Guest Jennifer120884 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Hoi hoi allemaal!!Ik heb een dilemma, sinds 11 jaar draag ik 295cc ronde implantaten onder de spier.Ik ben hier nooit tevreden mee geweest. Ik vind ze veel te klein en ook de ronde vormvind ik niet mooi. Ik heb liever een druppelvorm.Na een hele lange tijd heb ik besloten voor een tweede operatie te gaan.Voor het effect wat ik wil heb ik 700cc nodig. Van mezelf ben ik zo plat als een dubbeltje (voor de eerste operatie) en daarom zijn er zoveel cc's nodig. Nu komt het, mijn vriend wil absoluut niet dat ik een tweede operatie onderga.Hij zegt, en ik citeer, dat hij het walgelijk en ordinair vindt en dat ik mijn lijf ermee verpest.Ik zou zo graag zijn steun hebben, en ik voel me erg alleen hierin.Nu is mijn vraag of iemand dit herkend en hoe jullie hiermee omgingen of om zouden gaan.Ik heb ookal aangegeven dat ik anders wel minder cc wil doen maar hij blijft volhouden.
Marlies1984 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Hmm lastig. Maar ik vind eigenlijk dat hij je moet steunen als jij ongelukkig bent met je borsten. Hij zou blij moeten zijn als jij dat bent. Zo was en is het hier iig. Waarom wil hij het liever niet? Vindt hij het herstel misschien een probleem? Ik denk dat je toch moet blijven praten. Lastig, succes!!
L-girl Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Je had het toch ook over kapsel? Dan moet je wel een her toch? En na 11 jaar sowieso Miss wel Tenzij ze nog erg mooi zijn , zou ik het ook niet doen.. Maarja daar kan niemand over beslissen alleen jij. Ik weer nie hoe serieus je relatie is? Gaan jullie allang met elkaar? Mijn vriend vond het ook eerst niks, dacht dat ik er alleen maar mee zo lopen showen (haha) maar daar doe ik het niet voor, ik doe het voor mezelf ! En nu na het consult is ie ook om....( hij vond 330 cc zelf wel aan de kleine kant haha)
SuuSter Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Is zijn afkeer tegen je her echt omdat hij t ordinair vindt?Of is hij stiekem bang dat je lekker(der) in je vel komt te zitten en misschien meer aandacht krijgt van anderen.Naar mijn mening hangt "ordinair-heid" niet samen met je cupmaat maar met je persoonlijkheid en kledingstijl.
Guest Jennifer120884 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Hmm lastig. Maar ik vind eigenlijk dat hij je moet steunen als jij ongelukkig bent met je borsten. Hij zou blij moeten zijn als jij dat bent. Zo was en is het hier iig. Waarom wil hij het liever niet? Vindt hij het herstel misschien een probleem? Ik denk dat je toch moet blijven praten. Lastig, succes!!Hij zegt dat mensen dan anders tegen me aan gaan kijken, en dat ik zijn mening en gevoelens moet accepteren en er rekening mee moet houden. Ik maak hem blij als ik niets aan mijn borsten laat doen. Ook maakt hij zich zorgen dat ik dan aandacht van andere mannen krijg die het wel mooi vinden en hij is bang dat ik me anders ga kleden. Ik begrijp die onzekerheid niet zo goed geloof ik. Je had het toch ook over kapsel? Dan moet je wel een her toch? En na 11 jaar sowieso Miss wel Tenzij ze nog erg mooi zijn , zou ik het ook niet doen.. Maarja daar kan niemand over beslissen alleen jij. Ik weer nie hoe serieus je relatie is? Gaan jullie allang met elkaar? Mijn vriend vond het ook eerst niks, dacht dat ik er alleen maar mee zo lopen showen (haha) maar daar doe ik het niet voor, ik doe het voor mezelf ! En nu na het consult is ie ook om....( hij vond 330 cc zelf wel aan de kleine kant haha) Nee, ik heb geen kapselvorming. Het gaat mij er puur om dat ik ze veel te klein vind. Als ik een shirtje draag zonder bh zijn het nog net twee erwten op een plankje. Ik draag altijd maximizer bh's en daar wilde ik nou juist vanaf.Gewoon mooie bhs kunnen kopen zonder die ellendige vulling. Mezelf vrouwelijker voelen, etc. Wij kennen elkaar een jaar en hebben 6 maanden een relatie.
