Ga naar inhoud

Nies: 5 mei 2014 : Dr. Schiettecatte : Medisch Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

Gast xRBoobs

Oh weird ! Ik had dezelfde leefregels als jij Nies. Ik kom ook via Diana. Ik was ook best wel eigenwijs, want ik ging de tweede dag na de operatie in bad en toen begon m'n lichaam op te zwellen. Dikke tenen, vingers en benen haha heel vreemd. Reactie ook van de narcose.

Toen mijn pleisters nat werden, heb ik het voorzichtig droog geblazen met de föhn haha. En als je toch twijfelt, gewoon bellen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 196
  • Created
  • Laatste Reactie

ik hou me dan gewoon aan de 5 dagen en blaas ze dan daarna wel droog met de fohn :blink: geen slecht idee eigenlijk..

heb net eindelijk ff me haar gewassen bij de kapper voel me gelijk een stuk frisser..

ging daarna ff naar de intertoys ff wat kijken voor de dochter.. en daar krijg ik me toch een paar keiharde tieten.. kannone... ik heb het daar niet overleefd en ben snel weggegaan naar de auto.. leken wel net weeën maar dan in je tiet :blink::154:

de rest van de dag maar weer rustig op de bank....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha jaaaa dat uitrekken van je tiet!! Herkenbaar!! Had dat vanochtend in mijn topic geschreven, net alsof je een harde buik krijgt... Dat bedoel je denk?

Hihi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zit nu op dag 3 en heb helemaal geen pijn meer!! maar tis bij mij wel op de spier geplaatst he ;) en daardoor moet ik heeeel erg uitkijken met wat ik doe! ik durf me tieten alleen niet niet aan te raken en haal ze alleen maar uit me bh als ik me ff wil wassen en moet zeggen dat dat heel eng voelt.. ben blij als ze weer veilig in me bh zitten :62:

ze voelen echt nog niet eigen vind het heel raar allemaal.. maar dat komt wel goed natuurlijk..

ja het voelt inderdaad als een zwangerschap in me tiet...

of als je net zwanger bent dan heb je ook van die gevoelige tieten... :62:

een vriendin van mij is kapster en haar baas was der vandaag niet dus kon gratis :) anders betaal je gauw 16 euro voor wassen en stijlen :blink: maar dan had ik het alsnog gedaan want begon wel heel vies te worden...

ik moet over 1,5 week op controle, dus na 2 weken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen mij zeiden ze dat ik de dag na po op controle zou moeten komen, maar om nou 1 dag erna een uur in de auto te zitten.... Bah!

Hoop zo dat ik ook pas 2 weken na po hoef!

Worden dan ook hechtingen verwijderd of zijn t oplosbare?

Bij mij komen ze ook op de spier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

de dag na operatie heb ik nog niet van gehoord hoor :wacko:

ik dacht zelf dat ik na een week op controle moest komen maar dat schijnt in amstelveen na 2 weken te zijn dus...

je kan geloof ik de knoopjes van de hechtingen eraf laten knippen.. als je wilt.. want ze zijn gewoon oplosbaar.. maar voor het geval je der last van hebt...

maak je je zorgen over je herstel omdat je kinderen hebt? (neem aan van wel als ik je naam lees ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, tnx

Ja en nee... Probeer zo veel mogelijk van te voren te regelen etc maar moet er best een eindje voor rijden dus zie daar meer tegen op.

Nog ff een vraagje; hoe lang ben je totaal in de kliniek; vanaf dat je je moet melden/ tot je weg mag??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moest driekwartier van te voren aanwezig zijn (ik was der al 2,5 uur van tevoren maar dat terzijde :62: )

dan krijg je gesprek en omkleden enzo.. de operatie duurt van een half uur tot 1,5 uur.. en tsja hoe lang je moet blijven liggen daarna hangt er vanaf hoe je je voelt.. ik stond na een half uur buiten maar der lag een andere meid op de kamer die had ik om 7 uur naar binnen zien gaan en die lag der om 12 uur nog van de pijn dus het verschilt echt per mens...

ik moest er ook best een eindje voor rijden en daarom spuiten ze nog ff pijnstillers in voordat je weggaat ;)

ik kreeg alleen maar vloeibare paracetamol maar als je meer pijn heb krijg je wel wat sterkers..

weet niet wat pearll had gekregen??

dus om kwart over 9 werd ik geroepen en om half 12 stond ik buiten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OWJA!! :blink::blink:

de kapster ging dus me haar stijlen...

