Ga naar inhoud

Nies: 5 mei 2014 : Dr. Schiettecatte : Medisch Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 196
  • Created
  • Laatste Reactie

wat een wereldreis!!!! alhoewel is me vriend op de heenweg helemaal omgereden via Utrecht :wacko: terugweg ging een stuk sneller zeg maar...

maar goed hoe het ging:

Mijn eerste indruk van de kliniek was toch wel dat het klein was.. had in me hoofd echt een heel ziekenhuis, maar had het kunnen weten het heet niet voor niks PRIVE kliniek :125: voor de rest zag het er wel goed uit.

maar goed Schiettecatte zei voordat hij op ging meten.. ow dat word denk ik 300 cc hoor. Ik dacht echt shiiiiiitttt.. maar toen hij alles op had gemeten bleek er inderdaad 375 cc in te kunnen :D meer moest ik niet doen want dan zouden de protheses breder zijn dan me borsten en dat is niet mooi natuurlijk.. en owja het word high profile omdat ik graag wat bolling wil ;)

en toen kwam de vraag hoe ik zet geplaatst wou hebben... jaaa ik mocht gewoon kiezen :D :D en tuurlijk ga ik dan voor op de spier!!

dus al met al ik heb alles wat ik wil.. word door schiettecatte geopereerd, krijg een D en krijg op de spier !! :D:D:D

en owja ik word zeker door hem geopereerd hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok nog 10 dagen :63:;)

Alles gaat nu via kliniek Amstelveen. Dus als der iets is moet ik daarheen bellen en krijg daar ook me nacontroles...

Ik word zeker weten door Schiettecatte geopereerd en met de protheses kan ook niks fout gaan en daar ging het me om!

Ik heb niks gezegd over wat er met andere mensen op dit forum is gebeurd.. ik bedoel die man mag daar denk ik echt niks over zeggen zeker niet als het om iemand gaat die ik niet ken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum, fijn dat alles zo snel geregeld kan worden! Ik zou me niet te druk maken eerlijk gezegd over de fouten. Natuurlijk is het slecht en mag dat niet gebeuren, maar de verhalen waarbij het fout is gegaan worden heel vaak verteld en in ieder topic herhaald, terwijl de verhalen waarbij het wel goed gaat helemaal niet of maar slechts 1x verteld worden. Het gaat vaker goed dan fout gelukkig! Succes met aftellen en veel plezier met de voorbereidingen en o ja, succes met het stoppen met roken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor! Voor dat je de operatie in ga zie je de pc nog, dus voor de zekerheid nog even precies de maten doornemen die zijn afgesproken.

Ik ben tot nu super tevreden over de kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!! Ik wil ook door schiettecatte, ik dacht echt dat hij weg was bij diana, maar dit bied dus weer perspectief ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diana heeft 375 cc hp opgeschreven en schiettecatte ook, dus wat betreft de protheses ken der niks misgaan...

Ik heb er de volste vertrouwen lees alleen maar goede verhalen over schiettecatte en kliniek amstelveen dus ik maak me daar niet druk om :)

Las alleen dat de operatie niet door gaat als je koorts heb... Pleaseeee niet ziek worden!!!

Owja weet iemand of je ook je tongpiercing eruit moet halen voor de operatie? En je mag ook geen makeup op? Ben ik in ieder geval wel snel klaar sochtends haha

Owja ik hoor van de week pas hoe laat ik geopereerd word hoop zelf niet al om 7 uur want dan moet ik 5 uur al van huis...

Ben na het pakje sigaretten weer overgegaan op me e-sigaret.. Op de dag van de operatie rook ik zowiezo niet want dat kan nadelig op je narcose werken... En ik ben nigal bang voor de narcose

Volgensmij zit ik nu erg verward te typen het spijt me zeer ik ben gewoon gigantisch hyper :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon even extra vit c innemen, kan nooit kwaad, en ja tong piercing moet uit tijdens de operatie.

ook geen make up, bodylotion, of nagellak, dus puur natuur hihi

zijn gezonde zenuwen, hebben we allemaal last van hoor, als de datum dichterbij komt

zou idd niet roken op de dag van operatie, kan misselijkheid veroorzaken en daar zit je niet op te wachten, en meid, narcose valt echt heel erg mee, je valt heerlijk in slaap en als je wakker word ben je de eigenaresse van een paar mooie boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem dagelijks vitaminepulken dus dat doe ik zowiezo al

Kut dat mijn tongpiercing eruit moet die groeit volgensmij erg snrl dicht ook sl zit die der 10 jaar in... Zodra je wakker bent is nou niet echt het eerste wat je denkt om dat ding erin te zetten.. Nou ja ik zie dan wel

Ik ben bang voor de narcose omdat je weleens verhalen hoort van mensen die wakker werden maar niet konden bewegen en alles voelden.. Heb vroeger veel last gehad van slaapverlamming dus weet precies hoe het is als je niet kan bewegen als je denkt wakker te zijn DOODENG vooral als er dan nog in je gesneden word...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik weet dat een tong piercing snel dichtgroeit, maar je krijgt natuurlijk een beademingstube, wacht er gewoon zo lang mogelijk mee met uithalen, en vraag het anders nog even als je daar bent, maar ga ervan uit dat die er uit moet. en wie weet voel je jezelf wel zo goed, dat je hem gelijk weer in kan doen, en binnen een paar uur zal die niet dicht groeien.

ok mooi, vitamientjes is altijd goed, slik het ook dagelijks als aanvulling.