Guest Jennifer120884 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Is zijn afkeer tegen je her echt omdat hij t ordinair vindt?Of is hij stiekem bang dat je lekker(der) in je vel komt te zitten en misschien meer aandacht krijgt van anderen.Naar mijn mening hangt "ordinair-heid" niet samen met je cupmaat maar met je persoonlijkheid en kledingstijl.Dat vind ik dus ook.. Ik kleed me altijd stijlvol en netjes. Ook weet ik me altijd netjes te gedragen. Heb een goede baan en ik drink nooit.Ik geloof wel dat hij het echt ordinair vindt maar ik vind het ook een groot deel onzekerheid en pietluttig gedrag.
SuuSter Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Dat vind ik dus ook.. Ik kleed me altijd stijlvol en netjes. Ook weet ik me altijd netjes te gedragen. Heb een goede baan en ik drink nooit.Ik geloof wel dat hij het echt ordinair vindt maar ik vind het ook een groot deel onzekerheid en pietluttig gedrag.Hm, ik zou persoonlijk, ondanks dat je vriend zo anti is, toch kiezen voor mijn eigen geluk/boobs.Het is makkelijk praten natuurlijk voor een buitenstaander maar mijn vriend hoeft mij echt niet te vertellen wat ik wel of niet mag doen met mijn lijf.Zeker omdat je t zelf ook ziet als onzeker/pietluttig gedrag.Succes ermee meid!
L-girl Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Ik denk dat hij bang is je sneller kwijt te raken , omdat je mooier word en Miss aandacht van andere jongens/mannen krijgt, aangezien jullie nog maar een half jaar met elkaar gaan, zit die kans er natuurlijk in...Je moet je eigen hart volgen niet die van een ander,...
Linda1973 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Dat zou er eentje voor mij zijn! Sorry, maar hier kan ik zó boos om worden! Lieverd, je moet gewoon je eigen gevoel volgen en zeker niet kleinere protheses nemen om hem een plezier te doen! Daar is het veel te duur voor. Als de relatie naderhand toch niet stand houd heb je nog steeds niet de borsten die je zo graag wilt!Ga in godsnaam voor die 700cc ! Waarschijnlijk draait hij wel bij en zo niet, is hij je niet waard als hij jouw wensen niet respecteert.Succes lieverd♥
R1989 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Walgelijk en ordinair?! Ik vind zijn reactie walgelijk en ordinair. BahHet is jouw lichaam en jouw leven en als jij je hier niet prettig bij voelt moet je er iets aan laten doen. Liefde is ook elkaar laten zijn.. Blegh kan hier boos om worden :|
Guest Jennifer120884 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Ja, ik ben als ik eerlijk ben ook diep teleurgesteld in hem. Juist omdat hij mij altijd het idee gaf dat hij me overal in zou steunen.We hadden het er voor de gein wel eens over van, wat zou je doen als ik een been kwijt zou raken of erger, hij zei dan volmondig dat hij altijd voor me zou blijven zorgen. Maar nieuwe boobs accepteert ie niet?Ik zou zo happy worden van een stel mooie volle grote borsten.. Maar het lijkt alsof het hem niets doet en hij vindt dat ik rekening moet houden met hem.Ik vind het heel lastig. Die borsten komen er sowieso, of hij het nou leuk vindt of niet. Maar dit voelt gewoon verdrietig. Ik mis echt zijn steun.
Boho Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Jeetje wat een rotsituatie... zeker voor jezelf gaan, jouw lichaam, jouw keuzes! Voor hetzelfde geld is het volgend jaar uit tussen jullie en baal jij dat je ermee gewacht hebt.Maarrr ik begrijp ook zeker dat je zijn steun wilt hebben! Kunnen jullie er niet nog eens over praten? Zeg wat jij over zijn uitspraken denkt en dat je het niet accepteert. Misschien kan je hem meenemen naar een consult? Dan kan hij zien hoe het eruit komt te zien, wie weet helpt het!Ik vraag me wel echt af, wat vindt hij dan van de maat die je op dit moment hebt? Gaat het hem om de grote maat of om de siliconen?
