Ga naar inhoud

Jennifer120884 : 11 Augustus 2014 : Dr Nio : SLAZ


Gast Jennifer120884

Aanbevolen berichten

Ooh gaaf je gaat er dus voor!

Ben super benieuwd naar het resultaat!

Ik ga in januari voor de 800cc ook bij Nio.

En luister vooral naar hem,

hij maakt erg mooie borsten en als hij zegt dat het kan kan het ook echt.

Vind juist prachtig met je smalle lijf.

En je vriend...sjee als dit voor hem een reden is om een relatie te beëindigen..

wees juist blij dat je er nu achter komt...

Dan kan hij onmogelijk onvoorwaardelijk van je houden.

Mijn vent schijt hem bagger,

die grote borsten vind hij niet eens mooi maar laat mij wel m'n ding doen..

Altijd doen wat je zelf wil meid..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Jennifer120884

Ooh gaaf je gaat er dus voor!

Ben super benieuwd naar het resultaat!

Ik ga in januari voor de 800cc ook bij Nio.

En luister vooral naar hem,

hij maakt erg mooie borsten en als hij zegt dat het kan kan het ook echt.

Vind juist prachtig met je smalle lijf.

En je vriend...sjee als dit voor hem een reden is om een relatie te beëindigen..

wees juist blij dat je er nu achter komt...

Dan kan hij onmogelijk onvoorwaardelijk van je houden.

Mijn vent schijt hem bagger,

die grote borsten vind hij niet eens mooi maar laat mij wel m'n ding doen..

Altijd doen wat je zelf wil meid..

Thank you :55:

Natuurlijk speelden er wel meer zaken waardoor de relatie beindigd is, maar dat doet er nu niet meer toe.

Ben al zenuwachtig genoeg voor wat er komen gaat. Ik hoop dat Dr. Nio mijn borsten weer "recht kan trekken" en dat ze mooier en vooral groter :46: worden haha.

Heb ook even weer foto's geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit bij je foto's te kijken...

kan me heel goed voorstellen dat je voor een wissel gaat..

Maar je hebt mooie borsten,

joh dat gaan plaatjes worden!!

Ook een prachtig gezicht als jij de dame van profielfoto bent...

dat ex-vriendje van jou moet zichzelf nu even heel hard voor z'n koppie slaan!

sjee wat een sukkel dat hij jou laat gaan??

Joehoeeee vriendje als je nog mee leest... jij gaat spijt krijgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor je borstvergroting gaan.

Hoe gelukkig jullie verder ook samen zijn.... als hij er niet achter staat is dat jammer. Ik bedoel.. je bent 1x jong en je wil mooi zijn voor vooral jezelf.. nou dan doe je dat toch?

Straks gaat je relatie uit en dan baal je dat het je het voor hem hebt gelaten.

Ik heb meerdere relaties gehad waarbij ik iets niet mocht... en nu ben ik vrijgezel en denk ik echt van 'je neemt me maar zoals ik ben', en anders maar geen vent.

Ik zou echt voor jezelf kiezen meid! Hij is gewoon jaloers en bang om je kwijt te raken en dus onzeker. Wat heb jij daar mee te maken? Is zijn onzekerheid toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik zit bij je foto's te kijken...

kan me heel goed voorstellen dat je voor een wissel gaat..

Maar je hebt mooie borsten,

joh dat gaan plaatjes worden!!

Ook een prachtig gezicht als jij de dame van profielfoto bent...

dat ex-vriendje van jou moet zichzelf nu even heel hard voor z'n koppie slaan!

sjee wat een sukkel dat hij jou laat gaan??

Joehoeeee vriendje als je nog mee leest... jij gaat spijt krijgen :)

Whahahaha aahhww dankjewel. Ja dat ben ik op mijn profiel foto.

Ik vind die kapselvorming sowieso verschrikkelijk en ik hou nu eenmaal van behoorlijke borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik zit nu, as we speak, bij dr. Nio in de wachtruimte.. Voel me net een klein kind in een snoepwinkel hahaha. Wel een beetje gezonde zenuwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ohh spannend! Ben benieuwd wat het gaat worden!

Ik ben zojuist geweest en 500cc gepast. Omdat dit bij mijn huidige cc's komt, gaat dr. Nio 800cc!!!! plaatsen :-0

Hij heeft me verzekerd dat het niet "te" wordt.

11 augustus is mijn dag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zojuist geweest en 500cc gepast. Omdat dit bij mijn huidige cc's komt, gaat dr. Nio 800cc!!!! plaatsen :-0

Hij heeft me verzekerd dat het niet "te" wordt.