ZITTEN DER 2 KALE PLEKKEN OP ME HARSES!!

weet iemand of ze misschien stiekem me haar af hebben geschoren om plakkertjes op me hoofd te plakken tijdens de narcose :121::121:

het zit alleen maar aan 1 kant op me hoofd en de kapster zei als het plotseling van je verf zou komen zou het wel overal zitten.. zit echt aan me rechterkant 2 plekkies wel een beetje in het midden zodat me haar eroverheen valt...

is toch vaag?? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb witte pleisters... Heb niet het idee dat ze waterdicht zijn.. Ze werden vanmirgen perongeluk beetje nat en dat zag je ook.. En Ze zijn niet doorzichtig..

Een bh met douchen??? Maar dan is je bh toch ook helemaal nat...

Of ging je dan ook onder de fohn haha

Weet jij msshn hoe ik aan 2 kale plekken op me hoofd kom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha met mn fila onder de douch en de lipoelastic daarna ;)

Kale plekken? Uh nee, is t erg zichtbaar? Miss vast blijven zitten aan iets tijdens narcose?

O die witte pleisters, die zijn idd niet waterdicht.

In mijn brief stond na 24 uur weer douchen dus gedaan, bij de kruidvat hebbie van die waterdichte pleisters, kan je erop plakken worden ze niet nat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow dan ga ik onder de douche met me fila als ik de lipoelastic binnen heb! :108:

vind het nog zo eng zonder bh...

morgen ff waterdichte pleisters halen jah bedankt voor de tip!

Ik ga morgen de dokter bellen voor me kale plekken.. ik lees of hoor niks hier over sensoren op je harses tijdens de narcose dus lijkt me sterk dat ze dat bij mij dan wel hebben gedaan zonder iets te zeggen..

me moeder begon gelijk toen ik over die kale plek had over me tante die iets aan der hoofdhuid heeft dat als ze veel stress heeft ze kale plekken krijgt :blink: ik had vorige week veel stress... maar hoop toch echt dat ik dit niet heb...

hopelijk gewoon haaruitval van de narcose... :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zometeen ff naar de dokter voor me 2 kale plekken :blink:

ben echt heel erg bang dat het een allergische reactie is op de siliconen :24:

hopelijk maak ik me bang voor niks en komt het door de narcose

word vervolgd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens de dokter komt dit wel vaker voor op deze leeftijd :blink:

nou hallo ben 25 voel me gelijk een oude taart...

en mag me haar voorlopig ff niet meer blonderen...

en heb ketonazolshampoo gekregen want had allemaal schilfers op me hasses :124:

me tieten kunnen dus blijven zitten :155:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:108: Tietenupdate :108:

Gaat goed! helemaal geen pijn meer zou zo alles kunnen doen! dus moet echt extra oppassen.. vannacht gebeurde het al wou ff me kussen goed leggen en ja hoor met me armen boven me hoofd :121:

dalijk ff een notitie op het plafond plakken :blink:

ben ook op de weegschaal gaan staan, dacht ben wel 4kilo bij, maar weeg dus nog hetzelfde als voor de operatie.. hmmm... denk dat ik dus afgevallen ben aangezien ik zeker weten wel heel veel vocht vasthou in me buik.. zal ook wel spiermassa kunnen wezen dat ik nu kwijt ben heb natuurlijk al 2 weken niet gesport..

verder zit er een rare bobbel aan de binnenkant van me linkertiet die je soms in kan drukken en dan lijkt het net een klik klak knoppie ofzo :wacko: .. heb Gerrie hier al voor gemaild en zij denkt dat het vocht is.. maar persoonlijk denk ik toch echt dat het een plooi is.. zo voelt het wel.. je voelt hem ook beter als ik vooroverbuig en als ik me bh uittrek voel ik em bijna niet meer...

ik hoop stiekem toch wel dat het vocht is want dan zou het wegtrekken en anders zou ik het moeten doen met een plooi.. je ziet hem gelukkig niet maar het voelt wel eng..

ik ga der nu niet meer aanzitten, want dat heb ik gister heel de tijd zitten doen..

dat was me tietenupdate geloof ik :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.