Ga naar inhoud

Jennifer120884 : 11 Augustus 2014 : Dr Nio : SLAZ


Gast Jennifer120884

Aanbevolen berichten

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Jennifer120884

Mijn man stond gelijk achter me maar wilde niet dat ze te groot werden, en niet omdat het ordinair zou zijn maar puur voor complicaties en hoe groter hoe balleriger dus nepper, nu heb ik 400cc en ze lijken echt, je kan me toevoegen dan kan je kijken, en ik heb al flinke bollen met 400 :D maaaaar eerlijk over 10jr met de wissel wil ik 500 of 550 want had best meer ingegaan hahaha

Ik heb aantal ccs goed overlegt, en hijs er goed te vreden mee haha, hij moet er tenslotte ook naar kijken en aanzitten whahaha en niet alle mannen houden van super grote borsten, waarom wil je ze zo groot?

succes xx

Ik heb nu 295cc.. En zoals je in mn album kunt zien lijken ze nog steeds heel klein. Voor mijn eerste borstvergroting was ik compleet plat. En omdat ik best lang ben (1m78) is dat al helemaal geen gezicht. Op consult heb ik 450cc gepast. Maar dan ben ik er nog niet, want mijn oude protheses moeten eruit en dat komt er dus nog bij. Dan kom je al op 745cc. Ik heb voor 700cc gekozen. Ik twijfel nog wel een beetje hoor want 700 klinkt gewoon zoveel. Maar Nio verzekerde mij dat het geen ronde "ballen" zouden worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Haha ja zie je :P Ik dacht al huh, heb ik zo verkeerd gelezen dan?? :P

Maar hoe zit je nou verder met je maten en waarom wil je 700cc?

Ik draag nu 295cc en ben een b kleine c cup. Van mezelf heb ik 70AAA, helemaal niks dus.

In mijn album staan foto's van hoe de situatie nu is, dus met 295cc. Wel ff als vriendinnetje toevoegen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa je had me al toegevoegd en ik zei al, je bent best smal, dus het ligt ook heel erg aan het merk wat je gaat krijgen, maar die rekensom snap ik niet helemaal.. Je hebt nu 295, dat betekent dat je waars iets groter nodig hebt ivm de rek in de loop van de jaren, maar je hebt geen 450 extra op de 300 NODIG, het KAN :P Das wel een verschil. Met 500cc zou je ook al voldoende hebben om die rek op te vangen.

Kijk even naar je omvang en vergelijk dan eens even de maten van verschillende merken, dat is nl ook een heel groot verschil allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Jaa je had me al toegevoegd en ik zei al, je bent best smal, dus het ligt ook heel erg aan het merk wat je gaat krijgen, maar die rekensom snap ik niet helemaal.. Je hebt nu 295, dat betekent dat je waars iets groter nodig hebt ivm de rek in de loop van de jaren, maar je hebt geen 450 extra op de 300 NODIG, het KAN :P Das wel een verschil. Met 500cc zou je ook al voldoende hebben om die rek op te vangen.

Kijk even naar je omvang en vergelijk dan eens even de maten van verschillende merken, dat is nl ook een heel groot verschil allemaal.

Ja ik begrijp je wel.. Maar ik heb bij het consult 450 cc gepast, maar ik heb al 295.. Die gaan er dus uit. Als ik die 295cc aan eigen borstweefsel had gehad had ik 450cc kunnen nemen inderdaad. Maar wanneer dat eruit gehaald wordt mis ik dat. En ik ga niet voor 200 cc meer onder het mes aangezien ik ze nu veelte klein vind.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er nog steeds voor dat je echt moet doen wat je zelf het mooiste vindt en waar je jezelf het fijnste bij voelt!! Zeker als dr. Nio zegt dat het mogelijk is, en jij wil het graag.. Niemand zou je in die keuze moeten belemmeren. Het zou zonde zijn als je het nu niet doet, of minder neemt vanwege je vriend, en er later spijt van gaat krijgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net als iedereen heeft hij natuurlijk recht op het uitspreken van zijn eigen mening.....net als jij de keus hebt om je te laten opereren...

