Dat is nu wel gebeurt. Ook had ik van mezelf weinig ruimte onder mn spier dus dr. Nio heeft met moeite de 700 erin gekregen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thank you ladies.. Ik heb nu ook van dr. Nio begrepen dat ik geen kapselvorming had, maar dat de spier in mijn ene borst hoger op mijn borstkast lag. Omdat mijn eerste operatie via mijn oksel ging konden ze dat niet losmaken. Dat is nu wel gebeurt. Ook had ik van mezelf weinig ruimte onder mn spier dus dr. Nio heeft met moeite de 700 erin gekregen haha.

Wat ontzettend slordig dan van je eerste pc.. dat ze het gewoon lekker zo hebben laten zitten. Dat is wel het voordeel van onder de borstplooi, dan kunnen ze tenminste zien waar ze mee bezig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.