Ga naar inhoud

Jantina : 30 maart '10 : dr . Van der Lij : Bergmankliniek Heerenveen


Gast jantina

Aanbevolen berichten

Bedankt Jantina, de eerste teleurstelling

is al wat gezakt. En elk nadeel heeft ook

weer zijn voordeel, ik weet nu dat ik er

echt helemaal achter sta, dus geen twijfels meer.

Leuk dat je ben wezen shoppen, wat heb je allemaal gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi noortje, zag dat we bijna van dezelfde leeftijd zijn.

Ik ben af en toe ook nog wel onzeker maar dan denk ik aan al die leuke bikinis, bh's , jurkjes topjes die ik dan zou kunnen aantrekken.

heb een hele mooie tuniek gekocht met kralen en diepe V hals, staat super leuk met riem en rokje met laarzen of hoge hakken in de zomer.

had hem steeds al gezien maar vond toch wel wat duur maar deze week dacht ik wat maakt het uit, heb ik een leuk voor uitzicht!! Nu is ie nog wat te strak an de bovenkant(straks dus niet meer!!, hahhha)

mooie sieraden erbij en een nieuwe tas!! Nieuwe badjas erbij en strak hemdje in de nieuwe kleur zalm.

Zo heb ik even geld uitgegeven, heerlijk.

kan niet wachten tot ik het aankan, gek is dat hoe lekker je je daarna kunt voelen.

ook vast Bikini's gekeken, heb vakantie gepland in juli na mijn zus haar trouwen waar ik dus ook zeker voor ga shoppen( met nieuwe boobs) kan ik ook leuke jurkjes aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk jantina, het is je gegund hoor.

Nog even en je kan hem aan.

Wat leuk dat je zus gaat trouwen.

Heerlijk gevoel hé al die leuke dingen in het vooruitzicht?

Ik hoop nu dat ik het ook nog ga redden voor de zomer, wie weet.

Voor alle zekerheid koop ik nog maar geen nieuwe bikini, kan ik nog

wel een keer mijn oude gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

allemaal bedankt , nog 1 nachtje!!

Patricia , dacht dat je langer moest blijven!

Wat fijn dat je je weinig pijn hebt.

Mijn moeder had toevallig nog en nachthemd met knoopjes.

ben nog niet echt zenuwachtig probeer er gewoon niet aan te denken.Mijn vriend zal vanavond even voor foto's maken en dan na de operatie na.

ben benieuwd wat jullie er van vinden.

fijn dat iedereen zo mee leeft!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahhaha , kaatje bedankt!!

Ik doe inderdaad ook niets anders dan denken aan de zomer vol leuke bikini's en topjes.

en feestjes met een mooi decolleté in een bloesje(pas ik normaal nooit).

denk dat iedreen dat dus wel doet.

alhoewel vlak na de operatie vast nog niet.

zal zo even het lijstje na kijken op het forum of ik niks vergeet mee te nemen.

de foto's houden jullie van me tegoed.

tot laters!!!

liefs jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina geen idee hoelaat je aan de beurt bent of was maar ik hoop dat alles goed is gegaan bij de operatie en dat je er niet al te veel last van hebt. Ik merkte gisteren wel bij mezelf dat ik teveel wilde doen wat resulteerde in bijna van mijn stokje gaan. En die blousjes komen vanzelf. Ik heb dus echt zin om nieuwe bh's te gaan kopen nu maar moet nog even paar weekjes wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi patricia,

moet me vanmiddag om 15.00 uur melden.

om 17.00 word ik geholpen.

spannend nu, ben net nog wezen shoppen , hahhaha

even mijn gedachten verzetten.

je hoort van me!! Hoe voel je je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oow wat spannend. Voor je het weet is het zo laat. Hoelaat vertrek je van huis af? Wel balen dat je 2 uren moet wachten. Ik moest wachten van 9.30 tot 11.45 maar dat laatste kwartier gaat opeens heel snel. Echt leuk dat je eventjes bent gaan shoppen. Als je wilt mag je mij aan MSN toevoegen kunnen we eens kletsen. Maar hier gaat het lekker en voel me ook goed. Heel veel succes voor straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal!

ik ben weer thuis, pfffffff

moest me om 15.00 melden, kamertje was nog niet vrij dus eerst op zaaltje. verschrikkelijk trek in eten maar moest van af s morgens nuchter zijn.pilletje om rustig te worden, ook lekker, toen toch wel zenuwachtig.om kwart voor 16.00 naar operatie kamer.lekker gekletst ,jammer genoeg paar keer prikken voor infuus. Toen ik bij kwam had ik wel pijn, branderig gevoel, was ook heel strak in gepakt.

mijn vriend kwam lang en ik was behoorlijk helder. pijn werd wel steeds erger en kreeg daarvoor morfine.

Voor hem was ik niet meer aanspreekbaar dus is hij naar huis gegaan.daarna na eigen kamer , heerlijk rustig. van de drains totaal geen last gehad.

Alleen slapen op mijn rug was geen succes, werd waker van mij eigen gesnurk ,hahaha.

om half 2 weer wakker en toch wel meer pijn, vooral aan de linkerborst, omdat de zuster het niet vertrouwde toch maar dokter gebeld. die kwam en viel gelukkig mee. toen kon ik ze voor het eerst even bekijken!!! Wow lekker hoog en zo stevig!!ik helemaal blij, had ook aangegeven dat ik stevige borsten wou en niet te klein. 00 Gram van de rechter en 400 van de linkerkant.

weer wat voor de pijn gekregen en de dokter pakte minder stevig in , dat scheelde de wereld.

wel steeds om de 2 uur wakker. drains verwijderen voelde ik niet eens.

om 11 uur was ik thuis vandaag.

van middag meteen foto's gemaakt. weet niet hoe ik het met een wachtwoord moet doen maar ben nu te moe om uit te zoeken.

kunt me wel vragen om de link

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

LIjkt heel hoog te zitten nu maar dat moet allemaal nog zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina,

Wat fijn om weer wat van je te lezen. Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. Ik was die eerste dag ook niet echt aanspreekbaar en megaschor door zuurstofbuis. Maar wel tof dat je weer thuis bent. Heb je er nog veel last van? En wanneer moet je weer terug voor de controle? Ik wil wel je foto's zien als het mag. Wil je mij een bericht sturen met de link?

Heel veel plezier met je nieuwe borsten!

Groeten Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dag later als mij. Ik vind die controle wel spannend hoor. Maar ik zie er niet tegenop. Maar je moet wel goed uitrusten hoor. Ik wilde ook teveel doen en dat merk je toch wel op een gegeven moment als je veel last krijgt van pijn en duizeligheid. Naar welke cup ben je gegaan volgens Dr van der lei?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.