booblis Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Bizar!! Iedere man houdt toch van borsten??!! En als hij zijn vrouw gelukkig ziet... Wat wil je dan nog meer... Phf.. Zo moeilijk doen terwijl het zoooo super is dat het bestaat!! Gewoon lekker voor gaan hoor!! Mannen zijn raar! Ik wou dat er 700 inpast bij mij dan hadden ze er zonder overleg morgen ingezetten!! ;-)
Guest Jennifer120884 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Jeetje wat een rotsituatie... zeker voor jezelf gaan, jouw lichaam, jouw keuzes! Voor hetzelfde geld is het volgend jaar uit tussen jullie en baal jij dat je ermee gewacht hebt.Maarrr ik begrijp ook zeker dat je zijn steun wilt hebben! Kunnen jullie er niet nog eens over praten? Zeg wat jij over zijn uitspraken denkt en dat je het niet accepteert. Misschien kan je hem meenemen naar een consult? Dan kan hij zien hoe het eruit komt te zien, wie weet helpt het!Ik vraag me wel echt af, wat vindt hij dan van de maat die je op dit moment hebt? Gaat het hem om de grote maat of om de siliconen?Ik heb nu ook siliconen.. 295cc.. Die vindt hij helemaal geweldig. Ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee om met hem erover te praten. Ik vind het vreselijk dat hij er zo negatief over denkt, maar ik irriteer me ook wel en vind het miss ook wel een beetje egoistisch van hem. Hij zei zelfs dat hij me wel 1000 euro wilde geven om het niet te doen, maar dat zijn mening mij klaarblijkelijk niet uit maakt. Ik vond dat zo kwetsend. Dat ik dit graag wil is niet in 1 dag besloten. Ik wil dit al elf jaar.
Guest Jennifer120884 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Ik zal wel een album aanmaken met borsten die ik mooi vind en hij dus walgelijk.
Boho Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Wat een rotopmerkingen zeg..... en hypocriet vooral. Als hij een droom heeft zou jij die toch ook niet in de weg staan? Heel erg kinderachtig, je zou toch wel meer mogen verwachten van een volwassen vent!
Guest Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Om dit soort dingen kan ik me ook heel boos maken. Jij moet zijn mening en gevoelens accepteren? Nou dat geld ook vanaf zijn kant! Waarom zou het ordinair zijn? dus vrouwen met grotere borsten zijn maar gelijk ordinair? Nee ik denk dat het alleen maar zijn onzekerheid is. Jij moet blij zijn met wie jij bent en als jij blij wordt van mooiere grotere boobies dan moet je daar voor gaan. Ik zie geen reden dat hij dat in de weg zou moeten staan. Hij zou je moeten steunen en trots op je moeten zijn. Dat maakt van hem een echte kerel! Natuurlijk ken ik hem niet en jullie relatie ook niet, maar vind dit niet netjes en dat zeg ik heel vriendelijk Meid ga voor je boobies! Als hij echt van jou houd dan houd hij ook van je met je boobies.
Guest Jennifer120884 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Thanks lieve meiden!! Jullie reacties helpen mij enorm. Ik wil me zo graag verheugen op wat komen gaat. En door jullie lukt dat een beetje. Ik heb ondertussen een album gemaakt met foto's van borsten die IK mooi vind. Ook heb ik een album van mezelf gemaakt. Om die te zien moet je me even als vriendinnetje toevoegen. Ik draag op elke foto een maximizer bh, misschien kunnen jullie een voorstelling maken hoe het zonder die bh zou zijn.
AmberM Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Ik vindt het eigenlijk een beetje hypocriet..Jij bent ten alle tijden baas over wat je wel en niet doet met JOU lichaam.Zoals ik het nu lees weerhoudt hij jou van jou droom door zijn eigen jaloezie.Je zou ook kunnen zeggen dat het fijn zou zijn dat hij achter je zou staan, dat jij hier gelukkig door zal zijn, en dat lijkt mij een van de belangrijkste dingen die je voor je partner wilt toch?Als hij er nou gewoon aan toe geeft, en het met je bespreekt, enthousiasme toont dan kunnen jullie nog samen de keuze maken voor hoeveel cc..en dan heeft hij toch nog enigzins wat in te brengen..Zo kom je veel verder, want gebeuren gaat het wss toch wel..
