Ga naar inhoud

Jantina : 30 maart '10 : dr . Van der Lij : Bergmankliniek Heerenveen


Gast jantina

Aanbevolen berichten

hoi patricia,

ik moet 3 weken lang dag en nacht een sport bh en inderdaad na 6 weken een beugel bh!

Nu snap ik het waarom het ook niet prettig voelde!!! kon ook niet lang volhouden , drukte op de littekens.

na 2 weken mocht ik al weer lichte werkzaamheden doen(werk hervatten)

sport 4 a 6 weken.

gaat best wel goed maar ik doe het wel rustig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

waren een par die vroegen naar de link vandaar heb ik hem nog een keer daar gezet.

zal vanavond nieuwe foto's maken van nu 3 weken na de operatie.

Ze zijn al stuk veranderd, niet meer zo hoog. en die van jou ? Zien ze er ook anders \uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ook benieuwd naar die van jou, ze veranderen toch nog behoorlijk hé?

hoop dat iedereen ook foto's laat zie van paar weken na de operatie dan krijg je meer een idee hoe het er uiteindelijk uit gaat zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als ik volgende week weer bij mijn PC op visite ben, en hij de plijsters eraf haalt, maak ik gelijk foto's , hebben jullie ook een idee, hoe t er bij mij uitziet, zonder al die ''stickers''.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben vandaag nar de stad geweest, pleisters er nog wel op maar kijken naar nieuwe kleding en bikinies.

Bij hunkermuller naar binnen en daar hadden ze toch een paar mooie bikini's!

paar gepast en ja hoor 85 D zat super!!!

Voor het eerst in mijn leven kan ik een bikinie aan van de hunkermuller nen hij is geweldig!!

Dus dat is nu mijn maat!!

Ook Bh in mijn maat nu, hehehhe.

Mijn dag kan niet stuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey J.! Dat is een lekker gevoel zeg hahaha

Ik had ook al wat kleding besteld via wehkamp, en het zat meteen zo goed, de boobs op de perfecte plaats, nou dat had ik eerder niet, moest maar trekken om het een beetje goed te laten zitten! Ja dat geeft wel een behoorlijke positieve boots hihi en dat nu nog allemaal met de sportbh :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jantina,

Wat super dat je hebt geshopt. Ga je ook een foto maken van je bikini en je nieuwe bh´s. Ik wil wel nieuwe bh´s halen maar denk nog steeds kan beter wachten tot de 6 weken om zijn. Maar je gaat wel toch de weken wachten tot je de nieuwe bh´s aan mag doen? Heb je beugelbh's of zonder beugel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een beugelbikini gekocht,heb ook zo triangle gepast m,aar dan zag je de littekens aan de buitenkant.Bh heb ik nog niet gekocht.Nog 2 weken dan mag de beugel bh weer aan.

Zal kijken of ik en foto kan maken, die laatste foto's heb ik alleen gemaakt maar das niet echt makkelijk.

he noortje wat spannend , weet je al wanneer nu??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

das altijd even af wachten, was ook zeer benieuwd.kan niet wachten tot ik weer beugels kan dragen.

ik had wel ook 85 d in de sportbh en nu dus ook als bikini maat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik las dat je lekker naar de sauna bent geweest en hotstones hebt gedaan, heeeerlijk, tis echt goed om jezelf te verwennen, ga ik straks ook doen,

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heey Jantina,

hoe gaat t nu met je??? Je bent al bijna weer 2 maanden verder!!! Heb je weer helemaal je oude leventje opgepakt? Ik vraag me af hoe t met mij zal gaan als ik zover ben, waar jij nu bent.Draag je nog je bh snachts en slaap je al op je buik??? Veel vragen he, hihihi,

nou meis, ik hoop dat alles goed met je gaat,

liefs Natas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jantina

he natas,

ik heb het weer superdruk, paarden gaat altijd door, moet ook weer eens geld verdiend worden, hahahha

Bij mij gaat verder super goed, alles was dicht maar 3 landenpunt is toch weer open gegaan en daar komt nu ontzettend veel vocht nog uit. De arts heeft laatst op controle de andere kant ook weer open gemaakt want daar had ik een beetje wild vlees(draad ging beetje ontsteken en dat heeft hij verwijderd(voelde niet echt lekker)

heb gisteren weer paard gereden voor het eerst maar sommige bewegingen waren nog wel een beetje pijnlijk.

vrijdag naar de toppers geweest in de arena en dan denk ik niet eens meer om mijn borsten

Heb nu 85 D

maar sommige bhs zijn passen niet in die maat, het is dus niet standaard maat 85 D

Ik ben er super blij mee.

En bij jou?

Ik slaap gewoon weer als altijd en doe eigenlijk alles al weer.

groetjs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.