11 augustus is mijn dag!!!

Waaauw das meteen naar een behoorlijk formaat dus, super!!

En idd, je bent een knappe meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum meid!

Wat goed dat je doorzet ook! Het is heel normaal dat je nog af en toe verdrietig bent. Je sluit iets niet zomaar af, maar er komt een moment dat het beter gaat en dan heb je ook nog eens prachtige boobies!

Ik ga gelijk je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen. Het aftellen kan beginnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat lees ik nou!

Je hebt al een datum en het is over met vriend lief,nou de echte reden waren vast niet de boobies alleen nee,maar goed,hij is verleden tijd,en beter dit alleen doen dan dat gezeur van hem erbij als je strakjes je rust nodig zal hebben in je herstel periode.

Ben heel blij voor jou ,op naar je operatie,en de mannen staan straks in de rij voor jou,you go girl! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Gefeliciteerd met je datum meid!

Wat goed dat je doorzet ook! Het is heel normaal dat je nog af en toe verdrietig bent. Je sluit iets niet zomaar af, maar er komt een moment dat het beter gaat en dan heb je ook nog eens prachtige boobies!

Ik ga gelijk je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen. Het aftellen kan beginnen!

Ja, ik heb nu ook vakantie. Dus het had gewoon zo moeten zijn denk ik. Heb financien rond dus waarom nog wachten..

Ik ben idd met vlagen nog verdrietig om mijn ex, maar heb me erbij neergelegd. Er speelden nog veel meer dingen en ik weet dat het beter is zo. Ik kan niets met een onzekere man. Ik word daar heel naar van.

Anyway, ik word de elfde ondersteund door niemand minder dan mijn lieftallige broer en aangezien wij twee handen op 1 buik zijn, wordt dat vast dolle pret.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Hey wat lees ik nou!

Je hebt al een datum en het is over met vriend lief,nou de echte reden waren vast niet de boobies alleen nee,maar goed,hij is verleden tijd,en beter dit alleen doen dan dat gezeur van hem erbij als je strakjes je rust nodig zal hebben in je herstel periode.

Ben heel blij voor jou ,op naar je operatie,en de mannen staan straks in de rij voor jou,you go girl! :43:

Haha dat gezeur inderdaad.. Hahaha.

Ik heb nog twee weekjes om mijn nest voor te bereiden en ik heb er zin in.

Ondertussen moet ik ook nog leren voor een cursus dus dat kan ik mooi doen wanneer ik moet genezen.

Mijn ouders waren er eerst ook tegen (mede doordat mijn lieftallige ex de voorbeeld foto's aan ze had laten zien die ik hem had gestuurd en toevertrouwd), maar zij zijn nu gelukkig ook ok en willen zelfs voor mij zorgen na de operatie. En dat voelt echt zo fijn.

Ik ben blij dat ik heb doorgepakt en straks eindelijk die maximizers aan de wilgen kan hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn zeg dat je ouders je zelfs willen helpen ,terwijl ze er eerst op tegen waren,ja die ex heeft een boel roet in t eten gegooid als ik het zo lees,maar goed dat ie geen deel meer uitmaakt van jou en je familie zeg!

Zo komt alles nog op zn pootjes terecht :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw mooi album met de boobs die jij mooi vindt.

Dat formaat wil ik ook graag!

Wat je vriend betreft, gewoon doen wat jij wilt.

Bij mij is het juist andersom, die van mij zegt hoe groter hoe beter........

Maar ik luister ook naar mezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Super meis!

Klinkt allemaal heel goed geregeld!

Laat die nieuwe start met boobies die naar je zin zijn maar komen!

Dankjewel lieverd!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Wauw mooi album met de boobs die jij mooi vindt.

Dat formaat wil ik ook graag!

Wat je vriend betreft, gewoon doen wat jij wilt.

Bij mij is het juist andersom, die van mij zegt hoe groter hoe beter........

Maar ik luister ook naar mezelf.

Hihi!! Nja, ik heb geen vriend meer dus ik kan nu doen en laten wat ik wil.