Als het echte liefde is komt het wel weer goed met jullie!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik ben er nog steeds voor dat je echt moet doen wat je zelf het mooiste vindt en waar je jezelf het fijnste bij voelt!! Zeker als dr. Nio zegt dat het mogelijk is, en jij wil het graag.. Niemand zou je in die keuze moeten belemmeren. Het zou zonde zijn als je het nu niet doet, of minder neemt vanwege je vriend, en er later spijt van gaat krijgen..

Ik ga me ook niet laten tegenhouden. Ik kan prima mijn eigen keuzes maken en als hij daar niet achter staat, then so be it..

Het is geen bevlieging, ik ben nooit tevreden geweest, en ik ben er klaar voor.

En als dat zou betekenen dat ik mijn relatie verlies, dan had het gewoon niet zo moeten zijn.. Thx babe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Net als iedereen heeft hij natuurlijk recht op het uitspreken van zijn eigen mening.....net als jij de keus hebt om je te laten opereren...

Als het echte liefde is komt het wel weer goed met jullie!

Succes!

Natuurlijk mag hij zijn mening uitspreken, maar hij zet alles op alles om mij tegen te houden en als ik eerlijk ben word ik daar een beetje naar van. Ik ben altijd erg zelfstandig geweest en gesteld op een bepaalde vrijheid. En ik had dat gevoel ook altijd heel sterk in deze relatie, maar nu dit zich voorspeeld overschaduwd het alles.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen hebje voor even ( realistisch gezien, ik hoop ook bij me vriend te blijven tot ik oud ben maar ben wel realistisch, als je begrijpt wat ik bedoel)

Je lichaam je hele leven.

En als je nu dingn laat omdat hijhet niet wil, bepaalt hij over jou gaat het bivoorbed over na paar jaar baal je zuir dat je dit nu niet heb gedaan, snap je wat ik bedoel?

Alsjij dat wilt, moet hij ermee dealen! En ook niet minder cc's nemem omdat hij dat wil

Mijn vriend vind het ook nietheel tof dat ik groter wil, maar dat is puur de onzekerheid van de mannen zelf, doordat wij dikke tieten hebben, zullen we meer bekeken worden

En dat kunnem ze niet hebben, grof gezegt hoor.

Mischien een heel bot berichtje van me, maar bn wel realistisch.

Mischien is die straks wel om als die ze ziet haha!!

Want uit eindelijk houd elke vent va borsten toch??

Succes wijffie

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer..

Mijn vorige relatie vond een Bv ook maar onzin. Ik heb het daardoor niet gedaan.

Mijn huidige vriend heb ik dan ook pas na 2 jaar verteld dat ik zo graag grote borsten wilde. Hij reageerde juist heel lief.. vond dat ik gelijk een afspraak moest maken als ik het graag wilde. Vorig jaar juli was het zover. En nu een jaar later heb ik zoveel spijt dat ik het niet 10 jaar eerder heb laten doen.voel me zoveel gelukkiger met mn borsten. Zoveel zekerder. Het is nu fijn om lingerie en kleding te kopen. En nooit meer pushup of kipfiletjes te hoeven dragen.

Net als iedereen kan ik je alleen maar adviseren: ga voor je zelf..het is jouw lichaam en jouw gevoel.

Liefs Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel vervelend dat hij niet achter jouw keuze staat.

misschien komt het nog maar als het niet zo is lekker laten gaan en je eigen plan trekken.

Het is jouw lijf

Wellicht heeft hij moeite met het aantal cc"s en niet met een nieuwe BV?

Maar dan nog

Je zou toch mogen verwachten dat je als geliefden er voor elkaar bent en elkaar steunt.

Mijn man was het er in het begin ook niet mee eens, of liever gezegd hij was blij met me zoals ik was en van hem hoefde het niet...

ik zit er mee..

Maar hij zag wel gaande de weg naar de borstvergroting dat het heel belangrijk voor me was/is.

