Ga naar inhoud

Meertje : 25 juni 2010 : Dr. Beekman : Haga ziekenhuis


Gast Meertje

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen,

Ik ben Merel en ik wil zo graag kleinere borsten!!

Ik ben 32 jaar oud, weeg 83 kilo en ben 1.74 lang. Mijn cupmaat is 70H/75G!

Ik word zo moe van de pijn in mijn nek/rug, Bah :139:

Ik woon in Den Haag vlakbij 't Leyenburg ziekenhuis (ik sport ook bij fysio's gym!) en nou las ik dat Daantje wel een goede pc had. Ik ben zo bang voor de pc's! Je weet niet hoeveel operaties ze "verkloten"! Dat vind ik eng...

Ik had een sleutelgat-aanvraag gedaan bij de Bergman-kliniek, maar dat kon niet (waarschijnlijk doordat mijn borsten te groot zijn?) en nu zijn ze aan 't kijken of de ankermethode bij mij toegepast kan worden. Maar ik vind 't wel fijn om lekker dicht bij huis geopereerd te worden!

Nou, dit is mijn voorstelrondje!! Ik ben benieuwd wat voor ideeen jullie hebben over 't ziekenhuis vs de kliniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi meertje

ik ka je niet helpen vrees ik,heb geen borstverkleining laten doen.

wel spannend dat je nu dan eindelijk ervoor kan gaan uiteraard.

snap best dat je nek-rugklachten kan hebben ervan,heb een goede vriendin en die piekert ook al jaren hoe en wat aan te pakken,die heeft ook enorme borsten,gewoon te groot en te zwaar.

en ze vind zelfs kleding niet mooi staan bij dr zelf wegens dr borsten.

ik hoor dan ook vaak van dr dat ze er meer last van ondervind dat tevredenheid.

hopenlijk krijg je snel antwoorden en kom je een stapje verder in je zoektocht.

sucses

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@moontje: Ja je hebt gelijk; 't is onwijs irritant met kleren.. Je moet altijd een maat groter kopen voor je borsten... en strakke truitjes, daar begin ik al helemaal niet aan!

@Kaatje kakel: o, oke nog een optie!! Ik ben benieuwd hoe jij dan "behandeld" bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb ik net met 't ziekenhuis gebeld, Haga ziekenhuis Leyweg, en ik kan er 15 april terecht.... Jeetje wat duurt dat lang :angry: , maarja ik heb al jaaaaren gewacht, nu kan die maand er ook wel bij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciflapstaart :43::43:

fijn dat je nu een datum hebt ,weer een stapje dichterbij.

ja de datum lijtk eeuwen te duren,maar net wat je al zei,die ene maand kan er dan ook nog wel even bij,je hebt nu in elk geval wel al een datum waar je naaruit kan kijken.

greeetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

btw ik denk dat het wel meevalt met het verkloten van operaties. ik heb mijn bvk ook in een zh laten doen, ik kende de chirurg niet eens voor mijn opname! dat was 20 jaar geleden. ik had bij de bieb een boekje geleend over verkleiningen en daar werden alleen de nadelen ervan belicht. die nadelen heb ik helemaal niet ervaren. maar er is natuurlijk altijd een kleine kans dat er iets niet loopt zoals het zou moeten lopen.

ik geloof dat de meesten hun verkleining in zh laten doen. reden? misschien toch een zware operatie, zwaarder dan een vergroting, dus ook kans op complicaties groter, denk dan dat je beter af bent in zh, maar dat is puur mijn eigen gevoel.

nu moet je ook nog s veel geduld gaan opbrengen! tot 19 april. beperk je je tot 1 consult of ga je nog meerdere chirurgen bezoeken?

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

...ook een reden dat de bvk in het ziekenhuis wordt gedaan is dat de ingreep veelal wordt vergoed door het ziekefonds. Die vergoeding krijg je bijna nooit bij een bv. Vandaar denk ik. Met een vergoeding van het ziekenfonds kom je weer bijna nooit in een kliniek terecht.

