Ga naar inhoud

Jennifer120884 : 11 Augustus 2014 : Dr Nio : SLAZ


Gast Jennifer120884

Aanbevolen berichten

Gast Jennifer120884

Wat zwak van hem ook zeg. Jij zit niet lekker in je vel met jou huidige 2 erwten op een plankje maar je moet nog steeds zijn gevoelens respecteren? Kom op meid, je moet jou gevoel niet door zijn onzekerheid laten bepalen.

Wel een rot situatie, hoop dat hij snel bijdraait zodat die 700 erin gedrukt kan worden. P.s. hem anders meenemen op consult zodat hij meer betrokken is en kan zien dat het echt niet ordinair is?

Ik ben sowieso niet ordinair in mn doen in laten, nog in mn kledingstijl.. Ik voel me dan ook behoorlijk beledigd.

Ik wil hem er ook niet meer in betrekken, omdat hij toch alles afkeurt.

En eerlijk, ik knap daar echt op af.

Zelf kan hij ook anabolen gebruiken. Vind ik ook alles behalve leuk, maar het is zijn lijf en ik heb dat ook geaccepteerd. Juist omdat ik weet hoe het is als je niet tevreden bent.

Ik kreeg ook een berichtje van een dame die zei dat ik het juist mooi moest vindeb dat hij mijn huidige situatie zo mooi vindt. En daar valt ook wat over te zeggen natuurlijk.

Alleen ik wil dit al zo lang en ik heb nog maar 6 maanden een relatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb m'n mening al gegeven maar dat hij je zelfs geld aanbied om het niet te doen vind ik eigenlijk zelfs respectloos naar jouw gevoel.

Alsof je zelfvertrouwen af te kopen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp zijn reactie ergens wel, of eigenlijk zijn angst. Toch vind ik dat je voor jezelf moet kiezen. Het is jouw lichaam en jij moet je er prettig bij voelen.

Ik heb 10 weken geleden mijn borstvergroting gehad en vind het resultaat erg tegenvallen. Ik wil dus in de toekomst ook een 2e operatie met zo'n 600-700 cc. Mijn vriend zegt: je hebt net nieuwe borsten, maar als jij je er beter bij voelt....

Als hij van jou houdt dan blijft hij sowieso wel bij je, of je nu geen borsten of grote borsten hebt :)

Dus, gewoon lekker voor gaan! Als hij je hiervoor gaat verlaten dan is hij jouw tijd niet waard.

Succes!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar...

Ik heb zelf vanaf mijn 15e ontzettend moeite gehad met mijn borsten. Mijn toenmalige vriend (en nu inmiddels mijn exman) wist dit en heeft het hele traject van therapie en psychologen ed meegemaakt. Hij wist van mijn verdriet en onzekerheid maar zei dat als ik er iets aan liet doen hij me met geen vinger meer aan zou raken.

Achteraf denk ik dat hij te bang was om mij kwijt te raken als ik mezelf zekerder zou voelen.

Inmiddels zijn we een jaar uit elkaar en ben ik een half jaar officieel gescheiden en heb ik inmiddels prachtige borsten :-D

Dit had ik echt 10 jaar eerder moeten doen, ik ben zoveel zekerder en er zoveel leuker op geworden ;-) En heel misschien had dit zelfs ons huwelijk kunnen redden omdat ik me veel te onzeker heb gevoeld.

Hoop echt dat je er met je vriend uit kan komen. Als hij van je houdt zal hij je steunen in de dingen die je écht wil en daarin niet zichzelf op de eerste plek zetten.

Een compromis over de hoeveelheid CC kan ik me ook nog wel inkomen. Of laat hem eens meegaan naar de pc, dan ziet hij dat het geen opgeblazen meloenen worden en haalt dat iets van zijn angst weg?

succes..xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik heb ondertussen een album aangemaakt met foto's van hoe de situatie nu is, dus met 295cc ronde implantaten onder de spier. Zoals je kunt zien zijn ze echt heel klein en geloof ik daarom dat ik een groot aantal cc's nodig heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Walgelijk en ordinair vind ik nu wel heel harde woorden, dit had hij toch echt wat netter kunnen formuleren vind ik.
Oké, hij wilt dat je rekening houdt met zijn mening en gevoelens, dat is nu éénmaal zo in een relatie. Als je geen respect zou hebben voor zijn mening, zou je het ook niet zo jammer vinden dat hij zo negatief reageert, niet?