Nu zitten wij nog middenin de aanloop (11 augustus eerst bv) maar ik kan je zeggen hij is nu helemaal enthousiast ;)

Ik hoop voor je dat hij zijn mening bijstelt

Succes met de voorbereidingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zeg doen wat je wilt doen.

zo te lezen is hij zelf erg onzeker ..en heeft hij het recht niet om het ordinair te noemen.

je moet voor je eigen geluk gaan hoe hard dit ook klinkt.

zo te lezen EIST je vriend dat je je eigen gevoel en dromen opzij zet om hem niet te kwetsen....egoist.

im sorry...maar ik herken mezelf hierin....

Ik heb voor mezelf gekozen....did my boodjob,,,,he took off....i look hotter then ever...en hij heeft nu een relatie met mn voicemail. :101:

jaren heb ik gewacht...nog voor ik hem kende (relatie van 2.5 jaar weg) was het mn droom...na lang sparen kwam het uit....en toen werd het een probleem....echter....ZIJN probleem...want ik heb wat ik wilde...he wasnt worth it

succes meid...en zet je dromen nooit en te nimmer voor een ander opzij.

Keep us posted

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik wilde even jullie allemaal ontzettend bedanken voor alle steun en fijne berichten. Dit doet me echt heel goed, aangezien ik geen steun krijg van het thuisfront. Het heeft me onzeker gemaakt, maar toch ga ik doorzetten. Mijn vriend wil vanavond praten dus ik ben benieuwd hoe het afloopt. Mijn beslissing staat in ieder geval vast, met of zonder hem. Ik ben hoe dan ook zwaar teleurgesteld in hem..

In ieder geval, dames, ontzettend bedankt en ik hou jullie op de hoogte!!

Veel liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik heb ook foto's in mn album gezet met mn maximizer. Zo als het dan is wil ik graag van mezelf.. En ik geloof dat ik dat wel kan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook foto's in mn album gezet met mn maximizer. Zo als het dan is wil ik graag van mezelf.. En ik geloof dat ik dat wel kan hebben.

Ik vind dat je dat zoals op die foto met de maximizer prima kan hebben hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik vind dat je dat zoals op die foto met de maximizer prima kan hebben hoor!!

Jawel he? Zo wil ik het ook echt heel graag :)

Thank you!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Nou hij heeft het uitgemaakt! Wat een stakker. En dat is dan de man die zo graag oud met je wilde worden. Wat een grap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een loser met een big L!!

meid ....klinkt nu even niet zo lekker maar laat m gaan!!

Aan een egoist heb je niets en kom je zeker niet verder.

Follow your dreams girl....en weet dat ik samen met alle dames op deze forum achter je staan!

En wie weet zal hij (net als mijn ex) je na je operatie blijven bellen en een relatie opbouwen met je voicemail....want spijt krijgen ze altijd.

Een dikke dikke knuffel van mij :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

wat een loser met een big L!!

meid ....klinkt nu even niet zo lekker maar laat m gaan!!

Aan een egoist heb je niets en kom je zeker niet verder.

Follow your dreams girl....en weet dat ik samen met alle dames op deze forum achter je staan!

En wie weet zal hij (net als mijn ex) je na je operatie blijven bellen en een relatie opbouwen met je voicemail....want spijt krijgen ze altijd.

Een dikke dikke knuffel van mij :53:

Whahaha.. Nja hij vind dat ik hem zwart heb gemaakt via hier.. Blijkbaar heeft ie dit forum opgezocht.. Ik vind de waarheid niet iemand zwart maken, maar goed.

En weet je, natuurlijk is het heel erg spijtig.. Maar iemand die niet achter mij staat hoef ik ook niet in mijn leven, dat maakt het misschien wat dragelijk.

En dan te bedenken dat de sloerie die hij voor mij had wel dikke tieten had. Rare vogel.

Klinkt misschien heel stom en misschien wil je het niet horen.. Maar zo iemand kun je beter kwijt zijn dan rijk!

Het blijft hoe dan ook klote, sterkte ermee xx

Mee eens, dankjewel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.