Ga naar inhoud

Jennifer120884 : 11 Augustus 2014 : Dr Nio : SLAZ


Gast Jennifer120884

Aanbevolen berichten

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Jennifer120884

Gefelicteerd meid! en succes met je Herstel. Heb je de oude protheses meegekregen?

Nee!! En daar heb ik ook helemaal niet aan gedacht meer.. Was te druk met misselijk zijn denk ik haha. Maar ik hoef ze ook niet. Hoofdstuk afgesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Wat ontzettend slordig dan van je eerste pc.. dat ze het gewoon lekker zo hebben laten zitten. Dat is wel het voordeel van onder de borstplooi, dan kunnen ze tenminste zien waar ze mee bezig zijn.

Jah voor mij was dit ook helemaal nieuw hoor, maar kon idd mijn borst met die spier helemaal vervormen. Heel lelijk. Ben blij dat er nu wat aan gedaan is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ze zien er idd al goed uit! Als straks de boel gezakt is nog meer. Ben benieuwd naar je verslagje!

Ja dat zakken duurt nog wel even denk ik.. Alles staat super strak. Mijn verslagje heb ik hier al geschreven.. Moet je iets terug lezen! Kusss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb t gelezen nu :-) Lijkt me vreselijk zeg die misselijk en duizeligheid. Maar voor de boobs hebben we alles over haha. Bizar dat je spier gewoon eerst niet goed zat. Slecht zeg. Moet je ook nog antibiotica slikken? Fijn dat t met de pijn mee valt! Zit je sportbh erg strak? Dan weet ik dat ook alvast aangezien we t het zelfde aantal cc gaan krijgen. En wateen eng idee dat t lang duurde eer je onder zeil was. In april kreeg ik gelijk die witte vloeistof en was snel weg.....ik durf niet meer haha! Sterkte met herstellen meid, wat zul je trots zijn op je boobs!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Heb t gelezen nu :-) Lijkt me vreselijk zeg die misselijk en duizeligheid. Maar voor de boobs hebben we alles over haha. Bizar dat je spier gewoon eerst niet goed zat. Slecht zeg. Moet je ook nog antibiotica slikken? Fijn dat t met de pijn mee valt! Zit je sportbh erg strak? Dan weet ik dat ook alvast aangezien we t het zelfde aantal cc gaan krijgen. En wateen eng idee dat t lang duurde eer je onder zeil was. In april kreeg ik gelijk die witte vloeistof en was snel weg.....ik durf niet meer haha! Sterkte met herstellen meid, wat zul je trots zijn op je boobs!! X

Jah, het was ook vreselijk. En de eerste keer had ik nergens last van. Ik had me denk ik ook gewoon te druk gemaakt van te voren. Ik heb idd antibiotica gekregen. En ze hebben ook antibiotica door het infuus gedaan. Mijn sportbh zit inderdaad behoorlijk strak. Draag nu 75F. Met die E was ik echt niet weggekomen. Dat het zo lang duurde voordat ik onder narcose was vond ik niet eng hoor.. Ik dacht alleen, nou komt er nog wat van ofniet? Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.