Ik vind grote borsten mooi maar ik wil zeker geen lola ferrari worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jennifer

Ga je dan voor de operatie die 700cc nog even passen krijg je ze nu ook onder de spier(onder de spier vlakt iets af)

Ik heb ergens gelezen dat 140 of 150 cc een cupmaat meer is

Gefeliciteerd met je datum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Hallo Jennifer

Ga je dan voor de operatie die 700cc nog even passen krijg je ze nu ook onder de spier(onder de spier vlakt iets af)

Ik heb ergens gelezen dat 140 of 150 cc een cupmaat meer is

Gefeliciteerd met je datum

Nee, ik ben er wel uit nu. Ben nu twee keer wezen passen. En ik kom beide keren op 700cc uit. Ze worden inderdaad onder de spier geplaatst, dat heb ik nu ook. Volgens Dr. Nio zal ik op een E cup uitkomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa 11 aug! Top meid iets om naar uit te kijken :)

En waarom zou je nog om die anabolen freak huilen joh, vast zo'n patser boy, bleh

je heb een knap koppie dus die echte man komt nog wel voor jou ;)

Ik wilde al zolang boobs, heb me nooit geschaamd hoor tegenover mn man, heb nooit pushup of maximizers gedragen, maar miste iets in een hemd, bikini, t was plat en waren gewoon theezakjes, ik was 105 kilo toen ik 16 was en viel af tot 62 kilo, dus dan gaan je boobs verloren zeg maar :D ze waren nooit groot hoor, alleen tijdens de zwangerschap, wow toen werden ze mooi vol, en toen zei ik half jr terug, zou wel bv willen gewoon normale maat volle c, toen zei mn man gelijk ga ervoor dan we hebben het geld ervoor dus waarom niet, 2 mnd later had ik ze, heb nu volle d, en over 10 jr vervangen en dan zeker 600cc :D ze zijn nu zo mooi, voel me zo vrouwelijk, ben erg trots, en mn man ook, hij kan der niet van afblijven, ze zien er ook supernatuurlijk uit, en soms moet je moedernatuur een handje helpen.

Doen wat jij wil mop want voor een ander moet je je leven niet laten bepalen, als dat nu al hiermee begint had hij je in een verdere stadium in je relatie andere dingen verboden, wees blij dat je er nu achter bent gekomen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Jaaaa 11 aug! Top meid iets om naar uit te kijken :)

En waarom zou je nog om die anabolen freak huilen joh, vast zo'n patser boy, bleh

je heb een knap koppie dus die echte man komt nog wel voor jou ;)

Ik wilde al zolang boobs, heb me nooit geschaamd hoor tegenover mn man, heb nooit pushup of maximizers gedragen, maar miste iets in een hemd, bikini, t was plat en waren gewoon theezakjes, ik was 105 kilo toen ik 16 was en viel af tot 62 kilo, dus dan gaan je boobs verloren zeg maar :D ze waren nooit groot hoor, alleen tijdens de zwangerschap, wow toen werden ze mooi vol, en toen zei ik half jr terug, zou wel bv willen gewoon normale maat volle c, toen zei mn man gelijk ga ervoor dan we hebben het geld ervoor dus waarom niet, 2 mnd later had ik ze, heb nu volle d, en over 10 jr vervangen en dan zeker 600cc :D ze zijn nu zo mooi, voel me zo vrouwelijk, ben erg trots, en mn man ook, hij kan der niet van afblijven, ze zien er ook supernatuurlijk uit, en soms moet je moedernatuur een handje helpen.

Doen wat jij wil mop want voor een ander moet je je leven niet laten bepalen, als dat nu al hiermee begint had hij je in een verdere stadium in je relatie andere dingen verboden, wees blij dat je er nu achter bent gekomen.

xx

Weet je, dat is het juist, hij is juist GEEN patser. En best onzeker. Daarom had ik ook zijn steun verwacht. Ik vind het spijtig dat het zo heeft moeten gaan. Maar nu denk ik dat het maar zo moest zijn. Als iemand niet meer wil doe je er toch niets meer aan. En het vertrouwen wat ik zo in hem had is compleet weg. Het is verdrietig, maar het is niet anders. Zoals ik eerder zei speelden er nog veel meer dingen, waar ik ook niet overheen kon stappen. Ik ben blij dat ik deze beslissing nu heb genomen en krijg veel steun van mijn omgeving. Gelukkig zijn zij wel enthousiast en voel ik me niet meer zo alleen hierin.

Voorlopig wil ik helemaal niet aan een andere man denken. Laat mij maar lekker een tijd onbereikbaar zijn. Ik wil me vooral op mezelf concentreren en ik denk dat ik dat nodig heb.

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard, helaas geldt dat voor mij heel erg. Als mijn vertrouwen eenmaal beschadigd is komt dat vrijwel nooit meer goed. Kan me daar heel moeilijk overheen zetten. En helaas had hij niet zoveel geduld daarmee als dat hij zei.

Ik had altijd heel erg het idee dat ik wel mezelf mocht zijn bij hem. En dat voelt heel verdrietig dat ik me daar zo in vergist heb. Uiteindelijk komt hij zichzelf wel tegen. Dat is altijd zo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.