Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Watermannetje : ik had het over jou dus.. Was je naam even vergeten:) ff terug geblikt naar vorige reacties :) en tevrede dat je meer cc hebt genomen? Weet je al welke cupmaat je hebt? Zet nog eens een foto online :) ben wel benieuwd:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

Sientje : ja das zoals ik:) super ! Waarom ook aan het twijfelen? Is het ook geen probleem voor 380cc wat had je afgesproken met Verdonck? Was 330cc je Max? En ik vraag me af meer cc ook meer betalen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

cupAtje ik had afgesproken 330 maar ik denk nu niet dat die 50cc een drastisch verschil zou zijn. en voor die prijs kun je tot max 500cc gaan dan verznderd de prijs normaal.

en verdonck is naar her schijnt ook voorzichtig met zn max zodus denk dat die50cc er wel nog bij kan ;)

ben benieuwd wanneer ik nieuws zal vernemen van hoe laat ik me zal moeten melden

zodat ik alles kan voorzien voor de kids

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was 330cc het Max of kon je nog meer om natuurlijk te lijken?

Ik zou ook voor 400cc durven gaan.. Ga het hem zeker vragen of het dan te extreem wordt maar zowiezo wil ik de 380cc of hij moest echt zggen je gaat randen zien.. Twijfels wie zou er dzn ook twijfelen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sientje: Wat fijn dat je zo zeker bent over het aantal cc! Ik denk een goede keus :35:

CupAtje: Wat een twijfels.... Zou je niet nog een keer gaan passen en het er met hem over hebben? Dan kan je nog voorbeeldfoto's mee nemen van wat jij mooi vind wat nog natuurlijk oogt, en ook voorbeelden van wat je te onnatuurlijk vind. Want wat de een nog natuurlijk vind vind de ander dit al niet, blijft een mening.. Hetzelfde als wat bij je past, het gaat natuurlijk om de verhoudingen, maar voor het grootste deel ook om smaak. Verdonck heeft er natuurlijk wel ervaring mee, maar hij spreekt zijn mening uit, dat hoeft niet de jouwe te zijn toch? Kun je meteen ook weer foto's nemen van de maten waarover je twijfelt. En de angsten uitspreken die je hebt als je juist voor de kleinere maat gaat of juist voor de grotere...

Volgens mij voel je sowieso geen randen als je achter de spier laat plaatsen, je spier zit over de prothese heen, maar het moet er natuurlijk wel inpassen in de breedte....

Nou succes meid!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje: ik twijfel niet ik ga voor de 380cc maar wil wel eerst van Verdonck weten of ik geen randen ga zien.. Maar ben vrij zeker dat het 380cc wordt. Ik kijk er zooohard naar uit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sientje: proficiat met je boobies! We hadden geen internet thuis dus kan nu pas reageren. Hoe is de operatie verlopen? 380cc goed gekeurd door Verdonck ? En hoe herstel je? Veel pijn? Ben benieuwd.. Veel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey cupAtje

nee het is geen 380 geworden hij stelde me eerder de 350 voor mits ik redelijk smal ben en dun vel heb om het voorkomen van striemen. en die wou ik in ieder geval niet

anders is wel alles redelijk verlopen gisteren de ergste dag vandaag gaat hey al terug een beetje berg opwaarst .

operatie zelf vlot verlopen om 8h10 moeten melden rond 9h30 richting ok en rond een 11h30 al op weg naar de auto.

nu is het inderdaad 2 weken wachten vooraleer ikzelf het resultaat kan bewonderen. zo nieuwsgierig naar

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sientje : oh zo goed dat alles vlot verloopt! Heb je veel pijn? Goed dat Verdonck eerlijk zijn mening geeft. Ik zou ook gegaan zijn voor 350cc in jou plaats. Striemen wil je niet. Maar 380cc was je Max? Je bent er vanaf ! Ik ben jaloers... Nu nog ik :) en de medicijnen valt dat mee? Grote pillen? En de narcose gebeurd dit met spuitje of masker ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja bij mij is het inderdaad al achter de rug

qua pijnvond ik de dag erop totnu toe her ergst alles was stijf .

vandaag is het al aan de betere hand.

natuuelijk merk ik wel dat ik tussendoor nog dutjes nodig heb

qua pijnstillers denk ik dat gewine grote is maar je kan die ook altijd in 2 doen.