Groetjes, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

@moontje: ja ach die ene maand! Dankjewel moontje! :)

@kaatje: ja, ik had zo'n programma gezien op tv over een bvk die mis was gegaan.. Hoe die borsten eruit zagen.. Echt walgelijk gewoon! :( Maarja je hebt gewoon gelijk. Ik denk dat ik 't bij 1 pc hou.

@pat71: Ja daar heb je natuurlijk gelijk in, da's waarschijnlijk de reden dat ik nog niks van de bergmankliniek heb gehoord ;)

Ik ben wel blij dat ik de stap heb gezet om met een pc te gaan praten. Wat klinkt dat stom zeg, maar ik had toch echt nog zoiets van BAH!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meertje

Ik heb na jaren twijfelen ook de stap nu gezet omdat de pijnklachten steeds erger worden en ik me ook schaam voor mijn borsten.Maar de pijn is voor mijn de laatste stap geweest.

Ik heb morgen mijn 1e gesprek met een plastisch chirurg,vind het allemaal heel spannend.(ook vooral ofdat het vergoed wordt door de zorgverzekeraar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gesprek vanmiddag is goed verlopen,hij gaat mij opereren als ik de goedkeuring krijg van mijn zorgverzekeraar.Maar dat zou volgens de verpleegkundige geen problemen opleveren.

De wachttijd voor de operatie is ongeveer 2 maanden.

Dus nu is het wachten op de goedkeuring van de verzekering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Merel,

Je weet helaas nooit van tevoren hoe het gaat uitpakken, maar gelukkig komen missers weinig voor. Helaas worden die altijd wel onder een vergrootglas gelegd in de media en op websites terwijl je weinig ziet/hoort over wat wel goed gaat. En dat is zoveel! Je mag ervan uitgaan dat je bij de reguliere zorg (lees: ziekenhuizen) goed zit. En alleen daar heb je ook evt. recht op vergoeding van je ziektekostenverzekeraar.

Ik heb ook vooraf geprobeerd 'vergelijkend warenonderzoek' te doen, maar het levert niets op. PC's hebben geen portfolio's met wie de meeste 'goed gelukte borstoperaties' heeft afgeleverd. Ik heb uiteindelijk in januari 2 consulten gehad om toch een beetje het gevoel te hebben dat ik wat te kiezen had. Ook eentje in het Leyenburg, bij dr Braam. Fijn mens, goed gesprek. Dat is toch het enige waar je op af kunt gaan (de 'klik', je gevoel). Maar het gesprek bij dr Sluimers in Bronovo was ook tof. Dus ben ik uiteindelijk gegaan voor snelheid: Leyenburg had in januari een wachttijd van 9 maanden! Bij Bronovo 6 weken (gerekend vanaf goedkeuring verzekering, maar die had ik binnen 1 week).

Ik heb inmiddels mijn BV een week achter de rug (zie mijn operatieverslag).

Ik wens je succes met je keuze, heb vertrouwen!

Grtjs,

Daphne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaha ik hoop 't ook!

Ik lag vannochtend al helemaal te bedenken samen met mijn man hoe mijn borsten eruit gaan zien!

Toen had ik zoiets van; mijn buik moet er nou ook af.... Toen getrouwd waren wogen we minimaal 10 kilo lichter... Nu gaan we dus weer aan de lijn!

MAar niet teveel, anders komen we gelijk weer aan als we ermee stoppen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vandaag ook iets aangekomen maar zit wel op het gewicht wat is toe gestaan. Maar ik weet ook niet wat voor gewicht je pc wenst. Ik moest dus wel afvallen om in aanmerking te komen. Ik moest sowieso 70kg wegen (of minder). Ik ben dus 30kg afgevallen. Het fantaseren is idd heerlijk. Ikzelf doe dat nu ook steeds vaker en rondkijken op lingeriesites. Wat voor cup heb je als voorkeur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben goed van gewicht maar het liefst ben ik ook nog een paar kilo kwijt voor de operatie mocht alles doorgaan.

Ik ben ook allemaal aan het rond kijken in de maat die ik dan straks ga krijgen :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.