Ga naar inhoud

Jantina : 30 maart '10 : dr . Van der Lij : Bergmankliniek Heerenveen


Gast jantina

Aanbevolen berichten

hoi jantina, bij jou is t ook echt net achter de rug zeg. ik heb je verslag gelezen en je fotos gezien. t ziet er mooi uit hoor, ik zou ook apetrots zijn.

ik las dat jij ook 2 kids hebt, zeker wel lastig met stilzitten thuis dan. Mijn jongste is 5 en erg bewegelijk, lijkt me doodeng, als ze op je af komen rennen, hahahahaha.

nou meid, heel veel succes morgen bij de controle afspraak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

nou dat viel dus wat tegen, vond ook al dat ik meer pijn had en dacht dat de bh de boosdoener was maar nou bleek er een hematoom te zitten!!

Hoe krijg je die eruit????? MET HEEL HARD DRUKKEN EN KNIJPEN!!!!! ZOoooooooooo dacht dat ik van mijn stokje ging.Afijn druk is er nu af en het voelt stukken beter.

Heb toch wel 2 nieuwe bh's gehaald bij de hema, kan die andere in de was.

gelukkig geen koorts erbij.

Arts was wel hel tevreden en het meeste is al helemaal dicht met kleine lijntjes, duimen dat zo blijft.

Heerlijk even bij mac D gezeten in het zonnetje, nu wel moe dus maar even liggen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jantina, bij jou is t ook echt net achter de rug zeg. ik heb je verslag gelezen en je fotos gezien. t ziet er mooi uit hoor, ik zou ook apetrots zijn.

ik las dat jij ook 2 kids hebt, zeker wel lastig met stilzitten thuis dan. Mijn jongste is 5 en erg bewegelijk, lijkt me doodeng, als ze op je af komen rennen, hahahahaha.

nou meid, heel veel succes morgen bij de controle afspraak.

hahhaha , zeg ook steeds "kijk uit voor mamas nieuwe tietjes.

maar ze zijn heel voorzichtig met me.

mijn jongste is 4 en de oudste 8, maar dat gaat allemaal super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WATTTTTT???? is een hematoom? jeetje vervelend dat ze dat moesten doen, maar gelukkig ben je van t rotgevoel af!!!! wel fijn dat de arts tevreden was he!!!!

nou lekker uitrusten en goed voor jezelf zorgen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even moeten googlen voor hematoom.

Gelukkig is de druk eraf. Haha nieuwe tietjes.

Ik ben vandaag voor het eerste consult

geweest en heb aan mijn zoon gevraagd voor

me te liegen :blush: . Als er iemand belt of aan de deur komt

zeg maar dat ik boodschappen ben doen. Echt erg maar

ik wil het allemaal nog even voor mezelf houden en als

het straks zeker is wil ik het wel vertellen.

Dus ik was "boodschappen" doen vanmiddag.

De pc was heel positief en ze verwachten dat de zorgverzekering

akkoord gaat, nog nooit hebben ze meegemaakt dat het niet akkoord is.

Het kan wel 4 tot 6 weken duren voordat ik de goedkeuring in huis heb.

Daarna een afspraak maken voor een hartfilmpje en bloedprikken.

Ooooo wat spannend allemaal. Ik ben blij dat ik jullie verhalen kan lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi noortje, ik had de goedkeuring met zon 2 weken binnen, je kunt gewoon bellen hoor na zon 2 weken, heb ik ook gedaan, dan weet je zeker dat de aanvraag is binnen gekomen en waar die ligt(bij de juiste persoon) Dan komt ie even onder de aandacht.

Super voor je, weet zeker dat je geen spijt krijgt,het is heerlijk en het si te doen. poijn valt reuze mee, in mijn geval was er nu wat aan de hand daar voor had ik geen pijn en ik slik geen pijnstillers(misschien ook beetje dom)

gewoon doen zou ik zeggen.

Ik heb nu de mooiste tieten in mijn omgeving , hahaha(zwaartekracht hé)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zeiden ze daar ook, na 2 weken even bellen anders

beland je onder op de stapel en wordt het een tienjaren plan

en dat willen we natuurlijk niet hé.

Goh de mooiste tieten van heel je omgeving.

Heerlijk gevoel moet dat zijn.

Ik heb van het weekend al stiekem naar van die leuke

jurkjes gekeken kan me niet voorstellen dat ik die

straks gewoon kan dragen. JIPPIEEEEEEE!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ja dat vind ik zelf, hahahaha

heb vandaag wel sexy bloesje aan met decolleté!staat zo leuk, heb nieuwe sportbeha van hema aan met lagere uitsnijding. Volgens de arts voldeed elke bh wel en is niet van invloed op het resultaat.

nu kan ik de andere even in sopje doen.

spannend hé. ik kon uren kijken naar nieuwe bikini's en setjes.

Voor jou duurt nu ook niet lang meer hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina, dankje voor je berichtje en lieve woorden. Het is een vreselijke periode geweest. Maar het was niet voor niets. Ik hoop dat je snel geneest en dat je ook maar snel van je nieuwe aanwinst kunt gaan genieten ;)

Als je vragen hebt, let me know.. ben wel enorme ervaringsdeskundige tegenwoordig.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina, dankje voor je berichtje en lieve woorden. Het is een vreselijke periode geweest. Maar het was niet voor niets. Ik hoop dat je snel geneest en dat je ook maar snel van je nieuwe aanwinst kunt gaan genieten ;)

Als je vragen hebt, let me know.. ben wel enorme ervaringsdeskundige tegenwoordig.

Groetjes!