Ik snap dat je daar bang voor bent met narcose, maar het gebeurt sporadisch dat iemand dit overkomt, dus probeer kalm te blijven, komt echt goed geef wel je angst nog even duidelijk aan voordat je onder narcose gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haal hem der dan pas uit vlak voordat ik geopereerd word.. :7:

Ik zal ook zeker aangeven dat ik daar bang voor ben hopelijk stelt hij/zij me gerust.

Voor de operatie zelf ben ik niet bang.. heb nog op youtube operatiefilmpjes gezocht en vond het er nou niet beangstigend uitzien..

toen ik haast moest bevallen ging ik bevallingsfilmpjes opzoeken... nou daar werd ik dus wel bang van dat had ik echt niet moeten doen :blink:

owja.. niet vergeten nog 9 dagen :P haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi nee idd kan je beter niet opzoeken, bevallingsfilmpjes, lol

nee ik snap het, het is puur de narcose, en ga er maar vanuit dat ze je geruststellen, en ik weet zeker dat je met een gerust hart dan lekker kan slapen, er word je precies uitgelegd wat er gaat gebeuren, en dan zeggen de meeste anesthesisten dat je een mooie droom mag uitzoeken :1boobs: en dan zijn er sommige die je laten tellen, en meestal kom je niet verder dan 2 of 3

9 dagen die gaan voorbij vliegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan hoop ik dat die van mij ook mag blijven zitten :)

Nu maandag nog me werk opbellen om de waarheid te vertellen.. pff wat moeilijk zit der echt mee :(

Had me dondermiddag ziek gemeld met een gebroken teen.. ik had gewoon niet verwacht dat ik al zo snel op consult bij Schiettecatte kon komen dat ik ff niet meer wist wat ik moest doen!! als ik niet was gegaan kon ik 5 mei niet geopereerd worden.. achteraf zo spijt van ook al heb ik maar een 0 uren contract (had vrijdag eigenlijk wel moeten werken).

Met een gebroken teen ken je hoogstens 4 weken thuis blijven zitten en stel dat er nou wat aan de hand is dan val ik toch gigantisch door de mand!! of ik moet toch op controle komen bij de arbo en ze zien niks lekker handig

al met al heb ik gewoon een hekel aan liegen dus ik ga ze gewoon de waarheid vertellen.. achteraf had ik het eerder moeten doen maar dat is nu te laat!! ik ga ze alleen niet vertellen waaraan ik geopereerd word gaat ze zak aan..

zal me wel opgelucht voelen als ik het verteld heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem dagelijks vitaminepulken dus dat doe ik zowiezo al

Kut dat mijn tongpiercing eruit moet die groeit volgensmij erg snrl dicht ook sl zit die der 10 jaar in... Zodra je wakker bent is nou niet echt het eerste wat je denkt om dat ding erin te zetten.. Nou ja ik zie dan wel

Ik ben bang voor de narcose omdat je weleens verhalen hoort van mensen die wakker werden maar niet konden bewegen en alles voelden.. Heb vroeger veel last gehad van slaapverlamming dus weet precies hoe het is als je niet kan bewegen als je denkt wakker te zijn DOODENG vooral als er dan nog in je gesneden word...

ook ik heb mn tongpiercing eruit gehad en in de avond er weer in gedaan, dus dat kan je best doen hoor, voordat ik wegging uit de kliniek heb ik alles weer in gedaan ;)

Heb mn tongpiercing wel in de alcoholgel gelegd, goed hygiënisch er weer in doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn tongpiercing er niet uit hoeven halen. Had het wel gevraagd hoor maar de internist vond het niet nodig. Dus misschien heb je mazzel. De rest van mijn sieraden had ik wel uit en af gedaan. Je kan nu lekker af gaan tellen. Spannend hoor!!

nou die moet er echt wel uit hoor, je krijgt een beademingstube in en als je piercing losraakt kan je stikken, ze vragen het paar x of je echt alles uit heb. Waarom zou je risico lopen, niet nodig toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan hoop ik dat die van mij ook mag blijven zitten :)

Nu maandag nog me werk opbellen om de waarheid te vertellen.. pff wat moeilijk zit der echt mee :(

Had me dondermiddag ziek gemeld met een gebroken teen.. ik had gewoon niet verwacht dat ik al zo snel op consult bij Schiettecatte kon komen dat ik ff niet meer wist wat ik moest doen!! als ik niet was gegaan kon ik 5 mei niet geopereerd worden.. achteraf zo spijt van ook al heb ik maar een 0 uren contract (had vrijdag eigenlijk wel moeten werken).

