Ga naar inhoud

Meertje : 25 juni 2010 : Dr. Beekman : Haga ziekenhuis


Gast Meertje

Aanbevolen berichten

Gast Daantje87

Hoi Meertje,

spannend dat je nu bijna aan de beurt bent! Weet je inmiddels al met welke arts je je eerste consult hebt? Het kan zijn dat je bij Dr. Braam komt, maar die heeft idd echt een enorme wachtlijst. Bij Dr. Beekmans was de wachtlijst een stuk korter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Merel,

Ik krijg binnenkort ook een bvk in het Haga Ziekenhuis. Ik sta al sinds begin september op de wachtlijst bij dokter Braam. Alleen blijft die lijst maar groeien. Eerst was de verwachting 6-8 maanden maar nu is het minimaal 10 geworden. Met vakantie en alles zou het voor mij dan pas september worden. Ik heb nu een afspraak met dokter Beekmans gemaakt omdat ik toch echt graag voor de zomer geopereerd wil worden. Ik ben heel benieuwd hoe hij is. Bij dokter Braam had ik wel echt een goed gevoel namelijk.

Ik ben benieuwd wat jou ervaringen zijn in het Haga. Hou me op de hoogte.

Groetjes,

Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hee Meertje,

heel grappig, ik sport dus ook bij Fysio's gym. Misschien kennen we elkaar dan wel joh ;) Ik zal eens opletten, als ik grote borsten langs zie komen (ha ha ha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daantje: Jaaaa, al zeggen mensen als ik zeg dat ik een bvk laat doen: waarom dan? hahaha, maar misschien herken je me wel!! ik heb mijn consult bij dr Posch ofzoiets....

@prinsesje: leuk hoor :101:

@Ann: Gloeiende gloeiende zeg! Dat 't zo onwijs lang duurt zeg... Bah :146:, maarja ik zou niet weten waar ik anders heen moet voor een BVK!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames,

Ik ben net terug, ben er 2,5 uur geweest!!!

Eerst een afspraak met dr Posh; een hele aardige vrouw en een leuk typ!! Zij had alleen een wachttijd van 7 maanden en dr Beekman 2 maanden, dus ga ik bij dr. Beekman!

Over 2 maanden dus! Ik heb gelijk foto's laten maken en ben gelijk naar de Anesthesist geweest.... dat duurde allemaal zo lang..., maarja, het is een ziekenhuis en daarvan ben ik gewend dat alles altijd heel erg lang duurt!

Ze (de PC) zei dat ik een of 2 nachtjes moest blijven.. maar volgens jullie verhalen klopt dat wel!

Nou nog de verzekering!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik heb nog geen datum; die krijg ik pas wanneer de verzekering accoord is :wacko:.

OOoh, nou moet ik eigenlijk gaan afvallen, want mijn buik zit dan (nog meer) in de weg....

Nu steken mijn borsten nog uit, maar als ik een bvk heb ondergaan.... Dan misschien niet meer!

Getverdegetver :74:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoeveel je dan moet afvallen, maar moet dat dan ook van de arts? Je moet er wel op letten dat je straks geen jojo effect gaat krijgen als je je bvk hebt gehad. Ik val nu dus nog steeds af maar gelukkig niet dramatisch veel. En ik weet ook niet hoe dik jouw buik is. Ik heb dus ook wel een buik maar ik heb gewoon bij bepaalde shirtjes dat je niet eens ziet dat ik een buik heb en dat is wel een raar gezicht. Je gaat sowieso slanker lijken als je een bvk hebt gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAAAAA, das fijn dat je zowieso slanker gaat lijken!!! Dat lijkt me geweldig :1bouncingboobs:.

Ik ben wel te zwaar; ik ben 1.74m lang en weeg 83....

Maar je hebt wel gelijk met 't jojo-effect. Ik val steeds 10 kilo af en kom ze daarna ook weer aan :146:

Dus misschien moet ik gewoon niet meer gaan lijnen :125:

De ene dag denk ik: ze nemen me maar zoals ik ben (en dat is natuurlijk ook zo!) en de andere dag denk ik: ooooh ik zou best 2 maten kleiner willen zijn!!1

MAarja, volgens mij heeft elke vrouw dat....Zelfs als je maat 38 hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Klinkt idd heel bekend! Ik oog wel een stuk slanker sinds mijn bvk, maar die buik!!! Ik word er soms echt gillend gek van.. Maargoed, dat doe ik ook zelf, want ik eet soms echt belachelijk slecht en 2x per week sporten red ik ook vaak niet.

Die buik viel nooit op, maar nu.... pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest 30kg afvallen om in aanmerking te komen voor de operatie. Ik zal altijd aan mijn lijn vast blijven zitten maar ik zondig wel eens hoor. Over een paar weken mag ik gelukkig weer gaan sporten. Voorheen ging ik dus 4x per week naar de sportschool. Volgens mij was ik nogal sportverslaafd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daantje: Jaaa, ik heb dat ook! Irritant hoor... Maarja het is niet anders

@patricia1984: Ja, je hebt wel gelijk; je zal wel altijd aan de lijn vast blijven zitten... Maarja als je wel eens zondigt dan lukt het wel! 4 keer per week naar de sportschool... dat redt ik nooit, tenzij ik vrij ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh hebben jullie dat ook?

Heb ook ineens buik! Nou ja had wel al buik vanwege de zwangerschap maar sinds de BVK is ie eigenlijk meer gaan lijken. Ik ben wel al een week niet meer fatsoenlijk naar de wc kunnen gaan, misschien omdat ik juist nu niks doe. Ik sport normaal zo'n 2 tot 3x per week.... maar ja komt dadelijk wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meertje, ik ken dat heb precies hetzelfde

weeg zon 80 bij lengte van 168 m

moet zeggen dat iedereen denkt dat ik ben afgevallen maar dat komt omdat die grote voorgevel er niet meer zit.

alhoewel ze nu nog niet echt klein zijn(goede D cup)

maar mijn buik zie ik nu inderdaad meer, das dus eerst waar ik mee aan de gang ga als ik weer kan sporten.

Ben erg blij nog steeds met het resultaat, mijn nieuwe foto's staan op mijn operatie verslagen de laatste pagina.

maar dat jojo gedoe ben ik ook zat, denk wel dat het sporten nu veel beter zal gaan en hoop daardoor nog af te vallen, heb nu rond de heupen maat 40/42 net hoe het valt.

maatje 38 zou super zijn maar daar ga ik niet meer vanuit, gewoon normaal eten en iets meer bewegen nu hoop ik wat af te vallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, je hebt gelijk hoor, nu moet er weer wat anders aan je lijf "verkleinen"!

Maaja.... Ik heb maat 44 rond de heupen... Das wel wat minder he :angry:

Maar ik ga nu gewoon inderdaad rustig eten en meer bewegen :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ja, want het vervelende is gewoon.. Na je BVK ga je je ontzettend vervelen (eten dus) en je mag een tijdje niet sporten... Dat is voor een ware jojo dramatisch!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.