Ga naar inhoud

Jantina : 30 maart '10 : dr . Van der Lij : Bergmankliniek Heerenveen


Gast jantina

Aanbevolen berichten

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Jantina,

Fijn dat je weer thuis bent en dat alles

goed is gegaan. En dat je nu al zo trots bent

op je "nieuwe" borsten kan ik me goed voorstellen,

ze zien er op de foto's mooi uit.

Ha, ha dat je wakker wordt door je eigen gesnurk.

Ik hoop dat je vannacht lekker kunt slapen in je

eigen bedje.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, ik heb net je foto's gezien; ze zijn echt mooi zeg :127: Dankjewel voor de link die je gestuurd had :141:

En dat je moe bent; laat maar even lekker voor je zorgen!

Oooh dalijk kan je nieuwe bh en badpakken/bikini's gaan uitzoeken; geweldig hoor :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist, want dat is heel erg belangrijk. Sommige hebben een hele kleine cup genomen, maar hebben dan best een stevige bouw! Dat vind ik voor mezelf niet mooi, ik wil zoiets als wat jij hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is ook wat de arts zei, kijken wat bij je past.

je hoeft dus niet perse een kleine cup.

sommige zullen ze wel te groot nog vinden denk ik , maar ik hou ook van sexy kleren en een beetje decolete, als ze dan te klein zijn voelt het oook niet goed.

ik heb zelfs een foto mee genomen van een andere forum bezoekster die e operatie vorig jaar heeft gedaan.

die vond ik zo mooi.De arts heeft dan ook een ide wat jezelf voor ogen hebt en kan dan ook zeggen of dat haa;l baar is of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik wel heel blij met mijn C. Ik wilde ook niet kleiner omdat het dan wel erg plat leek naar mijn idee. Maar door mijn afvallen (weeg nu 69) staat een C wel mooi bij mij.

Maar Jantina je moet wel goed om jezelf denken hoor. Je zal je wel goed voelen maar juist dan wil je teveel dingen gaan doen. Rustig aan hoor.

Groetjes van mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi patricia,

hen gaat op en af hé, zo voel ik me top en dan weer niks.

ik weg tussen de 78 en 80 kilo.

het schommelt nog al eens. met jou gewicht likt een c cup hetzelfde als een d cup met mijn gewicht.

het moet wat in evenwicht zijn.

Die van jou stan jou precies goed volgens mij.

denk wel dat bij mij nog veel afgaat door de zwelling.

Het is keihard !! hebben jullie dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat had ik dus ook. Ik doe daarom ook heel rustig aan. Maar juist wanneer je nu opnieuw pijn krijgt is het een teken dat je dat je al teveel hebt gedaan. Ik geniet nu maar van mijn rust. Maar ja dat kan ik me idd wel voorstellen dat het op elkaar lijkt. Het ligt ook aan de lichaamsbouw. Ik ben benieuwd hoe ze er uiteindelijk bij jou uit gaan zien.

Maar ze voelen echt in het begin als ballonnen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina

Hoe is het met je? Nu 2 dagen later...

Ik heb je foto's bekeken. Ik vind je borsten mooi geworden. Je ziet echt een mooie 'bolling' boven wat een mooi decolité gaat geven hihi

Ik ben nu al helemaal in gedachte voor mijn operatie! Zooooooooooo benieuwd haha

Hoe gaat het slapen? Nog om de twee uur wakker?

Voor dadelijk alvast welterusten!

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina

Hoe is het met je? Nu 2 dagen later...

Ik heb je foto's bekeken. Ik vind je borsten mooi geworden. Je ziet echt een mooie 'bolling' boven wat een mooi decolité gaat geven hihi

Ik ben nu al helemaal in gedachte voor mijn operatie! Zooooooooooo benieuwd haha

Hoe gaat het slapen? Nog om de twee uur wakker?

Voor dadelijk alvast welterusten!

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vannacht heerlijk geslapen, voel dat de pijn minder word, meer zoiets van dat de zwelling afneemt en ik me makkelijker kan bewegen.

Ik heb oom een beetje half op mijn zij kunnen slapen. heb zon kussentje gekocht voor in je nek, heerlijk heb je net wat meer steun en rol je niet te ver op je zij.

heb gisteren gedoucht maar dat viel inderdaad nog tegen, durfde me amper te verroeren.voel me met de dag beter.

De arts zei dat hij de hechtingen aan mijn ribben had vast gemaakt , dat is bij mij het pijnlijkste . dus zodra die weg zijn zal het een stuk makkelijker gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb al aardig een houding gevonden om te liggen.

als ik een tijd rechtop gezeten of gestaan heb ga ik ook het liefste even liggen, dan is de spanning er wat af.

durf echt niet elke dag te douchen of moet dat juist wel? Heb wel wondvocht uit het drielanden punt links. kun je daar ook wat aan doen of gewoon alleen gaasjes verschonen?

dagen gaan niet snel hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb al aardig een houding gevonden om te liggen.

als ik een tijd rechtop gezeten of gestaan heb ga ik ook het liefste even liggen, dan is de spanning er wat af.

durf echt niet elke dag te douchen of moet dat juist wel? Heb wel wondvocht uit het drielanden punt links. kun je daar ook wat aan doen of gewoon alleen gaasjes verschonen?

dagen gaan niet snel hé

Wat ik weet is even douchen en droogdeppen genoeg en een schoon gaasje er op maar wel de kleur in de gaten houden van het wondvocht natuurlijk.

Maar ja bij mij is er nu een dicht en de ander wil nog niet zo.. Wil volgende week even bellen hoe lang dit nog mag duren

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, het wond vocht is geel bij mij, waar moet ik dan opletten.

wat dat aan gaat is mij niks verteld!

het is oker geel!!

duurt nu wel al langer bij jou maar heb bij verschillende mensen gelezen dat dat wel vaker voorkomt. soms na 2 maanden nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt gelijk, moeilijke is dat ik in de paarden zit en vandaag en morgen kopers heb. Nu hoef ik zelf niet te rijden maar wel aanwezig zijn en het gesprek voeren.

Merk het wel als ik te veel bezig ben(al is het alleen maar zitten bij de visite) dan begint het te steken.,

zeg dan ook sorry maar ik ga even liggen.

Hoop voor jou dat gen ontsteking is. Wat voel je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zeg het ook gewoon , zo van sorry ,maar ik moet even liggen.

dat heb ik oook echt nodig, dat ken jij vast ook,wel die steken in je borsten als je te lang staat of zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina,

Hoe is het met de paarden gegaan?

En hoe is het met jou.

Goed voor jezelf zorgen hé.

hahaha, mensen willen nog een keer komen kijken en proberen, is wel vaker zo.

ik neem mijn rust wel hoor , kan ook niet anders , je lichaam laat het echt wel merken!

Morgen voor controle om 9.50 , ben benieuwd!!

Voel me verder wel aardig eigenlijk en vind mijn nieuwe boobs super, kan niet wachten om nieuwe dingen te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.