Heb je nieuwe foto's gezien , vind ze heel gaaf en littekens zo bijna niet te zien!

dank je, denk dat ik af en toe wel wat advies kan gebruiken.

had een hematoom die heeft hij er uit gedrukt zo.n beetje, zit nu wel een scheur van 1 1/2 cm

er loopt ng steeds bloed en wondvocht/pus uit.

en uit 3 landen punt ook wondvocht, is normaal toch denk ik??

Heb daar vette gaasjes op en gewoon gaasje overheen.?

is dat voldoende?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het van mij ook een hematoom was. De arts heeft het is opener gemaakt met een pincet maar de pijn viel ontzettend mee, het drukken ook geloof ik. Dat staafje die ze erin deed om het los te krijgen vond ik minder leuk. Ze heeft een drain erin gedaan en gehecht en dat zonder verdoving :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb et bij jou geschreven.

Bij mij ging ie echt drukken en knijpen maar daarna was ik het grootste gedeelte ook kwijt.

wond staat allen nu stuk open daar, maar dat groeit vanzelf weer dicht zeggen ze in kliniek.

ook 3 landenpunt en stukje bij de tepel is nog open. Vel an de lucht drogen is het beste.

Dus dat probeer ik af en toe (bloot boven de dekens)

ben voor de rest super tevreden, eindelijk de borsten die altijd al graag wou.

Ben nog wel vaak moe

Hoop dat jij ook snel opknapt patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jantina,

Wat ik had was silicone gaasjes (vraag even aan je huisarts om een receptje). Deze plakten niet aan de open wond en daarover deed ik een gaasje van de Action(ja echt) want dat waren een soort sponsachtige gaasjes en daar bleef het wondvocht wat nog door de siliconengaasjes heen kwam niet in plakken. De gewone gaasjes lieten het opdrogen dus dan trok je het alsnog weer open.

Dat de wond nat blijft is alleen maar goed hoor. Het klinkt gek maar als er een grote korst opkomt is dit niet altijd het beste.

Succes! En ik hoor het wel als je nog advies nodig hebt.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jantina,

Wat ik had was silicone gaasjes (vraag even aan je huisarts om een receptje). Deze plakten niet aan de open wond en daarover deed ik een gaasje van de Action(ja echt) want dat waren een soort sponsachtige gaasjes en daar bleef het wondvocht wat nog door de siliconengaasjes heen kwam niet in plakken. De gewone gaasjes lieten het opdrogen dus dan trok je het alsnog weer open.

Dat de wond nat blijft is alleen maar goed hoor. Het klinkt gek maar als er een grote korst opkomt is dit niet altijd het beste.

Succes! En ik hoor het wel als je nog advies nodig hebt.

Groetjes!

dank je Adies,

ik heb nu parafinne gaasjes gekregen, zal vragen aan de huisarts of die silicone gaasjes wat voor me zijn, en zal kijken bij de action, goeie tip!

heb nu alle pleisters er zon beetje af en ben heel tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah zeg, wat klinkt dat allemaal naar met dat hematoom enzo :angry: , maarja wie mooi wil zijn.......!

(en wie geen pijn meer wil hebben in de toekomst.... :125: )

Maar ik ben blij dat 't zo "opgelost" is!

Veel sterkte de komende tijd en doe aub rustig aan!

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

hoop voor je patricia, dat ze nu niet zo pijnlijk zijn als de vorige keer.

balen zeg. bij mij loopt ook nog steeds wondvocht uit en mijn rechter 3 landenpunt is ook open(behoorlijk gat)

onder de linkerkant een behoorlijk gat waar de binnen kant van mijn borst wat uitpuilt? straks krijg ik dat niet meer weg, heeft iemand daar ervaring mee.

heb het nu met tape tegen elkaar geplakt maar dat blijft niet goed zitten.

vraag me af dat dat zo goed komt?

Heb vandaag ook stukje in de auto gereden en dat ging aardig.

Hoop dat ji ook weer snel op de been bent en die rot drains zonder pijn eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zit dus ook een groot gat haha. Ik ben benieuwd hoe het is als morgen de drain eruit gaat. Links ziet het 3landenpunt er wel goed uit. Maar ik vind wel rechts wat lelijk. Net alsof er wat stukjes vel bij elkaar zijn gepakt haha. Maar ja morgen maar afwachten eerst. Geen idee of ze gaan hechten of dat het zo moet dichtgroeien. Opzich stoor ik me niet echt aan de wond en ik denk ook niet echt dat ik over het litteken in ga zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren een heerlijke dag gehad, had een beugel bh aan maar dat voelde aan het einde van de dag niet meer zo lekker. littekens lopen iets anders als de beugel bh.

ook erg jeuk aan mijn borsten maar goed hoort er allemaal bij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina,

Ik las al dat je een leuke dag hebt gehad

en wat goed om te lezen dat je

al weer zoveel kunt zeg na 3 weken, daar

teken ik dus ook voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi noortje , ik kan al weer heel veel!!

Autorijden, winkelen(nog niet te zware boodschappen)terrasjes pakken(de liefde bedrijven , hahahah.

de was op vouwen, koken etc

douchen gaat al als vanouds , voel me goed.

de eerste 2 weken zijn wat zwaarder maar is toch mee gevallen.Zou het iedereen aanraden.

En pronken met met nieuwe borsten, alles staat nu zoveel leuker en voel me minder dik zonder die grote voorgevel.

Laat de zomer maar komen!!

Dsu maak je maar niet te druk over de operatie valt allemaal reuze mee, 2 weken ongemak daarna met de dag beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

zoooo jij kan al veel dingen doen!!! leuk om te horen, hoop dat t bij mij ook zo loopt.

kan me voorstellen dat je wilt pronken met je nieuwe boobs, hihihi, geniet er maar lekker van.

groetjes Natas

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.