Maar dit gaat nu eens echt om JOU, JOUW lijf, JOUW beslissing. En ik vind dat hij zich daarbij moet neerleggen.

Ik snap wel dat hij bang heeft dat je erop vooruit zal gaan qua uiterlijk, maar dan is het hoofdprobleem jaloezie, NIET jouw borsten.

Nah, dokter Phil heeft gesproken. :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff! Dat kan echt niet wat je vriend zegt! Als hij je goed kent dan weet hij hoe vervelend dat je het vindt dat je geen grotere borsten hebt en snapt hij de wens van vollere borsten ook. Hij zou je inderdaad, wat andere meiden ook hebben gezegd, hierin juist moeten ondersteunen! Ik kan me dan ook goed voorstellen dat dit een afknapper voor je is.. en zoals ook al door andere meiden gezegd: het is jouw lichaam en daarmee dus jouw keuzes. Als jij graag een tweede operatie wil met grotere borsten, dan moet je ervoor gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik geloof ook dat een groot deel onzekerheid is, maar ik vind het zo ontzettend erg dat hij mij hierin niet vertrouwd.

Ik kan daar helemaal niks mee en het voelt heel verdrietig.

Hij heeft sinds gisteren ook niets meer laten horen en ik vind het vreselijk.

Maar nu heb ik wel tijd om na te denken. Ik verwacht absolute steun in mijn partner, omdat diegene dat ook terug mag verwachten. Maar blijkbaar werkt het toch niet zo helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk idd dat dit een eye opener voor je moet zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis het is jou lichaam jou leven jouw keuzes! Tuurlijk hij mag een mening f hebben maar jij beslist! Je nooit laten beïnvloeden door een man want wie weet is t straks over en heb jij door hem geen nieuwe boobs. Echt jij zou een slechte voor mij zijn waarschijnlijk jaloersie maar hij moet juist trotst op je zijn als je naast hem loopt!

Meis het is jou lichaam jou leven jouw keuzes! Tuurlijk hij mag een mening f hebben maar jij beslist! Je nooit laten beïnvloeden door een man want wie weet is t straks over en heb jij door hem geen nieuwe boobs. Echt hij zou een slechte voor mij zijn waarschijnlijk jaloersie maar hij moet juist trotst op je zijn als je naast hem loopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg dat hij zo afkraakt waar jij je zoveel fijner bij zou voelen!

Zeker de manier waarop hij het zegt en zelf geld zou geven om het niet te doen!!!!

Waar is het respect wat bij een relatie hoort?

Ik was er allang klaar mee geweest!!

Kijk over smaak valt te twisten, maar over jou gevoel niet, dat is toch het belangrijkste dat je lekker in je vel zit? Dat zou voor hem ook wat moeten betekenen toch? Alsof je dat af kan kopen met geld! Belachelijk!

En dat hij zelf anabolen gebruikt maakt het alleen maar erger, hier ben ik zelf ook erg op tegen, en kan in mijn ogen alleen maar schadelijk zijn voor je lijf, maar idd als hij dat wilt, zijn keuze, zijn lijf.

precies zoals bij jou! Enig begrip zou dan zeker op zijn plaats zijn! Zet jezelf op de 1e plek meid! Hij is het niet waard. Maak je beslissing en hoop dat hij je alsnog wilt steunen, als dat zo is kun je wellicht een compromis maken in het aantal cc's, uiteraard alleen als jij daar zelf achter kan staan!

Mocht hij dan bij dezelfde mening blijven, dan zou je je af moeten vragen wat jullie relatie eigenlijk waard is?

Succes meis! Blijf vooral bij jezelf! Jou keuze, jou lijf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al staat hij niet achter een borst wissel , kan hij jou wensen niet ontnemen....

Een mogelijkheid is om hem plaatjes te laten zien wat je in gedachte hebt dat schep een beeld waardoor het ook voor hem meer gaat leven hoe het dan uiteindelijk er uit gaat zien . Maar laat je alsjeblieft niet wijs maken dat het ordinair is ?

Het is puur een verfraaiing van lichaam en geest !

Succes en sterkte ! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ook al staat hij niet achter een borst wissel , kan hij jou wensen niet ontnemen....