Met een gebroken teen ken je hoogstens 4 weken thuis blijven zitten en stel dat er nou wat aan de hand is dan val ik toch gigantisch door de mand!! of ik moet toch op controle komen bij de arbo en ze zien niks lekker handig

al met al heb ik gewoon een hekel aan liegen dus ik ga ze gewoon de waarheid vertellen.. achteraf had ik het eerder moeten doen maar dat is nu te laat!! ik ga ze alleen niet vertellen waaraan ik geopereerd word gaat ze zak aan..

zal me wel opgelucht voelen als ik het verteld heb

heb je een gebroken teen?

Het ligt er wel aan of je al voor diensten ingedeeld bent, ik heb zelf maand gewacht en mn diensten afgewerkt, mail gestuurd dat ik 2 mnd afwezig was ivm operatie, en nu begin ik vlg week zondag weer een tussendienst. Op mn andere werk 3 weken vakantie gehad, kan je ook nog zeggen he dat je 6 weken vakantie neemt, doen ze wrs niet moeilijk over hoor.

zo hihi 3 reacties van mij onder elkaar haha

succes, en gefeliciteerd met je datum

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb verzonnen dat ik een gebroken teen heb :93: echt heel stom achteraf maar wist gewoon niet hoe ik het moest vertellen omdat ik de volgende dag al een consult zou hebben terwijl ik eigenlijk moest werken....

Ik heb ze zojuist een mail gestuurd met daarin de waarheid. Heb wel derin verteld dat ik gewoon niet wil zeggen waarvoor ik geopereerd word omdat dat nogal privé is. Vind het gewoon achteraf niet kunnen dat ik over een teen ga liegen. weet precies wat er dan gebeurd dan bellen ze me regelmatig op en moet ik elke x derover gaan zitten liegen heb ik echt geen zin in!! bovendien zou je na een gebroken teen na 3 weken wel weer kunnen werken. Dat houd in dat ik 2 weken na me operatie al zou moeten werken daar heb ik dus alleen maar mezelf mee...

lucht wel op nu ik die mail heb gestuurd nou wel de zenuwen naar hun reactie :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou die moet er echt wel uit hoor, je krijgt een beademingstube in en als je piercing losraakt kan je stikken, ze vragen het paar x of je echt alles uit heb. Waarom zou je risico lopen, niet nodig toch

hij zit vastgedraaid met een tang..... maar de pc zei nog iets over een tong die doormidden kan scheuren door dat beademingsding, maar dat wist hij niet zeker... dus moet hem van de week zowiezo ff opendraaien met een tang alvast :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij zit vastgedraaid met een tang..... maar de pc zei nog iets over een tong die doormidden kan scheuren door dat beademingsding, maar dat wist hij niet zeker... dus moet hem van de week zowiezo ff opendraaien met een tang alvast :blink:

die van mij ook! Dacht die gaat nooit los, maar hou de onderkant vast dan draai je em zo los.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff... Ik begin me nu ineens druk te maken dat ik ze te klein gaan vinden...

Weet iemand of het mogelijk is dat ik op de operatiedsg aan schiettecatte vraag of hij niet kan proberen er meer in te doen? Dus dat die ff tijdens de operatie kijkt of der meer in past?? Of zijn de protheses al besteld en word dat hem dus ook gewoon... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap altijd laat haha

Ik word wakker met het woord tiet en ga slapen met het woord tiet

Je wil niet weten hoe blij ik ben als ze erin zitten... En me omgeving ook die worden ondertussen ook gek geloof ik haha

Weltruste x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff... Ik begin me nu ineens druk te maken dat ik ze te klein gaan vinden...

Weet iemand of het mogelijk is dat ik op de operatiedsg aan schiettecatte vraag of hij niet kan proberen er meer in te doen? Dus dat die ff tijdens de operatie kijkt of der meer in past?? Of zijn de protheses al besteld en word dat hem dus ook gewoon... ?

Ik weet niet of dat bij Schietecatte ook is maar mijn pc Frans Straten gaf op de operatiedag nog aan dat hij verschillende maten daar had. Ik heb uiteindelijk links 450cc rechts 425cc gekregen, nou dat was vantevoren nog niet zo besproken hoor. Eerst was 375cc besproken en ik heb toen aangegeven dat ik het toch wat groter wilde. Kan misschien bij Schietecatte ook. Gewoon vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ff bij je foto's gespiekt :108:

en ik vind ze echt heel erg mooi!!

jij bent 2 cm korter en 2 kilo lichter en je voorsituatie was wat kleiner dan de mijne... dus ik snap niet waarom der bij mij niet meer dan 375 in zou passen. Of moet ik nou echt niet gaan vergelijken???

wanneer had je dan aangegeven dat je toch wat groter wilde? op de operatiedag zelf?

Schiettecatte begon iets over complicaties te brabbelen ofzo. Ik dacht dat hij het juist wel aan zou durven grotere borsten .

AAAAAAAAHHHHHH :145::145::145:

IS HET AL MAANDAG!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.