Ga naar inhoud

Meertje : 25 juni 2010 : Dr. Beekman : Haga ziekenhuis


Gast Meertje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Haaaai dames,

Hier een verslagje van hoe 't met me is gegaan:

Ik kwam er aan om 09:15 uur; eerst bloedprikken en toen naar de afdeling.

Daar kreeg ik een heel verhaal van de zuster over het hoe en het wat en waar ik kwam te liggen enzo.

Ik werd om 11:45 uur naar de operatiezaal gereden... Slangetje in mijn hand en toen onder narcose.

Van de rest van de dag weet ik niet veel meer! Ik heb heel erg geslapen!!! Was wel lekker hoor.

Ik werd wakker op de verkoeverkamer en 't deed heel erg zeer, en dat zei ik tegen een zuster die me

gelijk morfine gaf... Daarna nog een keer morfine gekregen (das best lekker spul:)) en toen weer terug naar de zaal,

waar ik dus zoals ik al eerder zei heel veel sliep.

Ik ben nu weer lekker thuis en heb bijna geen pijn. Ik red 't op 2 paracetamolletjes!

Ik heb mijn boobs al gezien... Ze zijn geweldig mooi geworden... Echt heel erg mooi. Ik ben er zo blij mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meertje,

Gefeliciteerd!!! :64: Leuk nu al verslag van je te lezen! Blij dat het goed is meegevallen en je al tevreden bent met het resultaat! Nog een fijn herstel gewenst!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa, ik ben hartstikke blij...

Alleen nu ga ik dingen voelen!!!

Ik voel iets in mijn arm en heb steken in mijn borsten (niet heel erg ofzo hoor!)

Dus ja... Het zenuwachtige gedoe is nu aangebroken.

Maar as donderdag naar de pc toe dus dat scheelt.

Oja, ik kreeg geen bh aangemeten in 't ziekenhuis... Lekker handig, kon ik vandaag alsnog naar de bh-winkel.

Ik kon alleen geen bh vinden zonder naden, da's wel jammer, maar 't is niet anders.

Ik heb (nu) 75D en ze zijn nog steeds mooi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meertje,

Ben blij voor je dat je er zo gelukkig mee bent, 75 D is een mooie maat hé! En zo te lezen ben je heel tevreden hoe ze er nu uitzien, geniet ervan meid!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meertje

Ik ga vanmiddag naar de PC! Ik ben heel erg benieuwd wat

hij/zij ervan zegt! (ik weet niet welke pc ik heb, de mijne

is natuurlijk op vakantie!)

Wat een weer he? En nu mag ik natuuuuurlijk niet in de zon zitten (heb net een antibiotica-kuur gehad)

Maarja, ik hoop dat 't snel gaat regenen, want mijn flat van 4 hoog met plat dak

raakt nu toch wel heel erg warm ;)

Ik laat 't jullie vanmiddag weten hoe 't is gegaan met de PC!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hoi Meertje!

Wat fijn dat alles zo goed is gegaan!!! Ik kan me herinneren dat ik, precies een jaar geleden, ook in die hitte zat! Dat was echt vervelend, want je wilde lekker in het zonnetje zitten etc. en lekker buiten gaan wandelen enzo, maar dat was nog iets te snel..

Succes vandaag!!! Grote kans dat je bij dokter van Leeuwen terecht komt, die is ook echt superlief!!!!!

En heel veel succes verder met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meertje

Hoi Dames,

Ik ben gister bij de PC geweest.. Geen idee hoe ze heette, maar 't was niet dr Posh!

Mijn pleisters zijn eraf gehaald... deed eigenlijk geen pijn! Komt omdat er nog niet zoveel gevoel

inzit ^_^. Ze vonden dat ik heeel veeeel hematomen had, bloeduitstortingen dus en of 't zeer deed.

Nou gelukkig niet dus!

Ik mag gelukkig weer douchen....HEEEERLIJK :D

De pc had 't erover als mijn borsten aan de onderkant "hartvormig" blijven dat ze dan over een jaar nog konden opereren

Nou weet ik niet of ze dat tegen alle mensen zeggen, maar ik vond 't wel raar :unsure:

Maarja ik zie wel hoe 't gaat en loopt..

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij dan ook veel vocht in je borsten meertje??

Voelen je borsten ook erg beurs aan?

Ik heb ook heel veel hematomen en nu komt er dus oud bloed uit mijn linkerborst.Het komt via een klein gaatje maar ik moet dus bijna iedere uur de gaasjes verwisselen omdat het anders door mijn bh lekt.