Een mogelijkheid is om hem plaatjes te laten zien wat je in gedachte hebt dat schep een beeld waardoor het ook voor hem meer gaat leven hoe het dan uiteindelijk er uit gaat zien . Maar laat je alsjeblieft niet wijs maken dat het ordinair is ?

Het is puur een verfraaiing van lichaam en geest !

Succes en sterkte ! :116:

Ik heb hem de foto's gestuurd die ik ook hier in mijn album heb staan en die vond hij dus zo vreselijk :(
Link naar reactie
Delen op andere sites

laat door niemand, maar ook echt door niemand je keuzes bepalen, JIJ kiest, JOU lichaam,

kunnen ze er niet mee om gaan ? dan **** hun, echt waar, je moet NIKS maar ook NIKS laten voor 'n andere persoon,

& ookal is dat je vriend, hij kiest jou om JOU en dit moet hij dan ook maar accepteren, ik snap dat je gesteund wilt zijn, maar ik heb dat ook 'n beetje me tmijn vriend, oké hij steunt me wel maar hij is al maanden bezig: Ja k hoop maar niet datge als een slet gaat lopen blabla, allemaal zo'n bullshit, alsof grotere borsten gelijk sletterig zijn, gewoon doen, uiteindelijk gaat hij merken dat hij zich nergens zorgen om maakt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem de foto's gestuurd die ik ook hier in mijn album heb staan en die vond hij dus zo vreselijk :(

De voorbeeld foto's op je album zijn prachtig ! deze Amerikaanse site had ik zelf ook bekeken en met de foto's

naar de kliniek gegaan , en echt zo blij met mijn 700 cc :1:

Ga er voor meis .... Niet verdrietig zijn het is jou keuze !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die fotos zijn prachtig ,dus daar kan hij niets over zeggen,hij is gewoon doodsbang en dat hij niets meer laat horen is alleen maar om jou aan t denken te zetten.

Zoals ik al eerder zei :na 11 jaar is het gewoon tijd voor een wissel of hij dat nou leuk vind of niet,dat hoort r nou eenmaal bij in sicilonenland :P

En dat je meer CC wil is lekker jou keus, en als hij nu al zo te keer gaat tegen jou terwijl jij alleen zijn steun wilt,ga er maar vanuit dat je dan ook niets aan hem hebt als je moet herstellen , die gaat alleen maar vervelend doen,zo van ja jij wilde ze toch ,bladibla...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sowieso niet ordinair in mn doen in laten, nog in mn kledingstijl.. Ik voel me dan ook behoorlijk beledigd.

Ik wil hem er ook niet meer in betrekken, omdat hij toch alles afkeurt.

En eerlijk, ik knap daar echt op af.

Zelf kan hij ook anabolen gebruiken. Vind ik ook alles behalve leuk, maar het is zijn lijf en ik heb dat ook geaccepteerd. Juist omdat ik weet hoe het is als je niet tevreden bent.

Ik kreeg ook een berichtje van een dame die zei dat ik het juist mooi moest vindeb dat hij mijn huidige situatie zo mooi vindt. En daar valt ook wat over te zeggen natuurlijk.

Alleen ik wil dit al zo lang en ik heb nog maar 6 maanden een relatie.

Hij is hypocriet meid, laat je in godsnaam niet door hem de wet voorschrijven, ik heb alles gelezen en begin hem hoe langer hoe minder aardig te vinden. Gelukkig zit je nu nog in de verliefdheidsfase en is zoiets een stuk makkelijker (eventueel) af te breken dan wanneer je al jaren bij elkaar was (waarmee ik niet wil zeggen dat je het moet uitmaken, maar ook een beetje voor het geval dat hij dat wel gaat doen).

Wat ik je nog wil meegeven buiten dat ik zei, kies voor jezelf. Ik weet een hoop mensen die voorheen tegen waren, en toen ze me zagen erna vonden ze het toch wel mooi, dus er is altijd kans dat ze bijdraaien.

Wat betreft je foto's (va Southflorida hahaha). Zo groot is voor iedereen natuurlijk anders, en om eerlijk te zijn, de meeste vind ik naakt ook niet mooi, maar met een bh wel. Zelf ga ik ook voor de 825 overmorgen, maar ik hou ook echt van grote borsten qua postuur.