Louboutin22 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Wat vervelend voor je dat hij zo reageert! Uiteindelijk is het jou lichaam en jij moet er de rest van je leven mee doen, niet hij! Maar ik snap wel dat je wilt dat hij enthousiast voor je is ipv zo reactie. Hopelijk gaat hij het begrijpen en kun je snel een wissel doen
Barbielena Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Klinkt als een gevalletje van angst en onwetendheid.Bang dat hij je miss wel kwijt kan raken als je dadelijk opeens een hele hoop mannen achter je aan zou hebben en dat ie opeens meer zijn best moet gaan doen en onwetendheid in de zin van, mannen kunnen nooit zo goed een voorstelling maken van hoe het eruit komt te zien en zijn al gauw bang dat je eruit ziet alsof je twee opblaasballen op je ribbenkast hebt geplakt. In een situatie als deze zou ik voor mezelf kiezen, uiteindelijk ben jij hier al langer ongelukkig door en is het jouw lichaam. Je hebt meer zekerheid dat je met jezelf nog een tijdje moet doen, dan met hem, ongeacht hoelang jullie samen zijn.Ik zou wel aangeven aan hem hoe zeer je teleurgesteld bent en wat zijn reactie met je doet.Iig succes met je keuze!
Chantelle Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Ik herken het wel een beetje. Mijn vriend was er in eerste instantie ook niet echt voor te vinden. Hij vind het stom, duur en helemaal niet nodig. Ik citeer 'Iets voor onnozele geiten'.Hij heeft ook eens gevraagd of het dan mijn bedoeling is om als één of andere troela door de straat te paraderen...Ik ben wel niet helemaal plat maar na mijn bevalling is alle fut eruit en heb ik een slappe c.Ik ben echt niet meer trots op dit onderdeel van mijn lichaam en dat uit zich in schaamte tijdens de seks, in de badkamer,...Iets waar ik vroeger geen last van had. ;-)Ik zou zo graag weer leuke lingeriesetjes kopen en voor hem paraderen.Hij zegt wel heel vaak dat hij me lekker vind maar ik zie wat ik zie en ik vind het bah!Heb het er met hem ook over gehad dat het niet mijn bedoeling was om eens ik terug volle borsten heb met mega uitgesneden bloesjes te gaan rondlopen en dat ik het vooral doe om mezelf goed te voelen en mooi te zijn voor hem.Van zodra ik wakker word doe ik bvb een bh aan onder mijn nachtjaponnetje enkel als het donker wordt gaat hij uit.Na veel gepraat (en gehuil) is het eindelijk tot hem doorgedrongen en mag ik het doen als het me gelukkig maakt. Hij wil het zelfs mee betalen hoewel ik eerst had gezegd van het van mijn eigen rekening te doen.Hij zegt; als je maar weet dat dit niet iets is waar ik om gevraagd heb en het voor mij ook helemaal niet hoeft :-)Wel heeft hij gevraagd om het er niet meer elke dag over te hebben.We zijn bezig voor een tweede kindje dus kan zowiezo pas erna gebeuren.Maar dan wil ik ok echt geen tijd meer verliezen :-)Mijn situatie is natuurlijk niet helemaal hetzelfde. Ik zou als ik jou was toch ook gaan voor wat je zelf wil. Een relatie van 6 maanden is wel nog erg pril en zoals hierboven gezegd. Je vriend heb je mss geen 10 jaar meer, je boobs wss wel :-) En als hij je echt graag ziet zal hij zich er uiteindelijk wel bij neerleggen :-)
Vlinder Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 simpel......... hij wil je niet kwijt en is ontzettend bang om zijn mooie meisje te verliezen. Maar dat hij zegt jou 1000,- te willen geven als je het niet doet vind ik wel erg ver gaan ...... Hij ziet echt grote beren (borsten) op de weg......want je gaat echt niet met een stel gigantische grote meloenen thuis komen !(alhoewel?? hihi) Bovendien zal je toch een wissel moeten komen ook als je ze al 11 jaar hebt??Dus laten zitten is geen optie En daar komt nog bij dat jou gevoel ook belangrijk is en niet alleen het zijne,afijn het is en blijft een k.. situatie nu ,want het zal dan denk ik een altyd sta in de weg blijven of hij moet enorm gaan bij draaien straks. ik hoop dat jullie er samen uit komen,het zou juist zon leuke tijd moeten zijn voor samen nu .
marjon_nl Posted June 24, 2014 Posted June 24, 2014 Wat zwak van hem ook zeg. Jij zit niet lekker in je vel met jou huidige 2 erwten op een plankje maar je moet nog steeds zijn gevoelens respecteren? Kom op meid, je moet jou gevoel niet door zijn onzekerheid laten bepalen. Wel een rot situatie, hoop dat hij snel bijdraait zodat die 700 erin gedrukt kan worden. P.s. hem anders meenemen op consult zodat hij meer betrokken is en kan zien dat het echt niet ordinair is?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.