Ik moet vrijdag terug op controle.Dus ik ben benieuwd wat de chirurg er van zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meertje

Hoi dames,

Ik weet eigenlijk niet of ik veel vocht in mijn borsten heb! Hoe weet je dat dan ^_^

Mijn borsten voelen wel heel erg beurs aan en ze doen ook meer zeer dan vorige week...

ik denk ook dat 't komt doordat ik met de arnica was gestopt, tenminste ik vergat ze gewoon

in te nemen! Vanaf vandaag slik ik ze weer, maar ik voel nog niet veel verschil :24:

Maarja, as donderdag weer naar de pc en kijken wat hij ervan zegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meertje

Ik heb ook drains gehad hoor! Dus wat dat betreft is het geen probleem gelukkig...

Vanaf wanneer zijn jullie weer dingen in 't huis gaan doen?

Ik word elke keer teruggeroepen door mijn man; dat ik niks mag doen.

Maar ik heb zo'n zin om schoon te maken...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe ook nog steeds niks in het huishouden omdat ik ook vocht in de borst heb zitten.

Ik moet vrijdag weer terug naar de chirurg.Hopelijk heeft hij goed nieuws voor mij.En mag ik weer wat meer gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meertje

Haai Meiden,

Ik ben net weer naar de pc geweest.

Hij vond 't er heel mooi uitzien en hij zei dat "t allemaal nog moest zakken" :D

Er zijn wat hechtingen uitgehaald bij mijn tepel, want die irriteerden heel erg.

Ik moet nu over 6 weken terugkomen.

En inderdaad Patricia, je hebt gelijk. Ik moet inderdaad nog effe rustig aan doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meertje,

Ik ben 4 dagen na jou geopereerd in Zwolle. Waarom gebruik jij antibiotica?

Ik ben na een paar dagen teruggegaan omdat mijn linkerborst onderin boven de hechting vurig rood was en ook wat warm. Het leek op een beginnende ontsteking. Ik heb dus antibiotica gekregen. Moet het om de 8 uur innemen, dus 's morgens de wekker op 6.00 uur en dan 14.00 en 22.00 uur. Het lijkt nu wat beter te gaan. Mijn oksel was gevoelig en zelfs mijn linkerarm, dus ik denk dat mijn borst toch wel wat opstandig was na al dat gefrunnik er aan.

De PC zei dat hij ze er prachtig uit vond zien. Nou dat is ook zo, maar nu de rest nog he, het herstel. Ik vond de operatie een makkie, maar het herstel vind ik lastig. Hoe hoort het te gaan, wat mag je wel en niet. Ik doe rustig, maar overdrijf ik niet. Tegen de ontsteking en zeker met dit warme weer leg ik zo'n cool pack uit de vriezer er tegenaan, tegen de boei.

Afijn, ik ben ontzettend blij met de bevrijding. Ik loop nu rechtop, voel me kilo's lichter. Ik zou ook wel wat willen afvallen, mijn hele leven al een strijd, maar door de operatie, het lang nuchter moeten blijven, daarna ook niet zo'n trek, ben ik toch al bijna 2 kilo kwijt + de bijna 1,5 kg verwijderd weefsel.

Het is nu 1,5 week geleden en mijn ene borst bloed nog steeds een klein beetje. Volgende week woensdag moet ik weer voor controle. Ik ben benieuwd.

bezoek huisarts: eind april

bezoek chirurg: 31 mei

goedkeuring verzekering: 2 weken later

operatie: 29 juni Isala Kliniek Zwolle

rechts: 660 gram, links 760 gram

van een H cup nu naar C, wordt misschien nog een D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cathi,

Ik nam antibiotica omdat mijn katheter er niet uit ging.... Ze hebben er de hele tijd mee zitten "pielen" dus vandaar de antibiotica!

Bij mij is er niet zoveel af als bij jou hoor. Maar 300 gram aan beide kanten, van een H-cup naar een D-cup (volgens mij... Misschien blijkt 't een C te zijn, maar dat denk ik eigenlijk niet.

Ik leg geen coolpack tegen mijn borsten hoor :) Ze zijn niet zo warm! Maar inderdaad het herstel.. MAar je weet eigenlijk wel wanneer je teveel hebt gedaan, want dan doet 't zeer!! Dus dat is wel 't principe; doet 't zeer: niet meer doen!

@Mickey: hoe is 't gegaan bij de pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het goed gegaan bij de pc.Hij vond het vocht in mijn borst niet verontrustend,moet gewoon uit zichzelf verdwijnen.Moet nu in oktober terug komen.

Mag nu alles weer een beetje gaan doen,natuurlijk nog geen zware dingen (dat mag pas weer als het vocht en hematomen weg zijn)

Bij mij is er van de ene borst 360 gr verwijdert en van de andere borst 290 gr, en ik ben van een F-cup naar een C-cup gegaan. :rolleyes:

Heb vandaag een bh gepast in de winkel......

Hoe is het nu met jouw open wondje meertje?? Wordt het al kleiner??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelukkig geen open wond....(Nog niet in ieder geval :D )

Ik "lek" nog wel een heel klein beetje wondvocht, maar volgens de

pc kon dat geen kwaad. Gelukkig maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.