De voorbeeld foto's zijn niet zo supermooi vind ik, maar wij vrouwen kunnen veel beter een beeld vormen dan mannen.

Wat zijn jouw maten eigenlijk? Dus je omvang en hoe groot je zelf bent enzo, misschien dat je toch eens moet kijken of 700 niet teveel zou zijn, want ik zag aan je foto's dat je wel ook best smal bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geluk dat mijn vriend er volledig achter staat en dat ik zelf mag beslissen wat ik wil doen.. eigelijk vind ik dat je vriend zich er bij neer moet leggen. hij moet je leuk vinden voor je persoonlijkheid en niet hoe je eruit ziet, klinkt cliché maar het is wel zo! en vooral als het jou zelfvertrouwen een boost geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een idee om je BH zo op te vullen in de grote die jij mooi vind.

En dat je vriend dan aan de aanblik kan wennen?

Ik heb een wissel gehad in 2004 300cc op de spier ik ben in de jaren 5 kilo aangekomen dus nu 60kg met een lengte van 166.

Die kilo's zijn ook bij mijn borsten gaan zitten en nu denk ik het had wel wat minder gemogen.

Succes met je beslissing meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een idee om je BH zo op te vullen in de grote die jij mooi vind.

En dat je vriend dan aan de aanblik kan wennen?

Ik heb een wissel gehad in 2004 300cc op de spier ik ben in de jaren 5 kilo aangekomen dus nu 60kg met een lengte van 166.

Die kilo's zijn ook bij mijn borsten gaan zitten en nu denk ik het had wel wat minder gemogen.

Succes met je beslissing meis

Met die instelling van hem zal dat echt niet gaan werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is hypocriet meid, laat je in godsnaam niet door hem de wet voorschrijven, ik heb alles gelezen en begin hem hoe langer hoe minder aardig te vinden. Gelukkig zit je nu nog in de verliefdheidsfase en is zoiets een stuk makkelijker (eventueel) af te breken dan wanneer je al jaren bij elkaar was (waarmee ik niet wil zeggen dat je het moet uitmaken, maar ook een beetje voor het geval dat hij dat wel gaat doen).

Wat ik je nog wil meegeven buiten dat ik zei, kies voor jezelf. Ik weet een hoop mensen die voorheen tegen waren, en toen ze me zagen erna vonden ze het toch wel mooi, dus er is altijd kans dat ze bijdraaien.

Wat betreft je foto's (va Southflorida hahaha). Zo groot is voor iedereen natuurlijk anders, en om eerlijk te zijn, de meeste vind ik naakt ook niet mooi, maar met een bh wel. Zelf ga ik ook voor de 825 overmorgen, maar ik hou ook echt van grote borsten qua postuur.

De voorbeeld foto's zijn niet zo supermooi vind ik, maar wij vrouwen kunnen veel beter een beeld vormen dan mannen.

Wat zijn jouw maten eigenlijk? Dus je omvang en hoe groot je zelf bent enzo, misschien dat je toch eens moet kijken of 700 niet teveel zou zijn, want ik zag aan je foto's dat je wel ook best smal bent.

Ze kan zowiezo geen 700CC krijgen na wat ze nu heeft,dat verschil is te groot,dat zou in 2 fases moeten..denk ik tenminste he,maar ben geen arts natuurlijk.

Een consult zou een hoop opheldering geven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ze kan zowiezo geen 700CC krijgen na wat ze nu heeft,dat verschil is te groot,dat zou in 2 fases moeten..denk ik tenminste he,maar ben geen arts natuurlijk.

Een consult zou een hoop opheldering geven :)

Ik ben al bij dr. Nio geweest. Volgens hem is het geen probleem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man stond gelijk achter me maar wilde niet dat ze te groot werden, en niet omdat het ordinair zou zijn maar puur voor complicaties en hoe groter hoe balleriger dus nepper, nu heb ik 400cc en ze lijken echt, je kan me toevoegen dan kan je kijken, en ik heb al flinke bollen met 400 :D maaaaar eerlijk over 10jr met de wissel wil ik 500 of 550 want had best meer ingegaan hahaha

Ik heb aantal ccs goed overlegt, en hijs er goed te vreden mee haha, hij moet er tenslotte ook naar kijken en aanzitten whahaha en niet alle mannen houden van super grote borsten, waarom wil je ze zo groot?

succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.