Ga naar inhoud

Meertje : 25 juni 2010 : Dr. Beekman : Haga ziekenhuis


Gast Meertje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Neee, helaas!

Ze hebben eerst een verzoek naar mijn verzekering gestuurd of dat ik geopereerd mag worden (op hun kosten dan :131:) en daarna krijg ik van 't ziekenhuis een datum. Ik ben wel al bij 't opname-bureau en de anesthesist geweest dus dat zit allemaal wel goed!!! Dus nu eerst nog het akkoord van mijn verzekering!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa, ik ga morgen bellen met de verzekering... Dan is 't twee weken geleden dus dat kan dan wel!!

't is echt te idioot, ik voel me net een klein kind die op haar verjaardagscadeau wacht :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahahhahahaa zo gedroeg ik me ook. hing ook al gelijk na 2weken aan de tel, maar de dame van de zorgverzekeraar, kon t wel begrijpen, ze was danook erg blij, mij, t goede nieuws te brengen,

komt goed meid!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa, ik ga morgen bellen met de verzekering... Dan is 't twee weken geleden dus dat kan dan wel!!

't is echt te idioot, ik voel me net een klein kind die op haar verjaardagscadeau wacht :152:

Dat had ik ook en op het moment dat ik het niet verwachtte lag de brief in de brievenbus.

Gelukkig was ik zelf niet thuis dus mijn man had hem al opengemaakt want dat leek me

ook doodeng, die envelop in je handen en wetende dat daar in staat vermeld of je in

aanmerking komt of niet. Maar dat komt vast goed hoor.

Succes met wachten meid, bij welke verzekering ben je verzekerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Nou ik heb gisteren gebeld.... Ze wisten nog niks :angry:

Ze hebben een achterstand dus het duurt nog minimaal anderhalve week :wacko:

Ik ga volgende week dinsdag maar weer bellen! (ja ik ben een erg hardnekkige beller!)

Dus we moeten nog effe wachten :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meertje

Ik heb in ieder geval nog geen datum te horen gekregen in 't ziekenhuis.

Maar de pc zei dat de wachttijd 2 maanden was... Ik zie 't wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 maanden klinkt heel lang, maar ik vind t inprincipe nog meevallen hoor, bij mij was t 9 maanden en dat hoor ik steeds vaker.uiteindelijk heb ik maar 1,5 maand gewacht omdat ik door n andere pc geholpen ben,maar die 1,5 maand is echt voorbij gevlogen.

nou meis, ik hoop wel dat je snel een datum doorkrijgt, kan je daar naar toe leven,

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja en gelijk heb je, ik zou ook weer bellen, jeetje!!!!! wat nou achterstand, wat heb jij daar nou mee te maken?!!!! :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meertje

jahaaa,

Sorry dames, ik heb het de laatste dagen zo druk gehad, ik heb niet eens de tijd gehad om

't ziekenfonds te bellen....

Ik weet dus nog niks. Ik ga morgen bellen, dus morgen weten jullie het!

XXX Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meertje

Hahaha, je hebt gelijk Noortje...komt door de vrije dagen!!!

Nou ik heb dus gebeld.... Ze weten nog niks :angry:

Ik moet misschien naar een dokter toe van hun zei de dame die ik aan de telefoon had??

Ik vind het echt idioot :146: Alsof ik zoiets heb van nou laat ik maar een bvk doen...

Ontzettende littekens enzo :blink:. Maar de secretaresse was op vakantie dus wist ze het niet zeker.

Bleh, wat een idioten zijn het toch...

Maar over 2 weken komt de secretaresse terug van vakantie en dan gaat ze me bellen

of ik krijg een brief thuis...

The drama continues....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meertje,

Wat irritant zeg!!! Over t algemeen hoor je wel dat mensen het met 2 weekjes wel weten, een enkele keer gaat t mis, en zal je net zien, heb jij dat!!!!!

En nu moet je wachten tot die dame terug is van vakantie??? nou echt belachelijk!!!!

meid, ik hoop dat t toch opschiet en hoop op goed nieuws voor je,

groetjes Natas

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.