de slaapverdoving word toegediend via maskertje en kreeg infuus met pijnstilling

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sientje : stel nu dat ik de medicatie echt niet kan slikken zou ik zonder pijnstillers kunnen ? Of is dat niet houdbaar? moet je die pijnstillers nemen? Sorry voor die vragen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh ja ik denk dat het van persoon tot persoon gaat ikzelf heb ook altijd last met pillen maar doen ze in 2 en ze gaan wel binnen. denk de eerste 2 dagen dat je op sommige momenten wel blij bent met de pijnstillers. alhoewel ikdan wel weer vind dat het toch goed mee valt qua pijn

denk dat het ook beetje van je thuis situatie afhangt

kan je voldoende rusten

is er iemand die je wat kan helpen in huis

ik heb hier namelijk 4 kleine kids in huis en eerlijk ik ben. blij als ze afgehaalt worden smorgens voor school tegen die tijd voel ik wel dat ik al wat teveel gedaan heb en terug toe ben aan een dutje

geen probleem hoor om je vragen te beantwoorde was ook zo voor de operatie

men wil zo veel mogelijk informatie verzamelen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sientje : ja dank je voor de info. Bij mijn pillen echt problemen zelf kleintjes en breken zou rampen zijn. Zit tussen mijn oren ik weet dat maar het zijn rampen. Zou gewoon dafelgan geen alternatief zijn? :) en die antibiotica hoelang moet je die slikken en hoeveel keer per dag? Ook grote pillen zeker? Want daar kan ik niet onderuit vrees ik :s heb je de naam van de antibiotica kan ik eens Google hoe groot ze zijn :) das enige waar ik nog bang voor ben. De narcose en de pillen nadien :) haha en de pijn natuurlijk .. Ik laat het op me afkomen en ga me groot houden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ikzelf zat ook het meeste in met die narcose en eigenlijk heb ik er niks van gemerkt er werd mij een maskertje opgezet maar heb me zelfs niet weten mie worden ofzo plots werd ik weer wakker en besefte ik dat alles al achter de rug was.

ja die antibiotica denk ik inderdaad dat je niet onderuit kan maar das 1 pilletje. per dag en dit voor 3 dagen dezr vind ik dan de kleinste van de 3 heet zitromax en he ik zou in jouw plaats dan voorstellen om als pijnstilling de dafalgan bruistablet te kunnen nemen heeft toch dezelfde werking he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sientje : en hoe voel je uw ? 1week po zeker intussen? Hoe kleed je u zelf aan? Lukt dat? En wat had je aan vlak na de operatie ? Iets met vestje of .. Wat is het gemakkelijkste nu? Sorry voor de vele vragen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles zeer goed nu en idd nu 1week po

net na de operatie had ik men huispak mee

maar ondertussen kan ik alles terug aan hoor gewoon voorzichtig me de armen.

intussen ook al terug me de wagen gereden gewoon voorzichtig bij het schakelen en keren in de straat enzo.

zal zo blij zijn dat ik het verband kan verwijderen ben het zo zat doet overal pijn omdat het te strak zit constant jeuk

ik wacht hier ongeduldig mijn bestelling af zodat ik eindelijk de sport bh aan kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sientje, je hebt je cadeautje uitgepakt en tevrede met wat je ziet? Hoe voelt het ? Wanneer mogen de draadjes eruit? Ga je dit door Verdonck laten doen? Nog veel pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden, nog 1maand en mijn boobies worden geplaatst! Ik ben happy zenuwachtig aan het worden.. Vooral van eindelijk is het aan mij heb er lang op moeten wachten verdorie :) en nogmaals bevestigd dat ik voor de 380cc ga. Als Verdonck ermee akkoord gaat uiteraard. In de week gaan winkelen met wat nichten 1 ervan met natuurlijke e cup heb ze gezien met het passen van bh's en ook gevoeld :) echt gigantische grote mooie borsten. Is natuurlijk dus mag me er niet aan spiegelen maar echt wauw! Wel wat te groot voor mijn lichaam maar ik was onder de indruk :) mijn andere nicht heeft ne bcup en ook gezien wat een b cup moet zijn. Stevig volume ik heb toch echt wel een atje hoor :) nogmaals zeker over de cc en de borstvergroting ! Heb de mijne ook even laten zien en ze begrijpen me echt waarom ik ervoor kies. Was wel leuk om te horen. Dus ik zwaai ze met plezier op 8dec uit en verwelkom de nieuwe met veel plezier :) ik ben zo blij dat het dichterbij komt...

Sientje : hoe gaat het me jou? Tevrede met het resultaat? Ben je nog op concuslt geweest bij hem voor check up?

Vlietje : hoe gaat het bij jou? Mag je man eral stevig in knijpen of :)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vlietje : de zenuwe zijn erg aanwezig zeg! Ik kijk er ontzettend hard naar uit! Tis hier 'er CupAtje heb nieuw profiel aangevraagd omdat ik op het ander niet meer ingelogd geraakte:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik had mijn gegevens doorgestuurd voor paswoord wijzigen zodat ik even op pc kon aanmelden en sindsdien geraakte ik niet meer binnen :( dus zag geen andere keuze ik miste het hier wel zenne :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oké heel ingewikkeld maar ik heb terug mijn oud profiel :) ga deze ook gewoon terug gebruiken ... Snap je nog? Bekijk foto's in mijn album .. Sorry voor het ongemak en ingewikkeld gedoe


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.