Ga naar inhoud

Jantina : 30 maart '10 : dr . Van der Lij : Bergmankliniek Heerenveen


Gast jantina

Aanbevolen berichten

Gast jantina

super voor je, er zit bij mij nu nog een klein gaatje maar daar komt wel veel vocht door heen.

ben al behoorlijk gewend aan mijn nieuwe boobs, jullie ook?

Ze doen ook geen pijn meer alleen gisteren met paardrijden met bep.bewegingen.

heb ook al verschillende bh gekocht em ben wezen shoppen in am,Amsterdam!!!!

Mooie truitjes en hemdjes etc.

Ik zit niet zo heel vaak meer op het forum maar af entoe kijk ik nog wel evn hoe het met jullie gaat.

Ik heb in juni weer controle. ben benieuwd \wat jou arts zegt of het nu helemaal klaar is.

Heb jij/ jullie nog nieuwe foto's gemaakt en erop gezet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heey Jantina,

goed om te horen dat alles goed met je gaat, alleen jammer dat t 3landenpunt open is gegaan. Ja, ik was erg benieuwd of je alles kan doen, na 2 maanden. Ik ga donderdag op controle, dan ben ik bijna 6 weken. Alles gaat wel goed, alleen zijn mijn tepels erg gevoelig en de draadjes steken er ook nog uit, best eng. Ik heb ook nogsteeds plijsters op, ben benieuwd of ik die na donderdag niet meer hoef en of ik mag gaan smeren met litteken creme. als ik in de auto zit moet ik bij een drempel wel nog mijn borsten vasthouden, want dat wil nog weleens pijn doen.

Ik heb ook nieuwe foto's erop gezet, de laatste zijn van precies 5 weken, ik moet zeggen, ik ben erg tevreden. Ik heb ook maat 80D.

Heb jij nog nieuwe foto's?

nou meid, het gaat je goed,

liefs Natas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jantina

hoi natas, heb je foto's gezien , super joh en jou littekens zijn bijna niet meer te zien!!

zal nog wel nieuwe foto's maken maar mijn foto toestel heeft het begeven.

Bij mij staken de draadjes er ook uit en die gingen ontsteken, hij heeft ze grotendeels verwijderd.

later heb ik er zelf ook nog een stuk of wat verwijderd, daar had ik ook het meeste last van ,daarna voelde alles een stuk beter.Dus dat zou ik ook vragen als ik jou was of ze weg kunnen.

Echt op mijn borsten liggen voelt nog niet prettig maar lig wel op mijn zij /half op de buik, en slaap weer heerlijk.

ben blij dat bij iedereen zo goed gaat en hopelijk hebben andere mensen wat aan ons verhaal/foto's.

groetjes en liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Even een update!!

borsten zien er nu toch weer heel anders uit , veel natuurlijker.

geen gestaar meer naar beneden, heerlijk.

ben op vakantie geweest naar turkije, alles was dicht gelukkig, heb voor de tijd zo lekker geshopt!!

En heb zelfs zonder Bh gelopen, heerlijk.

alles gaat zo lekker , paardrijden sporten , hardlopen etc.

Ik wens iedereen heel veel succes in de toekomst.

Ik zal nog wat fotos plaatsen van hoe het nu is,

Liefs jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina

Wat leuk om iets van je te horen

en te lezen dat het zo goed gaat.

Bij mij gaat het ook goed, ik doe alles weer en

ben superblij met mijn borsten.

Afgelopen dinsdag voor de laatste controle bij

de pc geweest.

Ben benieuwd naar je foto's

Liefs

Noortje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Sietske,

Ik vind ze daar geweldig!! Ik ben geopereerd door dr van der lei(het is eigenlijk professor)

Ik had foto's mee van wat ik ongeveer hoopte te krijgen en hij luistert ook echt naar je.Iedereen is super vriendelijk en alles is hygiënisch en schoon.

Een heerlijke kamer voor je alleen met tv en heerlijk eten.

Nazorg ook top.

Ik volg al heel lang voor mijn operatie dit forum en ook veel foto's gezien van verschillende artsen en ik moet zeggen dat ik de meeste operaties van hem het mooiste vind.

Die van mij zijn ook heel erg mooi geworden.En passen precies bij mijn lichaam.

als ik dit geweten had had ik het veel eerder gedaan.

De pijn valt ook reuze mee en dat is alleen de eerste paar dagen, het is zeker goed te doen.

Heel veel succses en heb je ook een topic?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina,

Ik heb nu alleen nog maar een voorsteltopic.

Ben nog niet zo bekend hier. Dus wacht nog even na de consult voordat ik weer een topic open.

Ben blij dat je zegt dat het daar geweldig is. Het is altijd maar weer afwachten van hoe en wat.

Ik heb nog niet echt foto's gezien. Ik weet alleen dat ik van mijn F cup naar een B cup tot kleine C wil.

Maar dat zal ik aanstaande dinsdag wel vertellen aan Dhr Van der Lei.

Ik wou het ook al veel eerder maar durfde het nog niet.

Maar heb nu toch altijd hoofdpijn en nekpijn en last van mijn schouders. Na een half uur paardrijden doet mijn rug nog veel zeerder. En ik werk in de zorg en heb er daar ook last van.

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi noortje,

fijn hé!!

Zal als ik foto's geplaatst heb je en mailtje sturen!

Heb jij ook foto's?

groetjes Jantina

Leuk!

Ik ga binnenkort foto's proberen te plaatsen

want ben supertrots op mijn borsten.

Als het zover is stuur ik je een pb'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.